Klopt. Seizoen 3 is nog volledig uitgezonden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
3 is wel op tv geweest zo`n 2 jaar geleden ik heb namelijk nog met die replicators gezien
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:48 schreef metallicattim het volgende:
S3 blijft een van de beteremet al die replicators
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:52 schreef Ericjuh het volgende:
[..]uhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat werkelijk zo?
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
maar moet wel toegeven dat het 1 van de mooiste afleveringen waren!! zo onverwachts zo'n grote vijand er bij!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:58 schreef metallicattim het volgende:
[..]
uhhh![]()
Is dat werkelijk zo?![]()
Jah same here, ik denk dat de meeste mensen daarom naar SciFi kijken, om een glimp te krijgen van HOE het ZOU kunnen zijnquote:Op woensdag 1 december 2004 02:02 schreef Refragmental het volgende:
De meest spannende eps vind ik die met de Asgard... en sinds kort ook die met Anubis.
Ben nu bij seizoen 6 episode 3 "Descent". Ik ben gewoon een technologie freak
Zo vind ik bij Star Trek de eps leuk met de Borg en ook met Q e.d.
Eps waarbij de technologie van de hoofdrolspelers kinderspielerij is vergeleken met het andere ras in die eps.
Afleveringen met beschavingen die enorm veel verder op tech gebied zijn als wij stargate sg-1 (aarde) zelf;quote:Op woensdag 1 december 2004 03:30 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Jah same here, ik denk dat de meeste mensen daarom naar SciFi kijken, om een glimp te krijgen van HOE het ZOU kunnen zijn
Maareh wat bedoel je in gods naam met je laatste zin?![]()
Q en technologie hebben niks met elkaar te maken.quote:Op woensdag 1 december 2004 02:02 schreef Refragmental het volgende:
De meest spannende eps vind ik die met de Asgard... en sinds kort ook die met Anubis.
Ben nu bij seizoen 6 episode 3 "Descent". Ik ben gewoon een technologie freak
Zo vind ik bij Star Trek de eps leuk met de Borg en ook met Q e.d.
Eps waarbij de technologie van de hoofdrolspelers kinderspielerij is vergeleken met het andere ras in die eps.
En toch hebben ze de mensen nodig omdat ze technologie en het strategisch inzicht van de Asgard niet efficient is tegen de Replicators.quote:Op woensdag 1 december 2004 02:02 schreef Refragmental het volgende:
De meest spannende eps vind ik die met de Asgard...
.....
Inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2004 18:04 schreef metallicattim het volgende:
ik ben jaloers op die mensen die pas tot seizoen 3 hebben gezien ofzo... die hebben nog 6 seizoenen te gaan...
wij nog maar 1,5
ik heb seizoen 6 en 7 ook nog niet gezienquote:Op woensdag 1 december 2004 18:04 schreef metallicattim het volgende:
ik ben jaloers op die mensen die pas tot seizoen 3 hebben gezien ofzo... die hebben nog 6 seizoenen te gaan...
wij nog maar 1,5
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, je moet zelfs wel de Best Of Season 1 Box kopen om alles compleet te hebben, want daar staat namelijk de pilot-aflevering op (Children Of The Gods). Die ontbreekt op de full-box van seizoen 1. Is gewoon een smerig trucje van MGM om je meer te laten kopen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, je moet zelfs wel de Best Of Season 1 Box kopen om alles compleet te hebben, want daar staat namelijk de pilot-aflevering op (Children Of The Gods). Die ontbreekt op de full-box van seizoen 1. Is gewoon een smerig trucje van MGM om je meer te laten kopen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:56 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Children of the gods staat wel degelijk op de seizoen 1 box
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=107654
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |