SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.upcoming: Spiderman 2 en Hidalgo ^^
Ja joh, echt gaaf die film. Vooral als die gozer aan die vleeshaken hangt en dan kokende olie over zich heen krijgt gegoten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:48 schreef ZixS het volgende:
eergister Ichi The Killer
zieke film
Over wansmaak gesproken....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
The Village. Wel aardige film moet ik zeggen.
Omdat ik een film heb gezien waarvan het niet tof is om te zeggen dat ie okee is, heb ik een wansmaak.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:07 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Over wansmaak gesproken....
is echt een vette film ben ook benieuwd naar deel IIquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:21 schreef mAsTaHNL het volgende:
gisteren the bourne identity gezien met Matt Damon.
Ach ja, was nog beetje in een depressie van die film. Sorryquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat ik een film heb gezien waarvan het niet tof is om te zeggen dat ie okee is, heb ik een wansmaak.Je spoort maar half volgens mij.
Staat 1961 soms bekend als het jaar dat er alleen baggerfilms geproduceerd werden? Echt, je redenatie raakt kant nog wal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:57 schreef sj44k het volgende:
Ondanks dat de film uit 1961 komt is het toch een hele leuke film.
misschien houdt hij doorgaans niet zo van oude films...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:52 schreef Tokus het volgende:
[..]
Staat 1961 soms bekend als het jaar dat er alleen baggerfilms geproduceerd werden? Echt, je redenatie raakt kant nog wal.
blasphemie!!!!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:27 schreef Hare het volgende:
Goh, wordt lekker veel film gekeken vanavond
Predator
Vond er eigenlijk geen ruk aan. De wapens waren nog wel zeer cool, maar de predator verpestte echt alles. Vond de animatie van dat ding echt helemaal niks, zelf als ie zichbaar werd was het echt 3x niks. Alleen op het eind zonder masker zag ie er erg goed uit, maar toen was mijn interesse in de film al lang vertrokken. Arnie vond ik ook zeer matig in deze film.
Tsssk.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:27 schreef Hare het volgende:
Predator
Vond er eigenlijk geen ruk aan. De wapens waren nog wel zeer cool, maar de predator verpestte echt alles. Vond de animatie van dat ding echt helemaal niks, zelf als ie zichbaar werd was het echt 3x niks. Alleen op het eind zonder masker zag ie er erg goed uit, maar toen was mijn interesse in de film al lang vertrokken. Arnie vond ik ook zeer matig in deze film.
Dan moet je echt "Life of Brian" zien.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Monty Python and the Holy Grail.
De tweede Monty Python film die ik heb gezien. En weer allemaal bizarre personages en verhalen en dingen. Erg grappig om te zien, vond ik. Al denk ik dat ik The Meaning Of Life toch leuker vond om te zien. Maar daar ben ik nog niet helemaal aan uit. Maar goed, grappig dus..
En waarom dan wel?quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:50 schreef MikeyMo het volgende:
Philadelphia
Cannibal Holocaust
my God, wat is CH slecht
oooooh jij sukkel. Jij bent natuurlijk de gouden regel vergeten:quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:27 schreef Hare het volgende:
Predator
het script heeft de omvang van een velletje wc papier, Jenna Jameson speelt zelfs deze acteers zo van het scherm en tal van dieren worden enkel voor de camera gedood om de kijker te shockeren.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En waarom dan wel?
Nee, dat was het toch echt niet, op die manier ging ik er ook echt voor zitten en vaak geniet ik dan echt van dit soort films (lekkere actie, beetje onzin verhaal, maar boeiuh!!), maar dit vond ik dus echt niks!quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oooooh jij sukkel. Jij bent natuurlijk de gouden regel vergeten:
"Switch off your brain, set your entertainment appreciation level to "13 year old boy," lay back and enjoy the trash that is presented before you."
Je doet nu wel zo gewichtig over een velletje WCpapier ... je moest eens weten hoe veel sollicitaties daar op worden geschreven. Mijn mams werkt bij bejaardentehuis .. en meerdere keren .. is het voor gekomen dat daarop iemand zijn sollicitatiebrief heeft geschreven dus trek je conclussies .. Ik lag helemaal krom van het lachen. .. dus als dit gebeurd dat is ons bejaarden tehuis vast niet de enige keer dat iemand zo iets belangerijks schrijft op dat papier:+quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het script heeft de omvang van een velletje wc papier, Jenna Jameson speelt zelfs deze acteers zo van het scherm en tal van dieren worden enkel voor de camera gedood om de kijker te shockeren.
Lache joh
Tja je moet van dit soort films houden. Heb hem al meerdere malen gezien(heb hem ook op DVD) en ik blijf hem goed vinden.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het script heeft de omvang van een velletje wc papier, Jenna Jameson speelt zelfs deze acteers zo van het scherm en tal van dieren worden enkel voor de camera gedood om de kijker te shockeren.
Lache joh
wat vond je ervan?????quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:20 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:
The Village
Jeugdsentimentquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:46 schreef slindenau het volgende:
The Breakfast Club op aanraden van een kennis, en ik moet zeggen dat ik het een hele mooie, en soms ontroerende film vind...echt een topper.
Gedownload?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:20 schreef dolle_hond het volgende:
The Ladykillers
matige film. weinig positiefs over te melden, behalve dat ik nou benieuwd ben naar het origineel uit 1955
remake welquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gedownload?
Ik ga 'm zo ook kijken, leek me wel leuk eigenlijk..
Jaja, en wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:23 schreef Catwoman1986 het volgende:
The sweetest Thing
[afbeelding]
Drie meiden hebben samen de grootste lol en hebben daar geen ideale man in hun leven voor nodig. Dan wordt één van hen verliefd... Sexy Christina (Cameron Diaz) heeft in The Sweetest Thing één gouden regel als het gaat om afspraakjes: "Zoek niet naar Mr. Right, maar richt je vooral op Mr. Right Now". Na jaren van vermijding van serieuze relaties, komt ze tijdens een avondje stappen op een vreemde manier Peter tegen. Hij maakt gevoelens bij haar los die ze nog nooit gekend heeft. Wanneer hij de volgende dag alweer de stad uit lijkt te zijn, besluiten Christina en haar beste vriendin Courtney (Christina Appelgate) alles op alles te zetten om hem op te sporen!
The faculty
[afbeelding]
Aliens nemen, ala body snatchers, de plaatselijke highschool over onder het motto, vandaag de school, morgen de wereld. Maar enkele scholieren weten dit, en zij moeten de strijd aanbinden met hun overgenomen vrienden en leraren
Zeker!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:53 schreef Timo20 het volgende:
Pi
denk dat ik m nog es moet ik kijken wanneer ik niet zo moe ben...
IMDB Cijfer: 7,5/10
Mijn Cijfer: 7,2/10
Requiem for a dream heb ik nog niet gezien, ga ik deze wel doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zeker!
Het IMDB cijfer is al belachelijk laag (het moet minstens een 8,5 zijn, vind ik). Pi vind ik ook veel indrukwekkender dan Requiem for a Dream.
Valt me toch van je tegen Timo!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Requiem for a dream heb ik nog niet gezien, ga ik deze wel doen![]()
je moet er even bij zeggen dat de SFX dramatisch lelijk zijn...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:19 schreef hornage het volgende:
Cube 2: Hypercube
En nu deel 2 gekeken. Het verschil van deze film en deel 1 ga ik ff noemen want verhaal is toch hetzelfde. Alle ruimtes zijn wit. Elke kamer is niet genummerd. Meer special effects. Een beetje dus dezelfde film met weer wat andere personages die hetzelfde beleven alleen nu zijn de kamers wat weirder met elkaar verbonden. C'est tout.... Het vermaakte me wel dus een 6.
Een film hoeft niet altijd super special effects te hebben, als het verhaal goed in elkaar zit zijn special effects niet nodig. Net zoals bij frequentie die ik eerder noemde. Science fiction op en top, doch helemaal geen matrix stijl.quote:Op woensdag 1 september 2004 05:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je moet er even bij zeggen dat de SFX dramatisch lelijk zijn...
ik irriteerde me kapot aan die overdreven lelijk effecten die ze er in gepropt haddenquote:Op woensdag 1 september 2004 08:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een film hoeft niet altijd super special effects te hebben, als het verhaal goed in elkaar zit zijn special effects niet nodig. Net zoals bij frequentie die ik eerder noemde. Science fiction op en top, doch helemaal geen matrix stijl.
Nou, als je verder kijkt dan maakt dat niet uitquote:Op woensdag 1 september 2004 08:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik irriteerde me kapot aan die overdreven lelijk effecten die ze er in gepropt hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik het er echt nep en eringeplakt uit zien. Voor de rest viel het wel mee.
[ Bericht 17% gewijzigd door Gorro op 01-09-2004 11:38:35 (spoilertags) ]Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
hoezo spoiler...?quote:Op woensdag 1 september 2004 10:41 schreef hornage het volgende:
idd, ik vond het wel meevallen, alleen aan het einde als ********************** vond ik het er echt nep en eringeplakt uit zien. Voor de rest viel het wel mee.
De Evil Dead films hebben ook geen briljante special effects, en toch zijn ze briljant.quote:Op woensdag 1 september 2004 08:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik irriteerde me kapot aan die overdreven lelijk effecten die ze er in gepropt hadden
Hey die moet ik zien! Als (min of meer) bibliothecaris zijnde vind ik het altijd wel amusant om te zien hoe ze bepaalde zaken uit de bibliotheekwereld neerzetten.quote:Op woensdag 1 september 2004 13:22 schreef Gorro het volgende:
8. Ruang rak noi nid mahasan (Last Life in the Universe) (Pen-Ek Ratanaruang, 2003) ****
oeps, niet echt over nagedacht, dank aan Gorro voor spoiler tagquote:Op woensdag 1 september 2004 10:53 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
hoezo spoiler...?
![]()
Waarom zouden telefilm en toneelbewerking negatieve dingen zijn?quote:Op woensdag 1 september 2004 16:09 schreef Bonobo11 het volgende:
Cloaca
vond hem goed, ondanks dat het een telefilm is en bewerking van een toneelstuk. Goed verhaal, er wordt goed geacteerd, zelfs door de door mij zo gehaatte "highbrow" acteurs.
Erg kleurrijk camerawerk!
Telefilm duidt op minimaal budget en een toneelbewerking kan saai worden door de weinige lokaties.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:55 schreef California het volgende:
[..]
Waarom zouden telefilm en toneelbewerking negatieve dingen zijn?
Waarom zou minimaal budget iets negatiefs zijn? En een goed toneelstuk is niet saai, en dus een televisie-/filmbewerking ook niet.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:01 schreef Bonobo11 het volgende:
Telefilm duidt op minimaal budget en een toneelbewerking kan saai worden door de weinige lokaties.
Dat is in Cloaca gelukkig niet het geval
Weingi budget: (te) weinig takes per scene, bezuinigen op decor, acteurs, produktie etc.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:18 schreef California het volgende:
[..]
Waarom zou minimaal budget iets negatiefs zijn? En een goed toneelstuk is niet saai, en dus een televisie-/filmbewerking ook niet.
Cloaca bewijst dat inderdaad.
Dat was Maximilian Schell hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 18:38 schreef Hare het volgende:
Judgment at Nuremberg
Burt Lancaster was zeker goed op dreef. Ik vond het echt een schoft toen ie zo tekeerging tegen Judy Garland.
Je hebt helemaal gelijk, ik heb een beetje te snel op imdb gekeken, maar daar staat het volgens mij dus wel fout:quote:Op woensdag 1 september 2004 18:43 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dat was Maximilian Schell hoor. Burt Lancaster speelde Ernst Janning, de rechter die aangeklaagd was.
Jawel, "judge" betekent "rechter" en niet "advocaat" ("attorney").quote:Op woensdag 1 september 2004 20:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Burt Lancaster .... Dr. Ernst Janning (defendant judge)
Ernst Janning is dus echt geen defending Judge!
Maar Ernst Janning is een van de beklaagden!quote:Op woensdag 1 september 2004 20:22 schreef Gorro het volgende:
[..]
Jawel, "judge" betekent "rechter" en niet "advocaat" ("attorney").
Maximilian Schell .... Hans Rolfe (lead defense attorney)
Ja, "defendant" betekent dan ook "beklaagde"quote:Op woensdag 1 september 2004 20:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar Ernst Janning is een van de beklaagden!
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:39 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ja, "defendant" betekent dan ook "beklaagde"
defendant judge -> beklaagde rechter
ja sorry, ik schaam me diepquote:Op woensdag 1 september 2004 02:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Valt me toch van je tegen Timo!
hij was egt goed!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:31 schreef MikeyMo het volgende:
Traffic
Die is goed ja, ooit op canvas gezien! Alleen maar goeie films daarquote:Op donderdag 2 september 2004 01:07 schreef Zeitgeist het volgende:
Iets Spaans :-) Lang leve de Free Record Shop bargain bin
Tesis
http://www.imdb.com/title/tt0117883/
[afbeelding]
Snuff movies.. Denk 8MM alleen een stuk spannender. (maar in het Spaans) Van de regisseur van The Others een film over een film studente die per ongeluk betrokken raakt in de Snuff Film business. Erg spannende film.
Grote aanrader. En voor een prikkie bij de FRS :-D ¤ 5,99
Ik heb genoten.
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ook Traffic.
En ik vond 'm geweldig.
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
terwijl ik er van tevoren niets van had verwacht.
er gebeurde nix? Heb je liggen slapen ofzo?quote:Op donderdag 2 september 2004 00:16 schreef speknek het volgende:
Traffic, die vond ik dus echt zwaar tegenvallen. Hij was niet slecht, maar er gebeurt ook gewoon niks in. De scčnes met Benicio del Toro waren nog wel aardig.
Deze is te makkelijk.quote:Op donderdag 2 september 2004 05:55 schreef MikeyMo het volgende:
er gebeurde nix? Heb je liggen slapen ofzo?
Still Smoking is een stuk grappiger vind ik. Absurder ook. Up In Smoke vond ik wat saai. Zitten wel grappige dingen in maar Still Smoking zit gewoon wat meer vaart en grappen in. Plus ze zijn dan in Amsterdam. Met een vroege rol van Kees Prins van Jiskefet.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:21 schreef Atreidez het volgende:
Ook gisteren, Cheech & Chong : Up in Smoke.
Beetje achterhaalde humor. Moest hem op aanraden kijken en heb Still Smoking ook nog staan, maar denk niet dat ik daar nu nog naar ga kijken.
[afbeelding]
Asano is niet echt een badguy in de film.quote:Op donderdag 2 september 2004 03:35 schreef TinToR het volgende:
Zatoichi
Mooie samuraifilm met merkwaardig gebruik van muziek en dans. Een van de meest toegankelijke films van Takeshi Kitano. Zijn eigen hoofdrol is hem op het lijf geschreven, evenals die van bad guy Tadanobu Asano. Prachtig camerawerk en een aantal verbluffende martial arts sequences.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Light Is Leaving Us All
Jammer alleen dat zo'n film griezelig hoord te zijn.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
The Stepford Wives.
Gaat dat zien, gaat dat zien! Humor, sterrencast, goed verhaal. Prima!
Zo'n grote rol had Reese toch niet? Hij kwam niet erg veel aan het woord, maar die paar scenes deed ie wel mooiquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Legally Blonde
Erg leuke romantische tiener-komedie. De grappen zijn leuk,. Reese Witherspoon is zeer goed.
cijfer: 7
Je bedoelt natuurlijk Shrek 2quote:Shrek
Heel erg leuk. Vond hem beter dan de eerste. Verhaal was beter uitgewerkt, grappen waren beter. Puss en Donkey waren echt om te gillen samen.
Cijfer: 8-
Ik ook. Vandaag. Het was een marteling.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:20 schreef Timo20 het volgende:
The Bourne Supremacy
Inmiddels zijn we in dit vervolg 2 jaar later en is Bourne verhuist naar Goa,India omdat hij daar denkt geen last meer te hebben van de mensen waar hij in t eerste deel nog tegen vocht. Hij probeert samen met Marie (Franka Potente) n nieuw leven op te bouwen, wanneer hij erachter komt dat zijn vijanden ook India zijn. Opnieuw moet hij dus op de vlucht voor z`n vijanden...
Dit tweede deel in de Bourne trilogie is beter als zijn voorganger. Matt Damon is goed op dreef, het verhaal is degelijk en de actie is nog vetter als in t eerste deel. Bekijk maar eens de auto achtervolgingen: super.
Aanrader!!!
IMDB Cijfer: 7,3/10
Mijn Cijfer: 7,7/10
Dude.. Reese is een vrouw, de blonde hoofdrolspeelster..quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:41 schreef slindenau het volgende:
Zo'n grote rol had Reese toch niet? Hij kwam niet erg veel aan het woord, maar die paar scenes deed ie wel mooi.
reese moet duidelijk wat vaker helemaal uit de kleren, anders hebben sommigen dat niet doorquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:16 schreef Atreidez het volgende:
Dude.. Reese is een vrouw, de blonde hoofdrolspeelster..
Reese Witherspoon:quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zo'n grote rol had Reese toch niet? Hij kwam niet erg veel aan het woord, maar die paar scenes deed ie wel mooi.
Je hebt gelijk zal het meteen veranderen, was niet meer zo helder 's avond laat.quote:
[..]
Je bedoelt natuurlijk Shrek 2(wel goed bij de imdb link).
Waarom niet?quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Best Years of Our Lives en Caro Diario. Wat ik er van vond, zeg ik lekker niet.
*AAAAUW*quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:16 schreef Atreidez het volgende:
Dude.. Reese is een vrouw, de blonde hoofdrolspeelster..
Geen zin.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:44 schreef Hare het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ja sorry was ik ff vergetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Jaja, en wat vond je ervan?
dit kun je nu eenmaal ook lezen op imdb ofzo![]()
Vind haar wel goed in A Far off Place & Electionquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Reese Witherspoon:
[afbeelding]
Zegt genoeg lijkt me.
[..]
Je hebt gelijk zal het meteen veranderen, was niet meer zo helder 's avond laat.
laat s zien danquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Usmiech zebiczny (1957)
Een man begluurt een vrouw. Meer gebeurt er niet. Het enige wat ik erover kan zeggen, is dat de vrouw mooie borsten heeft.
hehe ja die was wazig. Had beter gekunt maar wel leuk. Irriteerde me wel aan dat meisje met dat belletje.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:02 schreef Durbin het volgende:
[afbeelding]
Stacy: Attack of the Schoolgirl Zombies
Schoolmeisjes veranderen spontaan in zombies en moeten ge-rekilled worden door de "Romero Repeat Kill Squad". Ondertussen wordt er reclame gemaakt voor de "Blues Campbell Right Hand 2"-kettingzaag. Met andere woorden, een lekkere gory, low-budget film met een aantal overduidelijke hommages. Voor de liefhebber zeker de moeite waard.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rozbijemy zabawe... (1957)
Polanski moet een feestje van z'n filmschool in beeld brengen. Hij huurt wat "schorriemorrie" in om het feestje te verpesten. Polanski werd voor dit idee bijna uit die school gegooid, aangezien er enkele studenten echt in mekaar werden geslagen. Het klinkt wel goed, maar het is eigenlijk het minste van de 8 filmpjes.
Zo, dat is knap, en die heb je nu al gezien?quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:50 schreef Oss het volgende:
"Natural born killers", vanavond op Veronica om 23:40.
Wat heb ik me doodgeërgerd aan dat kind tijdens die film.quote:Op zondag 5 september 2004 00:09 schreef Durbin het volgende:
Vooral de manier het kleinste meisje Mei wordt neergezet is geweldig.
Deel 4 is ook mijn favoriete deel na deel 1. Verder mag deel 3 er ook zijn en New Nightmare is ook zeer zeker de moeite waard.quote:Op zondag 5 september 2004 01:40 schreef Zeitgeist het volgende:
Nightmare On elmstreet 4: The Dream Master
http://www.imdb.com/title/tt0095742/
[afbeelding]
Mijn favo deel (so sue me) dit heeft aan de ene kant de one-liner freddy. Maar ook de griezel sfeer van de voorgaande delen plus een lekker surrealistisch sfeertje.
Is idd een zeer goed plan. Ben zelf ook bezig.quote:Op zondag 5 september 2004 00:09 schreef Durbin het volgende:
Ik ben de laatste tijd steeds meer geneigd om de Ghibli-reeks op dvd te gaan verzamelen.
jij zou gaan sparen!quote:Op zondag 5 september 2004 13:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Is idd een zeer goed plan. Ben zelf ook bezig.
Misschien dit een idee:
[afbeelding]
Vind hem zelf een beetje te duur (200+ euro), maar goed...
Ik heb hem ook niet gekocht danquote:Op zondag 5 september 2004 13:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jij zou gaan sparen!
dan is het goed..quote:Op zondag 5 september 2004 14:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet gekocht dan
Die heb ik gister ook gezien en het is idd een erg mooie film met mooie gebieden waar ze hebben geschoten.quote:Op zondag 5 september 2004 15:31 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Hij was gisteren op tv. Ik verveelde me en had geen zin om een dvd te kijken () dus dan maar naart the Beach gekeken. En ik moet zeggen,. petje af. Ik vond hem erg goed en een verassende wending. Einde was een beetje te verwachten, alleen op een andere manier. Ik heb erg genoten en was toch best wel spannend!!
Cijfer: 8
DVD-koop waard? Ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 10% gewijzigd door Karina op 07-09-2004 00:55:09 ]
en ja hoor, he`s back!!!quote:Op zondag 5 september 2004 20:00 schreef kinky_queen het volgende:
NIGHT OF THE DAY OF THE DAWN OF THE SON OF THE BRIDE OF THE RETURN OF THE REVENGE OF THE TERROR OF THE ATTACK OF THE EVIL MUTANT ALIEN, FLESH-EATING, HELLBOUND, CRAWLING, ZOMBIFIED LIVING-DEAD PART II: IN SHOCKING 2-D
Hij bestaat echtkijk maar
[afbeelding] [afbeelding]
Iedereen kent natuurlijk wel NIGHT OF THE LIVING DEAD van George A.Romero, maar een of andere kerel heeft de soundtrack vervangen en samen met wat vrienden opnieuw ingesproken en ik moet zeggen dat het een erg leuk resultaat heeft opgeleverd
[afbeelding]
Bedankt maat!quote:Op zondag 5 september 2004 20:54 schreef Timo20 het volgende:
Welcome back, KQ
quote:Op zondag 5 september 2004 22:44 schreef kinky_queen het volgende:
BAMBI MEETS GODZILLA
2e x
wow.
[afbeelding]
Ik zit er wel sterk over te denken, maar twijfel of het niet verstandiger is om de dvd's los te kopen.quote:Op zondag 5 september 2004 13:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Is idd een zeer goed plan. Ben zelf ook bezig.
Misschien dit een idee:
[afbeelding]
Vind hem zelf een beetje te duur (200+ euro), maar goed...
Hm jammer, na de recensie die ik erover in de NRC had gelezen leek hij me heel leuk. Maar de NRC draait wel vaker de beoordeling om.quote:Op zondag 5 september 2004 14:14 schreef Sai het volgende:
Zebraman: 6+.
Voor de camp-liefhebber is ie best de moeite waard hoor.quote:Op maandag 6 september 2004 00:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Hm jammer, na de recensie die ik erover in de NRC had gelezen leek hij me heel leuk. Maar de NRC draait wel vaker de beoordeling om.
Vandeweek maar eens kijken. Vooral dat gruwelijke spreekt mij wel aan.quote:Op zondag 5 september 2004 23:04 schreef Sanity11 het volgende:
Passion of the Christ
Sow, ik ben er helemaal stil van.
Hele gruwlijke en indrukwekkende film als je het mij vraagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel die grote gast met die hamer komt nog indrukwekkender over.
Veel spectakel en weinig verhaal en character back story. Typisch Holliwood.
Kreeg het idee dat ze een setting ala Gladiator wel stoer vonden maar het verhaal te ingewikkeld. Dus doe maar een stel scenes met indrukwekkende veldslagen erin. onder het motto dat werkte bij LOTR ook.
Moet zeggen als je er niet te veel bij nadenkt is het een onderhoudende vermakelijke avonturen film.. Maar meer ook niet.
Gladiator was veel indrukwekkender.
[ Bericht 29% gewijzigd door Zeitgeist op 06-09-2004 01:00:38 ]The Light Is Leaving Us All
getverquote:Op maandag 6 september 2004 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Een klassieke 'women in prison' movie.
Ik probeerde net die film die jij plaatste, DIARIO INTIMO DE UNA NINFOMANA, te vinden op dat programma met die ezel... maar niet gelukt helaasquote:Op maandag 6 september 2004 12:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
getver
![]()
Mijn ezel is niet vooruit te branden laatste tijdquote:Op maandag 6 september 2004 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik probeerde net die film die jij plaatste, DIARIO INTIMO DE UNA NINFOMANA, te vinden op dat programma met die ezel... maar niet gelukt helaas
Bij gekke Mazeys huis van horror ligt hij gewoon makkelijk verkrijgbaar in de schappen.quote:Op maandag 6 september 2004 17:55 schreef Hare het volgende:
Via: Diary of a Nymphomaniac vind onze ezel wel één source!!
Ik zie het..quote:Op maandag 6 september 2004 17:55 schreef Hare het volgende:
Via: Diary of a Nymphomaniac vind onze ezel wel één source!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moeten ze in Cannes gedacht hebben om Moore de Palme d'Or te geven i.p.v. Chan-Wook Park![]()
Cijfer: 9.5
die is erg goed...quote:Op zondag 5 september 2004 22:44 schreef kinky_queen het volgende:
BAMBI MEETS GODZILLA
2e x
wow.
[afbeelding]
Hmja, die heb ik ook gezien een tijdje gelden.quote:Op maandag 6 september 2004 23:16 schreef Karina het volgende:
13 Going on 30
[afbeelding]
Net gekeken.
Leuke film! Jennifer Garner is echt heel erg schattig in deze film, aanrader wat mij betreft.
Grappig en romantisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al met al een sterke film en de rechtbankscenes zijn best hilarisch.
Die vond ik zoals de meeste sequels tegenvallenquote:Op dinsdag 7 september 2004 08:47 schreef MikeyMo het volgende:
er is ook een sequel op Bambi meets Godzilla btw:
de sequel staat niet eens op imdbquote:Op dinsdag 7 september 2004 08:55 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Die vond ik zoals de meeste sequels tegenvallen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |