www.fok-stok.tkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tis wel leuk om die foto's (van plaatsborden) te bewaren of de plaatsen te noteren.
kijk vanmiddag ff want dan zet kqakie de foto's online van de nieuwe plaatsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:08 schreef Poogie het volgende:
wanneer komt ie hier in rosmalen
in Neck vlakbij Purmerendquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:59 schreef Bjoro het volgende:
is al bekend waar de stok uithangt ??
Die zijn er al, staan in het officieele fok-stok-fotoshop topic.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:13 schreef Code13.0 het volgende:
Wanneer is de eerste Photoshop een feit![]()
Nee hoor kijk maar wat er in de slowchat stond :quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:06 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
in Neck vlakbij Purmerend
Ik hoop dat hij richting het Gooi (Huizen komt) dan zal ik hem namelijk even richting flevoland brengenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:15 schreef harrie1 het volgende:
ik vermoed dat hij richting zuid gaat
dus afwachten maar weer
ow, dat had ik niet gelezenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee hoor kijk maar wat er in de slowchat stond :
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:24 schreef -KQwakie- het volgende:
IK heb de FOk Stok in me handen
morgen (wegens tijd geberek, moet morgen ook weer optijd me bed uit )zal hij op een geheel andere locatie neer gelegt worden![]()
als hij hem maar binnen 24 uur weer ergens legt met foto's onlinequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:29 schreef devzero het volgende:
Hij kan em in zijn lunchpauze toch wel ergens neerleggen? Zo gaat het jaren duren voor hij ergens komt
maar hoe weet je nou hoe laat hij hem uit Neck weggehaald heeftquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:42 schreef harrie1 het volgende:
[..]
als hij hem maar binnen 24 uur weer ergens legt met foto's online
dit keer weten we het door trance 40quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:47 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
maar hoe weet je nou hoe laat hij hem uit Neck weggehaald heeft
officieel in Neck, maar we hebben uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat KQWakie de stok in handen heeft en hem ergens aan het eind van de middag opnieuw ergens gaat plaatsenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:30 schreef Murray het volgende:
Lekker handig 2 topics?
Maar waar ligt dat ding nou dan?
Had hij dat niet gelijk kunnen doen dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:31 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
officieel in Neck, maar we hebben uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat KQWakie de stok in handen heeft en hem ergens aan het eind van de middag opnieuw ergens gaat plaatsen
bij mij in de buurt noordhollandquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:33 schreef Murray het volgende:
Waar ligt Neck ergens?![]()
![]()
Misschien is KQWakie ondertussen wel helemaal naar Parijs ofzo aan het fietsen om dat ding daar neer te leggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:40 schreef DJKoster het volgende:
Leuk idee![]()
* Biancavia wacht tot de stok in de buurt van Enschede komt..
het leukste is natuurlijk dat iemand gewoon een paar uur gaat reizen om dat ding ergens anders te plaatsen (*Heeft al een paar ideetjes..*)
Ik snap niet waar ik tussenstops neer kan zettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:40 schreef Dreammaster het volgende:
een online routeplanner met de mogelijkheid om tussenstops op te geven
http://www.nl.map24.com/
nee je wil het gewoon veel te snel allemaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:01 schreef harrie1 het volgende:
hij is naar zijn werk
en op zijn profiel staat vliegtuigonderhoud of zoiets
dus zal wel richting schiphol gaan
of amsterdam
dan kunnen ze rennen om de stok
ik hoop dat de stok nog langs vreemde plaatsen komt
zoals tietjerkstradeel sexbierum wadway en meer van dat soort plaatsen
nog ff en we weten het
ik hoop dat de volgende er sneller over doet
misschien moeten we andes de regels wijzigen
de zelfde dag bijvoorbeeld of binnen 12 uur online foto's of zo?
eerst kiezen voor: plan een route dan start en bestemming invoeren daarna klik je op verder en dan staat er in de tabel uw route een link genaamd "tussenpunt toevoegen"quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:04 schreef River-X het volgende:
[..]
Ik snap niet waar ik tussenstops neer kan zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |