ik heb juist heel veel vragen over de vekiezingen in de vs gesteldquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Melkert niet zit te wachten op vragen over het premierschap. Ze doen al zo moeilijk daarover als ze het bij Barend & van Dorp vragen.![]()
quote:martijn vraagt ik ben net terug uit de V.S. en heb maar één conclusie: Bush gaat winnen (dit betreur ik) Wat denken beide heren?
Jan Tromp martijn, Bush heeft nog steeds de beste kansen, denk ik. Als ik een gokker was zou ik mijn geld met 6 tegen 4 op Bush zetten. we zullen zien.
Ad Melkert aan martijn: Kerry moet nog steeds een stuk bergop, maar op de top van de berg is de vaste plaats van Bush nu minder vanzelfsprekend
Moderator Ad Melkert en Jan Tromp, hartelijk dank voor jullie deelname aan deze chat. Aan alle deelnemers: dank voor jullie vragen!
Moderator En misschien tot een volgende keer!
bhfh vraagt doei!
euroka vraagt doei!
arno vraagt fijne avond ;-)
saskia vraagt doeidoei
Aan het aantal users dat hier gepost heeft niet veelquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zijn er ook vragen van jullie gesteld? welke fokkers doen er allemaal mee??
nouja dat klopt toch, Melkerts hoogtepunt was niet zijn lijsttrekkerschap, maar zijn ministersschap lijkt me.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:50 schreef pberends het volgende:
Ik hoorde het ja, wat een giller. NOS had het over ex-minister Ad Melkert, ipv oud-lijsttrekker PvdA Ad Melkert
Dieptepunt is herkenbaarder voor de mensen. Ministertje zegt niet zoveel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
nouja dat klopt toch, Melkerts hoogtepunt was niet zijn lijsttrekkerschap, maar zijn ministersschap lijkt me.
Je hebt Republikeinen toch niet echt zo geschreven he? Anders is het niet zo verwonderlijk dat je niet aan de beurt kwamquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
bhfh vraagt heeft Arnold Schwarzenegger veel mensen voor de republikijnen gewonnen in de traditioneel Democratische staat Californie? (aan hr Tromp)
Hij was een heel wat betere minister op die post dan de tragi-komische clown die er nu zit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Dieptepunt is herkenbaarder voor de mensen. Ministertje zegt niet zoveel.
Niet als Ad Melkert over evenveel geld beschikte als de Geus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was een heel wat betere minister op die post dan de tragi-komische clown die er nu zit.
Nee hoor. Hij was de idioot die gesubsidieerd werk invoerde, de grootste nonsens ooit verzonnen op dat ministerie: ID-banen. De instroom was er wel, maar de doorstroom kwam er zelden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:38 schreef SCH het volgende:
Hij was een heel wat betere minister op die post dan de tragi-komische clown die er nu zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |