hahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gezien Timbob wel erg lang op zich laat wachten, gooi ik er even een vraagje doorheen:
Naar welke cd luister ik nu?
[afbeelding]
Welke van de 2?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:07 schreef Ascaroth het volgende:
Laatste Therion volgens mij.
* Berkery kopt in:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Welke van de 2?
Het is inderdaad de laatste cd van Therion, maar die is als een dubbelaar uitgebracht. Dit is de andere helft, genaamd Sirius B:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:13 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Geen idee wat betreft een titel, ben alleen de cover een paar keer tegengekomen.
hmmquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het is inderdaad de laatste cd van Therion, maar die is als een dubbelaar uitgebracht. Dit is de andere helft, genaamd Sirius B:
[afbeelding]
Nee, maar schouderklopje voor Sack_Blabbath voor de geniale ingeving......quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is het dan Sirius A?
puntje voor Ascaroth, toch maar! Dit wordt nooit geraden zo, en ik wil naar bedquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:07 schreef Ascaroth het volgende:
Laatste Therion volgens mij.
Ga je ook nog de titel verklappen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
puntje voor Ascaroth, toch maar! Dit wordt nooit geraden zo, en ik wil naar bed![]()
Nein, gewoon Lemuriaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:58 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Lemuri A?
Ik heb Oceansize en Archive gemist leest net lowlands topicquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:05 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Oh, dan heb je wat gemist op Lowlands.
Van mij mag je ze hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Huhm......weet niet helemaal zeker of ik die punten wel eerlijk heb verdient zo, daar moeten de dorpsoudsten maar hun mening over geven.
Milli Vanilli, want die zijn met zijn tweeën en de rest is soloartiest...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 07:30 schreef Mark het volgende:
Ik weet zeker dat ie goed is (ik draai hem nu zelf) dus ik ga vast door met de volgende vraag:
Wie hoort er niet bij en waarom?
Willy Nelson
Billie Gibbons
Billy Holiday
Billie Preston
Milli Vanilli
En Billy Holiday is de enige vrouw...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 07:30 schreef Mark het volgende:
Ik weet zeker dat ie goed is (ik draai hem nu zelf) dus ik ga vast door met de volgende vraag:
Willy Nelson
Billie Gibbons
Billy Holiday
Billie Preston
Milli Vanilli
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 07:53 schreef belsen het volgende:
Milli Vanilli
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 07:53 schreef belsen het volgende:
want die zijn met zijn tweeën en de rest is soloartiest...
En Billy Holiday is de enige die niet half dood is...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 07:30 schreef Mark het volgende:
Willy Nelson
Billie Gibbons
Billy Holiday
Billie Preston
Milli Vanilli
Dat klopt wel!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 07:58 schreef Mark het volgende:
[..]
[..]
ow jaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:33 schreef belsen het volgende:
Billy Gibbons is van ZZ Top...
Zonder het te weten ga je de goede kant opquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:33 schreef belsen het volgende:
Billy Gibbons is van ZZ Top...
Ai, als je goed gelezen had, kwam je tot een andere conclusie.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:50 schreef bukgeit het volgende:
Billie Gibbons is fout geschreven. Het moet Billy Gibbons zijn. Rest is wel goed geschreven.
Inderdaad:quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:59 schreef Grobbel het volgende:
Milli Vanilli is de enige die goed geschreven is?
[captain Bertorelli]quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:02 schreef bukgeit het volgende:
*bukgeit ziet nu pas de-smilie onder Milli Vanilli.
quote:I find it hard to fathom what it is about thisartist that people find so appealing! Like her debut album, thetracks on
are so similar, you find yourself wondering whereone track ends and the other starts!A friend of mine lent me this CD,adamant that I'd sucumb - no chance!
If the similarity of tracks wasn't bad enough, we then have theemotionless delivery fromherself. It really is about time that shefound a vibrato in her voice and put a bit of power into her performanceinstead of sounding like a one woman answer to insomnia!
Avoid like the plague!
quote:Music is an emotive and very tribal subject, so perhaps I had best state for the record that my tastes are generally more alternative than this and any acknowledgement ofwould probably earn me much undeserved scorn "round my way. " However, after hearing this randomly (unsurprising really), I found a deep fondness for the beautifully written melodies, the delightful little originalities of rythmn, the well controlled slightly husky and seductive voice as well as for the depth of emotion expressed in the words.
is a genuinely talented songwriter, and that is a very rare thing these days, even if only because your only allowed to be talented if your good looking and have a nice ...
stylish like Britneyquote:I bought this CD last week because I absolutely loved her last oneand was severely disappointed!!!! All of the songs on here are rubbish because
's voice has become so bland and she is trying to write conventional radio friendly songs which don't work for her!
, ditch the acoustic guitars and do something a bit more interesting! Try and be a bit more stylish, like Britney or Madge or everyone will end up being bored like me! It's a shame that this album has been so successful Because I can imagine a lot of people have been as disappointed as me!
is the best thing on the album - and it's rubbish! This is NOT the
who sung
a few years ago! I hate
!
Mark +1quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:45 schreef Mark het volgende:
Gok op Life for rent van Dido
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:59 schreef ranja het volgende:
ehm. Van dik hout
(meer volgt indien nodig, ben nog aan het zoeken edit: en lunchen).quote:This is as near to perfection as music gets - imagine Brian Wilson writing songs for the Ronettes , which are then covered by the Sex Pistols and remixed by the Velvet Underground
quote:For people of a certain ageis a seminal work sitting comfortably alongside; Power, Corruption & Lies,The Stone Roses, Disintegration, London Calling, A Northern Soul,Doolittle, Nevermind or Hunky Dory - it's simply an LP you have to have inthe collection. Sadly I won't witness the wonders of the 10 minuteassault as I did at ULU many summers ago, but a few glasses of wine, alate summers evening and
at about volume 15 still sends thetingles down the back of your neck.
Zeker doen!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:49 schreef Gambolputty het volgende:
Ik heb de cd of wat daar nog van over is die daarna kwam in de kast, deze heb ik nogal gemist.....ik ga 'm maar eens checken denk ik
quote:This is very probably the best album ever made by anyone. It's influenced just about every indie band who've been around since whether directly or indirectly. It's one of those absolute classic albums that everybody should own and it's still my favourite album ever._O_ manages to be both the noisiest AND poppiest album of all time all at once. Buy it and it will change your world
quote:Like any perfect debut it draws the listener into a consistent, exhilirating new world that encapsulates a style, a sound and an attitude (black, black and er...black), in short, it blows you away.
The influences may now seem well worn - the quintessential cool of the Velvet Underground, the three chord simplicity and inventiveness of punk and the early 60's beat groups (The Strokes, anyone?), but the combination with elements of Spector's 'wall of sound' and the genius stroke of immersing elegantly constructed gems in shards of feedback was a revelation.
Jij weet het en zegt niks? Opgezocht?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:49 schreef Gambolputty het volgende:
Ik heb de cd of wat daar nog van over is die daarna kwam in de kast, deze heb ik nogal gemist.....ik ga 'm maar eens checken denk ik
Dit zou iets te makkelijk zijn he:quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:05 schreef bartrid het volgende:
gokje: psychocandy - jesus and mary chain
Lastig om de 'feedback' zoveel mogelijk uit de reviews weg te latenquote:Inspired by The Velvet Underground and perhaps The Cure, The J&M Chain made feedback and distortion an integral part of their wall of sound, creating a unique and distinctive niche in rock music.
Yep, opgezocht. Anders had ik 't wel neergezet, ik heb dringend wat punten nodig...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Jij weet het en zegt niks? Opgezocht?
en waarom raadde je Psychocandy dan niet? Nou?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:45 schreef bukgeit het volgende:
Gekocht voor de Kevin Shields-nummers, maar dat prachtige Just Like Honey staat er natuurlijk ook op.
Tja wie wil dat nou nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:48 schreef bukgeit het volgende:
Ik was met de Ronettes aan het stoeien.
Vive la fete? wat een echo hier LMAOquote:
Ja, pas nog gezien hier. Naam is me niet bijgebleven.quote:
Berkery +1quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:19 schreef Berkery het volgende:
7 year bitch
quote:Must have left my house at eight, because I always do
My train, I’m certain, left the station just when it was due
I must have read the morning paper going into town
And having gotten through the editorial, no doubt I must have frowned
Ja, ik F5de om te zien of er al een antwoord op de vraag van Ranja wasquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:38 schreef dolle_hond het volgende:heeft die lama eens op tijd f5 gedrukt
Volgende keer babelfish ik de tekst naar het poolsquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:36 schreef Gambolputty het volgende:
Abba - The day before you came
Babelfish doet geen Poolsquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:43 schreef Berkery het volgende:
The Beatles, The Stones & The House Of Love![]()
quote:Whilewas not the album's first single (the percussive rocker
was), the song was one of the summer's anthems and biggest rock hits -- played constantly on radio and MTV. The song had a psychedelic edge to it (especially evident in the verse's guitar part), as the composition shifted between sedate melodicism and gargantuan guitar riffs. The lyrics were classic
-- lines didn't exactly make sense on paper but did within the song, such as the chorus, (which again, summed up the dark feeling that was felt throughout the rock community in the summer of 199?). The video also proved to be the band's most popular and innovative, as disturbing and twisted scenes fit the song's dispirited feel perfectly.
Die wou ik ook net zeggen.....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:01 schreef bartrid het volgende:
black hole sun van soundgarden?
Yesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:01 schreef bartrid het volgende:
black hole sun van soundgarden?
Courtney Love?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:43 schreef belsen het volgende:
Nee; dat is Mother Bone Love...
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
hans dulfer?
Eigenlijk burn my eyes zoals belsen zegt....maar we rekenen het goedquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:19 schreef bartrid het volgende:
burn your eyes van machine head.
Met deze verbeteringen heb je ze allemaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:36 schreef Ascaroth het volgende:
A zal trouwens wel Arrested Development zijn en M Miss Kittin.
Van Spawn inderdaad, als je die link al legt denk ik inderdaad dat het een oh ja gaat worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:03 schreef bartrid het volgende:
dat was toch die van spawn? Wist niet dat ie ook videoclips had gedaan. Of het gaat een oh ja worden...
ik mis de chemical brothers. en dizzee rascall en krushquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:09 schreef belsen het volgende:
In deze audiofile vind je een bijna compleet alfabeth van Lowlandsband. Alleen een L, P, Q, X en Y waren niet geprogrammeerd. De vraag is simpel:
Welke bands hoor je?
Nee, allebei niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De enige bands waarvan ik weet dat ze een comic-achtige clip hebben zijn Linkin Park & Sepultura, maar die lijken mij niet echt in de stijl van T.McF. of toch wel?
vergeet O-zone nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De enige bands waarvan ik weet dat ze een comic-achtige clip hebben zijn Linkin Park & Sepultura
Owja die ook, en het briljante Fuck Her Gently van Tenacious Dquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:40 schreef ranja het volgende:
[..]
vergeet O-zone niet
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En natuurlijk die geniale van Paul McCartney en al die kikkers......
Beste clip ooit
Die is toch van de Punisher soundtrack?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:42 schreef belsen het volgende:
Die laatste single van de Spiderman Soundtrack van eh Seether & Amy Lee: Broken?
die wedstrijd jaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:07 schreef belsen het volgende:
The rumble in the jungle?
Zo heette zijn wedstrijd tegen George Forman...
iddquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:16 schreef Berkery het volgende:
Of "In Zaire"
Tja. 1976 was toch het jaar van de voorbereiding op 1977, het jaar van de punk.Van het jaaroverzicht 1976 word ik niet echt vrolijkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
en toch ook wel een beetje voor ranja, die niks met 76 heeft![]()
ik zat de jaarlijst te bekijken en vond dit een van de leukste nummersquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja. 1976 was toch het jaar van de voorbereiding op 1977, het jaar van de punk.Van het jaaroverzicht 1976 word ik niet echt vrolijk![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:43 schreef bukgeit het volgende:
Laak ook es gokken: Small Faces.
PvdTquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:38 schreef bukgeit het volgende:
Het woord is trouwens een getal. Misschien dat de hoes helpt:
[afbeelding]
ff gecheckt, Zero 7 klopt.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 07:43 schreef bartrid het volgende:
zero 7 toch?
Een dildo heet zo'n ladbouwwerktuigquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Aan de naam van een landbouwwerktuig.
't is allebei in de 'bossen' te gebruiken nietwaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Een dildo heet zo'n ladbouwwerktuig
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:50 schreef Gambolputty het volgende:
...en nu heb ik overleg over 10 minuten. Zal ik er vast eentje ingooien?
Ja goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:50 schreef Gambolputty het volgende:
...en nu heb ik overleg over 10 minuten. Zal ik er vast eentje ingooien?
Goo Goo Dolls - Irisquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:53 schreef Gambolputty het volgende:
"When everything's made to be broken
I just want you to know who I am"
Band & nummer, en wacht niet op mij..
Lijkt me goed. Ik zat zelf te denken aan Joy division en Velvet underground, maar dit kan ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:41 schreef Gambolputty het volgende:
Loïs Lane
Moby
Genesis
Tears for Fears
nopequote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:00 schreef dolle_hond het volgende:
is dat herbert gronemeyer
Nee (oftewel fout antwoord)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:10 schreef bartrid het volgende:
daniel beddingfield? (oftewel wilde gok)
Inderdaad, Tom McRae. Echt een schitterend album, absoluut aan te raden!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:14 schreef bukgeit het volgende:
Tom (Tim?) McRae, zoiets.
Heequote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:57 schreef bartrid het volgende:
is goed. En een baggernummer![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Townes van Zandt?
Fan?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:32 schreef bukgeit het volgende:
Van Dik Hout - Ik Jou & Jij Mij
Wanneer begint hun sabbatical nou?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:53 schreef bukgeit het volgende:
Integendeel. Volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Westlife (7) Re-play (6) *NSYNC (5) Rolling Stones (10) East17 (9) Boyzone (3) Color Me Badd (1) 5ive (8) O-zone (4) Boyz II Men (2)
TSE +1quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Color me badd, Re-play, Boyzone, O-zone, *NSYNC, Boyz II Men, Westlife, 5ive, East 17, Rolling Stones.
profiel van TSE zegtquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het is zekersteweten Black Sabbath, namelijk het album Mob Rules
Niet Monster Magnetquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:48 schreef belsen het volgende:
Monster Magnet...
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:53 schreef ranja het volgende:
Soundgarden?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:54 schreef belsen het volgende:
O, wacht hij is er op teruggekomen...
Hetfield van Metallica?
Of Ulrich...
quote:Combining a knack for infectious melodies with a quirky, bizarre sense of humor and a vaguely avant-garde aesthetic borrowed from the New York post-punk underground,became one of the most unlikely alternative success stories of the late '80s and early '90s.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:17 schreef Berkery het volgende:
They Might Be Giants
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het is zekersteweten Black Sabbath, namelijk het album Mob Rules
Denise Jannah?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:24 schreef Berkery het volgende:
Mijn tweede TMBG-punt deze week!![]()
Wie zien we hier?
[afbeelding]
O...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:24 schreef Berkery het volgende:
Mijn tweede TMBG-punt deze week!![]()
De vorige was een geluidsfragment trouwens, niet dat ik de foto kendequote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:28 schreef belsen het volgende:
[..]
O...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |