Persoonlijk vond ik die wedstrijd waar hij zijn arm brak een weggevertje voor Hoostquote:Op donderdag 9 december 2004 15:12 schreef pmponer het volgende:
Hij heeft gevochten in de voorronden en was backup voor de finale dit jaar.
In de voorronden verloor hij van Botha omdat hij opgaf vanwege idd. zijn arm
Het gaat dus wel iets beter met hem maar volgens mij komt het met die arm nooit meer goed, en idd dat is eeuwig zonde.
Ik vond het ook een aantrekkelijke vechter waarvan je nooit zeker weet of ie wint of verliest ivm zijn glazen kin.
Was iig die gast met die tattoe op zijn rug. Hij vocht zeg maar iets te enthousiast, waardoor hij heel snel moe werd en zijn dekking niet in de gaten hield, echt zo een rookie nog(ik zal es ff deze wedstrijd winnen) , maar wel goed. Volgens mij iets langer dan Ernestoquote:Op donderdag 9 december 2004 16:13 schreef pmponer het volgende:
Hoost heeft toen gewonnen op KO las ik net
hij heeft later nog tegen Mcdonald gevochten ook weer verloren TKO round 2
Dus ik denk dat ie er toen flauw van was
Was dat niet die hele lange gast?
En Tyson en Sapp moeten ook nogquote:Op donderdag 9 december 2004 16:48 schreef S-Two het volgende:
Ik weet niet of het hier al voor bij is gekomen, maar is die fight tussen Bonjasky en Tyson nou al een keer geweest en zal dat er anders ooit nog van komen?
Die twee debielen zijn nog steeds niet geweestquote:Op donderdag 9 december 2004 17:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En Tyson en Sapp moeten ook nog![]()
Was volgens mij niet echt een freak, maar gewoon een show mannetje. Hij maakte veel draaiende trappen enzo, maar echt kickbocksen kon hij niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:24 schreef pmponer het volgende:
Hmm doet me dan meer denken aan iemand die eignelijk alleen binnen werd gehaald als freak.
Helemaal als ik naar zijn start-list kijk.
na 2003 heeft hij ook niks meer gedaan
Okay dat nuanceerd het een beetje.. maar hij hoorde niet op dat nivo thuis.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:58 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Was volgens mij niet echt een freak, maar gewoon een show mannetje. Hij maakte veel draaiende trappen enzo, maar echt kickbocksen kon hij niet.
Ik vond het er wel goed uitzien eigenlijk, het was volgens mij zijn eerste grote wedstrijd, dus ja sommige maken er een showtje vanquote:Op donderdag 9 december 2004 19:58 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Was volgens mij niet echt een freak, maar gewoon een show mannetje. Hij maakte veel draaiende trappen enzo, maar echt kickbocksen kon hij niet.
Idd. Dat bewees Botha wel tegen Le Banner met die allemachtige stoot. Die boksers kunnen zoveel incasseren...die moet je enkel doodschoppen als kickbokser, anders ben je de lul. Maar dat maakt zo'n match ook wel weer spannendquote:Op donderdag 9 december 2004 15:01 schreef pmponer het volgende:
Mushasi is wel al veel beter geworden, en hij is ook meer zwaargewicht geworden.
Zijn probleem is echter het is geen van nature zwaargewicht. Maar hij heeft veel progressie geboekt maar van de normale top, kan hij bijna niet winnen.
International jury zal zeker schelen, maar de belangen van de bond/organisatie gaan toch altijd voor.
Dat Ernesto van Sapp verloor was gewoon een domme fout van Ernesto hij ging met hem boksen dat moet je niet doen met een gast die eruit ziet alsof ie in zijn vrijetijd mammoeten ko beukt beuken ja, want stoten kun je het niet noemen wat ie doet
Ik zou graag zien dat mannen als Crocop en Ignasiov zich weer een beetje gingen bemoeien met de K1 dan is het zo afgelopen met die freak-shows. Er zijn btw ook al berichten dat akebono gaat meedoen met pride... zucht...
Dat betekend dat de uitzendingen van 4 december nog herhaald zullen wordenquote:Op zaterdag 11 december 2004 05:16 schreef Steeven het volgende:
[..]
Btw, de finale is op 27 december pas op Eurosport? Zoja, waarom duurt dat zo lang? Onzin gewoon.
Dat is de eerste keer in Nederland dat ze uitgezonden wordenquote:Op zaterdag 11 december 2004 09:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat betekend dat de uitzendingen van 4 december nog herhaald zullen worden![]()
Dat was niet live, zoveel geld hebben ze niet in Nederland om dat live uit te mogen zendenquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:18 schreef Un-X-PecteD het volgende:
2-3 Jaar geleden werd er zo;n K-1 GP Finale uitgezonen op RTL5, live was dat toen. Dat heeft Ernesto Hoost toen gewonnen...
quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:57 schreef Frenzy_ls het volgende:
Een dame die ik heb leren kennen doet al 8 jaar aan kick-boxen. Ze heeft vaak met Ernesto Hoost getrained en ook met Peter Aerts... lol, toch wel grappig om te horen op een "date"
Echt jammer is dat, nu moeten we nog wachten tot 27 decemberquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat was niet live, zoveel geld hebben ze niet in Nederland om dat live uit te mogen zenden
Hoeft niet per se hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Echt jammer is dat, nu moeten we nog wachten tot 27 december![]()
Hmm, dan heb ik t verkeerd... ik dacht dat dat life was, maar dan zal t wel een reportage of zoiets zijn geweest...quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat was niet live, zoveel geld hebben ze niet in Nederland om dat live uit te mogen zenden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
Ignasjov moest zich schamenquote:Op zondag 12 december 2004 19:36 schreef Amando het volgende:
Iemand die kleine Thai gezien vandaag?
Kereltje was ongeveer 1.70 ofzo maar erg snel, goede conditie en goed coordinatievermogen
Won wel ff-tjes van Ignasjov
Kick ass violin solo- aphex twin.quote:Op maandag 13 december 2004 08:14 schreef pmponer het volgende:
Iggy had zich weer eens niet goed voorbereid, heel erg jammer want hij hoort echt wel in de finale thuis.
Jammer dat hij zo "lui" is...
(btw mocht iemand zijn entrance muziek hebben. dan ben ik daar ZEER in geinteresseerd)
Ik weet niet hoe goed je het volgt maar CroCop vecht al bijna 2 jaar voor Pride (MMA).quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wie mist er nog meer Mark Hunt en Mirko "Cro Cop" Filipovic? Ik zie ze recentelijk niet meer.
Ik kijk het sinds een aantal jaar maar de carrieremoves volg ik niet zo nauw. MMA vind ik niet zo leuk om naar te kijken eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:11 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed je het volgt maar CroCop vecht al bijna 2 jaar voor Pride (MMA).
Hunt heeft er trouwens ook getekend en ik dacht dat beide heren op oudjaarsavond tegen elkaar moeten vechten.
Crocop moet tegen Kevin Randleman las ik ergens.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:11 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed je het volgt maar CroCop vecht al bijna 2 jaar voor Pride (MMA).
Hunt heeft er trouwens ook getekend en ik dacht dat beide heren op oudjaarsavond tegen elkaar moeten vechten.
thnx voor reminderquote:Op maandag 27 december 2004 19:29 schreef Alessandro het volgende:
Vandaag is het op mensen 21.00 eurosport.
Die al na ronde 3 had moeten winnen, volgende keer gaat Stevie wonder jureren hoorde ikquote:Op maandag 27 december 2004 23:51 schreef Amando het volgende:
BONJASKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WEER KAMPIOEN!!!! LEGENDARISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
DIT IS ECHTE HOLLANDSE GLORIE!!!!!
WOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
Idd, wat een zwakke jury. Wel fantastisch toernooi!quote:Op maandag 27 december 2004 23:54 schreef dewd het volgende:
[..]
Die al na ronde 3 had moeten winnen, volgende keer gaat Stevie wonder jureren hoorde ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |