Je komt nu wel erg eager over Bluesdudequote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zeg je nu hiermee dat je racist ben ?
Of is het freudiaans-een-woordje-vergeten.
Als je vindt dat de argumentatie die ik daarbij geef, gebasseerd is op leugens mag je dat doen. Een mod kan er dan vervolgens over oordelen. Het ongemotiveerd presteren van persoonlijke meningen vindt ik geen hitte die in de keuken thuis hoortquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:50 schreef Bluesdude het volgende:
(...)
Verder is het langeteentjes-hogepoten-attitude om over dit punt ("je liegt") te gaan klagen bij de mods.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen..maw blijf dan weg van Fok-Pol.
Jij maakt mij uit voor volksverrader bijv....moet ik nu gaan zeuren bij de mods?
Idd Sjun...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:53 schreef sjun het volgende:
Je komt nu wel erg eager over Bluesdude
Laat ons elders een een boom op gaan zetten over de spelregels. Dat gaat al te eenzijdige bepaling ervan tegen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Idd Sjun...
Zo is het spel en zo moet het gespeeld worden..
De mods hebben er niets mee te maken, man..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:55 schreef Tyrhraustur het volgende:
Als je vindt dat de argumentatie die ik daarbij geef, gebasseerd is op leugens mag je dat doen. Een mod kan er dan vervolgens over oordelen. Het ongemotiveerd presteren van persoonlijke meningen vindt ik geen hitte die in de keuken thuis hoort
Extreem rechts is extreem van rechts van het midden. Daar zie ik extreem egoïstische en kapitalistisch. De volkeren politiek is geen standpunt welk onder links of rechts geschaard kan en moet worden, beiden stromingen kunnen de ideologie inzich opnemen en uitvoeren. Omdat ik pure kapitalisme en egoïsme verwerpelijk vindt wil ik niet extreem rechts genoemd worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:55 schreef Bluesdude het volgende:
(...)
Maar je ziet jezelf niet als extreemrechts ?
Dan zit je in denial, lijkt me
Jouw volksnationalisme is toch echt extreemrechts te noemen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:59 schreef Tyrhraustur het volgende:
Extreem rechts is extreem van rechts van het midden. Daar zie ik extreem egoïstische en kapitalistisch. De volkeren politiek is geen standpunt welk onder links of rechts geschaard kan en moet worden, beiden stromingen kunnen de ideologie inzich opnemen en uitvoeren. Omdat ik pure kapitalisme en egoïsme verwerpelijk vindt wil ik niet extreem rechts genoemd worden.
Die drie partijen staan hier enigzins los van. De reden waarom ik ze in mijn signature heb (Dansk Folkeparti en SVP/UDC. VB niet, slechts een filmpje) is omdat wij in Nederland een goed opgezete eerlijke volkspartij missen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Doe eens niet zo hypocriet Tyrhaustur. Wat had je anders voor reacties verwacht als je in je sig links naar drie nationalistische partijen ( Vlaams Blok, Schweizerische Volks Partei en Dansk Folkeparti ) plaats?
En jij zou nieuwrechts stemmen, schreef je ergens, dan ben je toch extreemrechts of een sympathisant?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:06 schreef Tyrhraustur het volgende:
Die drie partijen staan hier enigzins los van. De reden waarom ik ze in mijn signature heb (Dansk Folkeparti en SVP. VB niet, slechts een filmpje) is omdat wij in Nederland een goed opgezete eerlijke volkspartij missen.
Ik heb alleen NR gestemd voor de Europeese verkiezingen, dit omdat bijna elke andere partij voor meer invloed van Europa was:quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:09 schreef Bluesdude het volgende:
En jij zou nieuwrechts stemmen, schreef je ergens, dan ben je toch extreemrechts of een sympathisant?
Nieuwrechts is allesbehalve een eerlijke volkspartij, de partij is gebaseerd op racisme en buitenlanderhaat.
Zou het niet gewoon onzekerheid en angst voor het minder vertrouwde kunnen zijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En jij zou nieuwrechts stemmen, schreef je ergens, dan ben je toch extreemrechts of een sympathisant?
Nieuwrechts is allesbehalve een eerlijke volkspartij, de partij is gebaseerd op racisme en buitenlanderhaat.
Met die post is niets mis, zo op het eerste oog. Ik zal het topic nog even volledig bekijken.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:01 schreef Tyrhraustur het volgende:
Twee meningen, die ik liever gezien de beladenheid niet gemaakt zie worden. Daarnaast wordt door beiden personen geen argumentatie geven.
Subsidie voor inefficiëntie en extreem links?
ook mag het topic wel van Nieuw rechts gezuiverd worden
bvb.
Ik zie sjun vragen naar de correcte cijfers, en daar is niets mis mee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kan iemand even kijken naar het gezuig van sjun vanaf ongeveer deze post:
Ik ben niet gewend aan een partijdiscipline waarin van deelnemers verwacht kan worden dat elke presentatie voor zoete koek geslikt wordt. Daarom gebruik ik wat boerenverstand en vraag ik om de openbaarmaking van financiële gegevensgegevens waar jij probeert overheen te walsen door te stellen dat oiets reeds verklaard is wat nog steeds niet verklaard is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kan iemand even kijken naar het gezuig van sjun vanaf ongeveer deze post:
Verlies NLse identiteit terrorist bij terroristische actiesquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:47 schreef PJORourke het volgende:
Ik vraag me af of gelly en Bluesdude vinden dat dit soort opmerkingen toegestaan zijn. Wat mij betreft valt het onder de vrijheid van meningsuiting.
Help is on the way!quote:Hey pberends!!
Op de FP, tja, als ik tijd heb lever ik soms wel kritiek op het mohammedanisme. Ik ben bezig met het bijhouden van quotes van extremistische mohammedanen, zodat ik die later weer kan afkraken wegens hypocrisie. En hypocriet zijn ze (de niet-gematigde)! Als ze homo's of joden beschimpen maak ik altijd wel een referentie naar hun geloof.
Over 1-2 weken kom ik POL weer verrijken. Ik zou ene Sidekick aanraden om zich erop voor te bereiden. De kritiek die daar op het mohammedanisme wordt geleverd is (zacht gezegd) nogal slapjes. We can do better! Holland can do better. And help is on the way!
Met vriendelijke kus,
Dora.
Ik vermoed dat Dora zich meelurkende wel vermaakt...quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:18 schreef pberends het volgende:
Dora-bulletin:
[..]
Help is on the way!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gedreven in zijn heilige missie is hij welquote:Hey pberends!!
Op de FP, tja, als ik tijd heb lever ik soms wel kritiek op het mohammedanisme. Ik ben bezig met het bijhouden van quotes van extremistische mohammedanen, zodat ik die later weer kan afkraken wegens hypocrisie. En hypocriet zijn ze (de niet-gematigde)! Als ze homo's of joden beschimpen maak ik altijd wel een referentie naar hun geloof.
Over 1-2 weken kom ik POL weer verrijken. Ik zou ene Sidekick aanraden om zich erop voor te bereiden. De kritiek die daar op het mohammedanisme wordt geleverd is (zacht gezegd) nogal slapjes. We can do better! Holland can do better. And help is on the way!
Met vriendelijke kus,
Dora.
Zo zit met dat sommige allochtonenhaters...dat alles in het belang van het vaderland of de tolerantie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
Gedreven in zijn heilige missie is hij wel
Mijn antwoord op deze domme beschuldiging staan misschien straks in slowchat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zo zit met dat sommige allochtonenhaters...dat alles in het belang van het vaderland of de tolerantie.
De titel is niet meer actueel, maar is een vervolg op een topic dat toen nog wel actueel was. En erg storend vind ik het niet eerlijk gezegd. Je kan meteen zien over welk incident het gaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:51 schreef SCH het volgende:
Theo van Gogh onder politiebewaking III
De titel van het topic is niet relevant, er is geen sprake van politiebewaking.
En uit de OP kan ik niet opmaken waar het gesprek nog over moet gaan. dus misschien kan dat verduidelijkt worden. Een slotje is ook een optie
Okay, met als kanttekening dat de topictitel nooit actueel is geweestquote:Op woensdag 1 september 2004 09:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
De titel is niet meer actueel, maar is een vervolg op een topic dat toen nog wel actueel was. En erg storend vind ik het niet eerlijk gezegd. Je kan meteen zien over welk incident het gaat.![]()
Ik kijk nog even hoe de discussie loopt. Als de discussie voorbij is zakt het topic vanzelf wel weg. Als er alleen onzinposts worden gepost dan gaat er een slotje op.
Oh, dat heb ik gemist. Heeft hij nooit politiebewaking gehad?quote:Op woensdag 1 september 2004 09:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, met als kanttekening dat de topictitel nooit actueel is geweest
Naar wat ik begrijp niet nee, beetje raar verhaal. Het kwam met uit het Oog op Morgen waar hij zoiets heeft gezegd maar later heeft hij gezegd nooit bedreigd te zijn en nooit een politie-agent te hebben gezien.quote:Op woensdag 1 september 2004 09:52 schreef sizzler het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Heeft hij nooit politiebewaking gehad?
Maar waarom laat je de posts van zoalshetis dan wel staan?quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:28 schreef sizzler het volgende:
Hier dus geen islam discussie aub.
Hij zat akelig te flamen, niet eens inhoudelijk offtopic.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:29 schreef du_ke het volgende:
Goed punt, goed punt.
[..]
Maar waarom laat je de posts van zoalshetis dan wel staan?
Ik begon met editten en heb die waarschuwing daarna gepost zo van: vanaf nu ontopic. Er staat nog wel meer offtopic posts over moslims in die draad maar ik had geen zin om in een lopende discussie nog de eerdere posts weg te halen en heb voornamelijk gelet op wat er na mijn waarschuwing is gepost.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:29 schreef du_ke het volgende:
Goed punt, goed punt.
[..]
Maar waarom laat je de posts van zoalshetis dan wel staan?
Page not found..quote:Op maandag 6 september 2004 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is beter als er nu nieuwe verkiezingen komen............
Mhaw, hij haalt een eerdere (verkeerde) voorspelling van jou aan, en gebruikt dat tegen je. Lijkt me niet erg.quote:Op maandag 6 september 2004 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
SCH is weer eens bezig. Nadat hij zelfs in VBL bezig was over een opmerking van mij over Wilders, is hij nu weer bezig een topic te vernaggelen:
Het is beter als er nu nieuwe verkiezingen komen............
Mischien beter om dat Topic naar Tru te verplaatsen, krijgen ze over het algemeen reakties die ze wel wensen. Niet dat het dan een discussie is maar goed.quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:41 schreef UnderWorld_ het volgende:
Dat ene topic van die pipo kan beter dicht blijven. Misschien kan hij het nog eens proberen en één onderwerp goed onderbouwd tegelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |