waar blijft je mooie OP... vind dat stargate wel een mooie OP verdient...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Vervolg van Stargate SG-1 Deel 2
Graagquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:10 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb ze besteld via bol.com... ik houd jullie wel op de hoogte.
Ga ik nog aan werken. Had ik vanmorgen geen tijd voorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
waar blijft je mooie OP... vind dat stargate wel een mooie OP verdient...
de hele serie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:07 schreef metallicattim het volgende:
Zo die box ziet er wel zeer fraai uit!
Iemand een idee hoeveel die in totaal kost?
thx voor de reply!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
de hele serie?
8 seizoenen, 50 per stuk. Dat komt op een totaal van 400 eurootjes.
Plus 'Best Of', als je die wilt, geen idee hoeveel die kost.
De hele box is wel duur ja, maar ik wil ze toch allemaal kopen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:19 schreef metallicattim het volgende:
Boh kweet niet of ik zoveel geld overheb voor die box, maar oh wat zou ik die graag willen hebben!
Donequote:Mischien een linkje in de OP..
stargate foutjequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:49 schreef JK het volgende:
Oh wat betreft de productiefout ;
Er zijn in Nederlandse hoezen (achterkant, onderop bij streepjescode staat 'Nederlandse versie' of 'Franse versie' (in het Frans) Franstalige DVD's gedaan.
Dus wel met NL ondertiteling, maar met de talen Frans, Spaans en Italiaans.
Vanaf DVD3 heb je wel Engelstalig, maargoed, die eerste 2 DVD's moeten ook in het Engels natuurlijk. Grote fout als je het mij vraagt... en belachelijk dat de seizoenen door elkaar gereleased worden per maand... maar de Best Of had ik al gekocht via Play.com voor weinig met NL subs... zal wel goedkoper zijn dan het Nederlandse starterspakket.
dat is dus de reden dat mijn bestelling zo lang onderweg is !quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:35 schreef furanku het volgende:
[..]
ziet er super uit.. kan het zeker niet beter...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ga ik nog aan werken. Had ik vanmorgen geen tijd voor
Alleen moet je niet alle afleveringen nu al kijken, anders snap je er geen reet van.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:45 schreef __Saviour__ het volgende:
hmm. dus toch wel grote probleempjes met seizoen 2. Nu weet ik zeker dat ik nog wacht met het kopen ervan. Gelukkig is de S7 box die ik al heb wel goed
Het probleem is bij hun dus nog niet bekendquote:Geachte heer Coenen,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 21-08-2004.
Wij hebben nog geen problemen ondervonden met de DVD-box. Mocht u toch
de verkeerde versie geleverd krijgen dan kunt u deze kosteloos retour
sturen naar onderstaand adres:
Bol.com Retouren
Antwoordnummer 10505
5140 WB Waalwijk
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1359387&tab=11quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:09 schreef Okle het volgende:
Niet vergeten dat er morgen (dinsdag) een extra aflevering van stargate op veronica is!
"The Fifth Race"quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:27 schreef metallicattim het volgende:
ik ben me het vervelen, en welke aflevering van SG-1 raden jullie me aan om te kijken? ( Geen S7 of S8 want die heb ik pas nog gezien )
Welke loont het om nog een keer te bekijken?
nog steeds een van de sterste is 3x22 en 4x01quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:27 schreef metallicattim het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.asgard heeft bij mij ook een zwak hart... dus alle afleveringen waar hun in voor komen..Dit keer zonder signature
Einde van seizoen 4 / begin seizoen 5quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:27 schreef metallicattim het volgende:
ik ben me het vervelen, en welke aflevering van SG-1 raden jullie me aan om te kijken? ( Geen S7 of S8 want die heb ik pas nog gezien )
jij bent niet de engiste... als ze nu gewoon ff een mail sturen dat er dikke problemen zijn met leveren.. kreeg alleen een mail waarin stond dat hij bestelt is bij leverancierquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:38 schreef Jdw het volgende:
[..]
Ik wacht nu al een weeek op seizoen 7 bij de FRS![]()
![]()
![]()
ik ook altijd met eerst schreeuwen dan kijken... na het posten van de reactie zie ik opeens dat ik mail heb... ze hebben mijn seizoen verzonden..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:58 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
jij bent niet de engiste... als ze nu gewoon ff een mail sturen dat er dikke problemen zijn met leveren.. kreeg alleen een mail waarin stond dat hij bestelt is bij leverancier
Dan komt er een nieuwe set, met een nog mooiere achterkant....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:38 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb Seizoen 7 net binnengekregen...
Zijn er kenmerken waar ik op moet letten als het een productiefout is? Want ik wil namelijk nog niet naar de afleveringen kijken.
En ik vraag me ook af.... wat doen ze als Seizoen 8 klaar is?
Want die past dan niet meer netjes bij deze set.
Je hebt al Seizoenen 1tm6??quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:42 schreef Anahka2309 het volgende:
Wat ik me afvraag; ik heb altijd trouw de seizoens-boxen besteld bij play.com. 1 t/m 6 hadden ze ruim voordat het hier in de winkels lag....
Alleen seizoen 7 is pas in maart 2005 leverbaar.....terwijl het hier al wel te krijgen is......erg vaag......
Jawel, kijk maar goed naar het plaatje in de OP. Op seizoen 8 is al gerekendquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:38 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb Seizoen 7 net binnengekregen...
Zijn er kenmerken waar ik op moet letten als het een productiefout is? Want ik wil namelijk nog niet naar de afleveringen kijken.
En ik vraag me ook af.... wat doen ze als Seizoen 8 klaar is?
Want die past dan niet meer netjes bij deze set.
Ik heb dus de engelse versies.....snap je dat ik het vreemd vind dat ik die wel kan krijgen en seizoen 7 nog niet? Zeker gezien het feit dat ze in de UK veel vroeger zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je hebt al Seizoenen 1tm6??
Die zijn nog laaaaang niet uit hier.
Alleen 2 en 7 zijn deze maand uitgekomen.
Je kunt wel al die seizoenen preorderen bij een aantal websites, maar voor de rest moeten we hier toch nog een aantal maandjes wachten voordat alles verkrijgbaar is.
lulligste voor jou is dat de achterkantjes niet het zelfde zijn.. andres had je gewoon deel 7 in het nederlands kunnen kopen... en dan set kompleet...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:09 schreef Anahka2309 het volgende:
[..]
Ik heb dus de engelse versies.....snap je dat ik het vreemd vind dat ik die wel kan krijgen en seizoen 7 nog niet? Zeker gezien het feit dat ze in de UK veel vroeger zijn.
free records shop.. (volgens mij 13 euro)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:11 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
Ik zoek de film Stargate nog. Iemand een idee welke winkel deze nog heeft?
zul je zien dat ze hem morgen bezorgen als er niemand thuis is... en bij ons wordt het altijd 2x bezorgt voordat het naar postkantoor gaat... dus dan wordt maandag dat ik hem op kan halen...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:35 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
ah, je zit nog steeds in spanning te wachten op je S7 box?
ik ben gestopt met kijken van seizoen 6... wacht tot hij uit is op dvd...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:09 schreef metallicattim het volgende:
Ik ben weer begonnen met kijken van S6
Ik had em gisteren binnengekregen, meteen maar gekeken, zaten ook nog eens 9 extra scene's inquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, vandaag de film Stargate gekocht. Weer is m'n verzameling een stukje completer geworden
idd, daar baalde ik ook al van.quote:Op woensdag 1 september 2004 13:23 schreef PirE het volgende:
Seizoen 7 gisteren binnengehad. Ik bestel Seizoen 2 wel als het probleem met die Franse disc opgelost is. Wat ik alleen snap is het volgende. Seizoen 1 komt uit in November en nu kan je al best of Season 1 bestellen. Dan heb je toch een aantal afleveringen dubbel. En als de Starterskit niet besteld mis je weer een deel van het grote plaatje :\.
Tot nu toe geen spectactulaire dingen met de Asgard hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 11:10 schreef Ericjuh het volgende:
klopt het dat er in seizoen 8 veel asgard zit??
als dat zo is dan kan ik je vertellen dat seizoen 8 mijn favoriet wordt...
Moet nog wel komen denk ik.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:06 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Tot nu toe geen spectactulaire dingen met de Asgard hoor![]()
Ik zei ook weinigquote:Op maandag 6 september 2004 18:40 schreef metallicattim het volgende:
je bedoelt S8?? want in S7 was hij toch gewoon aanwezig
je hebt absoluut nix gemist.. vond het zeker geen denderende aflevering...quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarna kwam 'Cor-ai', waarin Teal'c terecht stond voor een moord die hij pleegde toen hij nog in dienst was van Apophis.
De Nox. Je weet wel, met Quark.quote:Op maandag 13 september 2004 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Die gast uit de eerste aflevering, uit het Land van Licht enzo, van welke planeet is ie en in welke episode was dat?
Ja, maar seconden later zei O'Neill zoiets als "het kan, want let wel, de Goa'uld hebben die dingen niet gebouwd", alleen werd het niet echt vertaald.quote:En in de 2e episode zat een fout volgens mij. Hammond vroeg aan Teal'c 'bouwden de Goa'ulds meer dan één Stargate per planeet?'. Maar de Ancients hebben ze gebouwd, niet de Goa'uld
Stargate SG-1 - The Broca Dividequote:Op maandag 13 september 2004 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Die gast uit de eerste aflevering, uit het Land van Licht enzo, van welke planeet is ie en in welke episode was dat?
kun je vanavond 2 bakken chips eten...quote:Op maandag 20 september 2004 20:32 schreef metallicattim het volgende:
Dalijk gezellie SG-1 met een bak ships kijken
Idd, eindelijk eens een groot verhaallijn.quote:Op maandag 20 september 2004 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Ah, There But For The Grace Of God. Vette aflevering
quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Ok, het eerste nadeel van een tv-uitzending is gelijk al duidelijk. Namelijk, het 4:3 wegknipgedoe.
Bij de openingsscene stond er TARGAT. Geen gezicht natuurlijk
quote:Op woensdag 22 september 2004 00:03 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Dan ga ik toch ook geen foto's van me moeder in dat bier doen???
quote:Gaan jullie alle seizoenen van 'Stargate' uitzenden?
Dat is nog niet bekend. We zenden nu (met ingang van 6 september) elke maandag 2 afleveringen van het eerste seizoen van Stargate SG-1 uit. We zijn van plan daarna door te gaan met seizoen 2, zodra we de rechten van dit seizoen hebben kunnen aankopen zullen we dat op deze plek kenbaar maken. De rechten van Stargate Atlantis hebben we ook (nog) niet kunnen aankopen.
shit... daar gaat mijn mooie maandag avond... vond net de maandag avond om naar uit te kijken..quote:Op maandag 27 september 2004 23:11 schreef Skinkie het volgende:
Dit zuigt, dus we worden weer achter gelaten met het oude materiaal
[..]
quote:Onlangs is MGM begonnen met het (deels opnieuw) uitgeven van de Stargate SG-1 seizoenen. Hierdoor word DVD-Home overladen met vragen over de verpakking.
De echte Stargate fans, waaronder wijzelf, hebben natuurlijk al de losse delen 1 t/m 23 (Best Of Season 1 en de delen seizoenen 2 t/m 6). Nu zijn seizoenen 2 en 7 recent uitgekomen. Dit geeft je de kans om je serie compleet te maken en alle seizoen bij elkaar te sparen, want ook het ontbrekende seizoen 1 gaat uitkomen. Echter het artwork van de seizoenboxen wijkt sterk af van de eerdere door Fox uitgebrachte losse delen.
Nu gaat dan het volgende in je kast gebeuren. De boxen van seizoen 1, 7 en 8 heb je dan in de mooie wit/zilveren verpakking, waarvan het artwork doorloopt op de zijkant (zie plaatje) zodat zij een geheel vormen. Maar de tussenliggende seizoenen 2 t/m 6 heb je in de hoesjes met de gekleurde
inlays. Natuurlijk wil iedereen graag dat zijn serie mooi compleet als een geheel in de kast staat.
DVD-Home krijgt daarover veel vragen of MGM ook de lege boxen van "The Best Of Season 1" en de "seizoenen 2 t/m 6" los gaat verkopen, zodat iedereen zijn collectie compleet kan maken met dat mooie artwork.
Helaas moeten wij deze mensen (waaronder onszelf) zeer teleurstellen. Na contact te hebben gehad met MGM hebben zij ons toegezegd dat ze niet van plan zijn de tussenliggende boxen leeg te verkopen (dat wordt dus klussen door creativelingen in photoshop!).
De stelling van MGM is dat zij DVD's verkoopt en geen verpakkingen, maar je moet hierbij ook niet uit het oog verliezen dat de seizoenboxen een heel stuk voordeliger zijn dan de losse delen.
Ja heb ik ook gezien wel geinig.quote:Op maandag 27 september 2004 20:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Vanavond de finale van seizoen 1. En voor zover ik begrepen heb heeft Veronica niet de uitzendrechten voor andere seizoenen. Zou wel jammer zijn.
Maar ja, binnenkort koop ik weer nieuwe DVD-boxen, uitzendingen zijn nergens voor nodig
hehe, net in de episode van vanavond, 'Politics'. Daniel Jackson: "we'll just upload a virus into their mothership". Verwijzinkje naar Independence Day
ze staan overigens wel in de tvgids van volgende week... met een afleverings titel...quote:Op woensdag 29 september 2004 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Veronica zond inderdaad seizoen 1 uit. Da's nu afgelopen, seizoen 2 en verder komt voorlopig nog niet. Ze zijn ooit tot seizoen 4 gekomen, maar daarna kwamen alleen nog herhalingen.
En er is inderdaad een 8e seizoen, dat draait nu in de VS. Het zal nog wel even duren voordat de DVD-box daarvan hier beschikbaar komt. En na seizoen 8 is er nóg meer Stargate, in de vorm van de nieuwe serie Stargate Atlantis
In mijn gids (Avrobode) staat dat wel... maar ik denk dat het niet op waarheid berustquote:Op woensdag 29 september 2004 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's de 2e aflevering van seizoen 2. Eerst zou aflevering 1 uiteraard moeten komen, want da's het vervolg op 'Within The Serpent's Grasp', de finale van seizoen 1.
Maar komen er niet weer 2 afleveringen, zoals de laatste weken wel vaker was?
Daar schortte het bij Yorin ook nog wel eens aanquote:Op woensdag 29 september 2004 01:18 schreef __Saviour__ het volgende:
hmm, even afwachten dan. Ook al zou er maar 1 aflevering komen, da's nog goed he. Zo lang ze maar doorgaan met uitzenden. Én in de goede volgorde als het even kan
reken eens uit hoe lang het duurt voordat we daar zijn met twee afleveringen op maandag avondquote:Op woensdag 29 september 2004 01:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze nu nog eventjes de rechten voor Stargate Atlantis binnen weten te slepen....
Zeker. Ik vind alle episodes met de Asgard wel stoer. Echt een superrasquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:05 schreef metallicattim het volgende:
The Fifth Race is echt een verschrikkelijk goede episode!![]()
komen ze trouwens in seizoen 6,7,8 nog veel voor?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zeker. Ik vind alle episodes met de Asgard wel stoer. Echt een superras
Ik heb die seizoenen nog niet helemaal gekeken. Ik heb de box van 6 en 7 al, maar nog niet alles gezien, omdat ik alles gewoon vanaf het begin wil gaan kijken, in de goede volgorde. De Asgard komen er nog wel in voor, maar hoe veel, dat weet ik nog nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:19 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
komen ze trouwens in seizoen 6,7,8 nog veel voor?
De verhaallijn wordt echt prachtig! Al die Goa'uld (Anubis, Sokar, Ba'al), dat wordt echt mooi! En de Ancients (de bouwers van de Stargates) waar steeds meer bekend over wordt (wat uiteindelijk leidt tot de serie Stargate Atlantis), je hebt nog heel wat mooie episodes voor de boeg!quote:Ik kan me echt niet indenken wat er allemaal staat te gebeuren in verdere seizoenen. Vanaf seizoen 3 wordt het allemaal nieuw voor me!
De seizoen 6 box heeft ook de 'oude' DVD's. Maar maakt dat nou wel zo veel uit? De afleveringen staan er gewoon op, in perfecte kwaliteit. De menu's doen niet onder voor die van de nieuwe DVD's, zoals seizoen 7. En ook staan er gewoon extra's op.quote:Ik hoor alleen wel dat seizoen3 allemaal oude dvd's gebruikt, dat vind ik wel jammer
Waarschijnlijk is dat niet zo goed vertaalt. Het zal hier gaan om de Vroege Middeleeuwen, of te wel: The Dark Ages. Historisch gezien is er vrij weinig bekend over deze periode. Vanaf 900 n Chr., de volle Middeleeuwen, zijn er meer gegevens bekend.quote:Op maandag 13 september 2004 20:48 schreef Monidique het volgende:
Een beetje jammer dat het historisch gezien nogal vervalt in jammerlijke clichés.
De Middeleeuwen een tijd waarin de wetenschap achthonderd jaar stilstond?
bofkontje.. ik heb net de eerst aflevering van seizoen 6 gezien.. en geloof me.. in seizoen 4 en 5 zul je genoeg top afleveringen hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:13 schreef Refragmental het volgende:
Ik kan me echt niet indenken wat er allemaal staat te gebeuren in verdere seizoenen. Vanaf seizoen 3 wordt het allemaal nieuw voor me!
owwwwhhhhh nu weet ik het weer wanneer ze voor de eerste keer te zien zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Toen al werden de Asgard mijn favorieten uit de serie
Die hebben ze nog altijd gewoon. En ze hebben er wel wat van geleerd. In de aflevering Avenger 2.0 bijvoorbeeld uploaden ze een virus in een DHD om deze onbruikbaar te maken.quote:Ik vraag me af wat er met de tekening van de DHD is gebeurd?
Hoe dat precies zit weet ik niet meer, maar op een gegeven moment krijgt Rusland de 2e gate + DHD in handen.quote:Want dat is nu (Halverwege seizoen2) nog een probleem bij SGC, de lange dial-up tijden. Iets van 55 seconden dacht ik. Terwijl dat met zo'n DHD flink ingekort kan worden. Ze hadden ook al die DHD van de 2de stargate, vraag me ook af wat daarmee gebeurd is.
volgens mij niet kijken.. o'\neil maakte er een grapje over bij teal'c was in de aflevering dat er een alien (weet zo de naam niet) op aarde kwam, en bij sam in huis ging zittenquote:Heye... er is een aflevering dat O'neil en Teal'c samen met Sam samen StarWars gaan kijken... Welke aflevering is dat, ik kan 'm niet vinden...
ja.. ze zijn nog niet allemaal uit.. maar na november kun je alle seizoenen kopen (met uitzondering van 8)quote:Vraagje, zijn er ook volledige boxen per seizoen van Stargate beschikbaar.
Nu zijn de volledige boxen van seizoenen 2,3,6,7 uit. Seizoenen 4 en 5 komen in oktober uit, en seizoen 1 in november. Seizoen 8 is nog niet bekend, want die is nog niet volledig uitgezonden in de VS.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:41 schreef FallenAngel666 het volgende:
Vraagje, zijn er ook volledige boxen per seizoen van Stargate beschikbaar.
...
Edit: Die DVD boxen van de FRS van ¤ 50 zijn wel volledige seizoenen volgens mij, maar daar hebben ze seizoen 1 weer niet
BETER!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nu zijn de volledige boxen van seizoenen 2,3,6,7 uit. Seizoenen 4 en 5 komen in oktober uit, en seizoen 1 in november. Seizoen 8 is nog niet bekend, want die is nog niet volledig uitgezonden in de VS.
wat zijn verzend kosten??quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:46 schreef FallenAngel666 het volgende:
Yep, ik heb zojuist seizoen 2 en 3 gekocht. Seizoen 1 staat in pre-oder
¤ 1,95quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:15 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wat zijn verzend kosten??
keb namelijk alle boxen nu voor 44 euro bij frs..
40 Bij de mediamarkt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Ha, 37.50. Nóg goedkoper dus. Ik heb de boxen tot nu toe bij de Media Markt gehaald voor 40.
waarom is onze mediamarkt altijd zo verschrikkelijk duur met zulke boxen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
40 Bij de mediamarkt?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:51 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
waarom is onze mediamarkt altijd zo verschrikkelijk duur met zulke boxen...
59 euro voor stargate...![]()
Als je een OV-kaart hebt, ben je zo bij een andere Media Marktquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:51 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
waarom is onze mediamarkt altijd zo verschrikkelijk duur met zulke boxen...
59 euro voor stargate...![]()
mmmm voor die 4 euro jaag ik niet heel het land door... want krijg ze nu voor 44 euro bij Free record shopquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je een OV-kaart hebt, ben je zo bij een andere Media Markt
Je heel verhaal klopt van geen kant...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:54 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
mmmm voor die 4 euro jaag ik niet heel het land door... want krijg ze nu voor 44 euro bij Free record shop
uhmm snap je niet..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Hij gaat niet naar een andere MM om het daar voor 40 te halen, maar naar de FRS voor 44.
44-40=4
En ik dacht juist dat ik jou snaptequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:09 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
uhmm snap je niet..
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
hehe, screenshot uit de aflevering die ik net zat te kijken:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
hehe, screenshot uit de aflevering die ik net zat te kijken:
[afbeelding]
En dan wachten op Seizoen 8 en de spin-off Atlantisquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:27 schreef FallenAngel666 het volgende:
Woohoo!
Season 2 en 3 zijn binnen!
Even sparen tot november en dan worden season 1, 4, 5, 6 en 7 in één keer besteld
Pre-1quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En dan wachten op Seizoen 8 en de spin-off Atlantis![]()
Ik ben nu al bij disc2 van seizoen3... tot nu toe zijn alle seizoen3 afleveringen kompleet nieuw voor me.![]()
Seizoen 4 en 5 ook al besteld, krijg ik ook bericht van wanneer ze binnen komen.
Seizoen Pre-1, 2, 6 en 7 heb ik al hier naast me liggen![]()
als ze maar 1 aflevering doen op maandag door dat domme ontwerp wedstrijdje schiet het niet opquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:05 schreef Ericjuh het volgende:
moet jullie eens gauw kijken wat voor gave afleveringen er gauw aankomen op tv
Jaaaaahquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zag net trouwens Sliders. En ik meende een gebouw te herkennen dat ook in SG-1 te zien was op een off-world missie, hier te zien op de achtergrond:
[afbeelding]
Blijkbaar kicken SF-schrijvers nogal op dat gebouw
Jep.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:14 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Pre-1
Mooi designtje ja, de Asgard hebben smaakquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:39 schreef Ericjuh het volgende:
wat blijft dat ruimte schip van thor toch super mooi he ...
Als het goed is word de Daniël Jackson ook zo'n zelfde schip. Heb niet vergeleken met elkaar.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mooi designtje ja, de Asgard hebben smaak
Dat nieuwe schip O'Neill zag er helemaal tof uit, jammer dat maar zo kort bestaan heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We were to understand there would be pie and punch?
Mhoa ik denk dat ik er wel 1 kan verzinnen die nog leuker is.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:48 schreef Refragmental het volgende:
En ik heb nog nooit zo hard gelachen als bij de aflevering "Upgrades"
What's with the hair? No really, what's with the hair?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:01 schreef mvt het volgende:
Nog even over Teal'C. Wat vonden jullie van hem opeens bij de eerste aflevering van seizoen 8??
Je doelt op de O'Neill? Die's érg stoer jaquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:48 schreef Refragmental het volgende:
Ben nu bij de eerste afleveringen van seizoen 4, en ik moet zeggen... WOW.
De Asgards weten wel wat mooi shipdesign is.
Er zijn nog veel meer grappige episodes. Window of Opportunity bijvoorbeeld, die's echt zó tof. Wormhole X-Treme is ook lachenquote:En ik heb nog nooit zo hard gelachen als bij de aflevering "Upgrades"
De losse DVD's zijn inderdaad erg duur, maar:quote:Op maandag 1 november 2004 14:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
waar halen jullie het geld vandaan voor heel die dvd`s 4 afleveringen kosten al ¤36 laat staan een heel seizoen.
ben trouwens een grote fan er van hoop dat stargate atlantis ook nog hiet uitkomt
Dat is trouwens ook een van mijn favorieten. Gewoon als luchtige aflevering tussendoor. Erg leuk uitgewerkt.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zijn nog veel meer grappige episodes. Window of Opportunity bijvoorbeeld, die's echt zó tof.
hier in de lokale cd winkel is dvd al ¤36 lijkt mij sterk dat dan een hele box maar ¤40 is ?quote:Op maandag 1 november 2004 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De losse DVD's zijn inderdaad erg duur, maar:
Er zijn ook complete seizoenboxen te koop. Dat zijn 6 DVD's voor 40 euro
Het lijkt je sterk... maar ik heb hier toch echt seizoen 2 t/m 7 liggen a 34 tot 40 euro per stuk.quote:Op maandag 1 november 2004 20:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hier in de lokale cd winkel is dvd al ¤36 lijkt mij sterk dat dan een hele box maar ¤40 is ?
zitten jullie trouwens ook te wachten op de 11de aflevering van atlantis
Je hebt alle seizoenen in die nieuwe zilveren boxen?quote:Op maandag 1 november 2004 23:44 schreef Refragmental het volgende:
Het lijkt je sterk... maar ik heb hier toch echt seizoen 2 t/m 7 liggen a 34 tot 40 euro per stuk.
Per seizoen 6 DVD's. Seizoen 1 zal deze maand uitkomen.
quote:Op maandag 1 november 2004 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je hebt alle seizoenen in die nieuwe zilveren boxen?
* jaloers is
Ik heb de helft in zilveren boxen, de helft losse DVD-doosjes. Staat toch net iets minder mooi in de kast
Da's behoorlijk erg jaquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:38 schreef Refragmental het volgende:
Ow jah.... ik heb nu ook al 2 of 3 dromen gehad over de stargate... is dat erg?
Zeker - ik heb de laatste box al aan de Sint gevraagdquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
leuk sinterklaas cadeau zo`n box
das toch wel 1 van me fav epsquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:48 schreef HighLander het volgende:
[..]
Mhoa ik denk dat ik er wel 1 kan verzinnen die nog leuker is.
Heeft onder meer iets te maken met oppurtinity
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook 'Urgo' is lollig. Echt weer zo'n pure fun aflevering.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Damn... zie nu pas je reactie.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's behoorlijk erg ja
Waarover precies gingen ze
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Ra keert terug!
Nou, ik zou Anubis ook weer geen watje noemen.quote:De grootste en slechtste System Lord aller tijden, Ra
Dom DeLuise. Ooit bekend als komiek hehe.quote:Op woensdag 10 november 2004 02:19 schreef Refragmental het volgende:
"Urgo" is overigens ook leuk.
Urgo (Tom DeLuise volgens mij, toch?) is de vader van de creative director van Stargate, die overigens ook in bijna iedere aflevering een kleine rol heeft
geen idee hoever je alles gezien hebtquote:Op donderdag 11 november 2004 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe machtig Anubis is, zo ver heb ik de DVD's nog niet bekeken. Maar Ra was wel enorm machtig voordat hij op Abydos werd opgeblazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrij machtig dus
We were to understand there would be pie and punch?
je verveelt je weleens.quote:Op maandag 15 november 2004 21:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
volgende week maandag dubbele aflevering
en mvt jij was ook opeens in het defensie topic
Nog beter zelfs als je doortrekt wie allemaal met dat kind te maken krijgen.quote:Op maandag 15 november 2004 23:19 schreef __Saviour__ het volgende:
De aflevering van vanavond was echt tof, want daarin werd de basis gelegd voor twee toffe verhaallijnen: Het Harsesis-kind en de Tok'ra
quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:06 schreef __Saviour__ het volgende:
WOEI! Eindelijk officiële bevestiging: Er komt een negende seizoen van SG-1!!
www.stargate.nl.tt
quote:Speculation has also flown that star Richard Dean Anderson ("Jack O'Neill") could ask for his shooting schedule to be reduced even further, perhaps even so far as to make him a recurring character instead of a regular.
Zoals het allemaal liep de laatste paar seizoenen heeft het zich allemaal opgebouwd tot de finale van seizoen 7. Er komen zoooveel dingen samen en vele verhaallijnen eindigen daar. Seizoen 8 is eigenlijk weer meer opbouw, paar veranderingen erin en vooral weer de draad oppakken na de finale van seizoen 7.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:53 schreef metallicattim het volgende:
Dit MOEST gewoon wel, S8 is veel te braaf tot nu toe en ik las iets over de afsluiter van S8 ( waar ik nix over zeg ) wat gewoon niet het einde van SG-1 kon zijn...
en in het vervolg weer 2 afleveringen op tv...quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:52 schreef TheGeneral het volgende:
YES Seizoen 9 !!!!
Ja! Morgen krijg ik de seizoen 4 & 5 DVD boxen binnenquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:13 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
en in het vervolg weer 2 afleveringen op tv...
kan het nog mooier!
Daar heb je precies gelijk in!quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:23 schreef mvt het volgende:
[..]
Zoals het allemaal liep de laatste paar seizoenen heeft het zich allemaal opgebouwd tot de finale van seizoen 7. Er komen zoooveel dingen samen en vele verhaallijnen eindigen daar. Seizoen 8 is eigenlijk weer meer opbouw, paar veranderingen erin en vooral weer de draad oppakken na de finale van seizoen 7.
Dus zoals je zegt, met seizoen 8 stoppen zou eigenlijk een schande zijn.
is het geen mod vvan doom3 of halflife2 want daar lijkt het wel opquote:Op maandag 22 november 2004 19:30 schreef __Saviour__ het volgende:
De eerste beelden van het nieuwe SG-1 computerspel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij is er een sg1 mod voor battlefield 1942quote:Op maandag 22 november 2004 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
owja, met licenties zit je natuurlijk. Een hele tijd geleden werd er ook gewerkt aan een SG-1 mod voor Quake (of een of andere shooter, ik weet het niet meer). Die werd ook gecancelled omdat MGM er een stokje voor stak.
Nee, 't is echt een standalone spel. Komt in 2005 uit voor PC, XBOX en PS2.quote:Op maandag 22 november 2004 20:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
is het geen mod vvan doom3 of halflife2 want daar lijkt het wel op
Zouden de schrijvers van SG-1 hier een deel van hun inspiratie vandaan hebben?quote:The authors of "The Stargate Conspiracy" aim to expose one of the most insidious and dangerous plans of our times. One that involves intelligence agencies, politicians, international bestselling authors, and the world's leading scientists and industrialists. They believe that this conspiracy, centred upon the eternal mysteries of ancient Egypt, targets and threatens us all.;Lynn Picknett and Clive Prince highlight a secret agenda which has been pursued for nearly 50 years and which is emerging in the form of a hybrid fundamentalism on the eve of the Millennium. Tracing the identity of the groups involved and their pedigree through occult networks and mind-control experiments, the authors argue that at the heart of this conspiracy is the belief that ancient Egyptian gods were - and are - real extrterrestrial beings, that certain key people are in contact with these beings, and that they are about to return through the "stargate" between our world and theirs.;The authors reveal that the background to these ideas can be found within astonishingly advanced scientific knowledge encapsulated in the ancient Egyptian texts, now recognized as a major influence on the development of European thought. The US-funded excavations that have taken place on the Giza plateua since the 1970s - offically denied, but for which Picknett and Prince produce documented evidence - now appear to be the result of directives allegedly received through communication with beings of higher intelligence, who are instructing the conspirators to lay the foundations for great global changes.;But are we really preparing for the return of the gods? And, if so, will we be expected to accept unquestioningly the conspirators as our spokesmen? Or is this an exercise in mass deception designed to ensure our support of the conspirators? As the powerful few feed on millennial tension, triumphantly persuading us they alone know how to talk to the gods, the authors intend their work as a serious warning to mankind.
En dan nog kunnen de Goa'uld zelf te oud worden en uiteindelijk stervenquote:Op zondag 28 november 2004 19:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat de Tok'ra, mochten ze écht met uitsterven bedreigd worden, gewoon onvrijwillige gastheren nemen. Dat deed Jolinar immers ook bij Samantha.
Goa'uld kunnen toch ook gewoon in het water overleven. Osiris heb 2000 jaar in een pot opgesloten gezeten. Aflevering waar hij uiteindelijk die ex van Daniel > Sarah als host neemt en wegvliegt in een spaceship.quote:Op zondag 28 november 2004 19:41 schreef mvt het volgende:
even naar het juiste topic gehaald![]()
[..]
En dan nog kunnen de Goa'uld zelf te oud worden en uiteindelijk sterven
En ja, de klonen worden ook steeds wat minder, daarom doen ze ook onderzoek. Al die opties hebben de Tok'Ra niet, behalve het vinden van een vriendelijke Goaúld queen.
Die potten zijn daar speciaal voor gemaakt, dat is niet alleen maar gewoon water wat er in zit. Dat wordt ook nog ergens verteld, volgens mij ook in die aflevering.quote:Op maandag 29 november 2004 12:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Goa'uld kunnen toch ook gewoon in het water overleven. Osiris heb 2000 jaar in een pot opgesloten gezeten. Aflevering waar hij uiteindelijk die ex van Daniel > Sarah als host neemt en wegvliegt in een spaceship.
Op de home-planet van de goa'uld zat het water vol met goa'ulds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:Op maandag 29 november 2004 13:57 schreef Ericjuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Op maandag 29 november 2004 13:57 schreef Ericjuh het volgende:Nee, vanavond komen The Tok'ra (II) en Spirits. De aflevering die je bedoelt komt volgende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Ze moeten wel een elektrisch stroompje krijgen, net zoals in een gastheer ( zoals bv te zien was in de aflevering van vorige week: Bane ) en waar die vandaan komt in dat meer op de home-planet van ze beats me....quote:Op maandag 29 november 2004 13:51 schreef Elladan het volgende:
[..]
Die potten zijn daar speciaal voor gemaakt, dat is niet alleen maar gewoon water wat er in zit. Dat wordt ook nog ergens verteld, volgens mij ook in die aflevering.
En dat water op de home-planet van de goa'uld, tja, ik heb geen idee, misschien dat de symbiotes pas na een aantal generaties of jaren van leven in een gastheer afhankelijk van hen worden, of heeft dat water ook dezelfde eigenschappen.
Volgens mij waren op die planeet oervormen van de huidige Goa'uld. Wat bleek uit analyse van de restanten van de daar gevonden lijkjes.quote:Op maandag 29 november 2004 17:04 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ze moeten wel een elektrisch stroompje krijgen, net zoals in een gastheer ( zoals bv te zien was in de aflevering van vorige week: Bane ) en waar die vandaan komt in dat meer op de home-planet van ze beats me....
Ja maar ze hebben er iets anders voor teruggekregen. Zonder een host is een goa'uld niks.quote:Op maandag 29 november 2004 18:01 schreef metallicattim het volgende:
heb die aflevering al lang niet meer gezien, maar als ze dan niet afhankelijk waren van een elektrisch stroompje/Host dan hebben ze zich dus negatief ontwikkeld, een zwakte gekregen.
geen stroompje nodig hebben en dan gedoemd zijn in een meertje te wonen of wel een stroompje nodig hebben en het universum veroveren. hmm, erge zwaktequote:Op maandag 29 november 2004 18:01 schreef metallicattim het volgende:
heb die aflevering al lang niet meer gezien, maar als ze dan niet afhankelijk waren van een elektrisch stroompje/Host dan hebben ze zich dus negatief ontwikkeld, een zwakte gekregen.
Welk seizoen is dat dan? Is dat hier al geweest? :Squote:Op maandag 29 november 2004 17:12 schreef mvt het volgende:
[..]
Volgens mij waren op die planeet oervormen van de huidige Goa'uld. Wat bleek uit analyse van de restanten van de daar gevonden lijkjes.
nopequote:Op maandag 29 november 2004 18:34 schreef Mars het volgende:
[..]
Welk seizoen is dat dan? Is dat hier al geweest? :S
Nou ze hadden niet opeens een stroompje nodig en zijn toen hosts gaan nemen, maar ze zijn blijkbaar met de tijd mee afhankelijk van dat stroompje wat de host ze geeft geworden...quote:Op maandag 29 november 2004 18:33 schreef mvt het volgende:
[..]
geen stroompje nodig hebben en dan gedoemd zijn in een meertje te wonen of wel een stroompje nodig hebben en het universum veroveren. hmm, erge zwakte
Maar weet niet zeker, misschien stond dat meertje ook wl eenbeetje onder stroom (heeeeel klein stroompje)
Yup de goa'uld zijn geevolueerd naar een phase waar ze dat stroompje nodig hebbenquote:Op maandag 29 november 2004 18:59 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Nou ze hadden niet opeens een stroompje nodig en zijn toen hosts gaan nemen, maar ze zijn blijkbaar met de tijd mee afhankelijk van dat stroompje wat de host ze geeft geworden...
of dat meer had idd een klein elektrisch stroompje
En veronica zend nu welk seizoen uit?quote:Op maandag 29 november 2004 18:41 schreef mvt het volgende:
[..]
nope
seizoen 4 aflevering 8 The first ones
2quote:Op maandag 29 november 2004 19:27 schreef Mars het volgende:
[..]
En veronica zend nu welk seizoen uit?
tot nu toe niet.. ze zijn bij seizoen 1 begonnen en zijn nog steeds bezig.. maar tis tot nu toe alleen nog maar herhaling.. over paar weken is seizoen 2 afgelopen en dan hoop ik dat ze met nieuwe afleveringen van seizoen 3 beginnen...want die zijn er volgens mij nog nooit op geweest!! (kan me vergissen hoor)quote:Op maandag 29 november 2004 19:33 schreef Mars het volgende:
Het jammere is dat ze elke keer na een paar maanden weer stoppen met uitzenden!
Ach ja. Mij maakt het niet zo heel veel meer uit. Ik heb nu alles op DVDquote:Op maandag 29 november 2004 19:33 schreef Mars het volgende:
Het jammere is dat ze elke keer na een paar maanden weer stoppen met uitzenden!
Laten we het hopen.quote:Op maandag 29 november 2004 19:35 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
tot nu toe niet.. ze zijn bij seizoen 1 begonnen en zijn nog steeds bezig.. maar tis tot nu toe alleen nog maar herhaling.. over paar weken is seizoen 2 afgelopen en dan hoop ik dat ze met nieuwe afleveringen van seizoen 3 beginnen...want die zijn er volgens mij nog nooit op geweest!! (kan me vergissen hoor)
3 is wel op tv geweest zo`n 2 jaar geleden ik heb namelijk nog met die replicators gezienquote:Op maandag 29 november 2004 19:35 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
tot nu toe niet.. ze zijn bij seizoen 1 begonnen en zijn nog steeds bezig.. maar tis tot nu toe alleen nog maar herhaling.. over paar weken is seizoen 2 afgelopen en dan hoop ik dat ze met nieuwe afleveringen van seizoen 3 beginnen...want die zijn er volgens mij nog nooit op geweest!! (kan me vergissen hoor)
Klopt. Seizoen 3 is nog volledig uitgezonden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
3 is wel op tv geweest zo`n 2 jaar geleden ik heb namelijk nog met die replicators gezien
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:48 schreef metallicattim het volgende:
S3 blijft een van de beteremet al die replicators
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:52 schreef Ericjuh het volgende:
[..]uhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat werkelijk zo?
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
maar moet wel toegeven dat het 1 van de mooiste afleveringen waren!! zo onverwachts zo'n grote vijand er bij!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:58 schreef metallicattim het volgende:
[..]
uhhh![]()
Is dat werkelijk zo?![]()
Jah same here, ik denk dat de meeste mensen daarom naar SciFi kijken, om een glimp te krijgen van HOE het ZOU kunnen zijnquote:Op woensdag 1 december 2004 02:02 schreef Refragmental het volgende:
De meest spannende eps vind ik die met de Asgard... en sinds kort ook die met Anubis.
Ben nu bij seizoen 6 episode 3 "Descent". Ik ben gewoon een technologie freak
Zo vind ik bij Star Trek de eps leuk met de Borg en ook met Q e.d.
Eps waarbij de technologie van de hoofdrolspelers kinderspielerij is vergeleken met het andere ras in die eps.
Afleveringen met beschavingen die enorm veel verder op tech gebied zijn als wij stargate sg-1 (aarde) zelf;quote:Op woensdag 1 december 2004 03:30 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Jah same here, ik denk dat de meeste mensen daarom naar SciFi kijken, om een glimp te krijgen van HOE het ZOU kunnen zijn
Maareh wat bedoel je in gods naam met je laatste zin?![]()
Q en technologie hebben niks met elkaar te maken.quote:Op woensdag 1 december 2004 02:02 schreef Refragmental het volgende:
De meest spannende eps vind ik die met de Asgard... en sinds kort ook die met Anubis.
Ben nu bij seizoen 6 episode 3 "Descent". Ik ben gewoon een technologie freak
Zo vind ik bij Star Trek de eps leuk met de Borg en ook met Q e.d.
Eps waarbij de technologie van de hoofdrolspelers kinderspielerij is vergeleken met het andere ras in die eps.
En toch hebben ze de mensen nodig omdat ze technologie en het strategisch inzicht van de Asgard niet efficient is tegen de Replicators.quote:Op woensdag 1 december 2004 02:02 schreef Refragmental het volgende:
De meest spannende eps vind ik die met de Asgard...
.....
Inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2004 18:04 schreef metallicattim het volgende:
ik ben jaloers op die mensen die pas tot seizoen 3 hebben gezien ofzo... die hebben nog 6 seizoenen te gaan...
wij nog maar 1,5
ik heb seizoen 6 en 7 ook nog niet gezienquote:Op woensdag 1 december 2004 18:04 schreef metallicattim het volgende:
ik ben jaloers op die mensen die pas tot seizoen 3 hebben gezien ofzo... die hebben nog 6 seizoenen te gaan...
wij nog maar 1,5
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, je moet zelfs wel de Best Of Season 1 Box kopen om alles compleet te hebben, want daar staat namelijk de pilot-aflevering op (Children Of The Gods). Die ontbreekt op de full-box van seizoen 1. Is gewoon een smerig trucje van MGM om je meer te laten kopen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, je moet zelfs wel de Best Of Season 1 Box kopen om alles compleet te hebben, want daar staat namelijk de pilot-aflevering op (Children Of The Gods). Die ontbreekt op de full-box van seizoen 1. Is gewoon een smerig trucje van MGM om je meer te laten kopen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:56 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Children of the gods staat wel degelijk op de seizoen 1 box
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=107654
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |