En dan nog kunnen de Goa'uld zelf te oud worden en uiteindelijk stervenquote:Op zondag 28 november 2004 19:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat de Tok'ra, mochten ze écht met uitsterven bedreigd worden, gewoon onvrijwillige gastheren nemen. Dat deed Jolinar immers ook bij Samantha.
Goa'uld kunnen toch ook gewoon in het water overleven. Osiris heb 2000 jaar in een pot opgesloten gezeten. Aflevering waar hij uiteindelijk die ex van Daniel > Sarah als host neemt en wegvliegt in een spaceship.quote:Op zondag 28 november 2004 19:41 schreef mvt het volgende:
even naar het juiste topic gehaald![]()
[..]
En dan nog kunnen de Goa'uld zelf te oud worden en uiteindelijk sterven
En ja, de klonen worden ook steeds wat minder, daarom doen ze ook onderzoek. Al die opties hebben de Tok'Ra niet, behalve het vinden van een vriendelijke Goaśld queen.
Die potten zijn daar speciaal voor gemaakt, dat is niet alleen maar gewoon water wat er in zit. Dat wordt ook nog ergens verteld, volgens mij ook in die aflevering.quote:Op maandag 29 november 2004 12:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Goa'uld kunnen toch ook gewoon in het water overleven. Osiris heb 2000 jaar in een pot opgesloten gezeten. Aflevering waar hij uiteindelijk die ex van Daniel > Sarah als host neemt en wegvliegt in een spaceship.
Op de home-planet van de goa'uld zat het water vol met goa'ulds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:Op maandag 29 november 2004 13:57 schreef Ericjuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Op maandag 29 november 2004 13:57 schreef Ericjuh het volgende:Nee, vanavond komen The Tok'ra (II) en Spirits. De aflevering die je bedoelt komt volgende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Ze moeten wel een elektrisch stroompje krijgen, net zoals in een gastheer ( zoals bv te zien was in de aflevering van vorige week: Bane ) en waar die vandaan komt in dat meer op de home-planet van ze beats me....quote:Op maandag 29 november 2004 13:51 schreef Elladan het volgende:
[..]
Die potten zijn daar speciaal voor gemaakt, dat is niet alleen maar gewoon water wat er in zit. Dat wordt ook nog ergens verteld, volgens mij ook in die aflevering.
En dat water op de home-planet van de goa'uld, tja, ik heb geen idee, misschien dat de symbiotes pas na een aantal generaties of jaren van leven in een gastheer afhankelijk van hen worden, of heeft dat water ook dezelfde eigenschappen.
Volgens mij waren op die planeet oervormen van de huidige Goa'uld. Wat bleek uit analyse van de restanten van de daar gevonden lijkjes.quote:Op maandag 29 november 2004 17:04 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ze moeten wel een elektrisch stroompje krijgen, net zoals in een gastheer ( zoals bv te zien was in de aflevering van vorige week: Bane ) en waar die vandaan komt in dat meer op de home-planet van ze beats me....
Ja maar ze hebben er iets anders voor teruggekregen. Zonder een host is een goa'uld niks.quote:Op maandag 29 november 2004 18:01 schreef metallicattim het volgende:
heb die aflevering al lang niet meer gezien, maar als ze dan niet afhankelijk waren van een elektrisch stroompje/Host dan hebben ze zich dus negatief ontwikkeld, een zwakte gekregen.
geen stroompje nodig hebben en dan gedoemd zijn in een meertje te wonen of wel een stroompje nodig hebben en het universum veroveren. hmm, erge zwaktequote:Op maandag 29 november 2004 18:01 schreef metallicattim het volgende:
heb die aflevering al lang niet meer gezien, maar als ze dan niet afhankelijk waren van een elektrisch stroompje/Host dan hebben ze zich dus negatief ontwikkeld, een zwakte gekregen.
Welk seizoen is dat dan? Is dat hier al geweest? :Squote:Op maandag 29 november 2004 17:12 schreef mvt het volgende:
[..]
Volgens mij waren op die planeet oervormen van de huidige Goa'uld. Wat bleek uit analyse van de restanten van de daar gevonden lijkjes.
nopequote:Op maandag 29 november 2004 18:34 schreef Mars het volgende:
[..]
Welk seizoen is dat dan? Is dat hier al geweest? :S
Nou ze hadden niet opeens een stroompje nodig en zijn toen hosts gaan nemen, maar ze zijn blijkbaar met de tijd mee afhankelijk van dat stroompje wat de host ze geeft geworden...quote:Op maandag 29 november 2004 18:33 schreef mvt het volgende:
[..]
geen stroompje nodig hebben en dan gedoemd zijn in een meertje te wonen of wel een stroompje nodig hebben en het universum veroveren. hmm, erge zwakte
Maar weet niet zeker, misschien stond dat meertje ook wl eenbeetje onder stroom (heeeeel klein stroompje)
Yup de goa'uld zijn geevolueerd naar een phase waar ze dat stroompje nodig hebbenquote:Op maandag 29 november 2004 18:59 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Nou ze hadden niet opeens een stroompje nodig en zijn toen hosts gaan nemen, maar ze zijn blijkbaar met de tijd mee afhankelijk van dat stroompje wat de host ze geeft geworden...
of dat meer had idd een klein elektrisch stroompje
En veronica zend nu welk seizoen uit?quote:Op maandag 29 november 2004 18:41 schreef mvt het volgende:
[..]
nope
seizoen 4 aflevering 8 The first ones
2quote:Op maandag 29 november 2004 19:27 schreef Mars het volgende:
[..]
En veronica zend nu welk seizoen uit?
tot nu toe niet.. ze zijn bij seizoen 1 begonnen en zijn nog steeds bezig.. maar tis tot nu toe alleen nog maar herhaling.. over paar weken is seizoen 2 afgelopen en dan hoop ik dat ze met nieuwe afleveringen van seizoen 3 beginnen...want die zijn er volgens mij nog nooit op geweest!! (kan me vergissen hoor)quote:Op maandag 29 november 2004 19:33 schreef Mars het volgende:
Het jammere is dat ze elke keer na een paar maanden weer stoppen met uitzenden!
Ach ja. Mij maakt het niet zo heel veel meer uit. Ik heb nu alles op DVDquote:Op maandag 29 november 2004 19:33 schreef Mars het volgende:
Het jammere is dat ze elke keer na een paar maanden weer stoppen met uitzenden!
Laten we het hopen.quote:Op maandag 29 november 2004 19:35 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
tot nu toe niet.. ze zijn bij seizoen 1 begonnen en zijn nog steeds bezig.. maar tis tot nu toe alleen nog maar herhaling.. over paar weken is seizoen 2 afgelopen en dan hoop ik dat ze met nieuwe afleveringen van seizoen 3 beginnen...want die zijn er volgens mij nog nooit op geweest!! (kan me vergissen hoor)
3 is wel op tv geweest zo`n 2 jaar geleden ik heb namelijk nog met die replicators gezienquote:Op maandag 29 november 2004 19:35 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
tot nu toe niet.. ze zijn bij seizoen 1 begonnen en zijn nog steeds bezig.. maar tis tot nu toe alleen nog maar herhaling.. over paar weken is seizoen 2 afgelopen en dan hoop ik dat ze met nieuwe afleveringen van seizoen 3 beginnen...want die zijn er volgens mij nog nooit op geweest!! (kan me vergissen hoor)
Klopt. Seizoen 3 is nog volledig uitgezonden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
3 is wel op tv geweest zo`n 2 jaar geleden ik heb namelijk nog met die replicators gezien
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:48 schreef metallicattim het volgende:
S3 blijft een van de beteremet al die replicators
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:52 schreef Ericjuh het volgende:
[..]uhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat werkelijk zo?
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
maar moet wel toegeven dat het 1 van de mooiste afleveringen waren!! zo onverwachts zo'n grote vijand er bij!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:58 schreef metallicattim het volgende:
[..]
uhhh![]()
Is dat werkelijk zo?![]()
Jah same here, ik denk dat de meeste mensen daarom naar SciFi kijken, om een glimp te krijgen van HOE het ZOU kunnen zijnquote:Op woensdag 1 december 2004 02:02 schreef Refragmental het volgende:
De meest spannende eps vind ik die met de Asgard... en sinds kort ook die met Anubis.
Ben nu bij seizoen 6 episode 3 "Descent". Ik ben gewoon een technologie freak
Zo vind ik bij Star Trek de eps leuk met de Borg en ook met Q e.d.
Eps waarbij de technologie van de hoofdrolspelers kinderspielerij is vergeleken met het andere ras in die eps.
Afleveringen met beschavingen die enorm veel verder op tech gebied zijn als wij stargate sg-1 (aarde) zelf;quote:Op woensdag 1 december 2004 03:30 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Jah same here, ik denk dat de meeste mensen daarom naar SciFi kijken, om een glimp te krijgen van HOE het ZOU kunnen zijn
Maareh wat bedoel je in gods naam met je laatste zin?![]()
Q en technologie hebben niks met elkaar te maken.quote:Op woensdag 1 december 2004 02:02 schreef Refragmental het volgende:
De meest spannende eps vind ik die met de Asgard... en sinds kort ook die met Anubis.
Ben nu bij seizoen 6 episode 3 "Descent". Ik ben gewoon een technologie freak
Zo vind ik bij Star Trek de eps leuk met de Borg en ook met Q e.d.
Eps waarbij de technologie van de hoofdrolspelers kinderspielerij is vergeleken met het andere ras in die eps.
En toch hebben ze de mensen nodig omdat ze technologie en het strategisch inzicht van de Asgard niet efficient is tegen de Replicators.quote:Op woensdag 1 december 2004 02:02 schreef Refragmental het volgende:
De meest spannende eps vind ik die met de Asgard...
.....
Inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2004 18:04 schreef metallicattim het volgende:
ik ben jaloers op die mensen die pas tot seizoen 3 hebben gezien ofzo... die hebben nog 6 seizoenen te gaan...
wij nog maar 1,5
ik heb seizoen 6 en 7 ook nog niet gezienquote:Op woensdag 1 december 2004 18:04 schreef metallicattim het volgende:
ik ben jaloers op die mensen die pas tot seizoen 3 hebben gezien ofzo... die hebben nog 6 seizoenen te gaan...
wij nog maar 1,5
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, je moet zelfs wel de Best Of Season 1 Box kopen om alles compleet te hebben, want daar staat namelijk de pilot-aflevering op (Children Of The Gods). Die ontbreekt op de full-box van seizoen 1. Is gewoon een smerig trucje van MGM om je meer te laten kopen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, je moet zelfs wel de Best Of Season 1 Box kopen om alles compleet te hebben, want daar staat namelijk de pilot-aflevering op (Children Of The Gods). Die ontbreekt op de full-box van seizoen 1. Is gewoon een smerig trucje van MGM om je meer te laten kopen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:56 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Children of the gods staat wel degelijk op de seizoen 1 box
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=107654
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |