abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24367118
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:19 schreef Alessandro het volgende:
Waar kun je die mma gevechten volgen of zien??
De gevechten weet ik niet maar de uitslagen zijn vaak al direct te vinden op sites als
http://www.mmafighting.com/
http://www.man-magazine.com/
http://www.sherdog.com/
  dinsdag 4 januari 2005 @ 19:45:34 #252
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_24397541
quote:
Op maandag 3 januari 2005 07:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Hoezo was de jury vreemd bezig? Beide keren besloot de scheidsrechter dat het gevecht gestopt moest worden omdat Hoost (half)knockout lag. Beide keren had Hoost kunnen winnen als hij gewoon in de rustmomenten van Sapp door was gegaan maar dat deed hij helaas niet. Sapp knalde gewoon door zijn verdediging heen.
Idd, de tweede keer was Kakuda de referee en die lijkt me ervaren genoeg , maar Sapp heeft ook geen toekomst in mma, want tegen Fujita werd hij toch wel heel snel ontmaskerd.
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
pi_24408915
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 19:45 schreef Op-zicH het volgende:

[..]

Idd, de tweede keer was Kakuda de referee en die lijkt me ervaren genoeg , maar Sapp heeft ook geen toekomst in mma, want tegen Fujita werd hij toch wel heel snel ontmaskerd.
Wat gebeurde er dan? Ik volg MMA niet zo goed.
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:38:23 #254
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_24422097
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 12:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Wat gebeurde er dan? Ik volg MMA niet zo goed.
Iedereen dacht dat Sapp op de grond wel uit de voeten kon, maar daar deed hij echt alles verkeerd en op een gegeven moment draaide hij op de grond de verkeerde kant op en dat moest hij bekopen met harde trappen en knieen tegen z'n hoofd. Na het gevecht had een bult op z'n kop die bijna groter was dan akebono z'n buik .
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
pi_24426649
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:38 schreef Op-zicH het volgende:

[..]

Iedereen dacht dat Sapp op de grond wel uit de voeten kon, maar daar deed hij echt alles verkeerd en op een gegeven moment draaide hij op de grond de verkeerde kant op en dat moest hij bekopen met harde trappen en knieen tegen z'n hoofd. Na het gevecht had een bult op z'n kop die bijna groter was dan akebono z'n buik .
En toch heeft hij ook zo zijn potjes in MMA gewonnen, ook van ervaren vechters. Maar hij raakt nogal eens in een berserk mode.
  donderdag 6 januari 2005 @ 03:41:53 #256
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24426671
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 03:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

En toch heeft hij ook zo zijn potjes in MMA gewonnen, ook van ervaren vechters. Maar hij raakt nogal eens in een berserk mode.
Man, die kerel leeft in beserk mode!!!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_24428933
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 19:45 schreef Op-zicH het volgende:

[..]

In de eerste partij gaat Sapp een keer door terwijl Hoost op de grond zit, ze hadden hem daar voor moeten straffen, zo zijn de regels.
Tevens krijgt Hoost dan 8 seconden terwijl hij uitglijd.
Een paar tellen later staat Hoost in de hoek, de bel gaat en meneer Sapp slaat gewoon ff 4 a 5 seconden lang door terwijl de bel allang is gegaan.

De 2de partij heb ik niet echt veel over te melden.
Alleen de jurybeslissing om de wedstrijd te laten stoppen is belachelijk.
Je ziet aan Hoost dat hij het er zelf ook duidelijk niet mee eens is, de wedstrijd kon nog alle kanten op.
Beide heren zaten er doorheen en hadden allebij al een keer 8 tellen gehad.
Maar omdat Hoost in een hoek staat en Sapp 7 seconden stoten uitdeeld hoef je de wedstrijd toch niet te stoppen?
Alle stoten waren op de dekking, ik blijf het maar een rare beslissing vinden.
pi_24437779
Eh.... wie is de kampioen van K1 2004?
pi_24438688
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:48 schreef -Evert- het volgende:
Eh.... wie is de kampioen van K1 2004?
Daar kruipt iemand onder een steen uit...

Remy Bonjasky
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_24441051
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:35 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

Daar kruipt iemand onder een steen uit...

Remy Bonjasky
2003 ook al?
  donderdag 6 januari 2005 @ 22:36:12 #261
82589 S-Two
barba macacu
pi_24441089
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:33 schreef -Evert- het volgende:

[..]

2003 ook al?
yep
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_24441092
Jep... Hij is de 3e persoon die erin slaagt op een K1 GP 2x achter elkaar te winnen... Aerts en Hoost gingen hem voor
pi_24442009
En hij zal de 1e persoon zijn die erin slaagt om 3 keer op rij K1 kampioen te worden
pi_24566882
Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen ?
046
Dank aan Yeahinho
pi_24567506
nope... morgen / zaterdag komt op eurosport, 20:00 wederom een herhaling van de K-1 GP final in Tokyo
pi_24567592
Waarom duurt het zo lang voordat dat uitgezonden wordt, is al bijna een maand geleden
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24567669
het is alweer de 4e of 5e herhaling... maar het klopt idd wel dat er ongeveer 2 weken tussen het toernooi, en de 1e uitzending op eurosport zat...
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:11:17 #268
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_24567827
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 18:54 schreef komrad het volgende:
Waarom duurt het zo lang voordat dat uitgezonden wordt, is al bijna een maand geleden
Omdat het alleen live op een betaalzender komt. Dus we mogen blij zijn dat we het uberhaupt kunnen zien.
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_24570115
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 18:46 schreef Un-X-PecteD het volgende:
nope... morgen / zaterdag komt op eurosport, 20:00 wederom een herhaling van de K-1 GP final in Tokyo
Dat is mooi
Ga ik t even opnemen
046
Dank aan Yeahinho
pi_24570236
BTW hebben jullie een paar weken geleden ook die wedstrijd van remy bonjasky tegen akebono gezien. Dat is echt triest want akebono was als sumoworstelaar toch een groot kampioen, een yokozuna. Remy is wel echt super. Schopt ie die 2 meter hoge akebono gewoon bijna over zijn hoofd.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24586551
Kickje , Nu op eurosport
046
Dank aan Yeahinho
  zondag 16 januari 2005 @ 11:01:16 #272
62182 Georges
That's the shit
pi_24594165
Leuk dat er een topic over is en mooie OP, maar dat is al tig keer gezegd.

Ik vind Alexey Ignashov echt geweldig. Hij lijkt op het eerste gezicht niet veel te kunnen, beetje slungelachtig, maar als ie eenmaal op gang is.
Hij blijft ook altijd zo koel en loopt nuchter naar de ring, geweldig.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_24596566
Ik vind Ignashof dus echt helemaal geen leuke vechter. Hij is zeker sterk, en heeft met zijn "verassingsaanval" een mooi wapen in huis. Maar verder vindt ik het een ongemotiveerde drol waarvan ik bijna het idee krijgt dat ie dit eigenlijk helemaal geen leuk werk vindt. Geef mij dan maar vechters als CroCop en Bonyaski, die naast een mooie techniek ook nog eens een hoop enthousiasme tonen.
life's a bitch, then you die.
pi_24597610
quote:
Op zondag 16 januari 2005 14:03 schreef monipony het volgende:
Ik vind Ignashof dus echt helemaal geen leuke vechter. Hij is zeker sterk, en heeft met zijn "verassingsaanval" een mooi wapen in huis. Maar verder vindt ik het een ongemotiveerde drol waarvan ik bijna het idee krijgt dat ie dit eigenlijk helemaal geen leuk werk vindt. Geef mij dan maar vechters als CroCop en Bonyaski, die naast een mooie techniek ook nog eens een hoop enthousiasme tonen.
CroCop is ook vrij koud hoor, hij is alleen agressief. Het zijn niet allemaal showmannetjes zoals Goodridge (die ik verschrikkelijk vind)
Ignashov ongemotiveerd noemen is onzin. Dan leg je misschien teveel nadruk op die wedstrijden waarin hij er niet afgetraind uitziet. Hij toont ook gewoon weinig emoties waardoor het misschien ongeïnteresseerd lijkt. Maar ja, hij is niet voor niets een Wit-Rus.
Ik vind dat emotieloze en slungelachtige juist leuk. Ook dat strekken in die touwen voor de wedstrijd is prachtig.
pi_24599345
quote:
Op zondag 16 januari 2005 14:03 schreef monipony het volgende:
Dan benadruk je teveel de wedstrijd van Ignashov tegen Kaoklai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')