Komt voor elkaarquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:00 schreef harrie1 het volgende:
HenkieSpankie en RIVDSL
ik moet ff weg
probeer het vanavond nog verder te regelen
er zal straks wel een nieuw topic geopend moeten worden
wie o wie?
tot later
enne succes allemaal
Dit is het laatste wat we van hem vernomen hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:36 schreef trance40 het volgende:
* trance40 stapt in de auto
Zouden we ons zorgen moeten maken..quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:11 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat we van hem vernomen hebben.
Het kan natuurlijk altijd dat hij in zijn enthausiasme een boom mee pakt. Het is tenslotte redelijk afgelegen daar in oosterdijkquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:13 schreef River-X het volgende:
[..]
Zouden we ons zorgen moeten maken..![]()
GMTA enzoquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:18 schreef Klonk het volgende:
wie weet is ie wel zo gek om vanuit Maastricht te rijden
In Oosterdijk, bij trance in de auto of op een nog onbekende locatie.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:20 schreef melismay het volgende:
Waar is de stok op dit moment????
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:47 schreef calvobbes het volgende:
Ik heb nog niet alles doorgelezen hierover, maar toch wil me aan een idee wagen
Is het (ook) niet leuk om er een soort speurtocht van te maken? Nu is het heel duidelijk waar dat ding ligt (hooguit bij welk plaatsnaambord) dus is het zoiets van "wie haalt 'm nu effe op".
Is het niet leuker om het bij een (on)bekend gebouw ofzo neer te leggen waarbij de mensen eerst uit moeten vinden wat het is en waar het ligt...
Maar dat zijn eigenlijk 2 verschillende dingen! Wat jij zegt was al een keer op internet, en daar gaat het inderdaad om iets vinden aan de hand van aanwijzingen. Maar dit spel is gewoon het blok zoveel plaatsen laten aandoen. Is volgens mij net iets anders, en in mijn mening zou het jammer zijn als dit spel dat spel zou worden.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:47 schreef calvobbes het volgende:
Ik heb nog niet alles doorgelezen hierover, maar toch wil me aan een idee wagen
Is het (ook) niet leuk om er een soort speurtocht van te maken? Nu is het heel duidelijk waar dat ding ligt (hooguit bij welk plaatsnaambord) dus is het zoiets van "wie haalt 'm nu effe op".
Is het niet leuker om het bij een (on)bekend gebouw ofzo neer te leggen waarbij de mensen eerst uit moeten vinden wat het is en waar het ligt...
vind ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:00 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Maar dat zijn eigenlijk 2 verschillende dingen! Wat jij zegt was al een keer op internet, en daar gaat het inderdaad om iets vinden aan de hand van aanwijzingen. Maar dit spel is gewoon het blok zoveel plaatsen laten aandoen. Is volgens mij net iets anders, en in mijn mening zou het jammer zijn als dit spel dat spel zou worden.
mee eensquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:59 schreef koning_leeuw het volgende:
Breng hem naar Dordrecht, het bier staat al reeds koud.
Ontvangst commitee kan ook geregeld worden
That's up to you to find out ;-)quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:55 schreef Nouk het volgende:
Ja, ik woon dus in Purmerend.
Bij welk bord van Neck ligt dat, van welke weg af kwam je dat bord tegen dus?
Ik heb ook een autoquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:07 schreef blackbully het volgende:
o wacht sorry je bent op de fiets
(ga er altijd spontaan van uit dat ieder een auto heeft, is stom van me maar ach fouten maken is menselijk. op de fiets rij ik ook niet eff alle borden langs)
hmm lange straat dan?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb ook een autoAlleen dat deurp is 1 straat, echt moeilijk manouvreren daar.
De Fok! stok ligt nu bij -KQwakie- thuis. Hij gaat hem morgen op een andere lokatie neerleggen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:39 schreef kree het volgende:
Ok dus de fokstok ligt nu in Neck.
..... Alweer zo'n gehucht echt nog nooit van gehoord.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:24 schreef -KQwakie- het volgende:
IK heb de FOk Stok in me handen
morgen (wegens tijd geberek, moet morgen ook weer optijd me bed uit )zal hij op een geheel andere locatie neer gelegt worden
ja dat kloptquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:48 schreef trance40 het volgende:
harrie1. Jij had de OP dus neem aan dat jij de maker en bedenker ben van dit alles. HuldeDit is weer eens wat anders.
-edit-
Maar nu eerst maffemorgen weer vroeg dag.
En dan zeker verwerkt worden in een carnavalswagenquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:56 schreef Yeahinho het volgende:
Naar regio Den Bosch met dat ding!
Een fuilleton over iemand die nooit heeft bestaan, maar heel FOK! ondersteboven heeft gegooid.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:57 schreef harrie1 het volgende:
lotte?
wat gevonden : Lotte: het meisje, de leugens en de zelfmoord # 3quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:59 schreef Yeahinho het volgende:
Ook ik vraag me af wat Lotte is.
Handig.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:11 schreef RIVDSL het volgende:
Voor alle onduidelijkheid:
[afbeelding]
En we moeten een "[off-topic slowchat] van het grote fok stok spel door nederland" hebben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:48 schreef Chirma het volgende:
Nu ik dit zo bekijk vind ik het maar onzin om 2 topic te hebben.. slowchat raakt snel offtopic.. als we nou gewoon on topic praten en er een fok-stok reeks van maken, is er toch niets aan de hand?
Aha, volgeling nummer 4.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:48 schreef Chirma het volgende:
Nu ik dit zo bekijk vind ik het maar onzin om 2 topic te hebben.. slowchat raakt snel offtopic.. als we nou gewoon on topic praten en er een fok-stok reeks van maken, is er toch niets aan de hand?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:51 schreef APK het volgende:
Aha, volgeling nummer 4.![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:24 schreef River-X het volgende:
www.fok-stok.tk is geupdate
Als iemand nog een leuk goed nederlands, verhaaltje over dit spel kan typen. Zou dat fijn zijn dan zet ik dat als uitleg erbij.
EDIT: weer ge-update!
ja de grote FOK!STOK race,quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:39 schreef -CRASH- het volgende:
Eigenlijk moet je er ff reclame voor maken op FOK! radio.
Hoe meer mensen er vanaf weten.... des te spannender
wordt het om de FOK!STOK als eerste te vinden.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:16 schreef yogidrink het volgende:
[..]
mee eens
papendrecht is ook goed!
Waarom moet deze nou weer sluitenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:12 schreef harrie1 het volgende:
en de vinder kan nu ook emailen
fokstok@hotmail.com
deze mag verder sluiten
Daarvoor hebben we ook mijn site om het overzicht te kunnen bekijken!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:48 schreef River-X het volgende:
Ja kap dit topic dan!
Zie je rmon!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:11 schreef harrie1 het volgende:
http://members.lycos.nl/plaatsnaambordjes/v2/index.php?pnb=nieuws
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:11 schreef harrie1 het volgende:
http://members.lycos.nl/plaatsnaambordjes/v2/index.php?pnb=nieuws
Ik heb nog niet eens ernaar gekeken eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:14 schreef woeeiiii het volgende:
Nu niet meer by the way, heb je iets gefixt?
gvd nu probeer ik t weer staat er, u wordt door gedingest naar pnb=nieuwsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:14 schreef woeeiiii het volgende:
Nu niet meer by the way, heb je iets gefixt?
Ik heb alleen dat "U wordt doorgestuurd" nu laten doorsturen naar fokstok, dus _direct_ is een beetje vreemd. En heb je hem al tussen je Favoritos gestopt, señor?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:22 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Direct goed
hier kunnen we verder lalle over kaartjes enzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:29 schreef Yeahinho het volgende:
Geen probleem om af te dwalen als het aan mij ligt. Eén van de twee topics moet zo snel mogelijk dicht!
Met Word, ja dat telt niet hè.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:46 schreef River-X het volgende:
www.fok-stok.tk is trouwens de eerste site die ik gemaakt heb.![]()
gebruik Mozilla danquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:21 schreef woeeiiii het volgende:
En die pagina ziet er zo uit: vol met reclame en popups [afbeelding]
Nee dan pak ik hem !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:45 schreef Djeez het volgende:
Als hij hem nu ff ergens in Drenthe ( bij voorkeur Assen ) neer legt, dan kom ik hem ophalen!
dat weet alleen de fok-stokquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:31 schreef River-X het volgende:
kree, volgens jou kaart heeft fokstok 71,4 km afgelegd. volgens mijn. anwb routeplanner 63..
wat is nou de echte afstand?
De afstand die ik in de kaart heb gezet is de afstand volgens autoroute en dus volgens de route die op de kaart is gezet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:31 schreef River-X het volgende:
kree, volgens jou kaart heeft fokstok 71,4 km afgelegd. volgens mijn. anwb routeplanner 63..
wat is nou de echte afstand?
Waar heb jij de stok vandaag gezien dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:39 schreef verschoor het volgende:
ik heb uit een zeer betrouwbare bron vernomen dat de stok nu richting het oosten gaat!!!
ik heb de stok vandaag gezien en vast kunnen houden.
en henkie je had hem gister wel heel goed verstopt bij oosterdijk, ik had begrepen dat je het gras opzij moest halen,want ik was er heengegaan voordat trance40 erheen ging en ik kon hem niet vinden![]()
sorry voor dat stomme gedoe van me gister, het kwartje viel ff later bij me![]()
(ps) mijn naam staat er ook op![]()
Dat doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
De afstand die ik in de kaart heb gezet is de afstand volgens autoroute en dus volgens de route die op de kaart is gezet.
Er zijn natuurlijk meer wegen die naar rome leiden (of is het nou lijden).
Waarom link je op je site trouwens niet rechtsreeks naar het kaartje, dan hoef je hem niet steeds zelf opnieuw up te loaden
jaa..dat mag je straks aan kqwakie vragen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:45 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Waar heb jij de stok vandaag gezien dan?
Ow shit ik doe iets verkeerd ja. Ga er ff wat aan doen..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:49 schreef River-X het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor![]()
Waarom zeg je dat niet gewoon dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:49 schreef verschoor het volgende:
[..]
jaa..dat mag je straks aan kqwakie vragen.
klote dat ik hem gister niet kon vinden.
oke ik werk met hem dus vandaar...had ik gisteravond maar jou telnummerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:51 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat niet gewoon dan?
wie weet...maar laat dat maar aan kqwakie over.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:58 schreef Renesite het volgende:
Over de afsluitdijk?
ah mooi, kan ie hem achterlaten in zaandamquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:42 schreef verschoor het volgende:
nu moet hij omrijden via amsterdam naar hoorn.
Precies!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:32 schreef quattro het volgende:
wanneer gaan we nu over op één pagina... dit is allemaal vrij omslachtig zo...![]()
gewoon voorin topic update houden van positie fok!stok
en verder gewoon ouwehoeren...![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Precies!!
Zou leuk zijn als dat ding es ergens anders neergegooid wordt, dan kunnen andere fokkers dan het 'trance40-kliekje' aan de slag.
oke. oke. Sluit nou een van die topics maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:01 schreef harrie1 het volgende:
ik ben voorstander van 1 topic
maar dan wel ontopic blijven
anders ga ik klikspanen vragen om een modje
want hoe je een homepage moet bouwen vindt off topic
ik ben er blij mee dat ze een home page willen bouwen maar .....
euhh... hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:02 schreef River-X het volgende:
[..]
oke. oke. Sluit nou een van die topics maar
niet zelf iig, om een modje roepen of topic reportquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:04 schreef harrie1 het volgende:
[..]
euhh... hoe doe ik dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |