Die verslaggever heeft inderdaad vaker van die droge opmerkingen, maar er zijn ook momenten dat hij beter z'n bek kan houdenquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:27 schreef Vamos het volgende:
Ik vond die Nederlandse verslaggever wel droog gisteren bij de K1...
"Vriendelijk lachend... zoals alle Thai. En vervolgens schoppen ze je hoofd eraf..."
Het is iig beter dan het voetbalcommentaar op eurosport, mijn god wat is dat ongekend slecht zeg!quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:36 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Die verslaggever heeft inderdaad vaker van die droge opmerkingen, maar er zijn ook momenten dat hij beter z'n bek kan houden
Le banner zit bij de kapper, laat zich scheren...
"En le Banner laat nou ook iets op zijn hoofd tatoeeren"
"ownee wacht... toch niet"
Die games reviews er tussendoor waren ook niet aan hem besteed, dat hoorde je duidelijk...quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:36 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Die verslaggever heeft inderdaad vaker van die droge opmerkingen, maar er zijn ook momenten dat hij beter z'n bek kan houden
Kan ik me voorstellen, die Hoost heeft een veel sterker fysiek, eigenlijk lijkt hij me bijna onverslaanbaar.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:22 schreef SimtekF1 het volgende:
Kut jury man.
Zo ging het bij K1 Max ook al dit jaar.
K1 verpest zo mooi hun hele organisatie.
Linz>> Hoost is 4 voudig kampioen dus die is wel sterk ja.
Vond het ook niet eerlijk dat Bonjasky won van hem, Hoost was iets beter.
Sterker nog hij had gewonnen.......quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:03 schreef Zwansen het volgende:
Ik vond Botha zwaar tegenvallen eigenlijk... Volgens mij is hij ver van zijn niveau van enkele jaren geleden afgezakt...
En die Thai was ook leuk! Had wat mij betreft ook verdiend om te winnen van Musashi...
Botha wist anders wel Bonjasky aardig tegenstand te geven. Als Remy niet die high kick had gegeven dan was het waarschijnlijk een 4de ronde geworden. Misschien is hij niet meer de bokser van een aantal jaar geleden maar in de K-1 wereld weet hij zich steeds beter staande te houden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:03 schreef Zwansen het volgende:
Ik vond Botha zwaar tegenvallen eigenlijk... Volgens mij is hij ver van zijn niveau van enkele jaren geleden afgezakt...
Ja klopt, en daarom denk ik nu ook dat een Tyson als ie op zijn best is (voor zover dat nog kan) onverslaanbaar is in de K1... Als zelfs een Botha al redelijk mee kan komen, hoe moet een super Tyson die kwaad wordt dan gestopt worden!quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Botha wist anders wel Bonjasky aardig tegenstand te geven. Als Remy niet die high kick had gegeven dan was het waarschijnlijk een 4de ronde geworden. Misschien is hij niet meer de bokser van een aantal jaar geleden maar in de K-1 wereld weet hij zich steeds beter staande te houden.
quote:Op woensdag 29 december 2004 02:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Bonjasky draagt terecht de naam "The Flying Gentleman" Hij vloog weer een aantal keer schitterend in de touwen en zelfs er over heen.
Die wedstrijd was idd errug strak. Gewoon niet nadenken en op elkaar in gaan rammen..quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat ook een bizarre wedstrijd was, was de superfight tussen Carl Goodridge en Cyril Abidi. Elkaar helemaal in de bezerkmode kapotslaan waarbij ze alle 2 konden winnen. Die Goodridge heb ik ook een hekel aan trouwens.
Oja>>? Heeft hij nog nooit gezegt , dus hoe je erop komt snap ik niet zoquote:Op woensdag 29 december 2004 17:51 schreef S-Two het volgende:
Ik vond het btw erg chill dat Le Banner toch weer ging vechten, ik dacht dat ie er helemaal mee gestopt was:?
Ik had het ergens gehoord (misschien zelfs wel op fok!?) dat hij niet meer zou vechtten omdat hij steeds blessures aan zn arm had. Hij had er een ijzeren plaat in, en daarna kreeg hij er weer een blessure aan, dus wou toen stoppen. Maar goed... zal dus wel onzin zijn.. Wel mooi nieuws trouwens want Jerome le Banner isquote:Op woensdag 29 december 2004 18:39 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Oja>>? Heeft hij nog nooit gezegt , dus hoe je erop komt snap ik niet zo![]()
Khaoklai mag nog wel wat extra spieren ontwikkelen in zijn bovenlichaam. Zijn benen zijn al behoorlijk goed gewapend en soms zelfs steviger dan die van zijn tegenstander. 85 kilo zou ideaal voor hem zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Over dat zwaarder worden hoef je je denk ik geen zorgen te maken.
Check maar eens wat oude filmpjes van Le Banner, Crocop, Aerts enzo, allemaal stukken groter geworden maar nog net zo sterk of sterker.
Denk persoonlijk dat de kans groot is dat hij gaat stoppen jaquote:Op woensdag 29 december 2004 18:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik had het ergens gehoord (misschien zelfs wel op fok!?) dat hij niet meer zou vechtten omdat hij steeds blessures aan zn arm had. Hij had er een ijzeren plaat in, en daarna kreeg hij er weer een blessure aan, dus wou toen stoppen. Maar goed... zal dus wel onzin zijn.. Wel mooi nieuws trouwens want Jerome le Banner is![]()
![]()
Idd, errug zonde. Want ik ben zeker een fan van hem. Alleen jammer dat hij zo lui en ongemotiveerd is.quote:Op donderdag 30 december 2004 03:19 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ignashov is ook steviger geworden, maar dan met vet en dat zie je terug in zijn manier van vechten. Zonde, want hij is een potentiële K-1 winnaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:04 schreef SimtekF1 het volgende:
Gisteren waren er ook wat leuke partijen.
Hunt vs. Silva (MMA)
Sapp vs. Le Banner (MMA)Waar kun je die mma gevechten volgen of zien??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
Precies .. die Thai is levensgevaarlijk en ook tussen de oren zit het goed.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:48 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik denk niet dat de thai extra forser wil worden... Zijn voordeel ligt hem juist in zijn lage gewicht en zijn snelheid...
Als je zelf ook getraind bent .. anders maakt ie je af. Om het maar even slap uit te drukken...quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:12 schreef HAL9000S het volgende:
Sapp moet je gewoon een minuut overleven, daarna kun je hem helemaal aan stront trappen.
Eurosport, met een 4 weken vertraging...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:19 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Waar kun je die mma gevechten volgen of zien??
Nou...ik denk dat Sapp te vaak wordt onderschat. Natuurlijk heeft de man totaal geen techniek maar dat gewicht aan spieren is zo massief dat menig getraind K-1 vechter in het verleden verloren heeft van hem. Zelfs 4 voudig winnaar Hoost heeft al 2 keer verloren.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:06 schreef Amando het volgende:
[..]
Als je zelf ook getraind bent .. anders maakt ie je af. Om het maar even slap uit te drukken...
Maar een gewone k1 vechter die slaat hem idd KO (of schopt)
Weet ik niet. Zolang hij zijn potjes in de K-1 blijft winnen volgens de reglementen, is hij beter dan de wat lichtere actieve K-1 vechters die in jouw ogen misschien meer sportman is. Sapp vind ik niet persé minder sportmens vanwege zijn manier van vechten. Voor de K-1 was hij jarenlang American football player.quote:Op zondag 2 januari 2005 05:00 schreef HAL9000S het volgende:
In mijn optiek kunnen vechters als Sapp het beter in de UFC proberen, het heeft echt niks met vechtsport te maken.
Ja heb je ook gezien hoe Hoost beide keren verloor?quote:Op zondag 2 januari 2005 04:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nou...ik denk dat Sapp te vaak wordt onderschat. Natuurlijk heeft de man totaal geen techniek maar dat gewicht aan spieren is zo massief dat menig getraind K-1 vechter in het verleden verloren heeft van hem. Zelfs 4 voudig winnaar Hoost heeft al 2 keer verloren.
Hoezo was de jury vreemd bezig? Beide keren besloot de scheidsrechter dat het gevecht gestopt moest worden omdat Hoost (half)knockout lag. Beide keren had Hoost kunnen winnen als hij gewoon in de rustmomenten van Sapp door was gegaan maar dat deed hij helaas niet. Sapp knalde gewoon door zijn verdediging heen.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:21 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja heb je ook gezien hoe Hoost beide keren verloor?
Ik geef toe dat Hoost zich te makkelijk mee liet slepen in het spel van Sapp maar beide keren was de jury erg vreemd bezig.
Download beide wedstrijden maar eens en dan trek je ongetwijfeld dezelfde conclusie.
De gevechten weet ik niet maar de uitslagen zijn vaak al direct te vinden op sites alsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:19 schreef Alessandro het volgende:
Waar kun je die mma gevechten volgen of zien??
Idd, de tweede keer was Kakuda de referee en die lijkt me ervaren genoegquote:Op maandag 3 januari 2005 07:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Hoezo was de jury vreemd bezig? Beide keren besloot de scheidsrechter dat het gevecht gestopt moest worden omdat Hoost (half)knockout lag. Beide keren had Hoost kunnen winnen als hij gewoon in de rustmomenten van Sapp door was gegaan maar dat deed hij helaas niet. Sapp knalde gewoon door zijn verdediging heen.
Wat gebeurde er dan? Ik volg MMA niet zo goed.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:45 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Idd, de tweede keer was Kakuda de referee en die lijkt me ervaren genoeg, maar Sapp heeft ook geen toekomst in mma, want tegen Fujita werd hij toch wel heel snel ontmaskerd.
Iedereen dacht dat Sapp op de grond wel uit de voeten kon, maar daar deed hij echt alles verkeerd en op een gegeven moment draaide hij op de grond de verkeerde kant op en dat moest hij bekopen met harde trappen en knieen tegen z'n hoofd. Na het gevecht had een bult op z'n kop die bijna groter was dan akebono z'n buikquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? Ik volg MMA niet zo goed.
En toch heeft hij ook zo zijn potjes in MMA gewonnen, ook van ervaren vechters. Maar hij raakt nogal eens in een berserk mode.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:38 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Iedereen dacht dat Sapp op de grond wel uit de voeten kon, maar daar deed hij echt alles verkeerd en op een gegeven moment draaide hij op de grond de verkeerde kant op en dat moest hij bekopen met harde trappen en knieen tegen z'n hoofd. Na het gevecht had een bult op z'n kop die bijna groter was dan akebono z'n buik.
Man, die kerel leeft in beserk mode!!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 03:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
En toch heeft hij ook zo zijn potjes in MMA gewonnen, ook van ervaren vechters. Maar hij raakt nogal eens in een berserk mode.
In de eerste partij gaat Sapp een keer door terwijl Hoost op de grond zit, ze hadden hem daar voor moeten straffen, zo zijn de regels.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:45 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Idd, de tweede keer was Kakuda de referee en die lijkt me ervaren genoeg, maar Sapp heeft ook geen toekomst in mma, want tegen Fujita werd hij toch wel heel snel ontmaskerd.
Daar kruipt iemand onder een steen uit...quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:48 schreef -Evert- het volgende:
Eh.... wie is de kampioen van K1 2004?
2003 ook al?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:35 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Daar kruipt iemand onder een steen uit...
Remy Bonjasky![]()
yepquote:
Omdat het alleen live op een betaalzender komt. Dus we mogen blij zijn dat we het uberhaupt kunnen zien.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:54 schreef komrad het volgende:
Waarom duurt het zo lang voordat dat uitgezonden wordt, is al bijna een maand geleden
Dat is mooiquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:46 schreef Un-X-PecteD het volgende:
nope... morgen / zaterdag komt op eurosport, 20:00 wederom een herhaling van de K-1 GP final in Tokyo
CroCop is ook vrij koud hoor, hij is alleen agressief. Het zijn niet allemaal showmannetjes zoals Goodridge (die ik verschrikkelijk vind)quote:Op zondag 16 januari 2005 14:03 schreef monipony het volgende:
Ik vind Ignashof dus echt helemaal geen leuke vechter. Hij is zeker sterk, en heeft met zijn "verassingsaanval" een mooi wapen in huis. Maar verder vindt ik het een ongemotiveerde drol waarvan ik bijna het idee krijgt dat ie dit eigenlijk helemaal geen leuk werk vindt.Geef mij dan maar vechters als CroCop en Bonyaski, die naast een mooie techniek ook nog eens een hoop enthousiasme tonen.
Dan benadruk je teveel de wedstrijd van Ignashov tegen Kaoklaiquote:Op zondag 16 januari 2005 14:03 schreef monipony het volgende:
Ik vind Ignashof dus echt helemaal geen leuke vechter. Hij is zeker sterk, en heeft met zijn "verassingsaanval" een mooi wapen in huis. Maar verder vindt ik het een ongemotiveerde drol waarvan ik bijna het idee krijgt dat ie dit eigenlijk helemaal geen leuk werk vindt.Geef mij dan maar vechters als CroCop en Bonyaski, die naast een mooie techniek ook nog eens een hoop enthousiasme tonen.
Nee hoor, want dat vond ik ook al vóór dat ik die wedstrijd zag. Het is meer de combinatie van zijn ongeintresseerde uitsraling, zijn ietwat vadsige en onafgetrainde lichaam (eerder regel dan uitzondering) en het feit dat iedereen hem een toekomstige K1 kampioen noemt terwijl hij er nog maar bar weing van heeft laten zien.quote:Dan benadruk je teveel de wedstrijd van Ignashov tegen Kaoklai
Sefo vind ik nog wel leuk met zijn irritante glimlach. En vaak wint hij ook wel, want heb hem zelden knock out zien gaan laatste tijd(wel vaak op punten verloren). En ik gun het hem wel om ooit een keer de k1 te winnen maar hij zal het niet redden vrees ikquote:Op zondag 16 januari 2005 18:47 schreef monipony het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat vond ik ook al vóór dat ik die wedstrijd zag. Het is meer de combinatie van zijn ongeintresseerde uitsraling, zijn ietwat vadsige en onafgetrainde lichaam (eerder regel dan uitzondering) en het feit dat iedereen hem een toekomstige K1 kampioen noemt terwijl hij er nog maar bar weing van heeft laten zien.
En van showmannetjes zoals Goodridge, of nog erger Ray Sefo, moet ik al helemaal niks hebben. Die maken er een toneelstukje van![]()
Sefo vind ik nog wel leuk met zijn irritante glimlach. En vaak wint hij ook wel, want heb hem zelden knock out zien gaan laatste tijd(wel vaak op punten verloren). En ik gun het hem wel om ooit een keer de k1 te winnen maar hij zal het niet redden vrees ikquote:Op zondag 16 januari 2005 18:47 schreef monipony het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat vond ik ook al vóór dat ik die wedstrijd zag. Het is meer de combinatie van zijn ongeintresseerde uitsraling, zijn ietwat vadsige en onafgetrainde lichaam (eerder regel dan uitzondering) en het feit dat iedereen hem een toekomstige K1 kampioen noemt terwijl hij er nog maar bar weing van heeft laten zien.
En van showmannetjes zoals Goodridge, of nog erger Ray Sefo, moet ik al helemaal niks hebben. Die maken er een toneelstukje van![]()
Wtf gebeurd daar? Waarom gaat hij door?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:03 schreef LuNaTiC het volgende:
FIlmpje van die Silva tegen Musashi trouwens
http://216.40.244.4/k1/k1b203/k1b203_musashi_vs_silva.zip
links plzzquote:Op maandag 21 maart 2005 22:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Echt jonge wat een vieze Freak show dat K1 Seoul.
Ik heb een paar filmpjes gezien, nah het gaat echt helemaal nergens meer over.
Vroeger had je tenminste echte vechters en niet van die grote lompe freaks, nu zie je niks anders.
Het toppunt is nog wel Hong-Mam Choi tegen Wakashoyo, een kleine vette kabouter die echt totaal geen vechtsport achtergrond heeft tegen zo'n supergrote malloot met blauwe haren die eveneens voor geen meter kan vechten.
Trouwens Schilt maakte mooi en snel korte mette met Silva hehe.
Lol zag je die Dikke bodyguard op Silva springen. Eind van filmpje zie je hem nog een slaand beweging maken richting SIlvaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wtf gebeurd daar? Waarom gaat hij door?![]()
Ja dat was ik o.a.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:06 schreef JaceTBL het volgende:
Ben er ook geweest, wat een festijn was het! Op de wedstrijd van Ignashov na was het allemaal flink genieten
Ik vond Le Banner vs Abidi een van de (zoniet DE) bruutste partij ooit, en oh oh wat hadden we een plezier toen die duizenden Fransen om ons heen vol enthousiasme hun Freddy Kemajo aanmoedigden en Schilt hem KO trapte
Waren jullie toevallig die in het oranje gehulde lui (ergens bij vak E of F) met Nederlandse vlag?
Omdat Ignashov al een tijdje last heeft van zijn knie had hij tijdens deze wedstrijd een brace om.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:15 schreef Georges het volgende:
Waarom was die partij van Ignashov niks?
Wordt het trouwens nog uitgezonden op Eurosport?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |