Komt voor elkaarquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:00 schreef harrie1 het volgende:
HenkieSpankie en RIVDSL
ik moet ff weg
probeer het vanavond nog verder te regelen
er zal straks wel een nieuw topic geopend moeten worden
wie o wie?
tot later
enne succes allemaal
Dit is het laatste wat we van hem vernomen hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:36 schreef trance40 het volgende:
* trance40 stapt in de auto
Zouden we ons zorgen moeten maken..quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:11 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat we van hem vernomen hebben.
Het kan natuurlijk altijd dat hij in zijn enthausiasme een boom mee pakt. Het is tenslotte redelijk afgelegen daar in oosterdijkquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:13 schreef River-X het volgende:
[..]
Zouden we ons zorgen moeten maken..![]()
GMTA enzoquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:18 schreef Klonk het volgende:
wie weet is ie wel zo gek om vanuit Maastricht te rijden
In Oosterdijk, bij trance in de auto of op een nog onbekende locatie.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:20 schreef melismay het volgende:
Waar is de stok op dit moment????
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:47 schreef calvobbes het volgende:
Ik heb nog niet alles doorgelezen hierover, maar toch wil me aan een idee wagen
Is het (ook) niet leuk om er een soort speurtocht van te maken? Nu is het heel duidelijk waar dat ding ligt (hooguit bij welk plaatsnaambord) dus is het zoiets van "wie haalt 'm nu effe op".
Is het niet leuker om het bij een (on)bekend gebouw ofzo neer te leggen waarbij de mensen eerst uit moeten vinden wat het is en waar het ligt...
Maar dat zijn eigenlijk 2 verschillende dingen! Wat jij zegt was al een keer op internet, en daar gaat het inderdaad om iets vinden aan de hand van aanwijzingen. Maar dit spel is gewoon het blok zoveel plaatsen laten aandoen. Is volgens mij net iets anders, en in mijn mening zou het jammer zijn als dit spel dat spel zou worden.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:47 schreef calvobbes het volgende:
Ik heb nog niet alles doorgelezen hierover, maar toch wil me aan een idee wagen
Is het (ook) niet leuk om er een soort speurtocht van te maken? Nu is het heel duidelijk waar dat ding ligt (hooguit bij welk plaatsnaambord) dus is het zoiets van "wie haalt 'm nu effe op".
Is het niet leuker om het bij een (on)bekend gebouw ofzo neer te leggen waarbij de mensen eerst uit moeten vinden wat het is en waar het ligt...
vind ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:00 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Maar dat zijn eigenlijk 2 verschillende dingen! Wat jij zegt was al een keer op internet, en daar gaat het inderdaad om iets vinden aan de hand van aanwijzingen. Maar dit spel is gewoon het blok zoveel plaatsen laten aandoen. Is volgens mij net iets anders, en in mijn mening zou het jammer zijn als dit spel dat spel zou worden.
mee eensquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:59 schreef koning_leeuw het volgende:
Breng hem naar Dordrecht, het bier staat al reeds koud.
Ontvangst commitee kan ook geregeld worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |