Met je argumenten is niets mis alleen de manier waarop je (ermee) argumenteert laat nog wat te wensen over! Overigens is het ongebruikelijk dat iemand, (bij gebrek aan herkenning???), zichzelf dan maar - vergeef me de uitrukking - een veer in de reet stopt.quote:[b]Op dinsdag 31 augustus 2004 schreef Koekepan het volgende:
Op zich lijken mijn argumenten me wel in orde, lucida moet nog wat warmdraaien na zijn vakantie en Sjun is niet in zijn normale doen geloof ik. maar ik geloof dat mijn argumenten hermeneutisch gezien goed in elkaar zitten. Misschien dat lucida daar nog iets op aan te merken heeft maar dat lees ik dan morgen wel. Doei!
Sorry voor de tikfout.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:28 schreef SCH het volgende:
Kan de titel veranderd worden, want waar gaat het nou nog over???
Er is geen sprake van politiebewaking
De OP is een wat onbesuisde tirade tegen de media, dat is toch een heel ander soort discussie?
Waar moet de discussie verder over gaan? Van Gogh staat niet onder politiebewaking dus de titel klopt helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:32 schreef lucida het volgende:
[..]
Sorry voor de tikfout.
Jouw perceptie echter m.b.t. mijn OP deel ik niet.
Er staat in de OP steeds, 'een groot deel van de (vaderlandse) media', je generaliseert dus met je interpretatie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:28 schreef SCH het volgende:
Kan de titel veranderd worden, want waar gaat het nou nog over???
Er is geen sprake van politiebewaking
De OP is een wat onbesuisde tirade tegen de media, dat is toch een heel ander soort discussie?
Waarom gold dat (nonargument) voor jou niet bij deel II - je postte er althans vrolijk op los!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar moet de discussie verder over gaan? Van Gogh staat niet onder politiebewaking dus de titel klopt helemaal niet.
Lucida, knip en plak de inleiding die ik in mijn deeltje III maakte even in je OPquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:34 schreef lucida het volgende:
[..]
Er staat in de OP steeds, 'een groot deel van de (vaderlandse) media', je generaliseert dus met je interpretatie.
Of andersom hè.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:38 schreef sjun het volgende:
[..]
Lucida, knip en plak de inleiding die ik in mijn deeltje III maakte even in je OP![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar moet de discussie verder over gaan? Van Gogh staat niet onder politiebewaking dus de titel klopt helemaal niet.
Kan ook dan hoeven we niet te wachten op een modcorrectie voor de draadtitel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Of andersom hè..
Ja, of ik maak nog een topic aan, met een courante TT.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:42 schreef sjun het volgende:
[..]
Kan ook dan hoeven we niet te wachten op een modcorrectie voor de draadtitel.
@sjun,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:38 schreef sjun het volgende:
[..]
Lucida, knip en plak de inleiding die ik in mijn deeltje III maakte even in je OP![]()
Het kan me niks schelen, wat mij betreft gooien we alle rechten die vrouwen dankzij de linkse partijen hebben gekregen weer lekker overboord. We hebben het 50 000 jaar zonder vrouwenrechten afgekund, dus zo´n slecht plan kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:41 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het zou kunnen gaan over het issue dat Theo en Ayaan aan de orde stelden m.b.t. onderdrukte vrouwen.
Je brengt hier een verrassende kijk op zaken. Vergelijkbaar met een aankondiging om de digitale media en de motorvoertuigen af te schaffen zonder welke we het eveneens meer dan 50.000 jaar wisten te stellen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:47 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Het kan me niks schelen, wat mij betreft gooien we alle rechten die vrouwen dankzij de linkse partijen hebben gekregen weer lekker overboord. We hebben het 50 000 jaar zonder vrouwenrechten afgekund, dus zo´n slecht plan kan het niet zijn.
@KP,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:47 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Het kan me niks schelen, wat mij betreft gooien we alle rechten die vrouwen dankzij de linkse partijen hebben gekregen weer lekker overboord. We hebben het 50 000 jaar zonder vrouwenrechten afgekund, dus zo´n slecht plan kan het niet zijn.
Spot, lucida, pure spot. Volgens mij had Sjun het nog door ook. Nu jij nog.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:04 schreef lucida het volgende:
[..]
@KP,
bla bla bla etc
Waar maak jij uit op, dat óók ik niet met een gelijksoortige vorm van cynische onschuld (met jou) de spot drijf?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:19 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Spot, lucida, pure spot. Volgens mij had Sjun het nog door ook. Nu jij nog.
Omdat je niet zo erg snugger bent, lucida.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:33 schreef lucida het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op, dat óók ik niet met een gelijksoortige vorm van cynische onschuld (met jou) de spot drijf?![]()
Hij wordt ook al een dagje ouder natuurlijk hè KP, moet je ook rekening mee houden...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:37 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Omdat je niet zo erg snugger bent, lucida..
Klopt, Ik ben inderdaad onmetelijk veel dommer dan jij ooit slim kunt zijn...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:37 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Omdat je niet zo erg snugger bent, lucida..
Dat is het punt niet. Zoals gezegd respecteer ik zijn oordeel in puur filosofische zaken (m.n. in de hermeneutiek) als dat van iemand die getalenteerder en intelligenter is dan ik, maar hij heeft hoegenaamd geen voelsprieten voor humor. En dat terwijl-ie rechts is...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij wordt ook al een dagje ouder natuurlijk hè KP, moet je ook rekening mee houden...
Leeftijd is natuurlijk niet per definitie een graadmeter voor de omvang van iemands levenswijsheid, maar toch attent van je daar desondanks rekening mee te willen houden...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij wordt ook al een dagje ouder natuurlijk hè KP, moet je ook rekening mee houden...
Koekepan je tergt deze 'oude man' ten zeerste, ben jij je daar wel van bewust?!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:44 schreef Koekepan het volgende:
maar hij heeft hoegenaamd geen voelsprieten voor humor. En dat terwijl-ie rechts is...
Ik dacht altijd dat jij wel tegen (zelf)kritiek kon, lucida.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:52 schreef lucida het volgende:
[..]
Koekepan je tergt deze 'oude man' ten zeerste, ben jij je daar wel van bewust?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |