oeh, goed ideequote:Op maandag 23 augustus 2004 14:06 schreef woeeiiii het volgende:
Moet je ook je nickname erop schrijven? met een balpen ofzo wat lekker kleinkan schrijven.
Maar 't ging toch om een stok? Niet om een blok hout.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:06 schreef harrie1 het volgende:
pekel voor jou hoop ik dat hij snel naar emmen komt
je verdient het ook
er wonen best veel fokkers in hoorn
Maar dan moet ik ook nog een end verder fietsen om dat ding ergens anders neer leggenquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:13 schreef woeeiiii het volgende:
Leuk idee hoor, komop riverX ga dat ding ff hale, dan ben je de eerste
Haha lol ik heb de stok net gepakt hij ligt nu Sittard foto's volgenquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:13 schreef woeeiiii het volgende:
Leuk idee hoor, komop riverX ga dat ding ff hale, dan ben je de eerste
schellinkhoutis niet ver hoorquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:15 schreef River-X het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook nog een end verder fietsen om dat ding ergens anders neer leggen.
Misschien haal ik hem wel, vandaag in iedergeval niet.
Zo das snelquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Haha lol ik heb de stok net gepakt hij ligt nu Sittard foto's volgen
idd van hoorn naar sittard in een kwartiertjequote:Op maandag 23 augustus 2004 14:36 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Zo das snel
Gewoon dikke marker gebruiken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:06 schreef woeeiiii het volgende:
Moet je ook je nickname erop schrijven? met een balpen ofzo wat lekker kleinkan schrijven.
Leuk hoor, proberen een leuk idee te verpesten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:41 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]
Welke User onthuld hier de FokStok achter het bord.
Had er net een doek over heen gedaan zodat het niet opviel![]()
nee men dan zit ie te snel volquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gewoon dikke marker gebruiken.
Ga jij even gek doen scholier.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:42 schreef pekel het volgende:
[..]
Leuk hoor, proberen een leuk idee te verpesten..
Kneus..
En als er nou echt een Fokker in de buurt van Sittard echt gaat zoeken?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ga jij even gek doen scholier.
Het is gewoon grappig bedoeld maar als je het niet grappig vind reageer dan niet.
En ik verpest het idee niet. Vind het juist een leuk idee. Maar een grapje tussendoor moet kunnen.![]()
Leg hem dan ff in J'dorpquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:47 schreef MouseInteractive het volgende:
Zodra de stok in Den Helder verdwaalt wil ik hem wel ff pakken!![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Leg hem dan ff in J'dorp
Ik was gister in Hoorn
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:02 schreef kree het volgende:
nou kom op hoornaarders verpats die stok effe.
Dan ben je stom en blind want als je het topic leest zie je dat het een grap van mij betreft.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:48 schreef pekel het volgende:
[..]
En als er nou echt een Fokker in de buurt van Sittard echt gaat zoeken?.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:03 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
![]()
Wie woont er nou weer in dat gat?quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:35 schreef HenkieSpankie het volgende:
... woont ook dicht bij Hoorn.
Ik heb hem dus rond kwart voor 3 weggehaald... Hij ligt nu hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil de volgende vinder mijn naam er ook ff opzetten...Had hem al voordat ik de rest van dit topic las.
Niemand aangezien het maar iets van 200 inwoners heeft.. Het heeft dan ook maar 2 plaatsbordjes!quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:43 schreef pierce het volgende:
[..]
Wie woont er nou weer in dat gat?
Alle gegevens in een routeplanner invoeren als tussenstops en daar een screenshot van maken. Weten we gelijk hoeveel km de fokstok heeft afgelegdquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:46 schreef Klonk het volgende:
ik ga eens kijken of het mogelijk is op de een of andere manier de (toekomstige) route van de Fok Stok vast te leggen, goeie ideeen zijn welkom.
Er ligt nog 1 in Emmen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:54 schreef nikky het volgende:
is het niet een idee om meerdere stokken te plaatsen?
1 is zo weinig
dus bv het zuiden nog 1 en het noorden ook 1
gewoon op je beurt wachten..quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:54 schreef nikky het volgende:
1 is zo weinig
En dan bijvoorbeeldquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:54 schreef nikky het volgende:
1 is zo weinig
Wat is dat voor een rare kaart.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:58 schreef RIVDSL het volgende:
En ook grafisch houden we de fokstok in de gaten:
[afbeelding]
sorry, was hier al aan bezig voor ik jullie ideeën las
mischien leuk om de afstanden eronder te zetten bv zo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:58 schreef RIVDSL het volgende:
En ook grafisch houden we de fokstok in de gaten:
[afbeelding]
sorry, was hier al aan bezig voor ik jullie ideeën las
das een uur rijdenquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Er ligt nog 1 in Emmen..
Geen idee, één van de eerste bij google.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat is dat voor een rare kaart.
Eigenlijk zou degenen die de stok verplaatst de route die hij met de stok heeft afgelegd moeten intekenen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:02 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
Als ik het juiste Oosterdijk heb gevonden, dan heeft de fokstok tot nu toe 22.7 kilometer afgelegd en is beland in een redelijke uithoek van het land.
En dan elkaar de hersens inslaan met die stok, die eigenlijk een balk is.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:06 schreef River-X het volgende:
Het lijkt me wel leuk als ie in een drukke stad ligt en er komen opeens 10 fokkers op die stok af,
Ik zie het al voor me ruzieend wie hem nou eerder had
in 10 stukken zagenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:06 schreef River-X het volgende:
Het lijkt me wel leuk als ie in een drukke stad ligt en er komen opeens 10 fokkers op die stok af,
Dat zou juist leuk zijn, dan ontmoeten meteen mensen daardoor elkaar. En dan kunnen ze 'm samen in een andere plaats gaan leggenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:06 schreef River-X het volgende:
de fok-blokkendoos...quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:08 schreef kree het volgende:
[..]
in 10 stukken zagen
De fokstok-die-eigenlijk-een-balk-is verbroedert.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat zou juist leuk zijn, dan ontmoeten meteen mensen daardoor elkaar. En dan kunnen ze 'm samen in een andere plaats gaan leggen.
Straks gaan mensen heel het land door om de Fok!-stok te bemachtigen, of te kijken wie hem komt halenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
De fokstok-die-eigenlijk-een-balk-is verbroedert.![]()
thanx ik probeer om regelmatig iets orgineels te bedenkenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:18 schreef Danny het volgende:Wat een BRILJANT idee
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:29 schreef Murravia het volgende:
Wanneer komt 'ie naar Hollandschedrecht?
Ja, maar dan in je OP.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:33 schreef harrie1 het volgende:
[..]
"De fokstokmeet"quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat zou juist leuk zijn, dan ontmoeten meteen mensen daardoor elkaar. En dan kunnen ze 'm samen in een andere plaats gaan leggen.
Tientallen fotografen en journalisten ter plekke om de overdracht te kunnen verslaan.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:16 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Straks gaan mensen heel het land door om de Fok!-stok te bemachtigen, of te kijken wie hem komt halen.
Ik zit ook de hele tijd te refreshenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:36 schreef p-etr-a het volgende:
Oei deze pagina laadt nu wel érg langzaam.
Of een of ander basisschool jochie ziet een mooie stok liggen en gooit hem in een sloot.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:33 schreef harrie1 het volgende:
edit
hij komt vanzelf door heel nederland
Dat moet ie niet proberen, want dan krijgt ie boze fokkers achter zich aanquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:39 schreef Murray het volgende:
[..]
Of een of ander basisschool jochie ziet een mooie stok liggen en gooit hem in een sloot.
Of Astor de tekkel ziet hem liggen en neemt hem mee naar zijn huis.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:39 schreef Murray het volgende:
[..]
Of een of ander basisschool jochie ziet een mooie stok liggen en gooit hem in een sloot.
en je bent niet de enigequote:Op maandag 23 augustus 2004 16:37 schreef River-X het volgende:
[..]
Ik zit ook de hele tijd te refreshen
Het is ook een redelijk snel topic, maar toen ineens stond een kopie van de OP hier.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:37 schreef River-X het volgende:
[..]
Dan word het gewoon FOKSTOK-terland,terzee, en in de lucht.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:39 schreef Murray het volgende:
[..]
Of hij pist erop.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:40 schreef Razor21 het volgende:
Of Astor de tekkel ziet hem liggen en neemt hem mee naar zijn huis.
We moeten een zendertje in de fok-stok-die-eigenlijk-een-balk-is plaatsen, zodat iedereen met het GPS kan zien waar hij ligt.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:37 schreef River-X het volgende:
[..]
ik hoop hetquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:41 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Het is ook een redelijk snel topic, maar toen ineens stond een kopie van de OP hier.
Denken jullie dat de Fok!-stok-die-eigenlijk-een-balk-is het nieuws haalt dan?
Ok nu gaan we weer OnStokpicquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:43 schreef Murray het volgende:
[..]
En we bouwen er een webcam in met satelliet verbinding!quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
We moeten een zendertje in de fok-stok-die-eigenlijk-een-balk-is plaatsen, zodat iedereen met het GPS kan zien waar hij ligt.![]()
Tof!quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En we bouwen er een webcam in met satelliet verbinding!
http://www.nl.map24.com/quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:31 schreef River-X het volgende:
weet iemand trouwens een online routeplanner waar je tussenstops kan invoeren?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En we bouwen er een webcam in met satelliet verbinding!
zou mooi zijnquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:50 schreef Tha_Flash het volgende:
FF bookmarken dit fantastische spel , ik ben koerier en ik heb een cam.
Zal de stok een hoop km's laten maken.
* dames en heren wij onderbreken deze uitzending voor een extra journaal *quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:41 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Denken jullie dat de Fok!-stok-die-eigenlijk-een-balk-is het nieuws haalt dan?
Plaatsnamen zijn toegevoegd. Ik zal hem blijven updaten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:06 schreef harrie1 het volgende:
...
en RIVDSL
zou je deze map af en toe willen bij werken met de plaatsnaam erbij?
dit is wel toppie
...
nee nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:02 schreef devzero het volgende:
in 3 uur al 1x verplaatst. Ik kan nu de tel al niet meer bij houden![]()
Misschien moeten er ipv 1 of 4 wel 20 Fok!-balken door Nederland worden verspreid
is dit seriues?quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:19 schreef verschoor het volgende:
[afbeelding]
hij legt een dorp verderop![]()
hier een paar:quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:31 schreef River-X het volgende:
weet iemand trouwens een online routeplanner waar je tussenstops kan invoeren?
Lijkt me een (matige) grapquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:39 schreef harrie1 het volgende:
[..]
is dit seriues?
ik zie wat fotosoep
maar ligt hij er of is dit een grap?
want ik zie geen totaalbeeld
alleen een fotosoep
Aan de knipoogsmiley te zien is het een grap.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:39 schreef harrie1 het volgende:
[..]
is dit seriues?
ik zie wat fotosoep
maar ligt hij er of is dit een grap?
want ik zie geen totaalbeeld
alleen een fotosoep
van mij wel hoorquote:
Misschien heeft ie geen digitale camera, en kan ie niet goed photoshoppen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:59 schreef harrie1 het volgende:
[..]
van mij wel hoor
alleen twijfel ik aan verschoor
geen echte foto
allleen foto soep
dus denk dat het nep is
Daar twijfel je nog over?quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:59 schreef harrie1 het volgende:
[..]
alleen twijfel ik aan verschoor
geen echte foto
allleen foto soep
dus denk dat het nep is
Moet je eigenlijk ook nog de Km's erachter zettenquote:
Ja preciesquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:05 schreef River-X het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk ook nog de Km's erachter zetten
En kan je het niet op een andere site zetten. Nu komt telkens die rot banner van tripod/lycos in beeld.
Zo jij doet er moeite voor, dat mag ik welquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:35 schreef HenkieSpankie het volgende:
Nu goed. Ik ben net nog ff terug gegaan en heb mijn naam, tijd dat ik hem neergelegd heb en datum er nog ff opgezet..
Tis maar 2km van mij vandaan.... Dus ja.. En iedereen moet zien dat ik hem als eerste gevonden heb :-Pquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
Zo jij doet er moeite voor, dat mag ik wel![]()
Hobbies/interesses: autorijden
ahaa
ik was eerder, zie paar posts terugquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:56 schreef River-X het volgende:
http://www.redrival.com/fokstok/ overzichtje !
Netjes zo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:56 schreef River-X het volgende:
Je gebruikt mijn benaming voor dat geval.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:56 schreef River-X het volgende:
Ja sorry dat weet ik, maar ik was er eigenlijk al mee bezig, En had ik eindelijk vrije webruimte gevonden enzo, daarom wou ik hem toch nog maken. En bij jou zie ik geen Kilometers staan.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:58 schreef R-Mon het volgende:
[..]
ik was eerder, zie paar posts terug
ik heb heel lang zitten programmeren en jij maakt ff een word tabelletje
Leg 'm maar op de Huizingalaan bij son/eindhoven, dan wandel ik er wel even met de honden heenquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:54 schreef Tha_Flash het volgende:
Als iemand hem vanavond in Heemskerk neerlegt , neem ik hem morgenochtend mee en leg hem in de buurt van Eindhoven neer.
verandert in o.p.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:58 schreef HenkieSpankie het volgende:
Okee misschien nog een vereiste
Er moeten minimaal 3 foto's genomen worden..
1 met de voorkant (dus www.fok.nl)
1 met de achterkant (dus forum)
En 1 van een klein afstandje met een klein beetje omgeving
Dan haken er al wat grappenmakers af
hallo allemaal, ik heb een digitale camera maar ik was ff niet in de gelegenheid om m`n plaatsnaambord te schieten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:05 schreef RIVDSL het volgende:
Als hij geen camera heeft, had hij dat ook gewoon kunnen vermelden.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:08 schreef River-X het volgende:
[..]
Ja sorry dat weet ik, maar ik was er eigenlijk al mee bezig, En had ik eindelijk vrije webruimte gevonden enzo, daarom wou ik hem toch nog maken. En bij jou zie ik geen Kilometers staan.
Wat valt er trouwens te programeren aan jou website
Onder andere, dit is van het adminpaneel. En kilometers maak ik er misschien zo nog wel even bij.quote:<?
//variabelen
$db="plaatsnaambordjes_nl_db";
$stad=$_POST['stad'];
$user=$_POST['user'];
$id=$_POST['id'];
$datum=$_POST['datum'];
//verbinden
$link = mysql_connect("localhost", "plaatsnaambordjes");
if (! $link)
die("Couldn't connect to MySQL");
mysql_select_db($db , $link)
or die("Couldn't open $db: ".mysql_error());
//voor het id bepalen
$query = "select * from fokstok1";
$result = MYSQL_QUERY($query);
//invoegen
if ($id && $stad && $user && $datum){
mysql_query ("INSERT INTO fokstok1 (id, stad, user, datum) VALUES ('$id','$stad', '$user', '$datum')");
}
?>
Als ik in de gelegenheid ben om hem/haar op te halen binnen een normale afstand , zal ik aan je denken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:10 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Leg 'm maar op de Huizingalaan bij son/eindhoven, dan wandel ik er wel even met de honden heen
Lul niet man.. Tig posts na die van jouw, ben ik nog ff terug gegaan naar de plek en hij lag er nog..quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:12 schreef verschoor het volgende:
[..]
hallo allemaal, ik heb een digitale camera maar ik was ff niet in de gelegenheid om m`n plaatsnaambord te schieten.
dat plaatje had ik ff gegoogeld en geplakt en gedaan dus vandaar.
ik wist niet dat er zòn punt van gemaakt zou worden![]()
Sjit, wat ben jij grappig zeg. Ik lig in een scheur. HAHA Hoor je me lachen? Kan ik ergens op je stemmen voor grappigste Fokker? Want wát ben JIJ grappig zeg.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:12 schreef verschoor het volgende:
[..]
hallo allemaal, ik heb een digitale camera maar ik was ff niet in de gelegenheid om m`n plaatsnaambord te schieten.
dat plaatje had ik ff gegoogeld en geplakt en gedaan dus vandaar.
ik wist niet dat er zòn punt van gemaakt zou worden![]()
onze dank is grrot heatwavequote:Op maandag 23 augustus 2004 19:16 schreef HeatWave het volgende:
Oh, die laatste "grap" en wat offtopic is dus weg.
Misschien moet ie niet meer neergelegd worden op afgelegen plaatsen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:21 schreef harrie1 het volgende:
[..]
onze dank is grrot heatwave
en nu maar hopen dat hij weer snel weg is
anders stap ik in morgen in de auto en verplaats hem richting
tja waarheen eigenlijk?
zuid?
tja dat zie ik morgen wel weer
kom op enkhuizen laat je zien
Ik wil hem morgen ook verplaatsen hoor... Moet toch een 120 km rijden morgenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:21 schreef harrie1 het volgende:
[..]
onze dank is grrot heatwave
en nu maar hopen dat hij weer snel weg is
anders stap ik in morgen in de auto en verplaats hem richting
tja waarheen eigenlijk?
zuid?
tja dat zie ik morgen wel weer
kom op enkhuizen laat je zien
Hoe doe je dat als je alleen bent?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou er trouwens ook ZELF op gaan staan, op die foto.
Timerquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:26 schreef Redux het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je alleen bent?
Zelfontspanner?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:26 schreef Redux het volgende:
[..]
Krukje meenemen en zelfontspanner gebruikenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:26 schreef Redux het volgende:
[..]
Jij was zeker nooit zo goed in handenarbeid he?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:26 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja duh die zelfontspanner, zover was ik ook.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfontspanner?
Foto met je arm ver weg houden?
Niet alleen gaan? ;').
breng maar zo ver mogenlijk danquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:25 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Ik wil hem morgen ook verplaatsen hoor... Moet toch een 120 km rijden morgen
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:32 schreef River-X het volgende:
Pas allemaal ff je ondertitel aan enzo![]()
Dat ben ik met je eens!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:40 schreef harrie1 het volgende:
[..]
breng maar zo ver mogenlijk dan
maar eigenlijk is het leuker als iemand anders het doet
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:32 schreef River-X het volgende:
Pas allemaal ff je ondertitel aan enzo![]()
Ik zeg ook niet dat het moet, maar als het kan is het wel leuk toch?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:30 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja duh die zelfontspanner, zover was ik ook.
Maar als je 3 foto's moet nemen van het bord, met dat blok hout erop, nooit niet dat je 2 goeie foto's krijgt met de camera in je linkerhand en dat je je eigen kop er op wil zetten.
En het kan soms zo zijn dat je alleen bent.
Dus...
Ja dat welquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het moet, maar als het kan is het wel leuk toch?
linkt niet lekker doorquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:44 schreef R-Mon het volgende:
[..]
fokstok.tk
![]()
haha, ik was van plan die te registerenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:44 schreef R-Mon het volgende:
[..]
fokstok.tk
![]()
ik had er ook al aangedachtquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:55 schreef River-X het volgende:
[..]
haha, ik was van plan die te registeren![]()
![]()
Linkt niet lekker door, hoezo? Als je bedoelt dat ie naar het topic moet, deze is zo vol, en op de pagina waar ie nu naartoe gaat hou ik wel een mooi lijstje bij van de hele reeks, en een linkje naar m'n tracker dus. Ké?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:55 schreef harrie1 het volgende:
[..]
linkt niet lekker door
kan je niet deeplinken?
aha, das niet goed, eens kijkenquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:02 schreef harrie1 het volgende:
http://members.lycos.nl/plaatsnaambordjes/
komt er bij mij
maar niets over de fokstok
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:53 schreef Murravia het volgende:
[..]
* dames en heren wij onderbreken deze uitzending voor een extra journaal *
[afbeelding]
Fok!stok bereikt Hollandschedrecht!
Waar wacht je opquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:09 schreef ondeugend het volgende:
Nou de aflsluitdijk over met die fokstok !
Mijn naam moet er ook op![]()
oosterdijk bedoel jequote:Op maandag 23 augustus 2004 20:12 schreef Ursus het volgende:
Zeg kunnen er niet wat meer FOK!stokken komen? Ik woon in Groningen en ben niet van plan om dat hele klere end naar Hoorn te gaan![]()
Cool!quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:08 schreef River-X het volgende:
www.fok-stok.tk is nu ook bereikbaar!![]()
Nu zijn we concurenten R-mon
Met andere woorden ik moet er ook een kaarte bij zettenquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:26 schreef harrie1 het volgende:
ik zet http://www.fok-stok.tk maar in mijn onder titel
want een lullige vermelding/link vindt ik maar nietshuil huil
al heb je er wel een kaartje bij
nee hoorquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:28 schreef River-X het volgende:
[..]
Met andere woorden ik moet er ook een kaarte bij zetten
Hij ligt in Oosterdijkquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:31 schreef trance40 het volgende:
Wat is de status van de stok?? dan ga ik hem halen
oke open maar een post dan link ik op de o.p.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:49 schreef Bayer het volgende:
Zeg lieve mensen, stop eens met dat geouwehoer in dit topic. Open er desnoods een slowchat-topic over maar hou dit topic nou zuiver. In dit topic zou je alleen aanwijzingen (foto's) moeten krijgen waar de stok ligt. ALLEEN degene die de stok vindt en meeneemt zou gerechtigd moeten zijn in dit topic te mogen posten. Dit moet dus een topic worden met uitsluitend posters die de stok daadwerkelijk in handen hebben en ergens neer gaan leggen. Slowchat tussendoor maakt het 'spel' kapot.
Als alleen degene die de stok in handen hebben posten, wordt er zo weinig gepost dat het topic omlaag zakt en vergeten wordt --> Einde spel.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:49 schreef Bayer het volgende:
Zeg lieve mensen, stop eens met dat geouwehoer in dit topic. Open er desnoods een slowchat-topic over maar hou dit topic nou zuiver. In dit topic zou je alleen aanwijzingen (foto's) moeten krijgen waar de stok ligt. ALLEEN degene die de stok vindt en meeneemt zou gerechtigd moeten zijn in dit topic te mogen posten. Dit moet dus een topic worden met uitsluitend posters die de stok daadwerkelijk in handen hebben en ergens neer gaan leggen. Slowchat tussendoor maakt het 'spel' kapot.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:57 schreef karper het volgende:
mag de stok naar het buitenland?
als ik in handen krijg ga ik hem met de fiets in belgie neer leggen(rotterdam-brugge)
quote:de fokstok mag niet buiten nederland neergelegt worden
quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:26 schreef trance40 het volgende:
ZO!! Nou een grill vol roet (HenkieSpankie met ze klote diesel) en een raam vol vliegen van die klote dijk in enkhuizen maar de stok ligt nu in NECK!
Zal ff foto's resizen en uppen. Heb een paar minuten geduld nog
Maar geef toe!! Hij is wel snel!!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:26 schreef trance40 het volgende:
ZO!! Nou een grill vol roet (HenkieSpankie met ze klote diesel) en een raam vol vliegen van die klote dijk in enkhuizen maar de stok ligt nu in NECK!
Waar the fuck ligt Neck?!quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:26 schreef trance40 het volgende:
maar de stok ligt nu in NECK!
Ja dan moet je ook vooral zelf mee gaan doen met onnodige postsquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:41 schreef Bayer het volgende:
Precies, dit is niet meer bij te houden.
Oke de foto'squote:Op maandag 23 augustus 2004 22:26 schreef trance40 het volgende:
Misschien verstopt hij em op een vliegtuig en is het volgende bordje Moskouquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:38 schreef harrie1 het volgende:
volgens profiel woont hij in blokker en werkt hij als vliegtuigonderhoudsmonteur
misschien ligt hij morgen richting amsterdam/schiphol
Kan jij dan even een leuk verhaaltje verzinnen met de info, ik ben daar zo slecht in.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:44 schreef petre86 het volgende:
trouwens nog een idee:
zet er ook "stok laten liggen als je niet weet waarom hij hier ligt en kijk op www.fok-stok.tk voor meer info" op
als iemand anders hem vindt weet hij waar hij kan kijken voor informatie.. (moet er op die site wel info staan)
als de fokstok gejat oid word kan die gene die hem het laatste heeft gehad toch een nieuwe maken? (een die het zelfde lijkt?) of is alles dan al verpest?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:00 schreef harrie1 het volgende:
iemand die de fokstok vind zal hem niet mee naar huis nemen denk ik
het blijft een fokstok
zo kunnen we er allemaal mee bezig blijven
als fok-stok er mee stopt of offlinegaat hebben we niets meer
naar de Nijmegen Eendracht Combinatiequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:38 schreef existenz het volgende:
Neck is dat naar die voetbal club genoemd?
Die ja! Alleen omdat zij in het noorden wonen zijn het de:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
naar de Nijmegen Eendracht Combinatie
Ik had je submit voor de Frontpage gelezen en per ongeluk (echt waar!) verwijderd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:00 schreef harrie1 het volgende:
iemand die de fokstok vind zal hem niet mee naar huis nemen denk ik
het blijft een fokstok
zo kunnen we er allemaal mee bezig blijven
als fok-stok er mee stopt of offlinegaat hebben we niets meer
Habbit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:59 schreef Kozzmic het volgende:
Ik had je submit voor de Frontpage gelezen en per ongeluk (echt waar!) verwijderd.
okeee nou dan zal de fokstok wel heel erg snel door nederland gaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:59 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik had je submit voor de Frontpage gelezen en per ongeluk (echt waar!) verwijderd.
Wellicht dat ik er morgen of overmorgen toch wat aandacht aan besteed.
maar je moet nog 16 posts voordat deze vol is !!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:03 schreef harrie1 het volgende:
en hier verder
[FOTOTOPIC] Het grote Fok! stok spel door Nederland deel2
Hij speelt vals...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar je moet nog 16 posts voordat deze vol is !!!!
Slowchatten doe je maar in dat andere topic.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:05 schreef Bjoro het volgende:
maar je moet nog 16 posts voordat deze vol is !!!!
je kan gewoon de uitleg in de fipo van het topic nemen toch?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:52 schreef River-X het volgende:
[..]
Kan jij dan even een leuk verhaaltje verzinnen met de info, ik ben daar zo slecht in.
Laten we 'em gewoon lekker vollullen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:17 schreef harrie1 het volgende:
hier mag een slotje op mods
zodat we morgen met een mooie schone start kunnen beginnen
zit idd wel wat in !!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Laten we 'em gewoon lekker vollullen.
Ik vind het écht jammer dat er een apart slow-chat topic bij moet.
Dat haalt de spanning van het gebeuren weg voor mij, dat topic hoppen.
Ik vind juist de opbouw zo leuk, "Ik ga nu" etc. Nog leuker als een paar mensen tegelijk de stok gaan zoeken, het is voor mij onderdeel van de spanning in het topic.
Moet dat weer teruggedraaid worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:27 schreef Bjoro het volgende:
maar goed er is nou eensmaal voor gekozen het zo te doen , dus....
vervelend he ??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:32 schreef APK het volgende:
Al die stomme regeltjes.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:32 schreef Bjoro het volgende:
vervelend he ??
wat weet jij er nou van ??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:36 schreef Bluezz het volgende:
Zonde van het idee/topic om het op verschillende plaatsen te doen!
Gewoon slowchatten, zoeken, lokaties verzinnen, foto's plaatsen en spanning opbouwen in 1 fokstok topic wat mij betreft.
Superidee trouwens harrie1
uw superlurker, voor al uw topicsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:37 schreef Bjoro het volgende:
wat weet jij er nou van ??![]()
ooohhhh, ben jij dat...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:38 schreef Bluezz het volgende:
uw superlurker, voor al uw topics
Mooi, dat zijn dus drie stemmen om dat stomme slowchat topic te sluiten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:36 schreef Bluezz het volgende:
Zonde van het idee/topic om het op verschillende plaatsen te doen!
Gewoon slowchatten, zoeken, lokaties verzinnen, foto's plaatsen en spanning opbouwen in 1 fokstok topic wat mij betreft.
Superidee trouwens harrie1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |