quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:17 schreef dolle_hond het volgende:
welke musicals heeft k3 gemaakt?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:56 schreef timbob het volgende:
de 3 biggetjes..
uhm.
de wereld rond met K3
dat ik die al weet is al erg genoeg
hoeveel zoeken we er?
-edit-
ohja, nog 1tje met blub ik ben een vis, dat was toch ook een musical?
Ik denk -maar dit is dan ook maar een gedachte- de 3 biggetjesquote:Op zondag 22 augustus 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
Die musical waarin ze big waren, welke is dat?
aangezien jij ook doornroosje noemde:quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik denk -maar dit is dan ook maar een gedachte- de 3 biggetjes![]()
Heel goed!!quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:13 schreef Berkery het volgende:
Ocean Colour Scene
Wist niet dat ie ook muziek maakte. Dusquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:37 schreef methodmich het volgende:
De band van Johnny de Mol (links) ?
Toch ben ik er vrij zeker van dat je iig ooit van ze gehoord hebt. Ze komen uit de VS en hadden enkele jaren geleden een dikke hit.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dan weet ik het niet. Het lijkt me of iets Engels of zo'n "Train-achtig" VS-bandje.
quote:had a sunny pop sense that stood in direct contrast to the gloomy grunge that dominated the '90s, yet they also arrived with hip credentials -- a handful of the cuts on their debut were produced by the Dust Brothers (Beastie Boys, Beck, Sukia), and the rest were produced by Steve Lironi, who helmed Black Grape's debut. Along with the hip production, the record was comprised of songs co-written by the band with professional songwriters like Barry Mann & Cynthia Weil and Desmond Child. It had the sound of a hip recording and the craft of professional pop record, making
the best of both worlds.
[....]
Prior to the spring 199? release of their debut album,, Mercury put the publicity machine in full gear, hiring Tamara Davis (Sonic Youth, Luscious Jackson) to direct the video for
and courting the press and radio. The efforts worked, as
debuted at number 13 on the U.S. charts upon its April release, and the album earned positive reviews, both becoming among the biggest hits of the year.
became major teen idols, and as the holidays approached they issued a Christmas LP,
; in 199?.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:22 schreef ranja het volgende:
Hanson?
Raspberry Baret - Prince (the kind you buy in a second hand store)quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:36 schreef ranja het volgende:
Je hoort weer een stukje van een cover. Wat is het orgineel?
hier
Snel zegquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:38 schreef ApproachingSilence het volgende:
[..]
Raspberry Baret - Prince (the kind you buy in a second hand store)
quote:is over
put my head on the shelf
square of concrete
that's a lie
look at me now
making love to myself
Publiek zoals ik.... gewoon lekkere rammelmuziekquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:46 schreef Gambolputty het volgende:
Is dat trouwens een sorry-het-was-laat-en-we-hadden-allemaal-teveel-gezopen-cover of is hier nog publiek voor?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Publiek zoals ik.... gewoon lekkere rammelmuziek![]()
Speciaal voor hun nieuwste fan nog een stukje opgenomenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
oh... OK
quote:Belgian duoveered between minimalistic industrial drones and odd, new wave-ish synth pop and dance music, underlain by cold, mechanical rhythms. Together with that other Belgian band Front 242, they are regarded as the pioneers of Electronic Body Music.
Doe-je-haar-met-een-gitaar, daar hou ik wel van maar ik heb 't niet zo op de zang eigenlijk... en LP?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Speciaal voor hun nieuwste fan nog een stukje opgenomen
Zag gister de lp staan, stukje geluisterd, helemaal enthousiast meteen. Heerlijk.
Ja, natuurlijk lpquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:15 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Doe-je-haar-met-een-gitaar, daar hou ik wel van maar ik heb 't niet zo op de zang eigenlijk... en LP?
Je zit in de goede hoek... en party klopt, maar het is een specifiek soort party.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:16 schreef ranja het volgende:
Is dat Poesie noire? Of zijn die niet belgisch... titel, gokje op Party
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:18 schreef timbob het volgende:
belgies..
praga khan?
nope, maar het zou inderdaad goed kunnen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:34 schreef Mark het volgende:
Ego Party?
komt meer in de buurt...quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:42 schreef belsen het volgende:
Billboard Judgement?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:44 schreef belsen het volgende:
Neon Judgement?
Want? Het zegt me nog niks eerlijk gezegdquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:42 schreef ApproachingSilence het volgende:
het is trouwens shockerend dat jullie de band niet kennen
Het is een legendarische band... en al de muziekkenners hier... enzo...quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Want? Het zegt me nog niks eerlijk gezegd
*losse touwtjes enzo:quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:50 schreef belsen het volgende:
Het zal.
Wat hebben de volgenden met elkaar te maken?dEUS Queen CJ Bolland
Nee... Koud.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:07 schreef timbob het volgende:
[..]
*losse touwtjes enzo:
dEUS is belgisch
2 many dj's is belgisch,
had CJ bolland niet iets met 2MD te maken?
en die hebben vast wel queen gedraaid
hmm
verder nog weinig idee..
Hmmm... deus is god.... CJ Bolland heeft een alter ego Magnus, hetgeen ook god kan betekenen... alleen de queen weet ik niet danquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:50 schreef belsen het volgende:
Het zal.
Wat hebben de volgenden met elkaar te maken?dEUS Queen CJ Bolland
quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:25 schreef bukgeit het volgende:
CJ Bolland en Tom Barman zijn samen Magnus.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:40 schreef bukgeit het volgende:
De link met Queen kan ik nog steeds niet ontdekken. Het titelnummer van Tom Barman's film Any Way The Wind Blows is Summer's Here, en dat staat weer op de Magnus-CD. Maar dat vroeg je niet
Waar hardop denken al niet goed voor is, want dat had ik helemaal niet doorquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:51 schreef belsen het volgende:In Bohemian rhapsody komt de zin 'Anyway the wind blows voor*
Wat is Fok! trouwens idioot traag!
Ik merk het...quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:54 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Waar hardop denken al niet goed voor is, want dat had ik helemaal niet door
En dat CJ Bolland een rolletje speelt in de film wist ik ook niet.
Fok! is al weer sneller
quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:57 schreef bukgeit het volgende:
Vooruit met de geit: noem tien snelle nummers.
belsen +1quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:03 schreef belsen het volgende:
[..]Tracy Chapman - Fast cars Dead Kennedys - I like short songs Yello - The race Dandy Warhols - It's a fast-driving rave-up with the Dandy Warhols sixteen minutes Peter Pan Speedrock - Live fast die young Billy Idol - Speed The Star Spangles - I live for speed zZz - Godspeed Miker G & DJ Sven - The holiday rap Herman van Veen - Opzij (wij hebben ongeloofelijke haast)
quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:20 schreef belsen het volgende:
De stand staat er!
Wat een weekendje Lowlands wel niet kan doen...
en ik heb bigshadow bijgehaaldquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]op gelijke hoogte met Bimmel
Even geen tijd om er tien te verzinnen (werk enzo), maar in plaats van een tvp zal ik hier Joe Jackson - A Slow Song even spammenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:03 schreef againstthegrain het volgende:
Okee, nieuwe vraag.
Tien trage nummers
Bonjour, une p du teevee....quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even geen tijd om er tien te verzinnen (werk enzo), maar in plaats van een tvp zal ik hier Joe Jackson - A Slow Song even spammen.
Ik moet de komende concerten helaas van ze missenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:21 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Doc +1
Yepquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:05 schreef ranja het volgende:
Heten die songs echt zo![]()
Blackie O. is wsl Blackie OD gewordenquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:07 schreef bukgeit het volgende:
Nieuwe drummer, verder ongewijzigd.
3equote:Op zondag 22 augustus 2004 23:20 schreef belsen het volgende:
De stand staat er!
Wat een weekendje Lowlands wel niet kan doen...
Dankzij deze hint weet ik het.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:25 schreef bartrid het volgende:
Ik kan me nog een optreden op pinkpop van ze herinneren waar de zanger erg dronken in palen aan het klimmen was.
De band wel, maar de plaat weet ik nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dankzij deze hint weet ik het.
Zoals jij het zegt had ik het nooit uit weten te drukken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:42 schreef Mark het volgende:
[..]
De band wel, maar de plaat weet ik niet
He shoots....He scores.....quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:00 schreef belsen het volgende:
Dat was volgens mij Thelonious Monster en het albumBeautiful mess?
He shoots....He misses.....quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:03 schreef Bimmel het volgende:
[..]
He shoots....He scores.....
Datwas hun album van ruim 10 jaar geleden. En daarop hebben niet alle titels het The BANDNAAM Songquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:00 schreef belsen het volgende:
Dat was volgens mij Thelonious Monster en het albumBeautiful mess?
Drat, drat, double drat.....quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:10 schreef Mark het volgende:
[..]
He shoots....He misses.....
goed fout goedquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:17 schreef againstthegrain het volgende:
California Tuna Chowder?
Dit topic is nog niet vol: Muziek over andere muzikantenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:59 schreef Doc het volgende:
[..]
.1 The Gun Club Song 3:36
.2 The Bobdylan Song 3:32
.3 The Joy Division Song 2:20
.4 The Germs Song 0:52
.5 The Curtis Mayfield Song 2:56
.6 The Jam Song 2:10
.7 The Rolling Stones '77 Song 3:20
.8 The Ramones Song 2:08
.9 The Bowie Low Song 4:05
10 The Big Star Song 4:31
11 The Iggy Stooge Song 3:20
12 The Beck Song 0:58
13 The Elton John Song 4:16
14 TheSong 3:09
15 The Oasis Song 6:24
ranja +1quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:20 schreef ranja het volgende:
Girls against boys![]()
Die heb ik nog live gezien maar had ze nooit herkend.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:55 schreef belsen het volgende:
Ik kan mij niet zoiets van Prince herinneren; dus Like a virgin?
modannoquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:19 schreef dolle_hond het volgende:
holiday van modanno
Lijkt ze op deze foto ook op.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:11 schreef timbob het volgende:
heel stom, maar als ik haar hoofd zie moet ik aan karin bloemen denken
Clam zonder b, maar 't is goed genoegquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:05 schreef belsen het volgende:
California Clamb Chowder?
wacht,quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:28 schreef bukgeit het volgende:
Hm.
Hint: ik moet lachen als ik aan hun laatste plaat denk.
Volgens allmusic heb je gelijk, exact hetzelfde rijtje similar artistsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:25 schreef timbob het volgende:
[..]
wacht,
er was een album..
haha sound.. maar dan moet ik nog even denken van wie....
ohja, broadcast!
had em laatst nog geluisterd.. beetje vaag hoor..
geheel fout en ook geen locatie genoemdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:46 schreef Mark het volgende:
World Music Convention? Vast elk jaar
hmmmmm,quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geheel fout en ook geen locatie genoemd
als vraagsteller mag je googlen, niet als je een antwoord wil gevenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:56 schreef IkKooK het volgende:
De Stichting WMC Kerkrade (WMC) werd opgericht in 1951 en vierde in 2001 haar 50-jarig bestaan. Het WMC stelt zich ten doel om -door het organiseren van periodieke festivals en projecten- de verdere ontwikkeling van de internationale blaasmuziek in stand te houden.
WMC vervult daarnaast een steunfunctie voor de internationale blaasmuziek en organiseert en ondersteunt verder projecten en initiatieven van derden.
Het WMC streeft ernaar om zijn positie als belangrijkste festival te behouden en waar mogelijk, verder uit te bouwen. Het WMC moet het Wimbledon voor de blaasmuzieksector worden: een festival dat door zijn hoge kwaliteit en internationale deelname uniek is in de wereld.
Beodel je die?
sorryquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als vraagsteller mag je googlen, niet als je een antwoord wil geven
lees eerst de OP voordat je zoiets doet.
okquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:58 schreef IkKooK het volgende:
[..]
sorry
ik ga me niet boos erover maken, asjeblieft.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:05 schreef Bimmel het volgende:
![]()
Oeh Dolle....hou je in he....
Wereld Muziek Concoursquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar waar stond WMC nou voor?
Dat is de laatstequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:39 schreef timbob het volgende:
Summer nights?
Niet jokken!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:02 schreef timbob het volgende:
yeay!
ik haat grease
Nog een puntje voor jou timbobquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:25 schreef timbob het volgende:
[..]
wacht,
er was een album..
haha sound.. maar dan moet ik nog even denken van wie....
ohja, broadcast!
had em laatst nog geluisterd.. beetje vaag hoor..
Huey Lewis zou dat zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:20 schreef Bimmel het volgende:
Zanger van FLC's ?
ja, hoppa, maak het maar makkelijkquote:! Derrière ce nom qui fleure bon l’enfance, se cache Laurent Étienne, un disc-jockey formé sur les ondes des radios parisiennes les plus libres. Un fondu de reggae et de soul qui s’est fait une place au soleil dans le milieu de l’électro française, dans la catégorie des « musicosmopolites ». Il vient de sortir son second CD, « Just a place in the sun », collection de vignettes colorées et disque-pour-les-vacances idéal…
Ohquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:33 schreef timbob het volgende:
das een londenaar hoor.. van les rhytms digitales.. hij is verre van frans..
Ik denk ik noem ook even iemand Frans...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:36 schreef timbob het volgende:
[..]
Hit is volgens mij een heel groot woord. Ik heb dat plaatje gekocht nadat ik het eens gezien op Mtv en jaar of vijf terug; het heeft volgens mij niets gedaan verder... Het past goed in het straatje van Bentley Rythm Ace, die toen ook vrij hip waren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:57 schreef bukgeit het volgende:
Wanneer was dat een hit? Helemaal gemist.
Hit is trouwens helemaal niet zo'n groot woord. Maar drie letters: H - I - T...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Hit is volgens mij een heel groot woord. Ik heb dat plaatje gekocht nadat ik het eens gezien op Mtv en jaar of vijf terug; het heeft volgens mij niets gedaan verder... Het past goed in het straatje van Bentley Rythm Ace, die toen ook vrij hip waren.
En het punt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:09 schreef timbob het volgende:
[..]
inderdaad
under pressure is "geleend" door vanilla ice toendertijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:06 schreef belsen het volgende:
Ik doe wel een nieuwe; dit moet gewoon goed zijn...
Welk nummer hoort niet in dit rijtje thuis en waarom niet?Queen & David Bowie - Under pressure Prince - When doves cry Rick James - Superfreak Chi-Lites - Have you seen her?
Deze gebruikte MC Hammer:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:10 schreef bukgeit het volgende:
Under Pressure - Vanilla, rest: Hammer?
Dan maar zelf:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:10 schreef belsen het volgende:
[..]
En het punt?
Ja; ik heb punten nodig...
Voor dergelijke punten doe je het allemaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Deze gebruikte MC Hammer:Prince - When doves cry werd Pray Rick James - Superfreak werd U can't touch this Chi-Lites - Have you seen her werd gecoverd
Maar deze gebruikte Vanilla Ica:Queen & David Bowie - Under pressure werd Ice, ice baby
Punt en vraag voor Bukgeit!
Hehehe... ranja +1quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:24 schreef ranja het volgende:
Reynolds girls
Het zijn zusjes: Linda was 18 en Aisling 16. Weet ranja ook wie de blonde was en wie de donkere?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:28 schreef ranja het volgende:"I'ld rather jack... than fleetwood mac"
Onbekend. Na die ene hit braken ze met Stock, Aitken & Waterman om hun single Get Real uit te brengen op het eigen Renotone-label. Toen dat niks werd verdwenen ze in de obscuriteit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:36 schreef ranja het volgende:
Volgens mij is de donkere de jongste, maar dat is meer afgaande op de foto's dan dat ik het weet.
Wat zouden ze nu doen... Waarom hebben ze nooit meer een hit gescoord na dit wereldnummer... de vragen des levens
Nou nee, toch niet zo cool als Shampoo
Met dien verstande dat dat tweelingzusjes zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:42 schreef Bimmel het volgende:
Een soort "Double Date" avant la lettre?
Wie isquote:[...] But disregarding all of that,is a remarkably solid album, driven steadily along by lite-pop arrangements and
' disarming vocals. She's not an accomplished singer; at the same time, her wispy, girlish voice nestles perfectly into the album's clutch of head-nodding numbers.
's simply sunny piano flirts with a wide-eyed, almost naïve vocal; it's easy to imagine a black-and-white, silent movie sequence where the beguiling
is pursued through the streets of
by a luckless suitor.
sashays her way across
's slight new wave groove and sells the Latin cabaret feel of
with aplomb. But it's the wistful
where she really shines, since the track's sax-laced slow burn is the perfect foil for her fetching delivery.
Remember in Tom & Jerry when Tom floats on the intoxicating drift of his true love's perfume? That's what this entire album makes you feel like.
Die waren wel wat valserquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:42 schreef Bimmel het volgende:
Een soort "Double Date" avant la lettre?
"Eeeeeemeeeeeel Toe Berlien"
M&J eigenlijk maar okquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:14 schreef belsen het volgende:
MJ dan?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:24 schreef ranja het volgende:
Allemaal over paradijs gezongen?
Another day is paradise, Paradiso, Paradise city
quote:
To worry, worry, super-scurry
Call the troops out in a hurry
This is what we've waited for
This is it boys, this is war
The president is on the line
Ja maar jij vindt ook Grease slecht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:49 schreef timbob het volgende:
ugh, ik werd vanochtend wakker met paradise by the dashboardlight in m'n kop wakker..
ik kan dat nummer niet uitstaan
Bartrid +1quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:48 schreef bartrid het volgende:
99 red balloons van nena toch?
is dat niet kids in america?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:18 schreef bartrid het volgende:
dan ga ik door
titel en artiest:
Friday night and everyone’s moving
I can fell the heat
But it’s shooting
Heading down
I search for the beat in this dirty town
Kim Wilde toch? Zoals Sack zei....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:54 schreef bartrid het volgende:
het is wel kids in america. Wie was daar het eerste mee?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:56 schreef bartrid het volgende:
wie had er vorig jaar een hit samen met Nena?
Antwoord staat er toch al?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kim-Lian van der Mey Kim Wilde - Kids In America toch?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kim-Lian van der Mey Kim Wilde - Kids In America toch?
Ach.....die paar honderd punten haal ik zo in johquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:03 schreef Mark het volgende:
Jij kunt de punten hard gebruiken![]()
ghehe.. ja, die heb ik het vorige topic gedaan geloof ik..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach.....die paar honderd punten haal ik zo in joh
Maar goed, welk album is dit?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |