"Maatschappelijke verandering begint met kleine 'Haagse' stappen. Daar ligt de eerste verantwoordelijkheid van de fractie. Maar waar stroperigheid en achterkamertjespolitiek alternatieve voorstellen dwarsbomen, moet de fractie, meer nog dan voorheen, aansluiting zoeken bij de groene politieke beweging in Europa en daarbuiten, en deze helpen versterken."
====================================
Charmant, scherpe tong. En wat is ze mooooooi ![]()
dagboek over haar eerste onzekere stapjes in de campagne: http://www.writersblock.net/verkiezingen/dagboek-hals-001.html
quote:En toen wist ze het, en werd lid van GroenLinks
Op zondag 03 maart 2002 19:56 schreef Bazooka-Eend het volgende:
Femke Halsema (35, Amsterdam) werkte van 1993 tot 1997 bij de Wiardi Beckman Stichting, het wetenschappelijk bureau van de PvdA,
quote:inderdaad, ze was toch linkser dan de PvdA vond ze (ergens gelezen).
Op zondag 03 maart 2002 19:58 schreef R@b het volgende:[..]
En toen wist ze het, en werd lid van GroenLinks
quote:zwoel... maar ik heb haar nog niet vaak op de radio gehoord.
Op zondag 03 maart 2002 20:09 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind haar stem lelijk...
quote:Hees, schor eerder... En op tv praat ze toch ook...?
Op zondag 03 maart 2002 20:14 schreef Bazooka-Eend het volgende:[..]
zwoel... maar ik heb haar nog niet vaak op de radio gehoord.
quote:ja maar dan let je automatisch minder op de stem. Wat is er verder nog te melden over dit meisje, is het gewoon een vrolijk draagstertje van modieuse jurkjes of zijn er nog belangrijke publicaties van haar verschenen in haar prille kamerbestaan?
Op zondag 03 maart 2002 20:15 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Hees, schor eerder... En op tv praat ze toch ook...?
quote:Kweet niet wat er over haar te vertellen valt... In discussies is het overigens wel een typisch vrouwtje heb ik altijd gemerkt. Laat zich makkelijk overrulen door een mannelijk schreeuwer...
Op zondag 03 maart 2002 20:21 schreef Bazooka-Eend het volgende:[..]
ja maar dan let je automatisch minder op de stem. Wat is er verder nog te melden over dit meisje, is het gewoon een vrolijk draagstertje van modieuse jurkjes of zijn er nog belangrijke publicaties van haar verschenen in haar prille kamerbestaan?
Sterkste troef van GL, als Rosenmöller niet zo'n groot ego had maakte hij haar wel lijsttrekker.
Maar ja, t'is eigenlijk net een non, lekker wijf maar bij de verkeerde club!
In de Nieuwe Revu van deze week staat trouwens een mooie foto van haar.
Ik vind haar vooral erg sterk en scherp in debatten over het asielbeleid (die volg ik meestal voor mijn werk), ik ben het daarin vrijwel altijd met haar eens.
quote:Dat dacht ik al
Op maandag 04 maart 2002 21:29 schreef RaisinGirl het volgende:
Ik vind haar vooral erg sterk en scherp in debatten over het asielbeleid (die volg ik meestal voor mijn werk), ik ben het daarin vrijwel altijd met haar eens.
Ik zie haar de laatste tijd weinig op TV, GL speelt iets te veel de pion Paul op dit moment.
quote:Damn.
Op zondag 03 maart 2002 21:57 schreef Meneer_Aart het volgende:
De enige Tweede Kamerbabe.
In het land van de blinden is éénoog koningin laten we maar zeggen.
quote:overdreven geengageerd zou je het ook kunnen noemen
Op woensdag 06 maart 2002 16:24 schreef Kimmie het volgende:
Ik vind haar echt een leuke meid om te zien, alleen als ze aan het woord is, is haar toontje zo...tja zo...bloedserieus altijd, er zit niet echt iets smeuigs in die meid, ik heb haar nog nooit zien lachen ofzo.
quote:bah Agnes.
Op woensdag 06 maart 2002 20:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als ik er één uit de kamer moet kiezen ga ik liever voor deze:
doe dan maar Femke incl. stem en haar opvattingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |