Aangepast.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:09 schreef SCH het volgende:
Dietrich: Terrorisme bestrijden door Handelsverdragen?
Titel doet auw.
Het haar van Halsema heeft niets met politiek te maken. Speciaal voor dit soort "nieuws" hebben we een slowchat-reeks lopen. Momenteel is dat [POL Deel 442 ] Wanneer is het 2005quote:Op woensdag 29 september 2004 23:21 schreef Arcee het volgende:
Femke Halsema: het leukste meisje van de Kamer
Zeg jij maar welk ander Halsema-topic beter was geweest.
Graag weer open nadat je hebt ingezien dat dat er niet is.
Het enige wat je aantoont is dat de plaatselijke SP een stukje humor op haar site heeft staan. Ik ken de grapjes al uit een doorstuurmail van een aantal jaren terug. Niet serieus te nemen. Laat staan dat het SP-standpunten zijn oid. Een serieuze discussie blijft daarom uit.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
He sizzler
wat is dat GVD nu voor een onzin, ik toon aan dat de SP inspeeld op onderbuikgevoelens en vooroordelen ( SP zaait vooroordelen ), stel sukkels vernachelen het topic, en vervolgens wordt ie naar ONZ doorgezet?
En dat is nou net het verschil. Wat op die SP site staat is goedaardige humor met een knipoog. Volksuniemoppen over allochtonen zijn in het algemeen niet goedaardig zeker geen humor met een knipoog.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Als de Volksunie of vlaams blok jodenmoppen etc op hun site had staan was het voorpagina nieuws.
So?quote:Op donderdag 30 september 2004 16:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het enige wat je aantoont is dat de plaatselijke SP een stukje humor op haar site heeft staan. Ik ken de grapjes al uit een doorstuurmail van een aantal jaren terug. Niet serieus te nemen. Laat staan dat het SP-standpunten zijn oid. Een serieuze discussie blijft daarom uit.
quote:Op donderdag 30 september 2004 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
...
Ik zou zeggen, lik me reet, maar gezien waar jouw tong zit, bedank ik daar feestelijk voor.
Jij moet wat minder gaan drinken.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou zeggen, lik me reet, maar gezien waar jouw tong zit, bedank ik daar feestelijk voor.
[..]
Dat zou jij wel willen weten he?quote:Op donderdag 30 september 2004 17:03 schreef SCH het volgende:
Waar zit jouw tong dan sizzler?
So?
Als de aanhangers van Rookworst Stalin dit soort grappen maken is dat onschuldig
Als de aanhangers van frietler grappen maken op hun site over buitenlanders staat het op de frontpage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |