Ik had niet anders verwacht, laat maar joh.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:05 schreef Sidekick het volgende:
SCH: Ik vind het wel meevallen.
Volgens mij zijn ze het beroep van maatschappijleer aan het afkraken. Hoewel niet echt ontopic vind ik het wel meevallen wanneer het bij deze posts blijft.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht, laat maar joh.
Wat voegt het bashen van de TS toe?
Corporations; the rulers of the world?quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:54 schreef Sidekick het volgende:
Welke pipo?
Ach, het topic loopt vrij goed. Ik zie niet in waarom dat gesloten zou moeten.quote:Op zondag 12 september 2004 15:54 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Corporations; the rulers of the world?
Jammer dat je dat niet in het topic aangegeven hebt.quote:Op zondag 12 september 2004 15:47 schreef Sidekick het volgende:
Ja.
Ik dacht dat enkel een edit van SCH's post wel duidelijk zou zijn.quote:Op zondag 12 september 2004 20:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet in het topic aangegeven hebt.![]()
Ook in de pol feedback.quote:Op zondag 12 september 2004 22:00 schreef Sidekick het volgende:
Akkersloot, houd eens op over Mohammed, zijn visioenen, zijn relaties en zijn "profeet"-titel. Dit is geen Islam-topic. Verdere offtopic-posts worden zonder pardon verwijderd. En kritiek, commentaar en andere feedback, graag in het POL-feedbacktopic
Dat je de invloed van de Islam op het terrorisme wilt bediscussieren is ok, maar het gaat me meer om reacties zoals:quote:Op zondag 12 september 2004 22:10 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ook in de pol feedback.Die kunnen nooit offtopic zijn. Want het gaat over hoe je visie sinds 11 september 2001 tegenover de islam zijn veranderd. En die zijn bij mij veranderd zoals ik al gepost had.
Als iemand beweert dat die aanslagen gericht zijn tegen het buitenland beleid van de VS dan reageer is daarop mod. Want volgens mij zijn ze gewoon verricht alleen maar vanwege de islam.
Die dus.quote:En je vergeet "visioenen" tussen aanhalingstekens te zetten. Het waren immers acromegalie aanvallen.![]()
Totaal offtopic.quote:Op zondag 12 september 2004 22:58 schreef Akkersloot het volgende:
Vraag me alleen nog af waarom deze post moest verdwijnen. Staat nu onder een andere topic
Allah en 11 september.
Mag op stompzinnigheden niet gereageerd worden dan ?quote:Op zondag 12 september 2004 23:03 schreef Sidekick het volgende:
Totaal offtopic.
Ja.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[POL Sc #427b] Een nieuw fris begin
dubbel.
idd. merci.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:54 schreef freako het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, maar het copy/pasten van een lang artikel als openingspost lijkt mij niet echt een aanzet tot een discussie:
"Baghdad Year Zero" : Naomi Klein on Iraq
Ja, een zelfbenoemde VVD'er erbij lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:54 schreef du_ke het volgende:
Ik ben eigenlijk wel voor Gelly als triomod op POL.
Van mij mag hij.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:54 schreef du_ke het volgende:
Ik ben eigenlijk wel voor Gelly als triomod op POL.
Dan zou de verrechtsing in de samenleving ook moeten leiden tot zijn zelfmoord...quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
Van mij mag hij.
Alleen zou zijn argument om te stoppen met KLB (verrechtssing van fok) zou hier dan ook moeten gelden.
Ik lever het wapen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dan zou de verrechtsing in de samenleving ook moeten leiden tot zijn zelfmoord...
quote:Op donderdag 16 september 2004 20:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[POL Sc #427b] Een nieuw fris begin
dubbel.
Wie is die Nouk eigenlijk? Ik heb haar eigenlijk ook nog nooit in POL gezienquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:33 schreef pberends het volgende:
Permban voor gebruiker Nouk graag, ze zit de hele tijd in POL, maar ze heeft het nooit over politiek.
Ja hallo, jij wilt toch ook een koekje bij de thee, wat is dat nou?quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:42 schreef RichardQuest het volgende:
Is wel typisch, de aanwezige dames hier hebben het zelden over polletiek.
Lees je nooit sigs?quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wie is die Nouk eigenlijk? Ik heb haar eigenlijk ook nog nooit in POL gezien![]()
Wij willen motieven!
Ja, huishoudpolitiek is eigenlijk ook een soort van politiek natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2004 07:55 schreef sjun het volgende:
[..]
Lees je nooit sigs?![]()
Als ik een permban zou aanvragen voor degene die het meest baggeren in POL dan zou Nouk daar nieteens tussen zitten.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:33 schreef pberends het volgende:
Permban voor gebruiker Nouk graag, ze zit de hele tijd in POL, maar ze heeft het nooit over politiek.
Done.quote:Op maandag 20 september 2004 01:42 schreef OpenYourMind het volgende:
Hallo,
Zou dit topic naar truth verplaatst kunnen worden?
Corporations; the rulers of the world?
alvast bedankt
Pure onzin, linkse prietpraat; iemand die baggert over politiek is een stuk waardevoller voor POL dan iemand die het helemaal niet over politiek heeft en wel in POL zit, dat weet jij donders goed.quote:Op zondag 19 september 2004 11:14 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als ik een permban zou aanvragen voor degene die het meest baggeren in POL dan zou Nouk daar nieteens tussen zitten.
Laat jij eerst eens een tijdje zien hoe het wél moet voordat je anderen van dingen gaat beschuldigen waar je de afgelopen jaren zelf vol van was.
POL staat open voor alle users en iedereen is hier welkom. bah, wat klinkt dat links eigenlijk
Meer dan de gemiddelde POL'ler.quote:Op maandag 20 september 2004 16:43 schreef du_ke het volgende:
Kom op berends het is bij jou ook een uitzondering wanneer je politiek inhoudelijk wat bijdraagt
Open maar een topic dan waar je op de geallieerden kan kankeren omdat ze mensen hebben doodgeschoten bij de herovering van Europa.quote:Op maandag 20 september 2004 18:57 schreef Ype het volgende:
De VS mag van mij Noord-Korea binnenvallen..
Dit lijkt me niet meer nog dan een discussie over hoe 'de gemeenschap' nu nog het best een genocide kan plegen onder het mom van onderdrukking van een volk.
Vuurstorm-bombardementen op Dresden, bijvoorbeeld?quote:Op maandag 20 september 2004 19:00 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Open maar een topic dan waar je op de geallieerden kan kankeren omdat ze mensen hebben doodgeschoten bij de herovering van Europa.
Idd Wile_E_Coyote.quote:Op maandag 20 september 2004 19:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vuurstorm-bombardementen op Dresden, bijvoorbeeld?
Inderdaadquote:Op maandag 20 september 2004 19:00 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Open maar een topic dan waar je op de geallieerden kan kankeren omdat ze mensen hebben doodgeschoten bij de herovering van Europa.
Verhuis anders zelf naar Noord-Korea, dan zullen wij niet aanvallen.quote:Op maandag 20 september 2004 18:57 schreef Ype het volgende:
De VS mag van mij Noord-Korea binnenvallen..
Dit lijkt me niet meer nog dan een discussie over hoe 'de gemeenschap' nu nog het best een genocide kan plegen onder het mom van onderdrukking van een volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |