abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21606323
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:22 schreef MrData het volgende:

[..]

Dit zegt al genoeg lijkt me. Mannen die gewoon naar hun werk gaan en niets bijzonders doen kunnen worden gezien als 'schuldig'. Waaraan, dat bepalen de (zelf)moordenaars zelf wel even. Barbaren, dat zijn het.
ja.. hij kan worden gezien asl schuldig, maar dat is meestal niet zo..
even barbaar als het bombarderen van een schuilplaats voor honderden mensen in bagdad in 1998? wat noemde de vs dat? ..een miscalculation? of ligt het soms aan de super preciesiewapens/
pi_21606588
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:07 schreef Alper het volgende:
...
- They long that ye should disbelieve even as they disbelieve, that ye may be upon a level (with them). So choose not friends from them till they forsake their homes in the way of Allah; if they turn back (to enmity) then take them and kill them wherever ye find them, and choose no friend nor helper from among them.

- If they keep not aloof from you nor offer you peace nor hold their hands, then take them and kill them wherever ye find them. Against such We have given you clear warrant.

- Those who believe do battle for the cause of Allah; and those who disbelieve do battle for the cause of idols. So fight the minions of the devil. Lo! the devil's strategy is ever weak.

Als je nog meer wilt, zeg het dan gerust!
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_21606777
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:22 schreef MrData het volgende:

[..]

- They long that ye should disbelieve even as they disbelieve, that ye may be upon a level (with them). So choose not friends from them till they forsake their homes in the way of Allah; if they turn back (to enmity) then take them and kill them wherever ye find them, and choose no friend nor helper from among them.

- If they keep not aloof from you nor offer you peace nor hold their hands, then take them and kill them wherever ye find them. Against such We have given you clear warrant.

- Those who believe do battle for the cause of Allah; and those who disbelieve do battle for the cause of idols. So fight the minions of the devil. Lo! the devil's strategy is ever weak.

Als je nog meer wilt, zeg het dan gerust!
En Allah roept naar het tehuis van Vrede en leidt wie Hij wil naar het rechte pad.
(Koran 10:25)

Blijkbaar ben jij niet diegene die hij wil leiden. Net als de overige 90% van Nederland.
pi_21606957
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:31 schreef Alper het volgende:
Blijkbaar ben jij niet diegene die hij wil leiden. Net als de overige 90% van Nederland.
Blij toe. Maar ik zal aan je vriendelijke woorden denken wanneer ik in de toekomst om 5 uur 's ochtends wordt gewekt door het geschetter van een minaret uit de moskee in de straat, waarna ik op weg naar de openbare executie van andersdenkenden vrouwen als wandelende tenten voorbij zie schuiven, per onlangs ingevoerde Sharia wetgeving.

Vrede zij met hem.

:')

[ Bericht 2% gewijzigd door MrData op 28-08-2004 22:07:01 ]
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:45:38 #155
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_21607056
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 19:50 schreef mr_ivy het volgende:
jij hebt neiging tot fascistische uitspraken. wat ben jij een k*tfiguur zeg. gatverdamme.
En wat zijn die fascistische uitspraken dan ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:50:36 #156
60090 Akkersloot
pi_21607182
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 10:25 schreef lionsguy18 het volgende:
Dit is niet de christelijke doctrine.
Als je tijdens je leven niet in aanraking komt met het evangelie komt je niet in de hel.
Dus als een christen een beetje reeel is vertelt hij dus geen enkele volwassenne het evangelie. Want in 9999999999 van de 100000000000 gevallen heeft dat namelijk geen succes. Dus bljft voor die 9999999999 mensen dus de hel bespaard.

En dan zegt lionsguy18 een hekel te hebben aan niet bijbelvaste christenen. Je bent er zelf één van Lionsguy18. Vergeet de "erfzonde" en de "redding door christus" niet.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:54:28 #157
60090 Akkersloot
pi_21607270
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:12 schreef schatje het volgende:
Alleen zelfverdediging is toegestaan volgens de Koran. Moslims mogen geen vijandigheden beginnen.
koranvers 5:33 "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" wordt door moslims en Lord_Vetinari uitgeleg als zelfverdediging.
quote:
Of er moet specifiek in de Koran staan dat je geen onschuldige mensen mag doden. Weet iemand dat??
Ik denk dat het woord "onschuldig" in de hele koran niet voorkomt. Wel "ongelovig" en "ondankbaar jegens Mohammeds hersenspinsel Allah".
pi_21607432
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:50 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dus als een christen een beetje reeel is vertelt hij dus geen enkele volwassenne het evangelie. Want in 9999999999 van de 100000000000 gevallen heeft dat namelijk geen succes. Dus bljft voor die 9999999999 mensen dus de hel bespaard.
Vergeet niet dat helemaal niet gedefinieerd is wanneer iemand wel of niet van het evangelie heeft gehoord (zie zelfde vraag over Allah eerder in dit topic) of wanneer 'acceptatie' plaatsvind. Combineer dit met het grote aantal geloven die allemaal claimen de ware te zijn, het grote aantal goden dat de geschiedenis heeft gekend (>1000) en de individuele interpretaties van mensen van wat wel en niet is toegestaan en je komt uit op een microscopisch kleine kans dat een individueel persoon het bij het 'juiste' eind heeft. See you all in hell
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:03:24 #159
60090 Akkersloot
pi_21607481
quote:
Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij de gehele mensheid had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken…(Koran 5: 32)
Het scheppen van wanorde in het land kan je wel heel erg ruim nemen he
quote:
.
Voorzeker, de gelovigen, de Joden, de Christenen en de Sabianen - wie onder hen ook in Allah en de laatste Dag geloven en goede daden verrichten, zullen hun beloning bij hun Heer ontvangen en er zal geen vrees over hen komen, noch zullen zij treuren. (Koran 2:62)
Nou en? is iedereen moslim, jood, christen of sabiaan dan ?
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:05:40 #160
60090 Akkersloot
pi_21607530
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:31 schreef Alper het volgende:
Het lijkt dan wel de God van de Joden met zijn uitverkoren volk
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:08:05 #161
60090 Akkersloot
pi_21607600
@ Alper,

Het is toch zo dat je volgens de islam pas verdoemd ben als je de boodschap van Mohammed verneemt, maar dat je die dan naast je neer legt ?
pi_21608198
Zeg nou niet dat geweld niet toegestaan is richting mensen anders dan mensen die directe wanorde in het land veroorzaken.

Volgens de Koran mag je zelfs je kind ouder dan 12 mag slaan als hij de Godsdienst niet wil praktiseren.
Dat is geweld.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_21608222
'De ISLAM is niet slecht! De islamieten zijn SLECHT !'.

Oh, wacht...
pi_21608385
Blablabla, wat wordt er hier veel met losse quotes rondgeslingerd. Een losse quote bewijst niks en ontkracht niks. Je zou waarschijnlijk van het Strafboek van Recht in Nederland ook wel een Hels boek kunnen maken op die manier of van Mein Kampf een een lekker romannetje.

Nu kan je natuurlijk met heel veel quotes aankomen, maar ook daarmee bereik je weinig. De tegenpartij kan dat ook. Je moet een werk volgens mij in zijn totaliteit beoordelen.
An eye for an eye, makes the whole world blind.
-Mahatma Ghandi-
pi_21608430
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:36 schreef MrData het volgende:
'De ISLAM is niet slecht! De islamieten zijn SLECHT !'.

Oh, wacht...
Dat mag jij vinden.

Het zal mij worst wezen of het slecht is of niet.
Ik erger mij alleen aan het verstrekken van foutieve informatie

Als je werkelijk gelooft in de Koran, dan moet je ook uitkomen voor je ideeen en hardop
durven zeggen waar het op staat.
Daar heb ik meer respect voor dan het één zeggen en het ander doen.
Beetje hypocriet en wekt bij mij het idee op dat je het zélf juist niet eens bent met de inhoud.
Waarom zou je er anders over jokken ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_21608656
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:44 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden.

Ik had wellicht een smiley oid moeten gebruiken in die post, want ik ben het juist met jou eens

Ik plantte die uitspraak (van Alper) juist neer om aan te geven dat dit door de moslims vaak aangehaald wordt, terwijl ik vind dat de Islam wel slecht is, of in ieder geval slechte eigenschappen heeft.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:55:35 #167
60090 Akkersloot
pi_21608702
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:44 schreef Mirage het volgende:
Dat mag jij vinden.

Als je werkelijk gelooft in de Koran, dan moet je ook uitkomen voor je ideeen en hardop
durven zeggen waar het op staat.
Daar heb ik meer respect voor dan het één zeggen en het ander doen.
Beetje hypocriet en wekt bij mij het idee op dat je het zélf juist niet eens bent met de inhoud.
Je reageert hier met "je" i.pv. met "iemand". Mr Data is echt geen moslim hoor
quote:
Nee. Ik denk dat het zo is van als je nu eenmaal het geloof van christendom of islam hebt, je nog maar één opdracht hebt en dat geloof voor je zelf verdedigen, verdedigen en nog eens verdedigen. Krom interpreteren hoort daar bij.
pi_21608910
Akkersloot, des te meer je praat des te meer je in de shit zakt.
pi_21608947
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 23:03 schreef Alper het volgende:
Hij praat tenminste. Het enige wat van jouw kant komt zijn Koran quotes en de melding dat er met ons niet te discusseren valt. Blijf dan lekker weg.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 23:06:36 #170
60090 Akkersloot
pi_21608984
quote:
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:08 schreef Akkersloot het volgende:
@ Alper,

Het is toch zo dat je volgens de islam pas verdoemd ben als je de boodschap van Mohammed verneemt, maar dat je die dan naast je neer legt ?
Een andere moslim had het me bevestigd. Ga je nu je eigen geloof verloochenen ?
pi_21621229
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:53 schreef MrData het volgende:

[..]

Ik plantte die uitspraak (van Alper) juist neer om aan te geven dat dit door de moslims vaak aangehaald wordt, terwijl ik vind dat de Islam wel slecht is, of in ieder geval slechte eigenschappen heeft.
Aangezien jij veel blijkt te weten over de Islam, ben ik benieuwd naar de slechte eigenschappen die de Islam volgens wel niet allemaal heeft. Zaken als homosexualiteit natuurlijk daargelaten aangezien geen enkele religie dat accepteert en het maar de vraag is of dat wel zo'n slechte eigenschap is. Voor mij niet in ieder geval. Voor de rest ben ik benieuwd naar je andere argumenten.
  zondag 29 augustus 2004 @ 17:48:58 #172
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21621530
Allah is een tiran en Mohammed zijn propagandist.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 29 augustus 2004 @ 17:54:01 #173
60090 Akkersloot
pi_21621606
quote:

O gij die gelooft, komt in volledige overgave en volgt de voetstappen van Satan niet; hij is voorzeker uw verklaarde vijand. (Koran 2:208)
Satan bestaat niet.
quote:
[over het feit dat gelovige moslims dergelijke zelfmoordaanslagen plegen dus]
extra: En Allah roept naar het tehuis van Vrede en leidt wie Hij wil naar het rechte pad
(Koran 10:25)
Blijkbaar leidt hij niet al zijn gelovigen naar het rechte pad
  zondag 29 augustus 2004 @ 17:56:51 #174
60090 Akkersloot
pi_21621649
quote:
Ik dacht dat het hersenspinsel van epilepsie patient Mohammed de God van het vuur was
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:00:06 #175
60090 Akkersloot
pi_21621704
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 17:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zaken als homosexualiteit natuurlijk daargelaten aangezien geen enkele religie dat accepteert
Je bedoelt geen enkele georganiseerde religie.
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:05:21 #176
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21621788
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 17:48 schreef Ringo het volgende:
Allah is een tiran en Mohammed zijn propagandist.
En moslims arme schapen doodsbenauwd gezagsgetrouw sjokkend naar de slachtbank.
Geloof NOOIT een ander die beweert niet uit zichzelf te praten.
Profeten zijn sjacheraars, handelaars in tweedehands woorden.
pi_21621879
quote:
Kirm:
Zaken als homosexualiteit natuurlijk daargelaten aangezien geen enkele religie dat accepteert .
Het christendom accepteerd alleen geen sex tussen 2 mannen. Het doet naar mijn weten geen uitspraken over gevoelens tussen 2 mannen. Dat is niet vreemd, aangezien Mozes en zijn kornuiten al genoeg infecties kregen. Maar dat staat los van het feit of het ook slecht is.
pi_21621950
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 17:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Aangezien jij veel blijkt te weten over de Islam, ben ik benieuwd naar de slechte eigenschappen die de Islam volgens wel niet allemaal heeft. Zaken als homosexualiteit natuurlijk daargelaten aangezien geen enkele religie dat accepteert en het maar de vraag is of dat wel zo'n slechte eigenschap is. Voor mij niet in ieder geval. Voor de rest ben ik benieuwd naar je andere argumenten.
Je geeft het zelf al aan: het niet accepteren van alles wat anders is, en het daarbij toestaan van en aansporen tot moord. Zie de quotes die ik eerder al aangaf. Het zo verblind zijn door een eeuwenoud boek zonder enige wetenschappelijke basis, en deze proberen in te wrikken in een maatschappij die eeuwen vooruit ligt.

Grappig trouwens dat je homosexualiteit aanhaalt. Het is verboden omdat andere religies het ook verbieden? Vergeet niet dat 850 miljoen mensen niets van doen heeft met religie en daar ook niets mee te maken wil hebben. Wat was ook alweer de straf voor homo's in de Sharia wetgeving?
quote:
The punishment that the Islamic jurists generally prescribe for adultery, and therefore also for homosexual behaviour, is stoning to death for married people, and 100 lashes for unmarried people...
pi_21622093
Ej, maar bedenk wel: mensen willen nou eenmaal een identiteit hebben. Daarvoor nemen ze soms zelfs een geloof voor aan. En als je dan dood wordt gemaakt als je homo bent.....tja.....je moet er wel wat voor over hebben ej !
Wat gelovigen naar mijn idee verkeerd hebben, is dat ze het niet alleen slecht vinden, maar ook daadwerkelijk denken dat het slecht IS. Ze menen dus dat zulke onnozelheden ergens vast liggen in de structuur van ons universum. Ethiek bestaat in hun ogen. En dat is vrij krom.
pi_21622232
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:21 schreef Haushofer het volgende:
Ej, maar bedenk wel: mensen willen nou eenmaal een identiteit hebben. Daarvoor nemen ze soms zelfs een geloof voor aan. En als je dan dood wordt gemaakt als je homo bent.....tja.....je moet er wel wat voor over hebben ej !
Leuk, maar vergeet niet dat je in sommige landen als Moslim geboren wordt en het als landverraad wordt gezien om je rug te keren tegen het geloof of een ander geloof aan te hangen. Waar heel toevallig ook weer de doodstraf voor kan worden gebruikt. Een van de redenen waarom ik het een barbaars geloof noem.
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:32:43 #181
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21622296
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:14 schreef MrData het volgende:
Wat was ook alweer de straf voor homo's in de Sharia wetgeving?
Dat is net zoiets als vragen wat de straf op joods-zijn is in het Nazi-recht.
pi_21622313
Daarom heb ik het antwoord er meteen even onder gezet, kan daar ook geen twijfel over bestaan.
pi_21622319
Er is geen straf voor geaardheid. Er is een straf voor homosexuele activiteit, mits gezien door vier getuigen.
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:35:35 #184
60090 Akkersloot
pi_21622334
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:10 schreef Haushofer het volgende:
Het doet naar mijn weten geen uitspraken over gevoelens tussen 2 mannen
Wisten die temporaal kwab epilepsie patienten wel wat liefde is ?
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:38:25 #185
60090 Akkersloot
pi_21622376
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Er is geen straf voor geaardheid. Er is een straf voor homosexuele activiteit, mits gezien door vier getuigen.
Gelovige getuigen natuurlijk
pi_21622416
quote:
Er is geen straf voor geaardheid.
Nee dat zou nogal moeilijk te controleren zijn he?
pi_21622420
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:38 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Gelovige getuigen natuurlijk
Die vraag is trouwens van belang; mag volgens de Sharia bijvoorbeeld een Moslim op het getuigenis van vier mensen van het Boek veroordeeld worden?
pi_21622432
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:41 schreef MrData het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik bedoelde ook dat wa dat betreft de vergelijking met Nazi-Duitsland niet opging.
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:42:47 #189
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21622438
quote:
Er is een straf voor homosexuele activiteit, mits gezien door vier getuigen.
Deze bijzin toont impliciet de ziekelijke hypocrisie aan van dit soort maatschappelijke dwingelandij.
De islam is niet veel meer dan uit de hand gelopen angstpolitiek. Religieus fascisme waarvan elke moslim een onnozel slachtoffer. Er is één leider, één onwrikbare leer; dissidentisme is een doodzonde.

Allah is een klootzak.
I am proud of being an Infidel.
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:44:31 #190
60090 Akkersloot
pi_21622470
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:41 schreef MrData het volgende:

[straf op geaardheid]

Allah is alwetend
pi_21622473
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:42 schreef Ringo het volgende:

[..]

Deze bijzin toont impliciet de ziekelijke hypocrisie aan van dit soort maatschappelijke dwingelandij.
De islam is niet veel meer dan uit de hand gelopen angstpolitiek. Religieus fascisme waarvan elke moslim een onnozel slachtoffer. Er is één leider, één onwrikbare leer; dissidentisme is een doodzonde.

Allah is een klootzak.
I am proud of being an Infidel.
Nu ja, dit is een rechtsbeginsel dat al van Hammurabi en de Soemeriers stamt.
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:49:55 #192
60090 Akkersloot
pi_21622550
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Nou en ? En dat inclusief die vier gelovige getuigen ?
pi_21622576
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:49 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Nou en ?
Het is goed dit te onthouden.
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:53:05 #194
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21622603
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:44 schreef Johan_de_With het volgende:
De islam is hierin ook niet bijzonder, of exceptioneel. Wel exemplarisch.
pi_21622681
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:51 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Om aan te geven dat er in weet-ik-hoeveel-jaar 0,0 vooruitgang is geboekt in die landen? Ok.
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:57:14 #196
60090 Akkersloot
pi_21622684
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Voor diegene die de sharia willen invoeren geldt toch alleen maar dat het de wil van "Allah" is en toch niet van "ach de Sumeriers en ..... hadden dat ook".
  zondag 12 september 2004 @ 22:27:58 #197
60090 Akkersloot
pi_21912673
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:13 schreef sjun het volgende:
Ik lees dat je mijn hint niet begrijpt of niet wenst te begrijpen. Kom voorbij je wat egocentrische houding en denk je eens in dat er ook anderen op dit forum meedoen en meelezen. Als ik zin heb babbel ik hierover wel verder in WFL. Ik geef echter toe dat ik voorlopig weinig heil zie in die investering gezien jouw postgeschiedenis en mijn gevulde agenda.

een oudhollands spreekwoord verwoordt mijn subjectieve werkelijkheidsbeleving in deze: Holle vaten klinken het hardst
En daarom zeg jjij dat een God dat ongelovigen laat branden in de hel barmhartig is ?
  zondag 12 september 2004 @ 22:52:20 #198
52589 sjun
uit solidariteit
pi_21913342
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:27 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

En daarom zeg jjij dat een God dat ongelovigen laat branden in de hel barmhartig is ?
Nee. Ik leg denadruk op de barmhartigheid in de overtuiging dat er voor gelovigen een keuzemogelijkheid is in de mens die zij voor anderen kunnen worden. Kiezen zij ervoor als aanklager, geweldpleger, chaosbrenger en/of doder door het leven te gaan? Of kiezen zij ervoor hun teksten te verstaan doorheen de aforismen en een levendbrengende boodschap van oog en oor voor anderen uit te gaan dragen?

Hierbij pas ik mij aan aan de status van bepaalde bronnen voor de mensen van wie ik wat vraag. Ik spreek in aforismen die zij verstaan in de verwachting dat enkelen wat met de suggesties die ik aanreik zullen gaan doen.

Deze mensen zullen slechts de stellingen betrekken en zich ingraven als ik ze met een scherpe tong tegemoet treedt. Als ik niet bereid ben me in te leven in hun werkelijkheidsbeleving, als ik niet bereid ben me te verplaatsen in hun traditie en als ik niet bereid ben me op de hoogte te stellen van culturele eigenheden moet ook ook maar niet proberen hen tot iets soortgelijks uit te nodigen.

Een forum kan nuttiger en opbouwender zaken bewerken dan het winnen van persoonlijke verbale veldslagen. Die mogelijkheden zou ik graag benutten. En daarom 'spreek' ik zoals ik doe.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zondag 12 september 2004 @ 22:55:15 #199
60090 Akkersloot
pi_21913417
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:52 schreef sjun het volgende:

Een forum kan nuttiger en opbouwender zaken bewerken dan het winnen van persoonlijke verbale veldslagen. Die mogelijkheden zou ik graag benutten. En daarom 'spreek' ik zoals ik doe.
En ik draag het standpunt uit dat gematigde moslims beter atheist kunnen worden.
  zondag 12 september 2004 @ 23:04:19 #200
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_21913644
Ja, of blijf moslim, maar dan gewoon als hobby. Of ga er op en zeg, 'Ik zit op moslim".
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')