abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:03:07 #1
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_21420504
STARGATE SG-1

Dit topic is het vervolg van Stargate SG-1 Deel 2

Over Stargate
De succesvolle SF-serie Stargate SG-1 is voortgekomen uit de film Stargate en draait ondertussen alweer 8 seizoenen op de Amerikaanse zender SciFi. In Nederland zend momenteel Veronica de serie uit, op maandag om 20:30.

In de serie draait het om een buitenaards apparaat, genaamd de Stargate. Met zo'n Stargate is het mogelijk om een wormgat te openen naar een andere Stargate, op een andere planeet, waardoor direct transport van de ene naar de andere Stargate mogelijk is.
De Aardse Stargate is in handen van de Amerikaanse luchtmacht, en bevindt zich in het Cheyenne Mountain Complex. Vanuit hier ondernemen diverse teams missies via de Stargate om nieuwe technologieëen te vinden en nieuwe bondgenootschappen te sluiten.
Hét team waar het om draait is SG-1. Het team bestaat uit Captain Jack O'Neill (Richard Dean Anderson), Lt. Col. Samantha Carter (Amanda Tapping), Dr. Daniel Jackson (Michael Shanks) en Teal'c (Christopher Judge)

DVD
Tot nu toe waren Stargate SG-1 DVD's moeilijk en slechts gedeeltelijk verkrijgbaar in Nederland. Gelukkig gaat daar verandering in komen!

MGM Film heeft al seizoen 2 en seizoen 7 compleet uitgebracht, en de andere seizoenen (behalve 8, die komt later) komen ook nog dit jaar uit! Zie de website van MGM voor meer informatie, en een Stargate wedstrijd!

Atlantis
Het enorme succes van de serie heeft een splinternieuwe Stargateserie opgeleverd: Stargate Atlantis. Over deze serie loopt ook al een topic hier op Fok!, en wel deze: Stargate Atlantis

En dan nog even dit
Het is niet de bedoeling om in dit topic te bespreken waar je Stargate download en hoe ver je downloads zijn. Reacties als Ik heb de nieuwste van seizoen 8 binnen! en Waar heb je die gedownload? horen hier dan ook niet.
Wat dan wel? Bespreek de afleveringen, DVD's, acteurs, dat soort dingen
En gelieve om seizoen 8 niet hier te bespreken, maar in Stargate SG-1 Seizoen 8 (SPOILERS!!!!!!!!!!!) Dit omdat seizoen 8 het splinternieuwe seizoen is dat op dit moment alleen in de VS draait. Nog lang niet iedereen heeft deze afleveringen al gezien, dus vandaar

[ Bericht 46% gewijzigd door __Saviour__ op 21-08-2004 21:32:22 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Donald Duck held vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:03:47 #2
46149 __Saviour__
pi_21420525
uit het vorige topic:

maar is het echt een productiefout? ik heb tot nu toe alleen hier een reactie op fok gezien (in dit topic) van iemand die dat overkomen was. Heeft die dan niet gewoon per ongeluk de verkeerde opgestuurd gekregen?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:04:35 #3
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_21420535
Zou kunnen natuurlijk Maar ik wil het wel graag zeker weten voordat ik ze bestel
  Donald Duck held vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:07:13 #4
46149 __Saviour__
pi_21420585
zelf denk ik dat het gewoon een verkeerde zending betrof.
Maar ik wacht het toch maar even af
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_21421703
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Vervolg van Stargate SG-1 Deel 2
waar blijft je mooie OP... vind dat stargate wel een mooie OP verdient...
Dit keer zonder signature
pi_21422965
Zo die box ziet er wel zeer fraai uit!

Iemand een idee hoeveel die in totaal kost?
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 17:30:19 #7
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_21427838
pfff, MGM is echt geen ster in DVD's uitbrengen.

Best of Season 1 en dan seizoen 1 box? OMFG

Uitmelken heet het.

Wat voor productiefout is dat dan??? Enlighten me.
pi_21428517
Ik heb ze besteld via bol.com... ik houd jullie wel op de hoogte.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 18:24:51 #9
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_21428718
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 18:10 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb ze besteld via bol.com... ik houd jullie wel op de hoogte.
Graag
pi_21428740
morgen weer nieuwe afleveringen
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 18:44:31 #11
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_21429092
Productiefout weet ik niet zeker, maar bij Free Record Shop had ik dus een verkeerde gehaald. Ik ben al teruggegaan en heb m'n geld teruggehad. Ik ga als het een beetje mee zit vanavond nog naar de Mediamarkt om daar 2 en 7 direct te kopen, op voorwaarde dat ze de eerste 2 dvd's van seizoen 2 in de dvd speler stoppen om te zien of die de juiste taal is.

Mijn 'onjuiste' s2 zat gewoon nog in plastic.... maargoed, vanavond weet ik meer...

Alleen erg jammer dat ze alle seizoenen door elkaar gooien, goed, ik ken veel afleveringen en heb hier nog een stel van seizoen 5 ooit eens gedownload jaar of 2 terug omdat ze op TV nooit verder gingen dan seizoen 2, maar als je als beginnende stargate fan ineens seizoen 7 zit te kijken, dan weet je niet wat je overkomt.... ik vraag me dan ook af of ik seizoen 7 moet kopen direct. Laat ik het maar wel doen, straks issie niet meer leverbaar, maar waarschijnlijk blijft ie in de kast tot het einde van het jaar....

Verslavend deze serie
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 18:49:29 #12
4259 JK
pi_21429179
Oh wat betreft de productiefout ;

Er zijn in Nederlandse hoezen (achterkant, onderop bij streepjescode staat 'Nederlandse versie' of 'Franse versie' (in het Frans ) Franstalige DVD's gedaan.

Dus wel met NL ondertiteling, maar met de talen Frans, Spaans en Italiaans.
Vanaf DVD3 heb je wel Engelstalig, maargoed, die eerste 2 DVD's moeten ook in het Engels natuurlijk. Grote fout als je het mij vraagt... en belachelijk dat de seizoenen door elkaar gereleased worden per maand... maar de Best Of had ik al gekocht via Play.com voor weinig met NL subs... zal wel goedkoper zijn dan het Nederlandse starterspakket.
  Donald Duck held vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:19:48 #13
46149 __Saviour__
pi_21431244
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 13:06 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

waar blijft je mooie OP... vind dat stargate wel een mooie OP verdient...
Ga ik nog aan werken. Had ik vanmorgen geen tijd voor
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:22:21 #14
46149 __Saviour__
pi_21431327
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 14:07 schreef metallicattim het volgende:
Zo die box ziet er wel zeer fraai uit!

Iemand een idee hoeveel die in totaal kost?
de hele serie?
8 seizoenen, 50 per stuk. Dat komt op een totaal van 400 eurootjes.
Plus 'Best Of', als je die wilt, geen idee hoeveel die kost.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_21432782
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

de hele serie?
8 seizoenen, 50 per stuk. Dat komt op een totaal van 400 eurootjes.
Plus 'Best Of', als je die wilt, geen idee hoeveel die kost.
thx voor de reply!

Boh kweet niet of ik zoveel geld overheb voor die box, maar oh wat zou ik die graag willen hebben!

Mischien als ik ooit eens veel geld heb
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  Donald Duck held vrijdag 20 augustus 2004 @ 21:47:52 #16
46149 __Saviour__
pi_21433391
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 21:19 schreef metallicattim het volgende:
Boh kweet niet of ik zoveel geld overheb voor die box, maar oh wat zou ik die graag willen hebben!
De hele box is wel duur ja, maar ik wil ze toch allemaal kopen.
Wel een beetje gespreid dan, want 400 euro ineens is toch wel wat veel
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_21433796
Complimenten voor de OP

Er was toch ook een seizoen 8 topic ergens.
Mischien is het wel slim om daarmee ook door te gaan in dit topic.

edit: ik zie het al dat is het seizoen 8 spoiler topic.
Mischien een linkje in de OP..
Stargate SG-1 Seizoen 8 (SPOILERS!!!!!!!!!!!)
  Donald Duck held vrijdag 20 augustus 2004 @ 22:13:02 #18
46149 __Saviour__
pi_21433987
quote:
Mischien een linkje in de OP..
Done
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_21442295
wordt seizoen 1 nou ook nog op DVD uitgebracht? vindt het zonde om seizoen 1 over te slaan
pi_21442321
laat maar, ik heb op de site van MGM gezien dat het in november uitkomt
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 14:35:56 #21
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_21444499
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 18:49 schreef JK het volgende:
Oh wat betreft de productiefout ;

Er zijn in Nederlandse hoezen (achterkant, onderop bij streepjescode staat 'Nederlandse versie' of 'Franse versie' (in het Frans ) Franstalige DVD's gedaan.

Dus wel met NL ondertiteling, maar met de talen Frans, Spaans en Italiaans.
Vanaf DVD3 heb je wel Engelstalig, maargoed, die eerste 2 DVD's moeten ook in het Engels natuurlijk. Grote fout als je het mij vraagt... en belachelijk dat de seizoenen door elkaar gereleased worden per maand... maar de Best Of had ik al gekocht via Play.com voor weinig met NL subs... zal wel goedkoper zijn dan het Nederlandse starterspakket.
stargate foutje

Bij het opnieuw uitbrengen (en voor het eerst door MGM) van seizoen 2 van Stargate SG_1 is een foutje geslopen. In de fabriek, waar de DVD's verpakt worden, heeft men de eerste twee disc's van seizoen 2 verwisseld met de Franse versie. Hierop staan wel Nederlandse ondertitels maar dus geen Engels gesproken teksten.

Mensen die deze box al gekocht hebben moeten terug naar de winkel waar zij hem gekocht hebben. De winkelier is op de hoogte gebracht van de procedure en beslist wat te doen. Dan kan zij geld terug of een tegoedbon of zo. Vanaf volgende week woensdag zullen de nieuwe goede versies in de winkels liggen.

Voor mensen die hun DVD bij de Free Record Shop hebben gekocht geldt het volgende:
- Ga met je bon terug naar de winkel waar je de box gekocht hebt.
- Zij noteren je gegevens.
- Er worden nieuwe disc's worden besteld.
- Zodra deze binnen zijn krijg je een bericht en kun je ze omruilen in het filiaal waar je ze gekocht hebt.
- Verder wordt er je dan gezegd of de gehele box omgeruild wordt of alleen de disc's (dit moet nog bekeken worden).

Wij hopen dat alles zo goed zal verlopen en dat iedereen uiteindelijk de juiste disc's in zijn bezit zal krijgen.

Bron: MGM Nederland en Free Record Shop
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_21448027
Ik heb alvast bol.com gemaild vanwege die productiefout.
Wanneer ik reactie krijg post ik het ook hier.
pi_21448194
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 14:35 schreef furanku het volgende:

[..]
dat is dus de reden dat mijn bestelling zo lang onderweg is !
pi_21448215
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 20:19 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ga ik nog aan werken. Had ik vanmorgen geen tijd voor
ziet er super uit.. kan het zeker niet beter...
  zondag 22 augustus 2004 @ 14:38:56 #25
4259 JK
pi_21464614
Gelul dat het alleen de eerste 2 discs zijn, het is de volledige Franse uitvoering, want op de 'Nederlandse' heb je ook Duitse audiosporen, welke ook op disc 3,4,5 en 6 moeten staan. Staan er niet op. Als je goed op de hoes kijkt, is het de complete Franse uitvoering. Maargoed, MGM wil het foutje kleiner lullen wat ze hebben gemaakt... prutsers.

FRS wist van niets toen ik vrijdag terug ging, maar had wel m'n geld teruggehad. Met dat geld heb ik ergens anders Seizoen 7 gekocht die goed is. Bij diezelfde zaak krijgen ze eind aug. de goede seizoen 2, haal ik 'm daar wel...

Raar trouwens dat de boxsets bijna nergens meer te koop zijn, direct uitverkocht.. en ik maar denken dat er weinig animo voor was, o.a. vanwege de lage verkoopprijs vergeleken met bijv. Startrek.
  Donald Duck held zondag 22 augustus 2004 @ 14:45:27 #26
46149 __Saviour__
pi_21464749
hmm. dus toch wel grote probleempjes met seizoen 2. Nu weet ik zeker dat ik nog wacht met het kopen ervan. Gelukkig is de S7 box die ik al heb wel goed
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 22 augustus 2004 @ 14:50:36 #27
4259 JK
pi_21464863
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 14:45 schreef __Saviour__ het volgende:
hmm. dus toch wel grote probleempjes met seizoen 2. Nu weet ik zeker dat ik nog wacht met het kopen ervan. Gelukkig is de S7 box die ik al heb wel goed
Alleen moet je niet alle afleveringen nu al kijken, anders snap je er geen reet van.
Zoals de eerste 2 afleveringen die heb ik mooi geskipped, die komen wel aan bod eind van het jaar.
Net zoals ik de introductie van Ba'al en Anubis heb gemist... maar er zit zat spul tussen wat gewoon een normale aflevering is die zelfs in seizoen 2 of 3 kan passen.

Maar ik heb 'm nu ook maar meteen gekocht, als je ze eind van het jaar wilt hebben, zul je net zien dat deel 7 bijv. al is uitverkocht.
pi_21488610
Hmmm
quote:
Geachte heer Coenen,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 21-08-2004.

Wij hebben nog geen problemen ondervonden met de DVD-box. Mocht u toch
de verkeerde versie geleverd krijgen dan kunt u deze kosteloos retour
sturen naar onderstaand adres:

Bol.com Retouren
Antwoordnummer 10505
5140 WB Waalwijk

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
Het probleem is bij hun dus nog niet bekend
pi_21499435
Niet vergeten dat er morgen (dinsdag) een extra aflevering van stargate op veronica is!
pi_21503602
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 00:09 schreef Okle het volgende:
Niet vergeten dat er morgen (dinsdag) een extra aflevering van stargate op veronica is!
http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1359387&tab=11
pi_21506346
Die Veronica heeft Stargate in het verleden al vaker uitgezonden. Ze stoppen er steeds mee halverwege het seizoen. Die nu uitgezonden worden zijn allemaal herhalingen. Ik wil nou wel eens eens de afleveringen zien die nog nooit zijn uitgezonden.
De vorige keer stopten ze ergens waar een team vastzat op een planeet omdat de tijd door een zwartgat heel langzaam gaat.
Over 100 jaar weet niemand het meer
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:39:17 #32
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_21507118
Nee, de vorige keer zijn ze gestopt na de aflevering Nemesis ofzo. Dat ze de Beliskner (schip van Thor) op aarde hadden laten neerstorten.
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_21508374
ik ben me het vervelen, en welke aflevering van SG-1 raden jullie me aan om te kijken? ( Geen S7 of S8 want die heb ik pas nog gezien )

Welke loont het om nog een keer te bekijken?
pi_21508791
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 14:27 schreef metallicattim het volgende:
ik ben me het vervelen, en welke aflevering van SG-1 raden jullie me aan om te kijken? ( Geen S7 of S8 want die heb ik pas nog gezien )

"The Fifth Race"
Vind ik persoonlijk een hele goeie, maar ik heb er niet zoveel gezien omdat veronica inderdaad steeds alles blijft herhalen.
pi_21513233
quote:
nog steeds een van de sterste is 3x22 en 4x01
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
asgard heeft bij mij ook een zwak hart... dus alle afleveringen waar hun in voor komen..
pi_21513240
quote:

Einde van seizoen 4 / begin seizoen 5

Ik wacht nu al een weeek op seizoen 7 bij de FRS
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd :)
pi_21513741
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:38 schreef Jdw het volgende:

[..]

Ik wacht nu al een weeek op seizoen 7 bij de FRS
jij bent niet de engiste... als ze nu gewoon ff een mail sturen dat er dikke problemen zijn met leveren.. kreeg alleen een mail waarin stond dat hij bestelt is bij leverancier
pi_21513854
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:58 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

jij bent niet de engiste... als ze nu gewoon ff een mail sturen dat er dikke problemen zijn met leveren.. kreeg alleen een mail waarin stond dat hij bestelt is bij leverancier
ik ook altijd met eerst schreeuwen dan kijken... na het posten van de reactie zie ik opeens dat ik mail heb... ze hebben mijn seizoen verzonden..
pi_21536462
Ik heb Seizoen 7 net binnengekregen...
Zijn er kenmerken waar ik op moet letten als het een productiefout is? Want ik wil namelijk nog niet naar de afleveringen kijken.

En ik vraag me ook af.... wat doen ze als Seizoen 8 klaar is?
Want die past dan niet meer netjes bij deze set.
pi_21539478
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 16:38 schreef Refragmental het volgende:
Zijn er kenmerken waar ik op moet letten als het een productiefout is? Want ik wil namelijk nog niet naar de afleveringen kijken.

Dan komt er een nieuwe set, met een nog mooiere achterkant....
  woensdag 25 augustus 2004 @ 19:42:23 #41
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_21540529
Wat ik me afvraag; ik heb altijd trouw de seizoens-boxen besteld bij play.com. 1 t/m 6 hadden ze ruim voordat het hier in de winkels lag....

Alleen seizoen 7 is pas in maart 2005 leverbaar.....terwijl het hier al wel te krijgen is......erg vaag......
pi_21543404
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 19:42 schreef Anahka2309 het volgende:
Wat ik me afvraag; ik heb altijd trouw de seizoens-boxen besteld bij play.com. 1 t/m 6 hadden ze ruim voordat het hier in de winkels lag....

Alleen seizoen 7 is pas in maart 2005 leverbaar.....terwijl het hier al wel te krijgen is......erg vaag......
Je hebt al Seizoenen 1tm6??
Die zijn nog laaaaang niet uit hier.
Alleen 2 en 7 zijn deze maand uitgekomen.
Je kunt wel al die seizoenen preorderen bij een aantal websites, maar voor de rest moeten we hier toch nog een aantal maandjes wachten voordat alles verkrijgbaar is.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 21:44:18 #43
68487 Dr.Zoidberg
Incoming wormhole!
pi_21543586
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 16:38 schreef Refragmental het volgende:

Jawel, kijk maar goed naar het plaatje in de OP. Op seizoen 8 is al gerekend
  donderdag 26 augustus 2004 @ 10:09:12 #44
52571 Anahka2309
pi_21551511
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je hebt al Seizoenen 1tm6??
Die zijn nog laaaaang niet uit hier.
Alleen 2 en 7 zijn deze maand uitgekomen.
Je kunt wel al die seizoenen preorderen bij een aantal websites, maar voor de rest moeten we hier toch nog een aantal maandjes wachten voordat alles verkrijgbaar is.
Ik heb dus de engelse versies.....snap je dat ik het vreemd vind dat ik die wel kan krijgen en seizoen 7 nog niet? Zeker gezien het feit dat ze in de UK veel vroeger zijn.
pi_21551554
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 10:09 schreef Anahka2309 het volgende:

[..]

Ik heb dus de engelse versies.....snap je dat ik het vreemd vind dat ik die wel kan krijgen en seizoen 7 nog niet? Zeker gezien het feit dat ze in de UK veel vroeger zijn.
lulligste voor jou is dat de achterkantjes niet het zelfde zijn.. andres had je gewoon deel 7 in het nederlands kunnen kopen... en dan set kompleet...

* Ericjuh zit voor de deurmat te wachten tot zijn deeltje binnen komt...
  donderdag 26 augustus 2004 @ 10:28:01 #46
52571 Anahka2309
pi_21551723
Precies. Die NL-versie wil ik dus niet...ik wacht wel ff tot maart. Heb sowieso alles tot nu toe ook al als divx
  donderdag 26 augustus 2004 @ 22:11:39 #47
68487 Dr.Zoidberg
Incoming wormhole!
pi_21566836
Ik zoek de film Stargate nog. Iemand een idee welke winkel deze nog heeft?
pi_21567266
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 22:11 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
Ik zoek de film Stargate nog. Iemand een idee welke winkel deze nog heeft?
free records shop.. (volgens mij 13 euro)

maar goed..

2 dagen geleden kreeg ik een mail dat er mijn bestelling uiterlijk 2 dagen bij mij op de mat lag... nahh dus niet het geval... hopen dat het pakje niet 'spoorloos' is verdwenen
  donderdag 26 augustus 2004 @ 22:35:53 #49
68487 Dr.Zoidberg
Incoming wormhole!
pi_21567370
ah, je zit nog steeds in spanning te wachten op je S7 box ?
pi_21567782
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 22:35 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
ah, je zit nog steeds in spanning te wachten op je S7 box ?
zul je zien dat ze hem morgen bezorgen als er niemand thuis is... en bij ons wordt het altijd 2x bezorgt voordat het naar postkantoor gaat... dus dan wordt maandag dat ik hem op kan halen...

owhh hier is de link

http://www.freerecordshop(...).asp?productid=82582

hij is trouwens nog goekoper... 9 euro...
  donderdag 26 augustus 2004 @ 23:08:18 #51
68487 Dr.Zoidberg
Incoming wormhole!
pi_21568115
ah, thanx. die ga ik bestellen
pi_21576244
Heb de box nu binnen, zit alleen geen acceptgiro bij Ik vind de engelse boxsets trouwens mooier dan de nederlandse. Moet ter zijner tijd nog maar weer veranderd worden
pi_21577916
net zoals Jdw heb ik hem ook binnen...

en ik ben er appetrots op ...

weet iemand trouwens de exacte datum van wanneer seizoen 6 uitkomt... op dat briefje wat erbij stond (en hier) staat september.. maar hoeveel?
pi_21583354
Staat vast wel op MGMfilm.nl
  Donald Duck held vrijdag 27 augustus 2004 @ 18:37:52 #55
46149 __Saviour__
pi_21583380
Exacte data zijn nog niet bekend. Kijk gewoon regelmatig op de site v/d FRS, die hebben een paar weken vantevoren de releasedatum
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_21592987
Ik ben weer begonnen met kijken van S6
pi_21595499
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 02:09 schreef metallicattim het volgende:
Ik ben weer begonnen met kijken van S6
ik ben gestopt met kijken van seizoen 6... wacht tot hij uit is op dvd...
pi_21596478
Ik heb ze allemaal al gekeken
  Donald Duck held zaterdag 28 augustus 2004 @ 15:32:07 #59
46149 __Saviour__
pi_21599419
Zo, vandaag de film Stargate gekocht. Weer is m'n verzameling een stukje completer geworden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_21612721
hmmmm jah ik heb ze tot nu toe allemaal bijna allemaal gedownload.
Het zou wel leuk zijn om alles orgineel op DVD te hebben, maarja dan ben je best een hoop centjes kwijt..
pi_21613170
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 15:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, vandaag de film Stargate gekocht. Weer is m'n verzameling een stukje completer geworden
Ik had em gisteren binnengekregen, meteen maar gekeken, zaten ook nog eens 9 extra scene's in
Blijft een goeie film, ik had em in 1994 nog in de bioscoop gezien.
Vind films met Kurt Russell zowiezo goed
  Donald Duck held zondag 29 augustus 2004 @ 13:09:09 #62
46149 __Saviour__
pi_21616268
Er komt misschien een 2e Stargate film (direct to DVD)
http://www.gateworld.net/(...)tem1093576514,30025,

Zou wel érg vet zijn
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_21617444
wauw... ben eff stil.....

Een 2e film zou echt supervet zijn!
Al zou ik het beter hebben gevonden als de film het slot was geweest van SG-1.
Ben idd zeer benieuwd hoe ze hun dan 6 jaar jonger willen laten lijken

En van de andere kant waren de eps met Aphophis toch de betere van de eerste seizoenen
pi_21673503
Ik las net in het andere topic dat er atlantis herhalingen komen as vrijdag
is dat ook zo met de aflevering van seizoen 8?
pi_21673786
jups, helaas wel....
Er is ook een Seizoen 8 topic

Stargate SG-1 Seizoen 8 (SPOILERS!!!!!!!!!!!)
pi_21679662
klopt het dat er in seizoen 8 veel asgard zit??

als dat zo is dan kan ik je vertellen dat seizoen 8 mijn favoriet wordt...
  woensdag 1 september 2004 @ 13:23:54 #67
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_21682305
Seizoen 7 gisteren binnengehad. Ik bestel Seizoen 2 wel als het probleem met die Franse disc opgelost is. Wat ik alleen niet snap is het volgende. Seizoen 1 komt uit in November en nu kan je al best of Season 1 bestellen. Dan heb je toch een aantal afleveringen dubbel. En als de Starterskit niet besteld mis je weer een deel van het grote plaatje :\.

2 Boxen per maand is nog wel te doen. Vind de volgorde van releasen wel een beetje vreemd. Maar daar zal wel een interessante Marketing-theorie achter zitten.

Seizoen 8 laat ik gewoon op mijn HD staan en kijk ik wel als ik alle eerder uitzendingen gekeken heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door PirE op 01-09-2004 13:32:18 (niet snap ipv snap :)) ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Donald Duck held woensdag 1 september 2004 @ 13:25:09 #68
46149 __Saviour__
pi_21682336
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:23 schreef PirE het volgende:
Seizoen 7 gisteren binnengehad. Ik bestel Seizoen 2 wel als het probleem met die Franse disc opgelost is. Wat ik alleen snap is het volgende. Seizoen 1 komt uit in November en nu kan je al best of Season 1 bestellen. Dan heb je toch een aantal afleveringen dubbel. En als de Starterskit niet besteld mis je weer een deel van het grote plaatje :\.
idd, daar baalde ik ook al van.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_21741523
Ik heb nu ook seizoen 2 binnengekregen.
De talen kloppen gelukkig, alleen vind ik het wel vreemd dat op Disc6 ook 2 seizoen1 eps staan (Thors Hamer, en Hathor)
pi_21744006
ik heb seizoen 7 ook Gehaald bij de mediamarkt voor 40 euro. Wel mooi want ik had alles gevolgd van 1 tot met 6 met nl ondertitels. Nu kan ik ook 7 kijken met ondertitels. De box zelf is wel een beetje simpel.
pi_21745276
quote:
Op woensdag 1 september 2004 11:10 schreef Ericjuh het volgende:
klopt het dat er in seizoen 8 veel asgard zit??

als dat zo is dan kan ik je vertellen dat seizoen 8 mijn favoriet wordt...
Tot nu toe geen spectactulaire dingen met de Asgard hoor
  zaterdag 4 september 2004 @ 13:45:41 #72
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_21745922
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 13:06 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Tot nu toe geen spectactulaire dingen met de Asgard hoor
Moet nog wel komen denk ik.
pi_21781853
Ik ben nu halverwege seizoen 7, vind het jammer dat RDA zo weinig aanwezig is

Vind het wel cool dat Annubis weer terug lijkt , heb tenminste net Evolution part 1&2 gezien
pi_21787431
je bedoelt S8?? want in S7 was hij toch gewoon aanwezig
pi_21787739
vanavond 2 afleveringen van stargate...

half 9 en half 11
pi_21801319
quote:
Op maandag 6 september 2004 18:40 schreef metallicattim het volgende:
je bedoelt S8?? want in S7 was hij toch gewoon aanwezig
Ik zei ook weinig
pi_21808140
ok, foutje van moi

Kheb Singularity gister gekeken welke kwam erna? kmoes werken vandaag dus moet gaan slapen
  Donald Duck held dinsdag 7 september 2004 @ 18:19:27 #78
46149 __Saviour__
pi_21808295
Daarna kwam 'Cor-ai', waarin Teal'c terecht stond voor een moord die hij pleegde toen hij nog in dienst was van Apophis.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_21809504
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 18:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarna kwam 'Cor-ai', waarin Teal'c terecht stond voor een moord die hij pleegde toen hij nog in dienst was van Apophis.
je hebt absoluut nix gemist.. vond het zeker geen denderende aflevering...
pi_21813236
Jah kan me er nog wat van herrineren, kheb die tijd dus goed benut om te slapen en ietsie pietsie minder moe te zijn op werk
pi_21931633
Een beetje jammer dat het historisch gezien nogal vervalt in jammerlijke clichés.

De Middeleeuwen een tijd waarin de wetenschap achthonderd jaar stilstond?
  Donald Duck held maandag 13 september 2004 @ 23:44:46 #82
46149 __Saviour__
pi_21936772
Die gast uit de eerste aflevering, uit het Land van Licht enzo, van welke planeet is ie en in welke episode was dat?

En in de 2e episode zat een fout volgens mij. Hammond vroeg aan Teal'c 'bouwden de Goa'ulds meer dan één Stargate per planeet?'. Maar de Ancients hebben ze gebouwd, niet de Goa'uld
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_21937188
quote:
Op maandag 13 september 2004 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Die gast uit de eerste aflevering, uit het Land van Licht enzo, van welke planeet is ie en in welke episode was dat?
De Nox. Je weet wel, met Quark.
quote:
En in de 2e episode zat een fout volgens mij. Hammond vroeg aan Teal'c 'bouwden de Goa'ulds meer dan één Stargate per planeet?'. Maar de Ancients hebben ze gebouwd, niet de Goa'uld
Ja, maar seconden later zei O'Neill zoiets als "het kan, want let wel, de Goa'uld hebben die dingen niet gebouwd", alleen werd het niet echt vertaald.
pi_21938543
quote:
Op maandag 13 september 2004 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Stargate SG-1 - The Broca Divide
http://www.tvtome.com/tvt(...)howid-185/epid-7323/

Dus niet die met de Nox waar Monidique het over heeft.
Komplete lijst met alle afleveringen.
http://www.tvtome.com/StargateSG1/eplist.html
pi_21942953
Oh, wacht, ja... ik was even in de war.
pi_22090106
Dalijk gezellie SG-1 met een bak ships kijken
pi_22092698
quote:
Op maandag 20 september 2004 20:32 schreef metallicattim het volgende:
Dalijk gezellie SG-1 met een bak ships kijken
kun je vanavond 2 bakken chips eten...
  Donald Duck held maandag 20 september 2004 @ 22:29:12 #88
46149 __Saviour__
pi_22093211
Ah, There But For The Grace Of God. Vette aflevering
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22096435
quote:
Op maandag 20 september 2004 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Ah, There But For The Grace Of God. Vette aflevering
Idd, eindelijk eens een groot verhaallijn.
Volgens mij de komende 4 afleveringen ofzo.
  Donald Duck held dinsdag 21 september 2004 @ 00:24:02 #90
46149 __Saviour__
pi_22096567
Nog iets van 3 of 4 afleveringen gaat het hiermee door ja. Wel vet. En ook nog in seizoen 3 is hier een aflevering over - Point Of View - die vind ik ook erg mooi
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22113800
Vanavond om 23.45 uur op BBC 1 de Stargate film.
Jammer genoeg kan ik hem niet kijken , maar opnemen doe ik hem wel even .
  Donald Duck held dinsdag 21 september 2004 @ 21:10:27 #92
46149 __Saviour__
pi_22114288
De film is ook wel mooi, leuk om de verschillen met de serie te zoeken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22116424
kheb de film alweer veel te lang geleden gezien, maar ik moet morgen werken dus kan em helaas niet kijken in het weekend staatie iig wel op het programma
  Donald Duck held dinsdag 21 september 2004 @ 23:48:21 #94
46149 __Saviour__
pi_22118874
'k heb hem op DVD, maar kijk nu toch weer
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held dinsdag 21 september 2004 @ 23:49:38 #95
46149 __Saviour__
pi_22118908
Ok, het eerste nadeel van een tv-uitzending is gelijk al duidelijk. Namelijk, het 4:3 wegknipgedoe.
Bij de openingsscene stond er TARGAT. Geen gezicht natuurlijk
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 22 september 2004 @ 00:03:47 #96
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_22119259
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Ok, het eerste nadeel van een tv-uitzending is gelijk al duidelijk. Namelijk, het 4:3 wegknipgedoe.
Bij de openingsscene stond er TARGAT. Geen gezicht natuurlijk
Dan ga ik toch ook geen foto's van me moeder in dat bier doen???
  Donald Duck held woensdag 22 september 2004 @ 00:06:34 #97
46149 __Saviour__
pi_22119329
quote:
Op woensdag 22 september 2004 00:03 schreef IceHeat het volgende:

[..]

Dan ga ik toch ook geen foto's van me moeder in dat bier doen???
que?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22122072
ik snap em ook niet helemaal IceHeat

Maar mij is nog nooit opgevallen dat er dingen buiten beeld vielen, toch eens beter opletten, de intro skip ik meestal meteen door
  Donald Duck held woensdag 22 september 2004 @ 16:45:27 #99
46149 __Saviour__
pi_22131961
Wat ik in deel 2 van dit topic al meldde, is dat ik de Best Of Season 1 Box belachelijk vind. Nu zag ik deze box in de winkel staan. 20 euro, en er staan maar 4 afleveringen op!
En 't is niet eens in de stijl van de andere boxen (qua menu's e.d), maar gewoon de oude Volume 1 DVD die al veel langer bestaat, maar dan nu met zo'n zilveren kartonnen hoesje eromheen. En die oude DVD is los nog eens goedkoper ook (15 euro).
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 22 september 2004 @ 23:06:27 #100
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_22141198
quote:
Op woensdag 22 september 2004 00:06 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

que?
Hans Teeuwen
pi_22191387
heeft iemand box 6 al besteld? of binnen.. is namelijk te bestellen bij frs!
  Donald Duck held zaterdag 25 september 2004 @ 11:24:54 #102
46149 __Saviour__
pi_22191651
Ik ga die binnenkort halen, bij de Media Markt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held maandag 27 september 2004 @ 20:40:41 #103
46149 __Saviour__
pi_22244622
Vanavond de finale van seizoen 1. En voor zover ik begrepen heb heeft Veronica niet de uitzendrechten voor andere seizoenen. Zou wel jammer zijn.
Maar ja, binnenkort koop ik weer nieuwe DVD-boxen, uitzendingen zijn nergens voor nodig

hehe, net in de episode van vanavond, 'Politics'. Daniel Jackson: "we'll just upload a virus into their mothership". Verwijzinkje naar Independence Day

[ Bericht 27% gewijzigd door __Saviour__ op 27-09-2004 20:49:42 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22248789
Dit zuigt, dus we worden weer achter gelaten met het oude materiaal
quote:
Gaan jullie alle seizoenen van 'Stargate' uitzenden?
Dat is nog niet bekend. We zenden nu (met ingang van 6 september) elke maandag 2 afleveringen van het eerste seizoen van Stargate SG-1 uit. We zijn van plan daarna door te gaan met seizoen 2, zodra we de rechten van dit seizoen hebben kunnen aankopen zullen we dat op deze plek kenbaar maken. De rechten van Stargate Atlantis hebben we ook (nog) niet kunnen aankopen.

[ Bericht 64% gewijzigd door Skinkie op 27-09-2004 23:19:48 ]
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_22265624
quote:
Op maandag 27 september 2004 23:11 schreef Skinkie het volgende:
Dit zuigt, dus we worden weer achter gelaten met het oude materiaal
[..]
shit... daar gaat mijn mooie maandag avond... vond net de maandag avond om naar uit te kijken..
pi_22266504
trouwens veronica scoored goed met stargate... 1ste aflevering 192.000 mensen.. en de 2de iets meer dan 200.000 mensen...
  Donald Duck held dinsdag 28 september 2004 @ 19:58:30 #107
46149 __Saviour__
pi_22267492
Hoera - Zojuist box 6 gekocht en 2 losse DVD's om seizoen 2 compleet te krijgen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 28 september 2004 @ 21:44:16 #108
4259 JK
pi_22270741
Ik heb seizoen 3 gekocht, seizoen 6 koop ik dit weekend wel.

En weer een grote teleurstelling in seizoen 3... ze hebben de DVD's gebruikt uit de serie die ze al een jaar of 2 geleden verkochten. Toen had je voor 30 euro per dvd 4 afleveringen. Deze hebben ze uit de handel gehaald en gevuld in de DVD hoezen. Dus nu heb je niet zoals bij seizoen 2 en 7 netjes aangegeven welke disc je hebt. Nee, het gaat nu van 8 t/m 13 op de dvd's.... als de volume nr's van de dvd's die toen zijn uitgegeven.

Helaas heb ik die dan ook al 2 jaar geleden allemaal geleend van een collega dus heel seizoen 3 ken ik al, seizoen 4 ook voor de helft.. seizoen 5 ook redeiljk.... gelukkig koop ik seizoen 6 dit weekend en dan zit het erop, dan heb ik ze bijna allemaal gezien.

Maar erg jammer dat ze dus 'gebruikte' (lees ; 2 jaar eerder geperst) DVD's die niet verkocht zijn nu gebruiken in de seizoensverpakkingen, in elk geval bij seizoen 3.
  Donald Duck held dinsdag 28 september 2004 @ 22:00:18 #109
46149 __Saviour__
pi_22271276
inderdaad ja, dat verbaasde mij ook al bij de seizoen 6 box - 't zijn gewoon de DVD's die al langer los te koop waren. eerst dacht ik dat het een fout was van de free record shop was, maar blijkbaar dus niet.
Nou ja, heel veel maakt het niet uit. De aflleveringen staan er gewoon op, net als de extra's.

En zojuist nóg 2 losse dvd's online besteld, om seizoen 3 en 4 compleet te krijgen. M'n verzameling wordt steeds completer

En een tip voor iedereen: de boxen kosten bij de Media Markt slechts 40, toch weer 10 goedkoper dan bij de meeste andere zaken

En dit vind ik ook wel jammer:
quote:
Onlangs is MGM begonnen met het (deels opnieuw) uitgeven van de Stargate SG-1 seizoenen. Hierdoor word DVD-Home overladen met vragen over de verpakking.

De echte Stargate fans, waaronder wijzelf, hebben natuurlijk al de losse delen 1 t/m 23 (Best Of Season 1 en de delen seizoenen 2 t/m 6). Nu zijn seizoenen 2 en 7 recent uitgekomen. Dit geeft je de kans om je serie compleet te maken en alle seizoen bij elkaar te sparen, want ook het ontbrekende seizoen 1 gaat uitkomen. Echter het artwork van de seizoenboxen wijkt sterk af van de eerdere door Fox uitgebrachte losse delen.

Nu gaat dan het volgende in je kast gebeuren. De boxen van seizoen 1, 7 en 8 heb je dan in de mooie wit/zilveren verpakking, waarvan het artwork doorloopt op de zijkant (zie plaatje) zodat zij een geheel vormen. Maar de tussenliggende seizoenen 2 t/m 6 heb je in de hoesjes met de gekleurde
inlays. Natuurlijk wil iedereen graag dat zijn serie mooi compleet als een geheel in de kast staat.

DVD-Home krijgt daarover veel vragen of MGM ook de lege boxen van "The Best Of Season 1" en de "seizoenen 2 t/m 6" los gaat verkopen, zodat iedereen zijn collectie compleet kan maken met dat mooie artwork.

Helaas moeten wij deze mensen (waaronder onszelf) zeer teleurstellen. Na contact te hebben gehad met MGM hebben zij ons toegezegd dat ze niet van plan zijn de tussenliggende boxen leeg te verkopen (dat wordt dus klussen door creativelingen in photoshop!).
De stelling van MGM is dat zij DVD's verkoopt en geen verpakkingen, maar je moet hierbij ook niet uit het oog verliezen dat de seizoenboxen een heel stuk voordeliger zijn dan de losse delen.

[ Bericht 33% gewijzigd door __Saviour__ op 28-09-2004 22:35:25 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:59:46 #110
17646 SuperG
SG surft naar PC Hardware
pi_22274799
quote:
Op maandag 27 september 2004 20:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Vanavond de finale van seizoen 1. En voor zover ik begrepen heb heeft Veronica niet de uitzendrechten voor andere seizoenen. Zou wel jammer zijn.
Maar ja, binnenkort koop ik weer nieuwe DVD-boxen, uitzendingen zijn nergens voor nodig

hehe, net in de episode van vanavond, 'Politics'. Daniel Jackson: "we'll just upload a virus into their mothership". Verwijzinkje naar Independence Day
Ja heb ik ook gezien wel geinig.
Maar zijn ze dus nog bezig met Seizoen 1 op TV.?

Welke seizoenen zijn er ooit es uitgezonden.

Mijn eerste DVD seizoen wat ik heb is de Duitse Seizoen 6 media markt in .de
Broer heeft Seizoen 7 de Benelux versie MEdiamarkt in NL

Die 6 uit duitsland is met holo plaatjes er op die NL versie niet.
Ook heel ander menu strucktuur.
Bij de duitse is knop Next de volgende aflevering. bij NL moet je het menu in.

Ik moet nog 1,2,3,4,5
en komt er nog een 8ste seizoen?

Daarnaast is op DVD kijken veel relaxter
GAK8NSLI + X2 3800 + X1800XL + 2GB + Ageia P1
GA7DXR + XP 2400 + 9500Pro + 768MB
PC4800D + P4C 2,4G + 1GBRam + 7900GSPlus 512MB + Ageia P1
  Donald Duck held woensdag 29 september 2004 @ 00:55:30 #111
46149 __Saviour__
pi_22276195
Veronica zond inderdaad seizoen 1 uit. Da's nu afgelopen, seizoen 2 en verder komt voorlopig nog niet. Ze zijn ooit tot seizoen 4 gekomen, maar daarna kwamen alleen nog herhalingen.
En er is inderdaad een 8e seizoen, dat draait nu in de VS. Het zal nog wel even duren voordat de DVD-box daarvan hier beschikbaar komt. En na seizoen 8 is er nóg meer Stargate, in de vorm van de nieuwe serie Stargate Atlantis
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22276423
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Veronica zond inderdaad seizoen 1 uit. Da's nu afgelopen, seizoen 2 en verder komt voorlopig nog niet. Ze zijn ooit tot seizoen 4 gekomen, maar daarna kwamen alleen nog herhalingen.
En er is inderdaad een 8e seizoen, dat draait nu in de VS. Het zal nog wel even duren voordat de DVD-box daarvan hier beschikbaar komt. En na seizoen 8 is er nóg meer Stargate, in de vorm van de nieuwe serie Stargate Atlantis
ze staan overigens wel in de tvgids van volgende week... met een afleverings titel...
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  Donald Duck held woensdag 29 september 2004 @ 01:10:41 #113
46149 __Saviour__
pi_22276471
wél? Dan hebben ze ondertussen de uitzendrechten weten te verkrijgen. Zou erg mooi zijn
Welke titel staat er? 'The Serpents Lair'? Daarmee zouden ze moeten verder gaan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22276503
"In the line of Duty" overigens staat er maar bij 1 van de twee uitzendingen een titel, dus ik denk eerder dat er een fout is gemaakt (aangezien Angel op maandag rond die tijd zou komen) alleen over de eerste uitzending is door Veronica niet gerept.

Dat is dus episode twee van seizoen twee

*Veronica maak me blij PLEASE*
  Donald Duck held woensdag 29 september 2004 @ 01:14:51 #115
46149 __Saviour__
pi_22276521
Da's de 2e aflevering van seizoen 2. Eerst zou aflevering 1 uiteraard moeten komen, want da's het vervolg op 'Within The Serpent's Grasp', de finale van seizoen 1.
Maar komen er niet weer 2 afleveringen, zoals de laatste weken wel vaker was?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22276540
quote:
Op woensdag 29 september 2004 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's de 2e aflevering van seizoen 2. Eerst zou aflevering 1 uiteraard moeten komen, want da's het vervolg op 'Within The Serpent's Grasp', de finale van seizoen 1.
Maar komen er niet weer 2 afleveringen, zoals de laatste weken wel vaker was?
In mijn gids (Avrobode) staat dat wel... maar ik denk dat het niet op waarheid berust
  Donald Duck held woensdag 29 september 2004 @ 01:18:45 #117
46149 __Saviour__
pi_22276565
hmm, even afwachten dan. Ook al zou er maar 1 aflevering komen, da's nog goed he. Zo lang ze maar doorgaan met uitzenden. Én in de goede volgorde als het even kan
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22276570
quote:
Op woensdag 29 september 2004 01:18 schreef __Saviour__ het volgende:
hmm, even afwachten dan. Ook al zou er maar 1 aflevering komen, da's nog goed he. Zo lang ze maar doorgaan met uitzenden. Én in de goede volgorde als het even kan
Daar schortte het bij Yorin ook nog wel eens aan
pi_22276597
  woensdag 29 september 2004 @ 01:24:35 #120
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_22276635
Goed nieuws!
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Donald Duck held woensdag 29 september 2004 @ 01:26:29 #121
46149 __Saviour__
pi_22276657
Da's mooi
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held woensdag 29 september 2004 @ 01:30:35 #122
46149 __Saviour__
pi_22276694
Als ze nu nog eventjes de rechten voor Stargate Atlantis binnen weten te slepen ....
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22276752
quote:
Op woensdag 29 september 2004 01:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze nu nog eventjes de rechten voor Stargate Atlantis binnen weten te slepen ....
reken eens uit hoe lang het duurt voordat we daar zijn met twee afleveringen op maandag avond
  Donald Duck held woensdag 29 september 2004 @ 01:38:52 #124
46149 __Saviour__
pi_22276791
hmm. Atlantis begon tegelijk met het begin van seizoen 8 van sg-1.
Dus seizoen 2 t/m 7 moet eerst komen. 6 seizoenen dus, elk 22 afleveringen. 6 x 22 = 132
2 episodes per week. 132 / 2 = 66 weken = meer dan een jaar
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22402190
ik gisteren ff seizoen 6 gekocht om vanaf nu te gaan kijken op maandat (omdat ik dacht dat het er toch niet meer opkwam) maar gelukkig het er wel op .. dus kan ik seizoen 6 nog ff in de kast schuiven

goed bezig van mij he
pi_22403455
Over 25 min The Serpents Lair, Is weer een super episode
  Donald Duck held maandag 4 oktober 2004 @ 20:21:10 #127
46149 __Saviour__
pi_22403848
zeker een mooie episode ja.
Later, in seizoen 3, is er weer episode die met deze grote Goa'uld aanval te maken heeft, in een paralelle wereld (via die spiegel). Ook een erg mooie aflevering is dat! Ik denk dat ik die binnenkort ook weer eens ga bekijken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22421581
welke aflevering kwamen de asgards voor het eerst in voor?
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 15:59:15 #129
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_22421642
"Thor's hammer" (seizoen 1, aflevering 9) worden ze voor het eerst genoemd en in "Thor's Chariot" (seizoen 2, aflevering 6), zie je thor's ruimteschip voor het eerst in actie. "The Fifth Race" (seizoen 2, aflevering 15), daar zie je ze voor het eerst.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_22422926
The Fifth Race is echt een verschrikkelijk goede episode!
  Donald Duck held dinsdag 5 oktober 2004 @ 17:18:12 #131
46149 __Saviour__
pi_22423183
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 17:05 schreef metallicattim het volgende:
The Fifth Race is echt een verschrikkelijk goede episode!
Zeker. Ik vind alle episodes met de Asgard wel stoer. Echt een superras
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22425661
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 17:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zeker. Ik vind alle episodes met de Asgard wel stoer. Echt een superras
komen ze trouwens in seizoen 6,7,8 nog veel voor?
pi_22426857
Ben al halverwege m'n seizoen2 dvdbox. Kijk nu ongeveer 2 afleveringen per dag
And im lovin it!!

Begin steeds meer afleveringen tegen te komen die ik nog niet had gezien, en er komt steeds meer informatie voor het grote verhaal bij. Gisteren nog Matter of Time gezien... al een paar keer eerder op tv gezien, maar echt een top aflevering!
Ik kan me echt niet indenken wat er allemaal staat te gebeuren in verdere seizoenen. Vanaf seizoen 3 wordt het allemaal nieuw voor me!

Binnenkort ga ik seizoen 3 en 6 maar eens kopen.
Ik hoor alleen wel dat seizoen3 allemaal oude dvd's gebruikt, dat vind ik wel jammer
  Donald Duck held dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:06:05 #134
46149 __Saviour__
pi_22429942
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 19:19 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

komen ze trouwens in seizoen 6,7,8 nog veel voor?
Ik heb die seizoenen nog niet helemaal gekeken. Ik heb de box van 6 en 7 al, maar nog niet alles gezien, omdat ik alles gewoon vanaf het begin wil gaan kijken, in de goede volgorde. De Asgard komen er nog wel in voor, maar hoe veel, dat weet ik nog niet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:09:09 #135
46149 __Saviour__
pi_22430039
quote:
Ik kan me echt niet indenken wat er allemaal staat te gebeuren in verdere seizoenen. Vanaf seizoen 3 wordt het allemaal nieuw voor me!
De verhaallijn wordt echt prachtig! Al die Goa'uld (Anubis, Sokar, Ba'al), dat wordt echt mooi! En de Ancients (de bouwers van de Stargates) waar steeds meer bekend over wordt (wat uiteindelijk leidt tot de serie Stargate Atlantis), je hebt nog heel wat mooie episodes voor de boeg!
quote:
Ik hoor alleen wel dat seizoen3 allemaal oude dvd's gebruikt, dat vind ik wel jammer
De seizoen 6 box heeft ook de 'oude' DVD's. Maar maakt dat nou wel zo veel uit? De afleveringen staan er gewoon op, in perfecte kwaliteit. De menu's doen niet onder voor die van de nieuwe DVD's, zoals seizoen 7. En ook staan er gewoon extra's op.

En nog even over de Asgard Zó stoer he! Toen je ze voor het eerst echt in actie zag, in 'Thor's Chariot' Hoe zijn schip de Goa'uld eventjes van de planeet trapt

Toen al werden de Asgard mijn favorieten uit de serie

[ Bericht 10% gewijzigd door __Saviour__ op 05-10-2004 23:29:33 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22431277
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:48 schreef Monidique het volgende:
Een beetje jammer dat het historisch gezien nogal vervalt in jammerlijke clichés.

De Middeleeuwen een tijd waarin de wetenschap achthonderd jaar stilstond?
Waarschijnlijk is dat niet zo goed vertaalt. Het zal hier gaan om de Vroege Middeleeuwen, of te wel: The Dark Ages. Historisch gezien is er vrij weinig bekend over deze periode. Vanaf 900 n Chr., de volle Middeleeuwen, zijn er meer gegevens bekend.

Ik vind Stargate een leuke serie. Tot dat Veronica hem weer begon uit te zenden had ik alleen zo nu en dan een aflevering gezien. Ik vind het wel leuk dat ik nu de kans krijg om alles achter elkaar te zien. (Dat is: totdat Veronica besluit geen afleveringen meer uit te zenden, hopelijk komt dat nog lang niet..)
pi_22432086
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 20:13 schreef Refragmental het volgende:

bofkontje.. ik heb net de eerst aflevering van seizoen 6 gezien.. en geloof me.. in seizoen 4 en 5 zul je genoeg top afleveringen hebben
pi_22432162
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:

[afbeelding]

Toen al werden de Asgard mijn favorieten uit de serie
owwwwhhhhh nu weet ik het weer wanneer ze voor de eerste keer te zien zijn
pi_22447963
Heye... er is een aflevering dat O'neil en Teal'c samen met Sam samen StarWars gaan kijken... Welke aflevering is dat, ik kan 'm niet vinden...
Het gras moet overal weleens gemaaid worden...
pi_22448985
Net "The Fifth Race" gezien.... WOW!!
Blijft een mooie aflevering, khad em al een paar keer eerder gezien, maar hij blijft steengoed!

Ik vraag me af wat er met de tekening van de DHD is gebeurd?
Want dat is nu (Halverwege seizoen2) nog een probleem bij SGC, de lange dial-up tijden. Iets van 55 seconden dacht ik. Terwijl dat met zo'n DHD flink ingekort kan worden. Ze hadden ook al die DHD van de 2de stargate, vraag me ook af wat daarmee gebeurd is.
  Donald Duck held vrijdag 8 oktober 2004 @ 23:40:20 #141
46149 __Saviour__
pi_22502162
quote:
Ik vraag me af wat er met de tekening van de DHD is gebeurd?
Die hebben ze nog altijd gewoon. En ze hebben er wel wat van geleerd. In de aflevering Avenger 2.0 bijvoorbeeld uploaden ze een virus in een DHD om deze onbruikbaar te maken.
quote:
Want dat is nu (Halverwege seizoen2) nog een probleem bij SGC, de lange dial-up tijden. Iets van 55 seconden dacht ik. Terwijl dat met zo'n DHD flink ingekort kan worden. Ze hadden ook al die DHD van de 2de stargate, vraag me ook af wat daarmee gebeurd is.
Hoe dat precies zit weet ik niet meer, maar op een gegeven moment krijgt Rusland de 2e gate + DHD in handen.

Hebben jullie Wormhole X-Treme touwens al gezien? Dit is de 100e episode, en die is echt zó grappig! 't is een parodie op zichzelf, met enorm veel inside jokes en verwijzingen. En met een alternatief SG-1 team :
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22504839
Haha jah ik zet em gelijk weer eff op, eff mn geheugen opfrissen, wat ik me kan herrineren was dat een zeer goeje episode
Leuk dat ze zoiets toch kunnen doen he
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 01:41:55 #143
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_22505067
Vraagje, zijn er ook volledige boxen per seizoen van Stargate beschikbaar.
De boxen die ik tegenkom bevatten meestal een paar afleveringen in een niet chronologische volgorde en dat zuigt...

Edit: Die DVD boxen van de FRS van ¤ 50 zijn wel volledige seizoenen volgens mij, maar daar hebben ze seizoen 1 weer niet
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_22506828
quote:
Heye... er is een aflevering dat O'neil en Teal'c samen met Sam samen StarWars gaan kijken... Welke aflevering is dat, ik kan 'm niet vinden...
volgens mij niet kijken.. o'\neil maakte er een grapje over bij teal'c was in de aflevering dat er een alien (weet zo de naam niet) op aarde kwam, en bij sam in huis ging zitten
quote:
ja.. ze zijn nog niet allemaal uit.. maar na november kun je alle seizoenen kopen (met uitzondering van 8)
  Donald Duck held zaterdag 9 oktober 2004 @ 10:58:49 #145
46149 __Saviour__
pi_22507659
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 01:41 schreef FallenAngel666 het volgende:
...
Edit: Die DVD boxen van de FRS van ¤ 50 zijn wel volledige seizoenen volgens mij, maar daar hebben ze seizoen 1 weer niet
Nu zijn de volledige boxen van seizoenen 2,3,6,7 uit. Seizoenen 4 en 5 komen in oktober uit, en seizoen 1 in november. Seizoen 8 is nog niet bekend, want die is nog niet volledig uitgezonden in de VS.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 15:26:54 #146
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_22511597
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 10:58 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Nu zijn de volledige boxen van seizoenen 2,3,6,7 uit. Seizoenen 4 en 5 komen in oktober uit, en seizoen 1 in november. Seizoen 8 is nog niet bekend, want die is nog niet volledig uitgezonden in de VS.
BETER!

http://www.vlietman-tradi(...)ds=Stargate++Seizoen

Hier kan je de boxen veel goedkoper krijgen en daar hebben ze seizoen 1 t/m 7 wel

Edit: pre-order dus..

[ Bericht 14% gewijzigd door FallenAngel666 op 09-10-2004 15:37:37 ]
Signature:
Maximaal
4
regels
  Donald Duck held zaterdag 9 oktober 2004 @ 15:43:21 #147
46149 __Saviour__
pi_22511867
Ha, 37.50. Nóg goedkoper dus. Ik heb de boxen tot nu toe bij de Media Markt gehaald voor 40.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 15:46:19 #148
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_22511924
Yep, ik heb zojuist seizoen 2 en 3 gekocht. Seizoen 1 staat in pre-oder
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_22514941
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 15:46 schreef FallenAngel666 het volgende:
Yep, ik heb zojuist seizoen 2 en 3 gekocht. Seizoen 1 staat in pre-oder
wat zijn verzend kosten??

keb namelijk alle boxen nu voor 44 euro bij frs..
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 19:18:52 #150
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_22516186
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 18:15 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

wat zijn verzend kosten??

keb namelijk alle boxen nu voor 44 euro bij frs..
¤ 1,95
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_22516993
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 15:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Ha, 37.50. Nóg goedkoper dus. Ik heb de boxen tot nu toe bij de Media Markt gehaald voor 40.
40 Bij de mediamarkt?

Hier in maastricht voor 36,95.
Komt waarschijnlijk omdat de mediamarkt hier nog geen week geleden geopend is.
  Donald Duck held zaterdag 9 oktober 2004 @ 20:04:56 #152
46149 __Saviour__
pi_22517096
De Media Markt heeft nogal eens aanbiedingen die slechts in 1 filiaal gelden. Is blijkbaar met die boxen ook zo.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22578640
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 20:00 schreef Refragmental het volgende:

[..]

40 Bij de mediamarkt?
waarom is onze mediamarkt altijd zo verschrikkelijk duur met zulke boxen...
59 euro voor stargate...
pi_22579585
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 17:51 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

59 euro voor stargate...

Dat is gewoon 15 euro ofzo boven de standaardprijs.
Geloof ik niks van.
  Donald Duck held dinsdag 12 oktober 2004 @ 19:08:49 #155
46149 __Saviour__
pi_22580061
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 17:51 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

59 euro voor stargate...
Als je een OV-kaart hebt, ben je zo bij een andere Media Markt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22581055
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Als je een OV-kaart hebt, ben je zo bij een andere Media Markt
mmmm voor die 4 euro jaag ik niet heel het land door... want krijg ze nu voor 44 euro bij Free record shop
pi_22585313
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 19:54 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

mmmm voor die 4 euro jaag ik niet heel het land door... want krijg ze nu voor 44 euro bij Free record shop
Je heel verhaal klopt van geen kant...

Eerst zeg je 59 euro.
Nu zeg je dat je het niet voor die 4 euro doet want bij de FRS krijg je em voor 44 euro.
44+4= 48.

Wat is et nu?
  Donald Duck held dinsdag 12 oktober 2004 @ 22:55:32 #158
46149 __Saviour__
pi_22585725
Hij gaat niet naar een andere MM om het daar voor 40 te halen, maar naar de FRS voor 44.
44-40=4
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22586104
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 22:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Hij gaat niet naar een andere MM om het daar voor 40 te halen, maar naar de FRS voor 44.
44-40=4
uhmm snap je niet..

in zwolle is de mediamarkt altijd zo ontzettend duur.. buffy, stargate, angel al die boxen zijn daar vet duur.. terwijl ik heel veel mediamarkts hoor die zo goedkoop zijn...

ben niet aan het zoeken naar goedkopere hoor.. keb zo'n 10 % kortingspas bij frs en dat werkt mooi..
  Donald Duck held dinsdag 12 oktober 2004 @ 23:45:28 #160
46149 __Saviour__
pi_22587128
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 23:09 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

uhmm snap je niet..
En ik dacht juist dat ik jou snapte
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held woensdag 13 oktober 2004 @ 22:24:07 #161
46149 __Saviour__
pi_22608385
hehe, screenshot uit de aflevering die ik net zat te kijken:
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 13 oktober 2004 @ 23:25:11 #162
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_22609910
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Signature:
Maximaal
4
regels
  donderdag 14 oktober 2004 @ 10:47:28 #163
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_22616039
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_22623333

jah hoor we zijn weer een plaag

dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:27:39 #165
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_22721362
Woohoo!
Season 2 en 3 zijn binnen!
Even sparen tot november en dan worden season 1, 4, 5, 6 en 7 in één keer besteld
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_22727656
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:27 schreef FallenAngel666 het volgende:
Woohoo!
Season 2 en 3 zijn binnen!
Even sparen tot november en dan worden season 1, 4, 5, 6 en 7 in één keer besteld
En dan wachten op Seizoen 8 en de spin-off Atlantis
Ik ben nu al bij disc2 van seizoen3... tot nu toe zijn alle seizoen3 afleveringen kompleet nieuw voor me.
Seizoen 4 en 5 ook al besteld, krijg ik ook bericht van wanneer ze binnen komen.
Seizoen Pre-1, 2, 6 en 7 heb ik al hier naast me liggen
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:14:17 #167
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_22728784
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 17:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En dan wachten op Seizoen 8 en de spin-off Atlantis
Ik ben nu al bij disc2 van seizoen3... tot nu toe zijn alle seizoen3 afleveringen kompleet nieuw voor me.
Seizoen 4 en 5 ook al besteld, krijg ik ook bericht van wanneer ze binnen komen.
Seizoen Pre-1, 2, 6 en 7 heb ik al hier naast me liggen
Pre-1
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_22729758
moet jullie eens gauw kijken wat voor gave afleveringen er gauw aankomen op tv
  Donald Duck held dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:13:39 #169
46149 __Saviour__
pi_22729932
Thor's Chariot is toch de volgende? Die's erg cool
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22730152
jammer dat er nu maar 1 aflevering per week komt..
pi_22730155
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 19:05 schreef Ericjuh het volgende:
moet jullie eens gauw kijken wat voor gave afleveringen er gauw aankomen op tv
als ze maar 1 aflevering doen op maandag door dat domme ontwerp wedstrijdje schiet het niet op
  Donald Duck held dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:27:18 #172
46149 __Saviour__
pi_22730241
Ik zag net trouwens Sliders. En ik meende een gebouw te herkennen dat ook in SG-1 te zien was op een off-world missie, hier te zien op de achtergrond:

Blijkbaar kicken SF-schrijvers nogal op dat gebouw
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22730673
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 19:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zag net trouwens Sliders. En ik meende een gebouw te herkennen dat ook in SG-1 te zien was op een off-world missie, hier te zien op de achtergrond:
[afbeelding]

Blijkbaar kicken SF-schrijvers nogal op dat gebouw
Jaaaaah
Dat gebouw uit "Poison" toch?
Die setting kwam me al bekend voor.
Kheb vroeger ook ontzettend veel Sliders gezien.
pi_22730717
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:14 schreef FallenAngel666 het volgende:

[..]

Pre-1
Jep.
"Best of Season 1" staat erop.
Een paar afleveringen van seizoen 1. Koste iets van 14.99 ofzo en bevat maar 2 DVD's.
pi_22869686
vanavond Thor's Chariot
pi_22872265
wat blijft dat ruimte schip van thor toch super mooi he ...
  Donald Duck held maandag 25 oktober 2004 @ 22:20:57 #177
46149 __Saviour__
pi_22873652
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:39 schreef Ericjuh het volgende:
wat blijft dat ruimte schip van thor toch super mooi he ...
Mooi designtje ja, de Asgard hebben smaak
Dat nieuwe schip O'Neill zag er helemaal tof uit, jammer dat maar zo kort bestaan heeft
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22887512
jah Carter ook met haar domme ideeën
pi_22905673
Zit nu aan de laatste 2 afleveringen van Seizoen 3
Seizoen 4 en 5 zouden in oktober uitkomen... heb er alleen helaas nog niks van gemerkt.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 14:53:29 #180
17061 mvt
blame Canada
pi_22906281
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:20 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Mooi designtje ja, de Asgard hebben smaak
Dat nieuwe schip O'Neill zag er helemaal tof uit, jammer dat maar zo kort bestaan heeft
Als het goed is word de Daniël Jackson ook zo'n zelfde schip. Heb niet vergeleken met elkaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We were to understand there would be pie and punch?
  woensdag 27 oktober 2004 @ 15:01:03 #181
17061 mvt
blame Canada
pi_22906462
Nog even over Teal'C. Wat vonden jullie van hem opeens bij de eerste aflevering van seizoen 8??
pi_22925458
pi_22978000
Heb eindelijk seizoen 4 en 5 ook binnen.
Ik heb nu dus alles op seizoen 1 en 8 na

Ben nu bij de eerste afleveringen van seizoen 4, en ik moet zeggen... WOW.
De Asgards weten wel wat mooi shipdesign is.

En ik heb nog nooit zo hard gelachen als bij de aflevering "Upgrades"
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:48:34 #184
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_22979107
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 16:48 schreef Refragmental het volgende:
Mhoa ik denk dat ik er wel 1 kan verzinnen die nog leuker is.
Heeft onder meer iets te maken met oppurtinity
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  zondag 31 oktober 2004 @ 18:55:29 #185
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_22980479
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:01 schreef mvt het volgende:
Nog even over Teal'C. Wat vonden jullie van hem opeens bij de eerste aflevering van seizoen 8??
What's with the hair? No really, what's with the hair?
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Donald Duck held zondag 31 oktober 2004 @ 20:41:49 #186
46149 __Saviour__
pi_22983020
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 16:48 schreef Refragmental het volgende:
Ben nu bij de eerste afleveringen van seizoen 4, en ik moet zeggen... WOW.
De Asgards weten wel wat mooi shipdesign is.
Je doelt op de O'Neill? Die's érg stoer ja
quote:
Er zijn nog veel meer grappige episodes. Window of Opportunity bijvoorbeeld, die's echt zó tof. Wormhole X-Treme is ook lachen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_22997681
waar halen jullie het geld vandaan voor heel die dvd`s 4 afleveringen kosten al ¤36 laat staan een heel seizoen.

ben trouwens een grote fan er van hoop dat stargate atlantis ook nog hiet uitkomt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Donald Duck held maandag 1 november 2004 @ 14:20:05 #188
46149 __Saviour__
pi_22997748
quote:
Op maandag 1 november 2004 14:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
waar halen jullie het geld vandaan voor heel die dvd`s 4 afleveringen kosten al ¤36 laat staan een heel seizoen.

ben trouwens een grote fan er van hoop dat stargate atlantis ook nog hiet uitkomt
De losse DVD's zijn inderdaad erg duur, maar:
Er zijn ook complete seizoenboxen te koop. Dat zijn 6 DVD's voor 40 euro
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 1 november 2004 @ 19:29:33 #189
17061 mvt
blame Canada
pi_23004055
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zijn nog veel meer grappige episodes. Window of Opportunity bijvoorbeeld, die's echt zó tof.
Dat is trouwens ook een van mijn favorieten. Gewoon als luchtige aflevering tussendoor. Erg leuk uitgewerkt.
pi_23004786
quote:
Op maandag 1 november 2004 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De losse DVD's zijn inderdaad erg duur, maar:
Er zijn ook complete seizoenboxen te koop. Dat zijn 6 DVD's voor 40 euro
hier in de lokale cd winkel is dvd al ¤36 lijkt mij sterk dat dan een hele box maar ¤40 is ?

zitten jullie trouwens ook te wachten op de 11de aflevering van atlantis
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  Donald Duck held maandag 1 november 2004 @ 20:03:10 #191
46149 __Saviour__
pi_23004864
De seizoensboxen kosten wel degelijk slechts 40 euro (Media Markt). De Free Record Shop heeft ze ook, voor 50: http://www.freerecordshop(...)asp?productid=603178
en 36 euro voor 1 DVD? Wat voor absurd dure winkel is dat nou weer?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_23011961
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

hier in de lokale cd winkel is dvd al ¤36 lijkt mij sterk dat dan een hele box maar ¤40 is ?

zitten jullie trouwens ook te wachten op de 11de aflevering van atlantis
Het lijkt je sterk... maar ik heb hier toch echt seizoen 2 t/m 7 liggen a 34 tot 40 euro per stuk.
Per seizoen 6 DVD's. Seizoen 1 zal deze maand uitkomen.

Hier
http://www.nl.bol.com/is-(...)=&lgl_BOL_OWNER_ID=1

Seizoen 2 (6 DVD)
43 euro bij bol.com
Bij de mediamarkt stukken goedkoper.
  Donald Duck held maandag 1 november 2004 @ 23:47:27 #193
46149 __Saviour__
pi_23012077
quote:
Op maandag 1 november 2004 23:44 schreef Refragmental het volgende:

Het lijkt je sterk... maar ik heb hier toch echt seizoen 2 t/m 7 liggen a 34 tot 40 euro per stuk.
Per seizoen 6 DVD's. Seizoen 1 zal deze maand uitkomen.
Je hebt alle seizoenen in die nieuwe zilveren boxen?
* jaloers is

Ik heb de helft in zilveren boxen, de helft losse DVD-doosjes. Staat toch net iets minder mooi in de kast
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_23013799
quote:
Op maandag 1 november 2004 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je hebt alle seizoenen in die nieuwe zilveren boxen?
* jaloers is

Ik heb de helft in zilveren boxen, de helft losse DVD-doosjes. Staat toch net iets minder mooi in de kast

Heeft aardig wat gekost, maar ik ben nu dan ook wel hopeloos verslaafd geworden aan Stargate En het staat ontzettend mooi zo'n complete set (op seizoen 1 en 8 na want die moeten nog uitkomen).
Iedere dag minstens 1 aflevering kijken, meestal 2. Af en toe zelfs 3 of 4
Ik zit nu al bij disc 2 van seizoen 4 en het wordt steeds beter
Zometeen ga ik "The First Ones" bekijken

Ook leuk... op alle discs staan ook special features e.d.
Enkel bij seizoen 2 had ik geen special features kunnen vinden.

Ow jah.... ik heb nu ook al 2 of 3 dromen gehad over de stargate... is dat erg?
  Donald Duck held dinsdag 2 november 2004 @ 14:36:37 #195
46149 __Saviour__
pi_23023640
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 01:38 schreef Refragmental het volgende:
Ow jah.... ik heb nu ook al 2 of 3 dromen gehad over de stargate... is dat erg?
Da's behoorlijk erg ja
Waarover precies gingen ze
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_23025858
leuk sinterklaas cadeau zo`n box

daar kun je bijna niet tegen branden
  Donald Duck held dinsdag 2 november 2004 @ 21:24:18 #197
46149 __Saviour__
pi_23033384
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 16:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
leuk sinterklaas cadeau zo`n box
Zeker - ik heb de laatste box al aan de Sint gevraagd
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:20:33 #198
2347 deff
..until the reaper sings
pi_23206395
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:48 schreef HighLander het volgende:

[..]

Mhoa ik denk dat ik er wel 1 kan verzinnen die nog leuker is.
Heeft onder meer iets te maken met oppurtinity
das toch wel 1 van me fav eps

teal'c die met deuren terug slaat

upgrades ook leuke episode, alles met thor/freija/*insert any asgard here* is ook ok.
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
  Donald Duck held dinsdag 9 november 2004 @ 23:42:46 #199
46149 __Saviour__
pi_23207302
Die deur is lollig ja
En ook in dezelfde episode
SPOILER
Ook 'Urgo' is lollig. Echt weer zo'n pure fun aflevering.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_23209863
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:36 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Da's behoorlijk erg ja
Waarover precies gingen ze
Damn... zie nu pas je reactie.
*schaam*

Bij 1 van de dromen had ik een stafwapen vast en schoot ik op een stel transport circles die op een douchcabine leek, en daar stond dan iemand in... superwazig.

Andere keer kwam alleen de stargate in voor, meer weet ik niet meer

"Urgo" is overigens ook leuk.
Urgo (Tom DeLuise volgens mij, toch?) is de vader van de creative director van Stargate, die overigens ook in bijna iedere aflevering een kleine rol heeft
Maar "Upgrades" en "Window of Oppertunity" zijn tot nu toe m'n meest favoriete kwa humor (niet kwa verhaallijn, daar scoren de Asgard afleveringen hoger in )
  Donald Duck held donderdag 11 november 2004 @ 19:48:12 #201
46149 __Saviour__
pi_23249399
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 11 november 2004 @ 20:12:59 #202
17061 mvt
blame Canada
pi_23250016
quote:
Op donderdag 11 november 2004 19:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Ra keert terug!
quote:
De grootste en slechtste System Lord aller tijden, Ra
Nou, ik zou Anubis ook weer geen watje noemen.
  Donald Duck held donderdag 11 november 2004 @ 20:22:43 #203
46149 __Saviour__
pi_23250243
Ik heb eigenlijk geen idee hoe machtig Anubis is, zo ver heb ik de DVD's nog niet bekeken. Maar Ra was wel enorm machtig voordat hij op Abydos werd opgeblazen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 11 november 2004 @ 20:51:52 #204
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_23250922
quote:
Op woensdag 10 november 2004 02:19 schreef Refragmental het volgende:
"Urgo" is overigens ook leuk.
Urgo (Tom DeLuise volgens mij, toch?) is de vader van de creative director van Stargate, die overigens ook in bijna iedere aflevering een kleine rol heeft
Dom DeLuise. Ooit bekend als komiek hehe.

Peters broer David heeft ook in SG-1 gespeeld als ' Pete Shanahan' en hun andere broer Michael in "Wormhole X-Treme" als 'Nick Marlowe/Colonel Danning'.

Alleen hun moeder Carol heeft nooit in SG-1 gespeeld.

[ Bericht 21% gewijzigd door Witchfynder op 11-11-2004 20:58:11 ]
  donderdag 11 november 2004 @ 20:54:37 #205
17061 mvt
blame Canada
pi_23250987
quote:
Op donderdag 11 november 2004 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe machtig Anubis is, zo ver heb ik de DVD's nog niet bekeken. Maar Ra was wel enorm machtig voordat hij op Abydos werd opgeblazen.
geen idee hoever je alles gezien hebt
SPOILER
vrij machtig dus
pi_23339254
volgende week maandag dubbele aflevering

en mvt jij was ook opeens in het defensie topic
  Donald Duck held maandag 15 november 2004 @ 23:19:05 #207
46149 __Saviour__
pi_23342298
De aflevering van vanavond was echt tof, want daarin werd de basis gelegd voor twee toffe verhaallijnen: Het Harsesis-kind en de Tok'ra
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 15 november 2004 @ 23:38:41 #208
17061 mvt
blame Canada
pi_23342896
quote:
Op maandag 15 november 2004 21:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
volgende week maandag dubbele aflevering

en mvt jij was ook opeens in het defensie topic
je verveelt je weleens.
  maandag 15 november 2004 @ 23:39:59 #209
17061 mvt
blame Canada
pi_23342941
quote:
Op maandag 15 november 2004 23:19 schreef __Saviour__ het volgende:
De aflevering van vanavond was echt tof, want daarin werd de basis gelegd voor twee toffe verhaallijnen: Het Harsesis-kind en de Tok'ra
Nog beter zelfs als je doortrekt wie allemaal met dat kind te maken krijgen.
pi_23343379
gaat idd heel erg ver. Dat vind ik nou het mooie van SG-1, die continueteit
  Donald Duck held dinsdag 16 november 2004 @ 00:06:37 #211
46149 __Saviour__
pi_23343791
WOEI! Eindelijk officiële bevestiging: Er komt een negende seizoen van SG-1!!
www.stargate.nl.tt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 16 november 2004 @ 00:37:38 #212
17061 mvt
blame Canada
pi_23344591
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 00:06 schreef __Saviour__ het volgende:
WOEI! Eindelijk officiële bevestiging: Er komt een negende seizoen van SG-1!!
www.stargate.nl.tt
quote:
Speculation has also flown that star Richard Dean Anderson ("Jack O'Neill") could ask for his shooting schedule to be reduced even further, perhaps even so far as to make him a recurring character instead of a regular.
pi_23344819
Dit MOEST gewoon wel, S8 is veel te braaf tot nu toe en ik las iets over de afsluiter van S8 ( waar ik nix over zeg ) wat gewoon niet het einde van SG-1 kon zijn...

Enneh Ik hoop toch dat Atlantis ook een aantal seizoenen blijft lopen

Mjah wel klote dat O'neill nog meer naar de background verdwijnt, kmis zn humor
  Donald Duck held dinsdag 16 november 2004 @ 00:55:22 #214
46149 __Saviour__
pi_23344843
Seizoen 9 gaat misschien een aantal niet afgeronde verhaallijnen uit het verleden opnieuw behandelen. Dingen zoals de Re'tu, Aris Boch (de premierjager), Nicholas Ballard (Daniel's oom die off-world is achtergebleven). Kan nog interessant worden

[ Bericht 22% gewijzigd door __Saviour__ op 16-11-2004 01:17:02 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 16 november 2004 @ 11:23:25 #215
17061 mvt
blame Canada
pi_23348552
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 00:53 schreef metallicattim het volgende:
Dit MOEST gewoon wel, S8 is veel te braaf tot nu toe en ik las iets over de afsluiter van S8 ( waar ik nix over zeg ) wat gewoon niet het einde van SG-1 kon zijn...
Zoals het allemaal liep de laatste paar seizoenen heeft het zich allemaal opgebouwd tot de finale van seizoen 7. Er komen zoooveel dingen samen en vele verhaallijnen eindigen daar. Seizoen 8 is eigenlijk weer meer opbouw, paar veranderingen erin en vooral weer de draad oppakken na de finale van seizoen 7.
Dus zoals je zegt, met seizoen 8 stoppen zou eigenlijk een schande zijn.
pi_23351426
YES Seizoen 9 !!!!
pi_23351847
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 13:52 schreef TheGeneral het volgende:
YES Seizoen 9 !!!!
en in het vervolg weer 2 afleveringen op tv...

kan het nog mooier!
  dinsdag 16 november 2004 @ 15:55:19 #218
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_23354214
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 14:13 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

en in het vervolg weer 2 afleveringen op tv...

kan het nog mooier!
Ja! Morgen krijg ik de seizoen 4 & 5 DVD boxen binnen
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_23354408
Kzit al bij seizoen 5, ik race door die seizoenboxen alsof het niks is
Geweldig gewoon die hele serie!!!

Ben benieuwd wanneer seizoen 1 te koop is, kan ik m'n moeder ook verslaafd maken
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:04:57 #220
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_23354467
Op 22 november zal seizoen 1 verkrijgbaar zijn.
Tenminste, waar ik de dvd boxen koop...
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_23356585
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 11:23 schreef mvt het volgende:

[..]

Zoals het allemaal liep de laatste paar seizoenen heeft het zich allemaal opgebouwd tot de finale van seizoen 7. Er komen zoooveel dingen samen en vele verhaallijnen eindigen daar. Seizoen 8 is eigenlijk weer meer opbouw, paar veranderingen erin en vooral weer de draad oppakken na de finale van seizoen 7.
Dus zoals je zegt, met seizoen 8 stoppen zou eigenlijk een schande zijn.
Daar heb je precies gelijk in!
Mjah nu nog zo lang wachten tot S8 weer verder gaat
  Donald Duck held dinsdag 16 november 2004 @ 19:19:55 #222
46149 __Saviour__
pi_23359013
Vandaag de seizoen 5 box gekocht. 44,95 stond er op de DVD-box zelf, maar volgens de kassa was het maar 34,95 - woei
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 20 november 2004 @ 00:02:20 #223
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_23438723
A.s. maandag
Signature:
Maximaal
4
regels
  Donald Duck held zaterdag 20 november 2004 @ 00:11:37 #224
46149 __Saviour__
pi_23438976
weer 2 afleveringen per keer
En 't begin v/d Tok'ra-verhaallijn, tof!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_23440353
het mooie is dat ik nu niet meer elke dag om 5 uur mn nest uit moet, dus ik kan beide afleveringen kijken, whoehoe
  Donald Duck held maandag 22 november 2004 @ 19:30:29 #226
46149 __Saviour__
pi_23498510
De eerste beelden van het nieuwe SG-1 computerspel

❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_23498708
wow
pi_23499095
concept van de game wat ik zes jaar geleden richting MGM had gestuurd was wel leuker...
  Donald Duck held maandag 22 november 2004 @ 19:55:40 #229
46149 __Saviour__
pi_23499151
wat was dat dan?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_23499316
4 game types waarbij je:
  • SG1 command bent (Strategy)
  • Leider was een SG team bent, en tussen spelers kan wisselen of in multiplayer een heel team kan spelen (1st person shooter)
  • Systemlord bent (Strategy)
  • Een van een zelf creeeren ras kon worden met punten zoals bijvoorbeeld Masters of Orion (Strategy, Civilization thema)

Allen te combineren in 1 online game te spelen in een LAN of op Internet. Aangezien het MMORPG genre nog niet zo bekend was had het voor ieder wat wils kunnen zijn.
  • Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
      Donald Duck held maandag 22 november 2004 @ 20:07:12 #231
    46149 __Saviour__
    pi_23499429
    Klinkt ook leuk.Geen idee hoe het spel gaat worden dat nu uitkomt, maar de graphics zien er iig al goed uit.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_23499496
    overigens (mocht je me niet geloven) ik heb het concept ooit (later) op sourceforge gecommit en dat is toen afgewezen (licentie problemen)... het moet nog ergens als 'stargate' geregistreerd staan
    pi_23499557
    quote:
    Op maandag 22 november 2004 19:30 schreef __Saviour__ het volgende:
    De eerste beelden van het nieuwe SG-1 computerspel

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    is het geen mod vvan doom3 of halflife2 want daar lijkt het wel op
      Donald Duck held maandag 22 november 2004 @ 20:12:24 #234
    46149 __Saviour__
    pi_23499573
    owja, met licenties zit je natuurlijk. Een hele tijd geleden werd er ook gewerkt aan een SG-1 mod voor Quake (of een of andere shooter, ik weet het niet meer). Die werd ook gecancelled omdat MGM er een stokje voor stak.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_23500353
    Het was nog voor die periode, maar de modjes van SF voorspelde al omdat ik nog geen definitieve licentie type kon zetten (code wel GPL natuurlijk maar artwork is sowieso onder licentie) dat dat eerst duidelijk moest zijn. MGM reageerde niet, en een boardspel maker van de stargate board game had me ook al verteld dat contact met MGM moeizaam ging en dat zijn relatie met hen inmiddels was verbroken.
    pi_23504176
    quote:
    Op maandag 22 november 2004 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
    owja, met licenties zit je natuurlijk. Een hele tijd geleden werd er ook gewerkt aan een SG-1 mod voor Quake (of een of andere shooter, ik weet het niet meer). Die werd ook gecancelled omdat MGM er een stokje voor stak.
    volgens mij is er een sg1 mod voor battlefield 1942
      maandag 22 november 2004 @ 22:49:30 #237
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_23504404
    Stomme ravijnhangers.

Hm, ik heb wel interesse voor een SG RTS.
      maandag 22 november 2004 @ 22:52:08 #238
    25527 FallenAngel666
    Think of the kittens!
    pi_23504484
    Season 1 en 6 boxen net besteld
    Het rijtje wordt al aardig compleet zo: 1, 2, 3, 4, 5, 6
    Signature:
    Maximaal
    4
    regels
      maandag 22 november 2004 @ 22:59:02 #239
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_23504698
    Maybourne. Altijd leuk als ie even langs komt vallen.
    pi_23505111
    heb als ik wat nieuwere seizoenen wil zien heb ik altijd dat ik bij bittorent de previewversies maar met iets van 3 kb/s kan downen

iemand enig idee hoe dat komt
      Donald Duck held dinsdag 23 november 2004 @ 00:45:18 #241
    46149 __Saviour__
    pi_23507419
    quote:
    Op maandag 22 november 2004 20:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

is het geen mod vvan doom3 of halflife2 want daar lijkt het wel op
    Nee, 't is echt een standalone spel. Komt in 2005 uit voor PC, XBOX en PS2.
    Zie ook http://www.stargate-thealliance.com/
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_23517918
    niet echt een bekende uitgever
    maar wellicht komen er meer spellen nu sony eigenaar is van mgm
      Donald Duck held donderdag 25 november 2004 @ 19:57:07 #243
    46149 __Saviour__
    pi_23573309
    Wie heeft de box van seizoen 1 al? Ik zag ergens een episode list daarvan, maar daar op ontbrak de pilot (Children Of The Gods). Smerig trucje van MGM om je 'Best Of Season 1' te laten kopen of was het lijstje gewoon verkeerd?
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_23573742
    dat zou echt smerig zijn! stel je kijkt de serie voor het eerst, heb je gewoon het intro niet!

ik hoop en denk toch echt dat het lijstje niet klopte....
    pi_23627061
    morgen trouwens weer een dubbele aflevering

zit trouwens met een probleem

ik krijg van de sint 1 season box maar ik weet niet welk season ik moet pakken want ik wil niet te ver op de zaken vooruitlopen namenlijk dus ik zat aan 3 te denken
    welke zouden jullie nemen
      Donald Duck held zondag 28 november 2004 @ 16:16:25 #246
    46149 __Saviour__
    pi_23628396
    Ik zou gewoon de box nemen van het eerstvolgende seizoen dat je nog niet kent. Zomaar een laat seizoen kiezen zou ik zeker niet doen vanwege spoilers.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_23629861
    1 seizoen box kost rond de 40 euro he... 9x40=360 hmm wel veel, maar ik denk wel dat ik ze me ook ooit 1 voor 1 ga aanschaffen, want dit is gewoon zon supergave serie die moet je niet van het internet plukken en zelf op dvd zetten

maargoed tot die tijd dat ik miljonair ben, zal ik ze toch downloaden
      Donald Duck held zondag 28 november 2004 @ 18:45:14 #248
    46149 __Saviour__
    pi_23630402
    35 euro bij de Media Markt. Ik heb nu alle DVD's, behalve seizoen 1. Maar die gaat er uiteraard zeer binnenkort komen. Ik was al begonnen met DVD's kopen voordat de relatief goedkope nieuwe seizoensboxen uitkwamen, daardoor heeft het me uiteindelijk best wel wat gekost. Maar ja, het is het meer dan waard.
    Ook Atlantis wil ik helemaal gaan kopen. Dat is helemaal goed te doen, als er gewoon jaarlijks een DVDbox beschikbaar komt
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_23630890
    Jah precies, als je gewoon met en met koopt is het allemaal te doen
    pi_23631208
    The Stargate Conspiracy
    Lynn Picknett & Clive Prince
    Revealing the Truth Behind Extraterrestrial Contact, Military Intelligence and the Mysteries of Ancient Egypt
    quote:
    The authors of "The Stargate Conspiracy" aim to expose one of the most insidious and dangerous plans of our times. One that involves intelligence agencies, politicians, international bestselling authors, and the world's leading scientists and industrialists. They believe that this conspiracy, centred upon the eternal mysteries of ancient Egypt, targets and threatens us all.;Lynn Picknett and Clive Prince highlight a secret agenda which has been pursued for nearly 50 years and which is emerging in the form of a hybrid fundamentalism on the eve of the Millennium. Tracing the identity of the groups involved and their pedigree through occult networks and mind-control experiments, the authors argue that at the heart of this conspiracy is the belief that ancient Egyptian gods were - and are - real extrterrestrial beings, that certain key people are in contact with these beings, and that they are about to return through the "stargate" between our world and theirs.;The authors reveal that the background to these ideas can be found within astonishingly advanced scientific knowledge encapsulated in the ancient Egyptian texts, now recognized as a major influence on the development of European thought. The US-funded excavations that have taken place on the Giza plateua since the 1970s - offically denied, but for which Picknett and Prince produce documented evidence - now appear to be the result of directives allegedly received through communication with beings of higher intelligence, who are instructing the conspirators to lay the foundations for great global changes.;But are we really preparing for the return of the gods? And, if so, will we be expected to accept unquestioningly the conspirators as our spokesmen? Or is this an exercise in mass deception designed to ensure our support of the conspirators? As the powerful few feed on millennial tension, triumphantly persuading us they alone know how to talk to the gods, the authors intend their work as a serious warning to mankind.
    Zouden de schrijvers van SG-1 hier een deel van hun inspiratie vandaan hebben?
      zondag 28 november 2004 @ 19:41:11 #251
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_23631747
    even naar het juiste topic gehaald
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 19:12 schreef __Saviour__ het volgende:
    Ik denk dat de Tok'ra, mochten ze écht met uitsterven bedreigd worden, gewoon onvrijwillige gastheren nemen. Dat deed Jolinar immers ook bij Samantha.
    En dan nog kunnen de Goa'uld zelf te oud worden en uiteindelijk sterven

En ja, de klonen worden ook steeds wat minder, daarom doen ze ook onderzoek. Al die opties hebben de Tok'Ra niet, behalve het vinden van een vriendelijke Goaúld queen.
      maandag 29 november 2004 @ 12:54:32 #252
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_23641343
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 19:41 schreef mvt het volgende:
    even naar het juiste topic gehaald
    [..]

En dan nog kunnen de Goa'uld zelf te oud worden en uiteindelijk sterven

En ja, de klonen worden ook steeds wat minder, daarom doen ze ook onderzoek. Al die opties hebben de Tok'Ra niet, behalve het vinden van een vriendelijke Goaúld queen.
    Goa'uld kunnen toch ook gewoon in het water overleven. Osiris heb 2000 jaar in een pot opgesloten gezeten. Aflevering waar hij uiteindelijk die ex van Daniel > Sarah als host neemt en wegvliegt in een spaceship.
    Op de home-planet van de goa'uld zat het water vol met goa'ulds
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_23642696
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 12:54 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Goa'uld kunnen toch ook gewoon in het water overleven. Osiris heb 2000 jaar in een pot opgesloten gezeten. Aflevering waar hij uiteindelijk die ex van Daniel > Sarah als host neemt en wegvliegt in een spaceship.
    Op de home-planet van de goa'uld zat het water vol met goa'ulds
    Die potten zijn daar speciaal voor gemaakt, dat is niet alleen maar gewoon water wat er in zit. Dat wordt ook nog ergens verteld, volgens mij ook in die aflevering.
    En dat water op de home-planet van de goa'uld, tja, ik heb geen idee, misschien dat de symbiotes pas na een aantal generaties of jaren van leven in een gastheer afhankelijk van hen worden, of heeft dat water ook dezelfde eigenschappen.
    you have the right to remain silent, so shut the **** up,
    you have the right to an attorney, if you can't afford one, we'll provide you with the dumbest lawyer on earth
    pi_23642871
    SPOILER
    pi_23643326
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 13:57 schreef Ericjuh het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
      Donald Duck held maandag 29 november 2004 @ 14:16:32 #256
    46149 __Saviour__
    pi_23643345
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 13:57 schreef Ericjuh het volgende:
    SPOILER
    Nee, vanavond komen The Tok'ra (II) en Spirits. De aflevering die je bedoelt komt volgende week.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_23647511
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 13:51 schreef Elladan het volgende:

[..]

Die potten zijn daar speciaal voor gemaakt, dat is niet alleen maar gewoon water wat er in zit. Dat wordt ook nog ergens verteld, volgens mij ook in die aflevering.
    En dat water op de home-planet van de goa'uld, tja, ik heb geen idee, misschien dat de symbiotes pas na een aantal generaties of jaren van leven in een gastheer afhankelijk van hen worden, of heeft dat water ook dezelfde eigenschappen.
    Ze moeten wel een elektrisch stroompje krijgen, net zoals in een gastheer ( zoals bv te zien was in de aflevering van vorige week: Bane ) en waar die vandaan komt in dat meer op de home-planet van ze beats me....
      maandag 29 november 2004 @ 17:12:23 #258
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_23647697
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 17:04 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Ze moeten wel een elektrisch stroompje krijgen, net zoals in een gastheer ( zoals bv te zien was in de aflevering van vorige week: Bane ) en waar die vandaan komt in dat meer op de home-planet van ze beats me....
    Volgens mij waren op die planeet oervormen van de huidige Goa'uld. Wat bleek uit analyse van de restanten van de daar gevonden lijkjes.
    pi_23648976
    heb die aflevering al lang niet meer gezien, maar als ze dan niet afhankelijk waren van een elektrisch stroompje/Host dan hebben ze zich dus negatief ontwikkeld, een zwakte gekregen.
      maandag 29 november 2004 @ 18:30:32 #260
    56749 BlaZ
    pi_23649680
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 18:01 schreef metallicattim het volgende:
    heb die aflevering al lang niet meer gezien, maar als ze dan niet afhankelijk waren van een elektrisch stroompje/Host dan hebben ze zich dus negatief ontwikkeld, een zwakte gekregen.
    Ja maar ze hebben er iets anders voor teruggekregen. Zonder een host is een goa'uld niks.
      maandag 29 november 2004 @ 18:33:47 #261
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_23649761
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 18:01 schreef metallicattim het volgende:
    geen stroompje nodig hebben en dan gedoemd zijn in een meertje te wonen of wel een stroompje nodig hebben en het universum veroveren. hmm, erge zwakte

Maar weet niet zeker, misschien stond dat meertje ook wl eenbeetje onder stroom (heeeeel klein stroompje)
      maandag 29 november 2004 @ 18:34:23 #262
    835 Mars
    Stilt stevige trek
    pi_23649775
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 17:12 schreef mvt het volgende:

[..]

Volgens mij waren op die planeet oervormen van de huidige Goa'uld. Wat bleek uit analyse van de restanten van de daar gevonden lijkjes.
    Welk seizoen is dat dan? Is dat hier al geweest? :S
      maandag 29 november 2004 @ 18:41:32 #263
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_23649929
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 18:34 schreef Mars het volgende:

[..]

Welk seizoen is dat dan? Is dat hier al geweest? :S
    nope
    seizoen 4 aflevering 8 The first ones

[ Bericht 0% gewijzigd door mvt op 29-11-2004 18:50:21 ]
    pi_23650322
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 18:33 schreef mvt het volgende:

[..]

geen stroompje nodig hebben en dan gedoemd zijn in een meertje te wonen of wel een stroompje nodig hebben en het universum veroveren. hmm, erge zwakte

Maar weet niet zeker, misschien stond dat meertje ook wl eenbeetje onder stroom (heeeeel klein stroompje)
    Nou ze hadden niet opeens een stroompje nodig en zijn toen hosts gaan nemen, maar ze zijn blijkbaar met de tijd mee afhankelijk van dat stroompje wat de host ze geeft geworden...

of dat meer had idd een klein elektrisch stroompje
      maandag 29 november 2004 @ 19:22:59 #265
    56749 BlaZ
    pi_23650921
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 18:59 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Nou ze hadden niet opeens een stroompje nodig en zijn toen hosts gaan nemen, maar ze zijn blijkbaar met de tijd mee afhankelijk van dat stroompje wat de host ze geeft geworden...

of dat meer had idd een klein elektrisch stroompje
    Yup de goa'uld zijn geevolueerd naar een phase waar ze dat stroompje nodig hebben
      maandag 29 november 2004 @ 19:27:16 #266
    835 Mars
    Stilt stevige trek
    pi_23651037
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 18:41 schreef mvt het volgende:

[..]

nope
    seizoen 4 aflevering 8 The first ones
    En veronica zend nu welk seizoen uit?
    pi_23651126
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 19:27 schreef Mars het volgende:

[..]

En veronica zend nu welk seizoen uit?
    2

welke afleveringnummer weet ik zo niet!!
    pi_23651144
    2e

wel dom dat die lui bij veronica niet constant 2 of 1 aflevering uitzenden... ook geen enterprise meer...
      maandag 29 november 2004 @ 19:33:27 #269
    835 Mars
    Stilt stevige trek
    pi_23651183
    Het jammere is dat ze elke keer na een paar maanden weer stoppen met uitzenden!
    pi_23651230
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 19:33 schreef Mars het volgende:
    tot nu toe niet.. ze zijn bij seizoen 1 begonnen en zijn nog steeds bezig.. maar tis tot nu toe alleen nog maar herhaling.. over paar weken is seizoen 2 afgelopen en dan hoop ik dat ze met nieuwe afleveringen van seizoen 3 beginnen...want die zijn er volgens mij nog nooit op geweest!! (kan me vergissen hoor)
    pi_23652297
    zo, eff opwarmen met wat actie van Maximum Exposure, en dan meteen door met SG-1, tot over paar uurtjes
      Donald Duck held maandag 29 november 2004 @ 20:17:05 #272
    46149 __Saviour__
    pi_23652345
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 19:33 schreef Mars het volgende:
    Ach ja. Mij maakt het niet zo heel veel meer uit. Ik heb nu alles op DVD
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_23656246
    Toch heeft het iets om een film of serie op tv te kijken... kweet niet, zonder dat je zelf de keuze maakt ofzo, maybe is het gewoon iets raars van mij
      maandag 29 november 2004 @ 23:30:25 #274
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_23658060
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 19:35 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

tot nu toe niet.. ze zijn bij seizoen 1 begonnen en zijn nog steeds bezig.. maar tis tot nu toe alleen nog maar herhaling.. over paar weken is seizoen 2 afgelopen en dan hoop ik dat ze met nieuwe afleveringen van seizoen 3 beginnen...want die zijn er volgens mij nog nooit op geweest!! (kan me vergissen hoor)
    Laten we het hopen.
    pi_23664247
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 19:35 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

3 is wel op tv geweest zo`n 2 jaar geleden ik heb namelijk nog met die replicators gezien
      dinsdag 30 november 2004 @ 12:29:47 #276
    25527 FallenAngel666
    Think of the kittens!
    pi_23665987
    quote:
    Op dinsdag 30 november 2004 11:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

3 is wel op tv geweest zo`n 2 jaar geleden ik heb namelijk nog met die replicators gezien
    Klopt. Seizoen 3 is nog volledig uitgezonden.
    Signature:
    Maximaal
    4
    regels
    pi_23672177
    S3 blijft een van de betere met al die replicators
    pi_23675134
    quote:
    Op dinsdag 30 november 2004 16:48 schreef metallicattim het volgende:
    S3 blijft een van de betere met al die replicators
    SPOILER
    pi_23675265
    quote:
    Op dinsdag 30 november 2004 18:52 schreef Ericjuh het volgende:

[..]
    SPOILER
    uhhh

Is dat werkelijk zo?
    pi_23676718
    Jup
    pi_23677930
    quote:
    Op dinsdag 30 november 2004 18:58 schreef metallicattim het volgende:

[..]

uhhh

Is dat werkelijk zo?
    maar moet wel toegeven dat het 1 van de mooiste afleveringen waren!! zo onverwachts zo'n grote vijand er bij!!
    pi_23685620
    Replicator afleveringen zijn altijd zeer spannend geweest!
    Kan me geen saaie episode herrineren, maar aan de andere kant dacht ik ook dat S3 vol zat met replicator episodes... ahum...
    pi_23686062
    De meest spannende eps vind ik die met de Asgard... en sinds kort ook die met Anubis.
    Ben nu bij seizoen 6 episode 3 "Descent". Ik ben gewoon een technologie freak

Zo vind ik bij Star Trek de eps leuk met de Borg en ook met Q e.d.
    Eps waarbij de technologie van de hoofdrolspelers kinderspielerij is vergeleken met het andere ras in die eps.
    pi_23686689
    quote:
    Op woensdag 1 december 2004 02:02 schreef Refragmental het volgende:
    De meest spannende eps vind ik die met de Asgard... en sinds kort ook die met Anubis.

Eps waarbij de technologie van de hoofdrolspelers kinderspielerij is vergeleken met het andere ras in die eps.
    Jah same here, ik denk dat de meeste mensen daarom naar SciFi kijken, om een glimp te krijgen van HOE het ZOU kunnen zijn

Maareh wat bedoel je in gods naam met je laatste zin?
      woensdag 1 december 2004 @ 09:34:57 #285
    56749 BlaZ
    pi_23688084
    quote:
    Op woensdag 1 december 2004 03:30 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Jah same here, ik denk dat de meeste mensen daarom naar SciFi kijken, om een glimp te krijgen van HOE het ZOU kunnen zijn

Maareh wat bedoel je in gods naam met je laatste zin?
    Afleveringen met beschavingen die enorm veel verder op tech gebied zijn als wij stargate sg-1 (aarde) zelf;
      woensdag 1 december 2004 @ 11:08:04 #286
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_23689564
    quote:

Q en technologie hebben niks met elkaar te maken.

Ik vind beide scenario's wel interessant.
      woensdag 1 december 2004 @ 11:31:38 #287
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_23690022
    quote:
    De meest spannende eps vind ik die met de Asgard...
    .....
    En toch hebben ze de mensen nodig omdat ze technologie en het strategisch inzicht van de Asgard niet efficient is tegen de Replicators.
    pi_23696576
    Heb me net getracteerd op season 4
    kan ik er volgende week over mee praten
    pi_23698630
    ik ben jaloers op die mensen die pas tot seizoen 3 hebben gezien ofzo... die hebben nog 6 seizoenen te gaan...
    wij nog maar 1,5
    pi_23699565
    quote:
    Op woensdag 1 december 2004 18:04 schreef metallicattim het volgende:
    ik ben jaloers op die mensen die pas tot seizoen 3 hebben gezien ofzo... die hebben nog 6 seizoenen te gaan...
    wij nog maar 1,5
    Inderdaad
    Nog geen maand of misschien 2 maanden geleden zei iemand precies hetzelfde toen ik melde dat ik net met seizoen 3 begon
    Nu zit ik al in seizoen 6 en vind het nu al jammer dat ik nog maar 2 seizoenen te gaan heb
    pi_23699884
    3 he
    Vergeet het 9e seizoen niet!
    Tis gelukkig officieel nu
    pi_23700607
    quote:
    Op woensdag 1 december 2004 18:04 schreef metallicattim het volgende:
    wij nog maar 1,5
    ik heb seizoen 6 en 7 ook nog niet gezien
      donderdag 2 december 2004 @ 00:37:44 #293
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_23704976
    Kon ik ze allemaal maar achter elkaar kijken. Al die heerlijke seizoenen. Dan kwam ik voorlopig niet meer buiten.
    pi_23705904
    is een complete week aan SG-1
      donderdag 2 december 2004 @ 11:32:37 #295
    25527 FallenAngel666
    Think of the kittens!
    pi_23710024
    Ik heb nog een vraagje. Die zilveren SG-1 boxen, daar heb je ook nog een pre-season 1 box van.
    Is die nog enigszins de moeite van het kopen waard? Ik heb season 1 namelijk al besteld, maar ik wil zo graag de hele set compleet hebben
    Signature:
    Maximaal
    4
    regels
      Donald Duck held donderdag 2 december 2004 @ 12:46:35 #296
    46149 __Saviour__
    pi_23711749
    Ja, je moet zelfs wel de Best Of Season 1 Box kopen om alles compleet te hebben, want daar staat namelijk de pilot-aflevering op (Children Of The Gods). Die ontbreekt op de full-box van seizoen 1. Is gewoon een smerig trucje van MGM om je meer te laten kopen.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      donderdag 2 december 2004 @ 12:51:15 #297
    56749 BlaZ
    pi_23711852
    quote:
    Op donderdag 2 december 2004 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
    Ja, je moet zelfs wel de Best Of Season 1 Box kopen om alles compleet te hebben, want daar staat namelijk de pilot-aflevering op (Children Of The Gods). Die ontbreekt op de full-box van seizoen 1. Is gewoon een smerig trucje van MGM om je meer te laten kopen.

das behoorlijk lame een season box zonder de pilot aflevering
    pi_23711919
    quote:
    Op donderdag 2 december 2004 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:

Children of the gods staat wel degelijk op de seizoen 1 box

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=107654
      Donald Duck held donderdag 2 december 2004 @ 13:02:21 #299
    46149 __Saviour__
    pi_23712001
    quote:
    Op donderdag 2 december 2004 12:56 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Children of the gods staat wel degelijk op de seizoen 1 box

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=107654

Nee, niet op de in Nederland verkrijgbare zilveren boxen.
    kijk maar
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_23712062
    Hmmmm, dat is wel erg debiel ja
      Donald Duck held donderdag 2 december 2004 @ 13:10:40 #301
    46149 __Saviour__
    pi_23712175
    Afzetterij noem ik het.
    hier verder