Nee het knaagt absoluut niet en waarom zou het. Als het dat wel had gedaan was ik allang met wat anders begonnen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:01 schreef StefanP het volgende:
Dat ziet er al best leuk uit, had ik niet verwacht!Die radio is ook om te kwijlen. Heb je wel een goed alarm in de auto? Dat is nu natuurlijk wel belangrijk!
Ten tweede lijkt me zo'n radio heel erg duur... om maar niet van die NOS of die reis naar de USA, het kopen, verschepen en inbouwen van een nieuw blok te spreken. Knaagt het niet dat je voor dat geld waarschijnlijk een andere auto had kunnen kopen met meer PKs om mee te beginnen?
Zo achterlijk duur is NOS niet meer hoor... Ligt er aan of je het 1) Nieuw koopt 2) wet of dry etc...quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:01 schreef StefanP het volgende:
Dat ziet er al best leuk uit, had ik niet verwacht!Die radio is ook om te kwijlen. Heb je wel een goed alarm in de auto? Dat is nu natuurlijk wel belangrijk!
Ten tweede lijkt me zo'n radio heel erg duur... om maar niet van die NOS of die reis naar de USA, het kopen, verschepen en inbouwen van een nieuw blok te spreken. Knaagt het niet dat je voor dat geld waarschijnlijk een andere auto had kunnen kopen met meer PKs om mee te beginnen?
Wat is dat nou voor een kletskoek....het maakt geen drol uit voor je weerstand of je nou voor, achter of all wheel drive heb. Al word je maar met 1 wiel aangedreven een wing heeft altijd nut en zeker een gekietelde auto ....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:17 schreef seto het volgende:
[..]
nee ....
het is een FWD auto
Yup, spoilers op straatwagens zijn bijna 100% onzinnig... Zeker als je op zoek gaat naar downforce, dat valt er bijna niet te halen, maar goed. Heel af en toe wil een goed ontwikkelde spoiler de weerstand van de wagen weleens verlagen. Voorbeeld is de integrale die met spoiler naar beneden (is verstelbaar) iets zuiniger is dan zonder spoiler. Met spoiler omhoog echter weer veel onzuiniger...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:16 schreef Five_Aces het volgende:
Wings hebben sowieso geen nut voor de gemiddelde straatauto. Als je een betere wegligging zoekt dan moet je eerst eens bij het onderstel kijken en dan pas met grote wings beginnen. Bovendien kan je de handeling van je auto er ook nog eens nadelig mee beinvloedden, als je bijvoorbeeld geen frontsplitter oid gebruikt.
nicequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:51 schreef jacco het volgende:
En ook ik ga natuurlijk gewoon weer verder met de Coupeen daar is dit deeltje 6 alweer van.
[pics] Honda Civic Coupe project Jacco
[pics]Honda Civic Coupe Project Jacco Part 2
[pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 3
[pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 4
[pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 5
Nadat de Show van de auto aan het exterieur grotendeels klaar is. Er komt alleen nog een andere carbon spoiler en een OEM carbon motorkap aan. Die zullen nog ongeveer 3 weekjes op zich laten wachten.
Zijn we nu toch aangekomen bij de Go van de auto. Heb nu eerst een complete NX set voor mijn auto met werkelijk alle mogelijk opties erop en eraan. Hier een foto van het belangrijkste onderdeel![]()
[afbeelding]
En ook ben ik druk bezig met het interieur. Heb nu een clarion autoradio met dvd en navigatie. En dit systeem word nog verder uitgebreid met een complete ice install. De radio is iig de absolute top van clarion.
[afbeelding]
En voor degene die niet weten hoe mijn auto eruit ziet hier de gebruikelijke pics
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
wat ook wel leuk isquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:19 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Yup, spoilers op straatwagens zijn bijna 100% onzinnig... Zeker als je op zoek gaat naar downforce, dat valt er bijna niet te halen, maar goed. Heel af en toe wil een goed ontwikkelde spoiler de weerstand van de wagen weleens verlagen. Voorbeeld is de integrale die met spoiler naar beneden (is verstelbaar) iets zuiniger is dan zonder spoiler. Met spoiler omhoog echter weer veel onzuiniger...
bij hyper zowiezo nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:01 schreef t0n het volgende:
Vraagje, waar laat jij je B18 inbouwen... ?
Hyper, of Ran?
EDIT: laat ook eigenlijk maarquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:13 schreef Googolplexian het volgende:
he-le-maal niet mijn smaakvalt gelukkig niet over te twisten.
imho nu al een foute rice bak.
toch een paaropmerkingen:
1) spoiler is echt alleen maar show (mislukt) en zal je op "hoge" snelheden alleen maar afremmen.
2) NOS op standaard blok is a big no-no (succes met klepveerschotels, klepveren, zuigerveren, etc). TODA balanced piston and crankshaft set zou niet mistaan hier![]()
3) hybrid tunen: vergeet naast het blok niet de bijbehorende onderdelen te halen > draadboom, ECU, benzinepomp, motorsteunen (?), bak, klokkenhuis (dashboard), etc. Vooral de benzinepomp is leuk werk (zit in de tank) maar ook de draadboom is fantastisch leuk werk. Gelukkig laat je dit doen want - believe me- dat is ECHT bout werk.
4) carbon hood staat leuk maar is eigenlijk om gewicht te besparen. Had je ook kunnen doen door de vertragende spoiler er af te laten.
5) gaas is beetje overdreven en helpt echt niet om te koelen ofzo. Serieuzere sport-auto's (waarbij het dus NIET gaat om uiterlijk maar om prestatie) maken er dan ook nooit gebruik van.
Nogmaals... smaken verschillen. Ik respecteer ZEKER wel de tijd die er in zit. Maar imho is het een ricer. Persoonlijk had ik eerst ophanging gedaan, daarna power en dan pas looks. M.a.w.: eerst overleven, dan presteren dan pas bluffen. No offence.
Het gaat namelijk om hoeveel plezier JIJ ermee hebt
edit: Je kan ook doen wat RobertJan van TCC heeft gedaan voor extra oomph: B18 TypeR kop op een B20 CRV onderblok. Dat geeft je dus een B20 TypeR met 1950 cc. Beetje aanpaswerk maar scheelt je importeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |