That's up to you to find out ;-)quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:55 schreef Nouk het volgende:
Ja, ik woon dus in Purmerend.
Bij welk bord van Neck ligt dat, van welke weg af kwam je dat bord tegen dus?
Ik heb ook een autoquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:07 schreef blackbully het volgende:
o wacht sorry je bent op de fiets
(ga er altijd spontaan van uit dat ieder een auto heeft, is stom van me maar ach fouten maken is menselijk. op de fiets rij ik ook niet eff alle borden langs)
hmm lange straat dan?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb ook een autoAlleen dat deurp is 1 straat, echt moeilijk manouvreren daar.
De Fok! stok ligt nu bij -KQwakie- thuis. Hij gaat hem morgen op een andere lokatie neerleggen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:39 schreef kree het volgende:
Ok dus de fokstok ligt nu in Neck.
..... Alweer zo'n gehucht echt nog nooit van gehoord.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:24 schreef -KQwakie- het volgende:
IK heb de FOk Stok in me handen
morgen (wegens tijd geberek, moet morgen ook weer optijd me bed uit )zal hij op een geheel andere locatie neer gelegt worden
ja dat kloptquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:48 schreef trance40 het volgende:
harrie1. Jij had de OP dus neem aan dat jij de maker en bedenker ben van dit alles. HuldeDit is weer eens wat anders.
-edit-
Maar nu eerst maffemorgen weer vroeg dag.
En dan zeker verwerkt worden in een carnavalswagenquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:56 schreef Yeahinho het volgende:
Naar regio Den Bosch met dat ding!
Een fuilleton over iemand die nooit heeft bestaan, maar heel FOK! ondersteboven heeft gegooid.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:57 schreef harrie1 het volgende:
lotte?
wat gevonden : Lotte: het meisje, de leugens en de zelfmoord # 3quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:59 schreef Yeahinho het volgende:
Ook ik vraag me af wat Lotte is.
Handig.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:11 schreef RIVDSL het volgende:
Voor alle onduidelijkheid:
[afbeelding]
En we moeten een "[off-topic slowchat] van het grote fok stok spel door nederland" hebben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:48 schreef Chirma het volgende:
Nu ik dit zo bekijk vind ik het maar onzin om 2 topic te hebben.. slowchat raakt snel offtopic.. als we nou gewoon on topic praten en er een fok-stok reeks van maken, is er toch niets aan de hand?
Aha, volgeling nummer 4.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:48 schreef Chirma het volgende:
Nu ik dit zo bekijk vind ik het maar onzin om 2 topic te hebben.. slowchat raakt snel offtopic.. als we nou gewoon on topic praten en er een fok-stok reeks van maken, is er toch niets aan de hand?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:51 schreef APK het volgende:
Aha, volgeling nummer 4.![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:24 schreef River-X het volgende:
www.fok-stok.tk is geupdate
Als iemand nog een leuk goed nederlands, verhaaltje over dit spel kan typen. Zou dat fijn zijn dan zet ik dat als uitleg erbij.
EDIT: weer ge-update!
ja de grote FOK!STOK race,quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:39 schreef -CRASH- het volgende:
Eigenlijk moet je er ff reclame voor maken op FOK! radio.
Hoe meer mensen er vanaf weten.... des te spannender
wordt het om de FOK!STOK als eerste te vinden.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:16 schreef yogidrink het volgende:
[..]
mee eens
papendrecht is ook goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |