thnx! het is me altijd weer een raadsel wanneer Eurosport uitzendt, en dat is nu met de OS helemaal niet meer te achterhalenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:18 schreef ToxicWacko het volgende:
Voeg deze ook even toe, in het midden van de pagina zie je wanneer eurosport k1 uitzendt.
http://www.kickboksen.com/
Mooie post trouwens.
Hij zou idd MMA gaan proberen, kreeg daarna een vrij zware rugblessure en is na die blessure eigenlijk niet echt veel meer bekend over zijn MMA aspiraties. Heeft daarna tegen Gary Goodridge gevochten (onder K-1 rules).quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:23 schreef Abonides het volgende:
Nog ff wat... Aerts zou toch stoppen met K1 en verder gaan in MMA???
Dat is zijn fout geweest. Hij was onvoorspelbaar en onconventioneel. Met serieus training wordt het erg makkelijk om hem te verslaan daar hij voorspelbaar wordt en niets anders wordt dan een beginner zonder enige martial arts ervaring. Hij moet gewoon doen zoals hij het eerder deed. De tegenstander overweldigen met zijn grootte en als een gek staan zwaaien. Een do-or-die aanpak dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:35 schreef LuNaTiC het volgende:
Bob Sapp heeft zich via geeneen weg gekwalificeerd en de organisatie heeft hem gelukkig geen wildcard gegeven. Hij heeft pas nog verloren van Ray Sefo en ik heb via geruchten vernomen dat ie zich een tijd terug trekt om echt eens serieus te gaan trainen.
die gast die heet butterbean, je kent hem misschien wel uit jackass. dikke sjap die gast.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:59 schreef quattro het volgende:
hoe heet dat kleine dikke blank ventje... die laat zich zo nu en dan ook mooi afslachten...
echt hi-la-risch..![]()
waarvan ik CroCop ENORM hoog heb zitten. Die gozer behoorde wat mij betreft tot de grootsten van K-1.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:06 schreef LuNaTiC het volgende:
Mark Hunt is overgestapt naar Pride, MMA (net zoals Crocop en Leko hem voorgingen).
Je hebt verder wel gelijk; vooral Aerts had in zijn hoogtij dagen een KO-rate van zo'n ~ 80% met zijn highkick alleen maar (als ik het me goed herinner, bron ben ik ff kwijt).
En als jij doorgaat met "patat me"t aan em serveren dan kunnen we daar lang op wachtenquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:35 schreef The_Hives het volgende:
Goed topic![]()
Ernesto heeft een paar weken geleden nog een patatje bij me gehaald, hij is nog niet helemaal in vorm
En als jij doorgaat met "patat met" aan em serveren dan kunnen we daar lang op wachtenquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:35 schreef The_Hives het volgende:
Goed topic![]()
Ernesto heeft een paar weken geleden nog een patatje bij me gehaald, hij is nog niet helemaal in vorm
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:26 schreef Amando het volgende:
[..]
En als jij doorgaat met "patat met" aan em serveren dan kunnen we daar lang op wachten![]()
Als je net begint met thaiboxen ben jij degene die de dummy bent... Ik doe het zelf ook en je moet niet denken dat wanneer je er voor het eerst binnenkomt je ff iedereen een pak slaag kan geven. De 1e maanden is alleen maar incasseren en hopen dat de rest rustig aan met je doet!quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:45 schreef Abonides het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen in het topic die aan kick- of ThaiBoxing doen? Het lijkt me wel een lekkere sport om wekelijks een uurtje in de sportschool zo een dummy in mekaar te trappen.
Het is ook niet de bedoeling dat ik me ala Akebono als een punching bag laat gebruiken. Wat ik eigenlijk meer bedoelde. Is het een lekkere work-out? Elke keer vol blauwe plekken thuis komen lijkt me niets. Ikzelf ben redelijk groot en zwaar. Dus ik val in de categorie met veelste grote tegenstanders. Wedstrijden was ik niet van plan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je net begint met thaiboxen ben jij degene die de dummy bent... Ik doe het zelf ook en je moet niet denken dat wanneer je er voor het eerst binnenkomt je ff iedereen een pak slaag kan geven. De 1e maanden is alleen maar incasseren en hopen dat de rest rustig aan met je doet!
Uiteraard hangt het af van naar welke sportschool je gaat maar waar ik train bestaat een training uit:quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:09 schreef Abonides het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat ik me ala Akebono als een punching bag laat gebruiken. Wat ik eigenlijk meer bedoelde. Is het een lekkere work-out? Elke keer vol blauwe plekken thuis komen lijkt me niets. Ikzelf ben redelijk groot en zwaar. Dus ik val in de categorie met veelste grote tegenstanders. Wedstrijden was ik niet van plan.
Gisteren ben ik voor het eerst naar een les kickfun geweest. Okee, het is geen kickboxing, maar wel een heerlijker uitlaat klep. Op mijn beide schenen zitten nu bloeduitstortingen, maar echt pijn doen ze niet.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uiteraard hangt het af van naar welke sportschool je gaat maar waar ik train bestaat een training uit:
- Warming up (vooral lopen, opdrukken, sit ups en strek oefeningen)
- Techniek (met een partner doe je bepaalde combinaties en technieken die voorgedaan worden)
- Sparren (vechten met je partner, dit gaat er soms wel ruig aan toe)
Na de training ben je echt wel helemaal kapot en blauwe plekken kijk je ook niet meer raar van op. Natuurlijk is het wel zo als je een nieuweling bent er wel rustig aan met je wordt gedaan.
Wat houdt kickfun precies in?quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:21 schreef Abonides het volgende:
[..]
Gisteren ben ik voor het eerst naar een les kickfun geweest. Okee, het is geen kickboxing, maar wel een heerlijker uitlaat klep. Op mijn beide schenen zitten nu bloeduitstortingen, maar echt pijn doen ze niet.
Ik ga dit iig vaker doen. Heerlijk.
Nee voor zover ik het kan zien is het gewoon k1.Staand dus.quote:Het is dus MMA met K1 regels begrijp ik?
Verstandig, want daarna werd het helemaal saai.quote:Op zondag 12 september 2004 20:36 schreef Abonides het volgende:
Tijdens de partij van Butterbean tegen Amada heb ik hem maar uitgezet. Ik vond er echt geen ene flikker aan.
Dat krijg je nog wel eens als je kickboxers in een situatie brengt waarbij ze tegen spelers die enige ervaring hebben in het "grondspel" moeten "opboksen". Net een vis uit het water.quote:Op zondag 12 september 2004 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verstandig, want daarna werd het helemaal saai.
Gevechten die binnen een paar of zelfs minder minuten werden beslitst op de grond, niet echt boeiend imho.
Le Banner werd al een paar jaar the Cyborg genoemdquote:[b]
Jerome Le Banner is compleet genezen, schijnt. Toch is het nog afwachten of zn arm het houdt. Ik weet eigenlijk niet of die platen er nog in zitten, maar ik neem aan dat ze eruit zijn, want dat lijkt me wel gebruikelijk. Aan de andere kant hoor ik dat zn nieuwe nickname iets met 'Cyber' is ofzo, dus dat zou er op kunnen duiden dat ze er misschien nog in zitten
Trouwens wel nasty: http://crew.tweakers.net/lunatic/zooi/lebanner.wmv
Nee het is een hele andere sport. De UFC is een MMA (mixed martial arts) organisatie. Daar kan je bijvoorbeeld judo/bjj/worstelen/boksen/muaythai en andere stijlen gebruiken om tot winst te komen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:04 schreef Chillmeister het volgende:
mooie OP. Had idd wat over gehoord en dat NL er zo goed is (net zoals Muay Thai daar zijn we ook nummer 2 in na Thailand zelf). Begrijp ik het goed dat UFC een slap aftreksel van dit is? want een of andere reden hoor ik daar meer over
Ik volg K1 toch al een paar jaar, maar ik heb nog nooit van ene Hari gehoord... Heb je niet een paar linkies naar hem toe?quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:48 schreef LuNaTiC het volgende:
Hari is inderdaad veelbelovend jahij is nog jong en zolang Hoost, Aerts en Bonjasky nog succesvol zijn, zal het moeilijk zijn om NOG een Nederlander daar te laten vechten (Schilt is ook iemand die meer moet vechten imo).
volgens mij balen ze er niet van dat Nederland er zo goed in is maar dat ze er zelf niet zo goed in zijnquote:Op woensdag 15 september 2004 16:23 schreef Abonides het volgende:
Ze balen er in Japan enorm van dat de Nederlanders zo goed in K1 zijn. Tijdens de Final Elimination willen ze eigenlijk ook graag de Nederlanders tegen elkaar laten vechten.
In het beste geval zouden Aerts, Hoost, Bonjaski, Venetiaan en Schilt daar in de finale staan. Als Hari en (vroeger dan) Van Dams er ook nog bij hadden gezeten...quote:Op woensdag 15 september 2004 16:36 schreef Vision het volgende:
[..]
volgens mij balen ze er niet van dat Nederland er zo goed in is maar dat ze er zelf niet zo goed in zijn
Soms wel zielig om te zien hoe bijv. een Mushashi onder druk staat om toch iets te presteren daarquote:Op woensdag 15 september 2004 16:44 schreef Abonides het volgende:
[..]
In het beste geval zouden Aerts, Hoost, Bonjaski, Venetiaan en Schilt daar in de finale staan. Als Hari en (vroeger dan) Van Dams er ook nog bij hadden gezeten...
Ach, die Japaneesjes kunnen er ook niets aan doen dat ze zo klein zijn.
Musashi doet het anders aardig zeker als je ook ziet dat hij toch een relatief lichtgewicht is. De Japanners doen het al een stuk beter als je een gewichtsklasse lager gaat.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:36 schreef Vision het volgende:
[..]
volgens mij balen ze er niet van dat Nederland er zo goed in is maar dat ze er zelf niet zo goed in zijn
Zozo... in het begin van het filmpje dacht ik dat het meer een K1 Max fighter was, aangezien hij er vrij licht uitziet. Later in het filmpje kreeg ik de indruk dat ie tegen Ignashov stond. Op Sherdog.com kan je in de profile van Ignoshov terug vinden dat ie op 8 juni vorige jaar in de 3de ronde KO is gegaan (Badr Hari dus).quote:Op woensdag 15 september 2004 17:08 schreef Op-zicH het volgende:
http://chakuriki.jp/forum/viewtopic.php?t=6
Highlight video van Hari. Hij mag wel een beetje aan z'n dance moves werken.
precies ja, hij is nog 19 en Aerts was nog veel dunner op die leeftijd. In die leeftijdsperiode is het nu eenmaal moeilijk om gewicht erbij te krijgen (zelfs Hoost was bijv in 1993 een stuk lichter). Door de jaren heen zullen ze van nature zwaarder worden, en dan ben ik heel benieuwd wat Hari allemaal kan uitrichten.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:56 schreef sampoo het volgende:
Hij is 19, 1.90cm (1.96cm op de Chakuriki website - nog in de groei?) en weegt zo'n 88-92kg. Moet echt een kilo of 10 erbij wil hij een beetje mee kunnen komen. Maar goed als je kijkt hoe ligt Aerts en Ighnasov zelf er in het begin uitzagen zal dat vast goed komen met een paar jaar tijd. Zijn record staat op 39-2 op dezelfde Chakuriki site maar ik denk dat je Ignashov en
Khattou als echte start kunt zien.
Ik kan mij herinneren dat Hari in die wedstrijd 88kg woog en Ignasov op 114kg. Dat is maar liefst 26kg. Ignashov hield wel een beetje in maar uiteindelijk moest ook hij aan het werk.Hari met 10kg meer, voldoende voorbereiding zou het hem een stuk moeilijker kunnen maken. Maar goed de tijd zal het leren.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:03 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
precies ja, hij is nog 19 en Aerts was nog veel dunner op die leeftijd. In die leeftijdsperiode is het nu eenmaal moeilijk om gewicht erbij te krijgen (zelfs Hoost was bijv in 1993 een stuk lichter). Door de jaren heen zullen ze van nature zwaarder worden, en dan ben ik heel benieuwd wat Hari allemaal kan uitrichten.
Zijn prestatie tegen Ingashov is nog best goed te noemen, gezien het feit dat ie pas op het laatste moment moest invallen. Heb de ballen maar om als broekie met een gewichtsverschil van 15 kg zonder er serieus op getraind te hebben tegen zo'n gevestigde vechter aan te treden. (waarbij gezegd moet worden dat Ignashov zich in die wedstrijd wel spaarde en misschien op 50% vocht.... maar toch).
Ik heb trouwens geruchten gelezen dat Bonjasky in zn superfight tegen Akebono moet aantredenEn dat er zelfs een extra bonus is uitgeloofd voor een KO.
edit: net even officiele site bekeken, het is dus bevestigd
Komt Hari eigenlijk voor Nederland uit? (Natuurlijk wel een beetje chauvinistisch blijven...quote:Op donderdag 16 september 2004 11:49 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat Hari in die wedstrijd 88kg woog en Ignasov op 114kg. Dat is maar liefst 26kg. Ignashov hield wel een beetje in maar uiteindelijk moest ook hij aan het werk.Hari met 10kg meer, voldoende voorbereiding zou het hem een stuk moeilijker kunnen maken. Maar goed de tijd zal het leren.
Persoonlijk denk ik dat Bonjasky wel een goede kans maakt om Akebono KO te rammen. Aangezien Bonjasky veel sneller is zal hij veel gebruik maken van zijn knieen en flying kicks. 1 wel geplaatste en Akebono zal hard tegen het canvas gaan... dat denk ik tenminste.quote:Bonjasky zie ik Akebono trouwens niet KO slaan. Als hij echt Akebono achterna gaat loopt hij wat mij betreft zelf de kans om zelf KO geslagen te worden.Gewoon een trap geven en laat dan Akebono het loopwerk doen en daarna weer een trap. Akebono hoort niet thuis in de ring maar hij kan heel wat hebben.
484 lbsquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:28 schreef Zwansen het volgende:
Hoe zwaar is Akebonoot?
reken er maar niet op.... Eurosport is niet zo snel met uitzenden, en in Amerika wordt het volgens mij niet eens PPV uitgezonden, dus het lijkt me ERG sterk dat ze het live uitzenden.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:36 schreef De_Wout het volgende:
Hey cool, een topic over K1!!
Morgen de final eliminations, ik zag dat eurosport rond middernacht een uitzending van fightclub uitzend. Zou dat een rechtstreeks verslag hiervan kunnen zijn??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wachten op de rips
[ Bericht 1% gewijzigd door LuNaTiC op 25-09-2004 16:14:59 ]It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door zjroentje op 25-09-2004 16:10:48 ]Ja en amen.
Dude, daar zijn verdomme die spoilers voor.quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:57 schreef farfavour het volgende:
-edit-
Voor die paar mensen heb ik ze toch maar geedit.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:08 schreef farfavour het volgende:
Denk je nou echt dat de mensen die deze topic lezen de uitslag niet willen weten en erop willen reageren?
Dat is nou net de reden dat spoilers tags zijn toegevoegd ja.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:08 schreef farfavour het volgende:
Denk je nou echt dat de mensen die deze topic lezen de uitslag niet willen weten en erop willen reageren?
mwah. ik hoop dat ik ze komende week kan zienquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:17 schreef farfavour het volgende:
Dan zullen jullie nog een half jaar of zo moeten wachten,totdat het uitgezonden wordt.
Wat jullie willen.
(bedankt Zjroentje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door zjroentje op 25-09-2004 21:17:09 ]The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
[ Bericht 68% gewijzigd door Op-zicH op 25-09-2004 21:33:08 ]The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:26 schreef Op-zicH het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:10 schreef Op-zicH het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
Vrij eerlijk geloot. Iedere deelnemer grijpt in een schaal met 8 blaadjes genummerd van 1 tot 8 en dat bepaalt wie er als eerste een plek mag kiezen. De Nederlanders grepen 5,7 en 8. Aangezien alle deelnemers zo vroeg mogelijk kozen kreeg je het dat #1 tegen #2 ging, #3 tegen #4 en dat liet 3 Nederlanders voor 4 plekken en dan is het maximaal een Nederlander in de finale.quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:12 schreef De_Wout het volgende:
Wat ik me dan afvraag: is er gewoon eerlijk geloot wie er tegen elkaar moeten of is dit vastgesteld door de organisatie? Nu kan er maximaal 1 Nederlander in de finale komen.
Mag helaas nietquote:Op woensdag 29 september 2004 19:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Niemand die de final eliminations even door kan geven? De films ervan dus
zijn match in de final elimation had hij ook met geen mogelijkheid kunnen (nou ja, mogen) verliezen. Sumo's horen gewoon niet thuis in K1 (en al helemaal niet in MMA).quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:33 schreef sampoo het volgende:
Bonjaski is een constante vechter die altijd voluit gaat maar je kan niet stellen dat hij ongelukkig was in beide toernooien die hij won. Battle at the Bellagio won hij door Vernon White een mma vechter die totaal niet thuis hoort in K1, Jeff Ford (verloor van Roufus maar die kon niet verder) en McDonald op punten te verslaan. Alleen McDonald zou je een degelijke tegenstander kunnen noemen.
Toch gaan er geruchten dat Akebono mma gaat vechten,ben benieuwd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:20 schreef Vision het volgende:
[..]
zijn match in de final elimation had hij ook met geen mogelijkheid kunnen (nou ja, mogen) verliezen. Sumo's horen gewoon niet thuis in K1 (en al helemaal niet in MMA).
vandaag ook een mma wedstrijd gezien (pride) waarin een ex-sumo het opnam tegen Giant Silva. Nu is die Giant Silva een straatvechter en gewoon enorm groot (meer dan 7ft hadden ze het over) en zijn zijn martial arts skills een stuk minder dan welke tegenstander dan ook. Maar zelfs Silva kreeg 'm aan het afkloppen. (met een half nelson geloof ik, dus verwuringen zijn ook bij sumo's mogelijk)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:01 schreef farfavour het volgende:
Toch gaan er geruchten dat Akebono mma gaat vechten,ben benieuwd.
Dit lijkt me toch wel meer iets voor hem,probeer zoiets maar eens naar de grond te krijgen of te verwurgen.
k1 is inderdaad helemaal niets voor hem.
Als akebono op je gaat liggen, dan tikt iedereen wel af denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:19 schreef Vision het volgende:
[..]
vandaag ook een mma wedstrijd gezien (pride) waarin een ex-sumo het opnam tegen Giant Silva. Nu is die Giant Silva een straatvechter en gewoon enorm groot (meer dan 7ft hadden ze het over) en zijn zijn martial arts skills een stuk minder dan welke tegenstander dan ook. Maar zelfs Silva kreeg 'm aan het afkloppen. (met een half nelson geloof ik, dus verwuringen zijn ook bij sumo's mogelijk)
quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
waarvan ik CroCop ENORM hoog heb zitten. Die gozer behoorde wat mij betreft tot de grootsten van K-1.
Dit jaar ga ik voor Alexei Ignashov, die gozer is gewoon te goed voor de rest dit jaar![]()
Een speciale noot voor de Zwitser Andy Hug, het enige puntje dat ik miste in jouw OP. Andy was namelijk ook een van de besten ooit, en is helaas veel te vroeg overledenAndy
Hug
Ook met dat Ignashov gedeelte?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:48 schreef LuNaTiC het volgende:
*schop*
nog maar krap 17-18 uur mensen
zijn jullie er al klaar voor? Moet zeggen dat ik er al dagen naar uitkijk
nu maar hopen dat ik morgen mn nieuwsgierigheid kan bedwingen. Ik zorg gewoon dat ik flink uitslaap zodat de wedstrijden al ergens te krijgen zijn, dan hoef ik tenminste geen uitslagen te lezen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:48 schreef LuNaTiC het volgende:
*schop*
nog maar krap 17-18 uur mensen
zijn jullie er al klaar voor? Moet zeggen dat ik er al dagen naar uitkijk
nu maar hopen dat ik morgen mn nieuwsgierigheid kan bedwingen. Ik zorg gewoon dat ik flink uitslaap zodat de wedstrijden al ergens te krijgen zijn, dan hoef ik tenminste geen uitslagen te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
bedoel je 8 van de 11? Aerts won al 3x, Hoost 5 en Bonjaski 2.quote:Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef Steeven het volgende:
Wat een supervette sport is dit zeg. Een schande dat er zo weinig aandacht aan wordt besteed. Alleen al het feit dat 8/11 keer een Nederlander dit K1 toernooi gewonnen heeft zegt al genoeg. Heb het opgenomen en ga het morgen lekker kijken.
Hoost 4xquote:Op maandag 6 december 2004 00:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
bedoel je 8 van de 11? Aerts won al 3x, Hoost 5 en Bonjaski 2.
Wat je hebt opgenomen zijn de final eliminations van 26 sept dit jaar. Dat waren de voorrondes van de finale die 4 dec was.quote:Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef Steeven het volgende:
Wat een supervette sport is dit zeg. Een schande dat er zo weinig aandacht aan wordt besteed. Alleen al het feit dat 8/11 keer een Nederlander dit K1 toernooi gewonnen heeft zegt al genoeg. Heb het opgenomen en ga het morgen lekker kijken.
Kan ik me enigzins voorstellen. Aan de andere kant geloof ik niet dat hij het tournooi zou overleven zoals bonjasky heeft gedaan.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:29 schreef Steeven het volgende:
Ik las in de krant vandaag een interview met Hoost. Hij voelt zich genaaid door de jury in z'n gevecht tegen Bonjansky.
Sjah... en die valt nog mee als je daar Akebono tegenover zet...quote:Op donderdag 9 december 2004 11:42 schreef GinaG het volgende:
Ik vind de K1 sowieso minder sinds ze die debiel van een Bob Sapp hebben toegelaten![]()
Je vergeet die binnen 8 seconden Knock out van Sappy boy veroorzaakt Crocop zijn teenquote:Op donderdag 9 december 2004 13:30 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Opzich wel, maar aan de andere kant, probeer je maar eens overeind te houden tegen Bob Sapp... Dat is Ernesto niet gelukt, en Remy wel... die trieste actie van Sapp tegen Bonjasky was gewoon een uitvlucht...
Nou moet ik eerlijk zeggen ik heb de laatste 1,5 jaar de K1 niet zo gevolgdquote:Op donderdag 9 december 2004 13:58 schreef Steeven het volgende:
Hoost pleit voor een internationale jury ipv een Japanse. Maar volgens hem moeten alle vechters daar samen achter staan en dat doen ze niet. Dat is jammer, want die gasten kiezen, zoals eerder gezegd, altijd partij voor iemand ook al was de ander beter :x. Zal net zo lang doorgaan tot Mushashi een keer wint.
Hoe zit het eigenlijk met Le Banner is hij nu trainer geworden of vecht hij ook nog ?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:01 schreef pmponer het volgende:
Mushasi is wel al veel beter geworden, en hij is ook meer zwaargewicht geworden.
Zijn probleem is echter het is geen van nature zwaargewicht. Maar hij heeft veel progressie geboekt maar van de normale top, kan hij bijna niet winnen.
International jury zal zeker schelen, maar de belangen van de bond/organisatie gaan toch altijd voor.
Dat Ernesto van Sapp verloor was gewoon een domme fout van Ernesto hij ging met hem boksen dat moet je niet doen met een gast die eruit ziet alsof ie in zijn vrijetijd mammoeten ko beukt beuken ja, want stoten kun je het niet noemen wat ie doet
Ik zou graag zien dat mannen als Crocop en Ignasiov zich weer een beetje gingen bemoeien met de K1 dan is het zo afgelopen met die freak-shows. Er zijn btw ook al berichten dat akebono gaat meedoen met pride... zucht...
Persoonlijk vond ik die wedstrijd waar hij zijn arm brak een weggevertje voor Hoostquote:Op donderdag 9 december 2004 15:12 schreef pmponer het volgende:
Hij heeft gevochten in de voorronden en was backup voor de finale dit jaar.
In de voorronden verloor hij van Botha omdat hij opgaf vanwege idd. zijn arm
Het gaat dus wel iets beter met hem maar volgens mij komt het met die arm nooit meer goed, en idd dat is eeuwig zonde.
Ik vond het ook een aantrekkelijke vechter waarvan je nooit zeker weet of ie wint of verliest ivm zijn glazen kin.
Was iig die gast met die tattoe op zijn rug. Hij vocht zeg maar iets te enthousiast, waardoor hij heel snel moe werd en zijn dekking niet in de gaten hield, echt zo een rookie nog(ik zal es ff deze wedstrijd winnen) , maar wel goed. Volgens mij iets langer dan Ernestoquote:Op donderdag 9 december 2004 16:13 schreef pmponer het volgende:
Hoost heeft toen gewonnen op KO las ik net
hij heeft later nog tegen Mcdonald gevochten ook weer verloren TKO round 2
Dus ik denk dat ie er toen flauw van was
Was dat niet die hele lange gast?
En Tyson en Sapp moeten ook nogquote:Op donderdag 9 december 2004 16:48 schreef S-Two het volgende:
Ik weet niet of het hier al voor bij is gekomen, maar is die fight tussen Bonjasky en Tyson nou al een keer geweest en zal dat er anders ooit nog van komen?
Die twee debielen zijn nog steeds niet geweestquote:Op donderdag 9 december 2004 17:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En Tyson en Sapp moeten ook nog![]()
Was volgens mij niet echt een freak, maar gewoon een show mannetje. Hij maakte veel draaiende trappen enzo, maar echt kickbocksen kon hij niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:24 schreef pmponer het volgende:
Hmm doet me dan meer denken aan iemand die eignelijk alleen binnen werd gehaald als freak.
Helemaal als ik naar zijn start-list kijk.
na 2003 heeft hij ook niks meer gedaan
Okay dat nuanceerd het een beetje.. maar hij hoorde niet op dat nivo thuis.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:58 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Was volgens mij niet echt een freak, maar gewoon een show mannetje. Hij maakte veel draaiende trappen enzo, maar echt kickbocksen kon hij niet.
Ik vond het er wel goed uitzien eigenlijk, het was volgens mij zijn eerste grote wedstrijd, dus ja sommige maken er een showtje vanquote:Op donderdag 9 december 2004 19:58 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Was volgens mij niet echt een freak, maar gewoon een show mannetje. Hij maakte veel draaiende trappen enzo, maar echt kickbocksen kon hij niet.
Idd. Dat bewees Botha wel tegen Le Banner met die allemachtige stoot. Die boksers kunnen zoveel incasseren...die moet je enkel doodschoppen als kickbokser, anders ben je de lul. Maar dat maakt zo'n match ook wel weer spannendquote:Op donderdag 9 december 2004 15:01 schreef pmponer het volgende:
Mushasi is wel al veel beter geworden, en hij is ook meer zwaargewicht geworden.
Zijn probleem is echter het is geen van nature zwaargewicht. Maar hij heeft veel progressie geboekt maar van de normale top, kan hij bijna niet winnen.
International jury zal zeker schelen, maar de belangen van de bond/organisatie gaan toch altijd voor.
Dat Ernesto van Sapp verloor was gewoon een domme fout van Ernesto hij ging met hem boksen dat moet je niet doen met een gast die eruit ziet alsof ie in zijn vrijetijd mammoeten ko beukt beuken ja, want stoten kun je het niet noemen wat ie doet
Ik zou graag zien dat mannen als Crocop en Ignasiov zich weer een beetje gingen bemoeien met de K1 dan is het zo afgelopen met die freak-shows. Er zijn btw ook al berichten dat akebono gaat meedoen met pride... zucht...
Dat betekend dat de uitzendingen van 4 december nog herhaald zullen wordenquote:Op zaterdag 11 december 2004 05:16 schreef Steeven het volgende:
[..]
Btw, de finale is op 27 december pas op Eurosport? Zoja, waarom duurt dat zo lang? Onzin gewoon.
Dat is de eerste keer in Nederland dat ze uitgezonden wordenquote:Op zaterdag 11 december 2004 09:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat betekend dat de uitzendingen van 4 december nog herhaald zullen worden![]()
Dat was niet live, zoveel geld hebben ze niet in Nederland om dat live uit te mogen zendenquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:18 schreef Un-X-PecteD het volgende:
2-3 Jaar geleden werd er zo;n K-1 GP Finale uitgezonen op RTL5, live was dat toen. Dat heeft Ernesto Hoost toen gewonnen...
quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:57 schreef Frenzy_ls het volgende:
Een dame die ik heb leren kennen doet al 8 jaar aan kick-boxen. Ze heeft vaak met Ernesto Hoost getrained en ook met Peter Aerts... lol, toch wel grappig om te horen op een "date"
Echt jammer is dat, nu moeten we nog wachten tot 27 decemberquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat was niet live, zoveel geld hebben ze niet in Nederland om dat live uit te mogen zenden
Hoeft niet per se hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Echt jammer is dat, nu moeten we nog wachten tot 27 december![]()
Hmm, dan heb ik t verkeerd... ik dacht dat dat life was, maar dan zal t wel een reportage of zoiets zijn geweest...quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat was niet live, zoveel geld hebben ze niet in Nederland om dat live uit te mogen zenden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
Ignasjov moest zich schamenquote:Op zondag 12 december 2004 19:36 schreef Amando het volgende:
Iemand die kleine Thai gezien vandaag?
Kereltje was ongeveer 1.70 ofzo maar erg snel, goede conditie en goed coordinatievermogen
Won wel ff-tjes van Ignasjov
Kick ass violin solo- aphex twin.quote:Op maandag 13 december 2004 08:14 schreef pmponer het volgende:
Iggy had zich weer eens niet goed voorbereid, heel erg jammer want hij hoort echt wel in de finale thuis.
Jammer dat hij zo "lui" is...
(btw mocht iemand zijn entrance muziek hebben. dan ben ik daar ZEER in geinteresseerd)
Ik weet niet hoe goed je het volgt maar CroCop vecht al bijna 2 jaar voor Pride (MMA).quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wie mist er nog meer Mark Hunt en Mirko "Cro Cop" Filipovic? Ik zie ze recentelijk niet meer.
Ik kijk het sinds een aantal jaar maar de carrieremoves volg ik niet zo nauw. MMA vind ik niet zo leuk om naar te kijken eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:11 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed je het volgt maar CroCop vecht al bijna 2 jaar voor Pride (MMA).
Hunt heeft er trouwens ook getekend en ik dacht dat beide heren op oudjaarsavond tegen elkaar moeten vechten.
Crocop moet tegen Kevin Randleman las ik ergens.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:11 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed je het volgt maar CroCop vecht al bijna 2 jaar voor Pride (MMA).
Hunt heeft er trouwens ook getekend en ik dacht dat beide heren op oudjaarsavond tegen elkaar moeten vechten.
thnx voor reminderquote:Op maandag 27 december 2004 19:29 schreef Alessandro het volgende:
Vandaag is het op mensen 21.00 eurosport.
Die al na ronde 3 had moeten winnen, volgende keer gaat Stevie wonder jureren hoorde ikquote:Op maandag 27 december 2004 23:51 schreef Amando het volgende:
BONJASKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WEER KAMPIOEN!!!! LEGENDARISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
DIT IS ECHTE HOLLANDSE GLORIE!!!!!
WOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
Idd, wat een zwakke jury. Wel fantastisch toernooi!quote:Op maandag 27 december 2004 23:54 schreef dewd het volgende:
[..]
Die al na ronde 3 had moeten winnen, volgende keer gaat Stevie wonder jureren hoorde ik![]()
Die verslaggever heeft inderdaad vaker van die droge opmerkingen, maar er zijn ook momenten dat hij beter z'n bek kan houdenquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:27 schreef Vamos het volgende:
Ik vond die Nederlandse verslaggever wel droog gisteren bij de K1...
"Vriendelijk lachend... zoals alle Thai. En vervolgens schoppen ze je hoofd eraf..."
Het is iig beter dan het voetbalcommentaar op eurosport, mijn god wat is dat ongekend slecht zeg!quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:36 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Die verslaggever heeft inderdaad vaker van die droge opmerkingen, maar er zijn ook momenten dat hij beter z'n bek kan houden
Le banner zit bij de kapper, laat zich scheren...
"En le Banner laat nou ook iets op zijn hoofd tatoeeren"
"ownee wacht... toch niet"
Die games reviews er tussendoor waren ook niet aan hem besteed, dat hoorde je duidelijk...quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:36 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Die verslaggever heeft inderdaad vaker van die droge opmerkingen, maar er zijn ook momenten dat hij beter z'n bek kan houden
Kan ik me voorstellen, die Hoost heeft een veel sterker fysiek, eigenlijk lijkt hij me bijna onverslaanbaar.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:22 schreef SimtekF1 het volgende:
Kut jury man.
Zo ging het bij K1 Max ook al dit jaar.
K1 verpest zo mooi hun hele organisatie.
Linz>> Hoost is 4 voudig kampioen dus die is wel sterk ja.
Vond het ook niet eerlijk dat Bonjasky won van hem, Hoost was iets beter.
Sterker nog hij had gewonnen.......quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:03 schreef Zwansen het volgende:
Ik vond Botha zwaar tegenvallen eigenlijk... Volgens mij is hij ver van zijn niveau van enkele jaren geleden afgezakt...
En die Thai was ook leuk! Had wat mij betreft ook verdiend om te winnen van Musashi...
Botha wist anders wel Bonjasky aardig tegenstand te geven. Als Remy niet die high kick had gegeven dan was het waarschijnlijk een 4de ronde geworden. Misschien is hij niet meer de bokser van een aantal jaar geleden maar in de K-1 wereld weet hij zich steeds beter staande te houden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:03 schreef Zwansen het volgende:
Ik vond Botha zwaar tegenvallen eigenlijk... Volgens mij is hij ver van zijn niveau van enkele jaren geleden afgezakt...
Ja klopt, en daarom denk ik nu ook dat een Tyson als ie op zijn best is (voor zover dat nog kan) onverslaanbaar is in de K1... Als zelfs een Botha al redelijk mee kan komen, hoe moet een super Tyson die kwaad wordt dan gestopt worden!quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Botha wist anders wel Bonjasky aardig tegenstand te geven. Als Remy niet die high kick had gegeven dan was het waarschijnlijk een 4de ronde geworden. Misschien is hij niet meer de bokser van een aantal jaar geleden maar in de K-1 wereld weet hij zich steeds beter staande te houden.
quote:Op woensdag 29 december 2004 02:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Bonjasky draagt terecht de naam "The Flying Gentleman" Hij vloog weer een aantal keer schitterend in de touwen en zelfs er over heen.
Die wedstrijd was idd errug strak. Gewoon niet nadenken en op elkaar in gaan rammen..quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat ook een bizarre wedstrijd was, was de superfight tussen Carl Goodridge en Cyril Abidi. Elkaar helemaal in de bezerkmode kapotslaan waarbij ze alle 2 konden winnen. Die Goodridge heb ik ook een hekel aan trouwens.
Oja>>? Heeft hij nog nooit gezegt , dus hoe je erop komt snap ik niet zoquote:Op woensdag 29 december 2004 17:51 schreef S-Two het volgende:
Ik vond het btw erg chill dat Le Banner toch weer ging vechten, ik dacht dat ie er helemaal mee gestopt was:?
Ik had het ergens gehoord (misschien zelfs wel op fok!?) dat hij niet meer zou vechtten omdat hij steeds blessures aan zn arm had. Hij had er een ijzeren plaat in, en daarna kreeg hij er weer een blessure aan, dus wou toen stoppen. Maar goed... zal dus wel onzin zijn.. Wel mooi nieuws trouwens want Jerome le Banner isquote:Op woensdag 29 december 2004 18:39 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Oja>>? Heeft hij nog nooit gezegt , dus hoe je erop komt snap ik niet zo![]()
Khaoklai mag nog wel wat extra spieren ontwikkelen in zijn bovenlichaam. Zijn benen zijn al behoorlijk goed gewapend en soms zelfs steviger dan die van zijn tegenstander. 85 kilo zou ideaal voor hem zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Over dat zwaarder worden hoef je je denk ik geen zorgen te maken.
Check maar eens wat oude filmpjes van Le Banner, Crocop, Aerts enzo, allemaal stukken groter geworden maar nog net zo sterk of sterker.
Denk persoonlijk dat de kans groot is dat hij gaat stoppen jaquote:Op woensdag 29 december 2004 18:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik had het ergens gehoord (misschien zelfs wel op fok!?) dat hij niet meer zou vechtten omdat hij steeds blessures aan zn arm had. Hij had er een ijzeren plaat in, en daarna kreeg hij er weer een blessure aan, dus wou toen stoppen. Maar goed... zal dus wel onzin zijn.. Wel mooi nieuws trouwens want Jerome le Banner is![]()
![]()
Idd, errug zonde. Want ik ben zeker een fan van hem. Alleen jammer dat hij zo lui en ongemotiveerd is.quote:Op donderdag 30 december 2004 03:19 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ignashov is ook steviger geworden, maar dan met vet en dat zie je terug in zijn manier van vechten. Zonde, want hij is een potentiële K-1 winnaar.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:04 schreef SimtekF1 het volgende:
Gisteren waren er ook wat leuke partijen.
Hunt vs. Silva (MMA)
Sapp vs. Le Banner (MMA)Waar kun je die mma gevechten volgen of zien??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
Precies .. die Thai is levensgevaarlijk en ook tussen de oren zit het goed.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:48 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik denk niet dat de thai extra forser wil worden... Zijn voordeel ligt hem juist in zijn lage gewicht en zijn snelheid...
Als je zelf ook getraind bent .. anders maakt ie je af. Om het maar even slap uit te drukken...quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:12 schreef HAL9000S het volgende:
Sapp moet je gewoon een minuut overleven, daarna kun je hem helemaal aan stront trappen.
Eurosport, met een 4 weken vertraging...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:19 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Waar kun je die mma gevechten volgen of zien??
Nou...ik denk dat Sapp te vaak wordt onderschat. Natuurlijk heeft de man totaal geen techniek maar dat gewicht aan spieren is zo massief dat menig getraind K-1 vechter in het verleden verloren heeft van hem. Zelfs 4 voudig winnaar Hoost heeft al 2 keer verloren.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:06 schreef Amando het volgende:
[..]
Als je zelf ook getraind bent .. anders maakt ie je af. Om het maar even slap uit te drukken...
Maar een gewone k1 vechter die slaat hem idd KO (of schopt)
Weet ik niet. Zolang hij zijn potjes in de K-1 blijft winnen volgens de reglementen, is hij beter dan de wat lichtere actieve K-1 vechters die in jouw ogen misschien meer sportman is. Sapp vind ik niet persé minder sportmens vanwege zijn manier van vechten. Voor de K-1 was hij jarenlang American football player.quote:Op zondag 2 januari 2005 05:00 schreef HAL9000S het volgende:
In mijn optiek kunnen vechters als Sapp het beter in de UFC proberen, het heeft echt niks met vechtsport te maken.
Ja heb je ook gezien hoe Hoost beide keren verloor?quote:Op zondag 2 januari 2005 04:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nou...ik denk dat Sapp te vaak wordt onderschat. Natuurlijk heeft de man totaal geen techniek maar dat gewicht aan spieren is zo massief dat menig getraind K-1 vechter in het verleden verloren heeft van hem. Zelfs 4 voudig winnaar Hoost heeft al 2 keer verloren.
Hoezo was de jury vreemd bezig? Beide keren besloot de scheidsrechter dat het gevecht gestopt moest worden omdat Hoost (half)knockout lag. Beide keren had Hoost kunnen winnen als hij gewoon in de rustmomenten van Sapp door was gegaan maar dat deed hij helaas niet. Sapp knalde gewoon door zijn verdediging heen.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:21 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja heb je ook gezien hoe Hoost beide keren verloor?
Ik geef toe dat Hoost zich te makkelijk mee liet slepen in het spel van Sapp maar beide keren was de jury erg vreemd bezig.
Download beide wedstrijden maar eens en dan trek je ongetwijfeld dezelfde conclusie.
De gevechten weet ik niet maar de uitslagen zijn vaak al direct te vinden op sites alsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:19 schreef Alessandro het volgende:
Waar kun je die mma gevechten volgen of zien??
Idd, de tweede keer was Kakuda de referee en die lijkt me ervaren genoegquote:Op maandag 3 januari 2005 07:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Hoezo was de jury vreemd bezig? Beide keren besloot de scheidsrechter dat het gevecht gestopt moest worden omdat Hoost (half)knockout lag. Beide keren had Hoost kunnen winnen als hij gewoon in de rustmomenten van Sapp door was gegaan maar dat deed hij helaas niet. Sapp knalde gewoon door zijn verdediging heen.
Wat gebeurde er dan? Ik volg MMA niet zo goed.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:45 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Idd, de tweede keer was Kakuda de referee en die lijkt me ervaren genoeg, maar Sapp heeft ook geen toekomst in mma, want tegen Fujita werd hij toch wel heel snel ontmaskerd.
Iedereen dacht dat Sapp op de grond wel uit de voeten kon, maar daar deed hij echt alles verkeerd en op een gegeven moment draaide hij op de grond de verkeerde kant op en dat moest hij bekopen met harde trappen en knieen tegen z'n hoofd. Na het gevecht had een bult op z'n kop die bijna groter was dan akebono z'n buikquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? Ik volg MMA niet zo goed.
En toch heeft hij ook zo zijn potjes in MMA gewonnen, ook van ervaren vechters. Maar hij raakt nogal eens in een berserk mode.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:38 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Iedereen dacht dat Sapp op de grond wel uit de voeten kon, maar daar deed hij echt alles verkeerd en op een gegeven moment draaide hij op de grond de verkeerde kant op en dat moest hij bekopen met harde trappen en knieen tegen z'n hoofd. Na het gevecht had een bult op z'n kop die bijna groter was dan akebono z'n buik.
Man, die kerel leeft in beserk mode!!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 03:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
En toch heeft hij ook zo zijn potjes in MMA gewonnen, ook van ervaren vechters. Maar hij raakt nogal eens in een berserk mode.
In de eerste partij gaat Sapp een keer door terwijl Hoost op de grond zit, ze hadden hem daar voor moeten straffen, zo zijn de regels.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:45 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Idd, de tweede keer was Kakuda de referee en die lijkt me ervaren genoeg, maar Sapp heeft ook geen toekomst in mma, want tegen Fujita werd hij toch wel heel snel ontmaskerd.
Daar kruipt iemand onder een steen uit...quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:48 schreef -Evert- het volgende:
Eh.... wie is de kampioen van K1 2004?
2003 ook al?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:35 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Daar kruipt iemand onder een steen uit...
Remy Bonjasky![]()
yepquote:
Omdat het alleen live op een betaalzender komt. Dus we mogen blij zijn dat we het uberhaupt kunnen zien.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:54 schreef komrad het volgende:
Waarom duurt het zo lang voordat dat uitgezonden wordt, is al bijna een maand geleden
Dat is mooiquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:46 schreef Un-X-PecteD het volgende:
nope... morgen / zaterdag komt op eurosport, 20:00 wederom een herhaling van de K-1 GP final in Tokyo
CroCop is ook vrij koud hoor, hij is alleen agressief. Het zijn niet allemaal showmannetjes zoals Goodridge (die ik verschrikkelijk vind)quote:Op zondag 16 januari 2005 14:03 schreef monipony het volgende:
Ik vind Ignashof dus echt helemaal geen leuke vechter. Hij is zeker sterk, en heeft met zijn "verassingsaanval" een mooi wapen in huis. Maar verder vindt ik het een ongemotiveerde drol waarvan ik bijna het idee krijgt dat ie dit eigenlijk helemaal geen leuk werk vindt.Geef mij dan maar vechters als CroCop en Bonyaski, die naast een mooie techniek ook nog eens een hoop enthousiasme tonen.
Dan benadruk je teveel de wedstrijd van Ignashov tegen Kaoklaiquote:Op zondag 16 januari 2005 14:03 schreef monipony het volgende:
Ik vind Ignashof dus echt helemaal geen leuke vechter. Hij is zeker sterk, en heeft met zijn "verassingsaanval" een mooi wapen in huis. Maar verder vindt ik het een ongemotiveerde drol waarvan ik bijna het idee krijgt dat ie dit eigenlijk helemaal geen leuk werk vindt.Geef mij dan maar vechters als CroCop en Bonyaski, die naast een mooie techniek ook nog eens een hoop enthousiasme tonen.
Nee hoor, want dat vond ik ook al vķķr dat ik die wedstrijd zag. Het is meer de combinatie van zijn ongeintresseerde uitsraling, zijn ietwat vadsige en onafgetrainde lichaam (eerder regel dan uitzondering) en het feit dat iedereen hem een toekomstige K1 kampioen noemt terwijl hij er nog maar bar weing van heeft laten zien.quote:Dan benadruk je teveel de wedstrijd van Ignashov tegen Kaoklai
Sefo vind ik nog wel leuk met zijn irritante glimlach. En vaak wint hij ook wel, want heb hem zelden knock out zien gaan laatste tijd(wel vaak op punten verloren). En ik gun het hem wel om ooit een keer de k1 te winnen maar hij zal het niet redden vrees ikquote:Op zondag 16 januari 2005 18:47 schreef monipony het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat vond ik ook al vķķr dat ik die wedstrijd zag. Het is meer de combinatie van zijn ongeintresseerde uitsraling, zijn ietwat vadsige en onafgetrainde lichaam (eerder regel dan uitzondering) en het feit dat iedereen hem een toekomstige K1 kampioen noemt terwijl hij er nog maar bar weing van heeft laten zien.
En van showmannetjes zoals Goodridge, of nog erger Ray Sefo, moet ik al helemaal niks hebben. Die maken er een toneelstukje van![]()
Sefo vind ik nog wel leuk met zijn irritante glimlach. En vaak wint hij ook wel, want heb hem zelden knock out zien gaan laatste tijd(wel vaak op punten verloren). En ik gun het hem wel om ooit een keer de k1 te winnen maar hij zal het niet redden vrees ikquote:Op zondag 16 januari 2005 18:47 schreef monipony het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat vond ik ook al vķķr dat ik die wedstrijd zag. Het is meer de combinatie van zijn ongeintresseerde uitsraling, zijn ietwat vadsige en onafgetrainde lichaam (eerder regel dan uitzondering) en het feit dat iedereen hem een toekomstige K1 kampioen noemt terwijl hij er nog maar bar weing van heeft laten zien.
En van showmannetjes zoals Goodridge, of nog erger Ray Sefo, moet ik al helemaal niks hebben. Die maken er een toneelstukje van![]()
Wtf gebeurd daar? Waarom gaat hij door?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:03 schreef LuNaTiC het volgende:
FIlmpje van die Silva tegen Musashi trouwens
http://216.40.244.4/k1/k1b203/k1b203_musashi_vs_silva.zip
links plzzquote:Op maandag 21 maart 2005 22:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Echt jonge wat een vieze Freak show dat K1 Seoul.
Ik heb een paar filmpjes gezien, nah het gaat echt helemaal nergens meer over.
Vroeger had je tenminste echte vechters en niet van die grote lompe freaks, nu zie je niks anders.
Het toppunt is nog wel Hong-Mam Choi tegen Wakashoyo, een kleine vette kabouter die echt totaal geen vechtsport achtergrond heeft tegen zo'n supergrote malloot met blauwe haren die eveneens voor geen meter kan vechten.
Trouwens Schilt maakte mooi en snel korte mette met Silva hehe.
Lol zag je die Dikke bodyguard op Silva springen. Eind van filmpje zie je hem nog een slaand beweging maken richting SIlvaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wtf gebeurd daar? Waarom gaat hij door?![]()
Ja dat was ik o.a.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:06 schreef JaceTBL het volgende:
Ben er ook geweest, wat een festijn was het! Op de wedstrijd van Ignashov na was het allemaal flink genieten
Ik vond Le Banner vs Abidi een van de (zoniet DE) bruutste partij ooit, en oh oh wat hadden we een plezier toen die duizenden Fransen om ons heen vol enthousiasme hun Freddy Kemajo aanmoedigden en Schilt hem KO trapte
Waren jullie toevallig die in het oranje gehulde lui (ergens bij vak E of F) met Nederlandse vlag?
Omdat Ignashov al een tijdje last heeft van zijn knie had hij tijdens deze wedstrijd een brace om.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:15 schreef Georges het volgende:
Waarom was die partij van Ignashov niks?
Wordt het trouwens nog uitgezonden op Eurosport?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |