De gevechten weet ik niet maar de uitslagen zijn vaak al direct te vinden op sites alsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:19 schreef Alessandro het volgende:
Waar kun je die mma gevechten volgen of zien??
Idd, de tweede keer was Kakuda de referee en die lijkt me ervaren genoegquote:Op maandag 3 januari 2005 07:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Hoezo was de jury vreemd bezig? Beide keren besloot de scheidsrechter dat het gevecht gestopt moest worden omdat Hoost (half)knockout lag. Beide keren had Hoost kunnen winnen als hij gewoon in de rustmomenten van Sapp door was gegaan maar dat deed hij helaas niet. Sapp knalde gewoon door zijn verdediging heen.
Wat gebeurde er dan? Ik volg MMA niet zo goed.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:45 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Idd, de tweede keer was Kakuda de referee en die lijkt me ervaren genoeg, maar Sapp heeft ook geen toekomst in mma, want tegen Fujita werd hij toch wel heel snel ontmaskerd.
Iedereen dacht dat Sapp op de grond wel uit de voeten kon, maar daar deed hij echt alles verkeerd en op een gegeven moment draaide hij op de grond de verkeerde kant op en dat moest hij bekopen met harde trappen en knieen tegen z'n hoofd. Na het gevecht had een bult op z'n kop die bijna groter was dan akebono z'n buikquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? Ik volg MMA niet zo goed.
En toch heeft hij ook zo zijn potjes in MMA gewonnen, ook van ervaren vechters. Maar hij raakt nogal eens in een berserk mode.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:38 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Iedereen dacht dat Sapp op de grond wel uit de voeten kon, maar daar deed hij echt alles verkeerd en op een gegeven moment draaide hij op de grond de verkeerde kant op en dat moest hij bekopen met harde trappen en knieen tegen z'n hoofd. Na het gevecht had een bult op z'n kop die bijna groter was dan akebono z'n buik.
Man, die kerel leeft in beserk mode!!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 03:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
En toch heeft hij ook zo zijn potjes in MMA gewonnen, ook van ervaren vechters. Maar hij raakt nogal eens in een berserk mode.
In de eerste partij gaat Sapp een keer door terwijl Hoost op de grond zit, ze hadden hem daar voor moeten straffen, zo zijn de regels.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:45 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Idd, de tweede keer was Kakuda de referee en die lijkt me ervaren genoeg, maar Sapp heeft ook geen toekomst in mma, want tegen Fujita werd hij toch wel heel snel ontmaskerd.
Daar kruipt iemand onder een steen uit...quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:48 schreef -Evert- het volgende:
Eh.... wie is de kampioen van K1 2004?
2003 ook al?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:35 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Daar kruipt iemand onder een steen uit...
Remy Bonjasky![]()
yepquote:
Omdat het alleen live op een betaalzender komt. Dus we mogen blij zijn dat we het uberhaupt kunnen zien.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:54 schreef komrad het volgende:
Waarom duurt het zo lang voordat dat uitgezonden wordt, is al bijna een maand geleden
Dat is mooiquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:46 schreef Un-X-PecteD het volgende:
nope... morgen / zaterdag komt op eurosport, 20:00 wederom een herhaling van de K-1 GP final in Tokyo
CroCop is ook vrij koud hoor, hij is alleen agressief. Het zijn niet allemaal showmannetjes zoals Goodridge (die ik verschrikkelijk vind)quote:Op zondag 16 januari 2005 14:03 schreef monipony het volgende:
Ik vind Ignashof dus echt helemaal geen leuke vechter. Hij is zeker sterk, en heeft met zijn "verassingsaanval" een mooi wapen in huis. Maar verder vindt ik het een ongemotiveerde drol waarvan ik bijna het idee krijgt dat ie dit eigenlijk helemaal geen leuk werk vindt.Geef mij dan maar vechters als CroCop en Bonyaski, die naast een mooie techniek ook nog eens een hoop enthousiasme tonen.
Dan benadruk je teveel de wedstrijd van Ignashov tegen Kaoklaiquote:Op zondag 16 januari 2005 14:03 schreef monipony het volgende:
Ik vind Ignashof dus echt helemaal geen leuke vechter. Hij is zeker sterk, en heeft met zijn "verassingsaanval" een mooi wapen in huis. Maar verder vindt ik het een ongemotiveerde drol waarvan ik bijna het idee krijgt dat ie dit eigenlijk helemaal geen leuk werk vindt.Geef mij dan maar vechters als CroCop en Bonyaski, die naast een mooie techniek ook nog eens een hoop enthousiasme tonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |