-Ze hebben dezelfde naamquote:All You Need Is Love, 1994: twee meisjes betwisten elkaar de liefde voor Frans Bauer. Wat waren hun namen?
En jij bent al je punten kwijt!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het is Diana!
Michael Jacksonquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Schande dat niemand hier z'n hoogtepunten uit de vaderlandse televisiegeschiedenis kent !
Gister ook weer een nieuwe hoogtepunt op de buis: het programma "de 25 hilarischste momenten". In dit programma werden enkele fans die hysterisch worden na het ontmoeten van hun idool ook als 'hilarisch' beschouwd. Wie was hun idool?
Mooi, ik ben dus niet de enige die slechte televisieprogramma's kijkt......quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:59 schreef timbob het volgende:
mariah carey!
of hoe je het dan schrijft
geweldig moment.. die gast.. janke! :')
wisten jullie dat een afkorting voor televisieprogramma TVP isquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mooi, ik ben dus niet de enige die slechte televisieprogramma's kijkt......
timbob +1
Natuurlijk de blonde en de donkere. Legendarische televisie!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het is Diana!
Ssssstttt.....dalijk nemen ze jou ook al je punten afquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Natuurlijk de blonde en de donkere. Legendarische televisie!
Frans ging voor de blonde.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ssssstttt.....dalijk nemen ze jou ook al je punten af
Zogenaamd dan.....want eigenlijk was Franske toen al met Mariska, maar volgens goed boyband-principe werd dat natuurlijk voor de fans en de buitenwereld verzwegen waarom weet ik dit?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Frans ging voor de blonde.
Ik tel zelf de punten...
quote:Eén minuut op weg in de muziek vanen je weet het al: dit wordt goehoed! Ze zijn jong, Engels en dus behept met een fikse dosis adrenaline en bravoure, vrij vertaald in jagende dubbelloops gitaarriffs, zang vanuit de tenen en melodieën die maar één doel hebben: grote daden verrichten. Een soort emo-nu-metal, muziek die alle spieren en zintuigen activeert en een heilig vuur aanwakkert. En die Kleuren, die ga jij zien.
Blijft spannendquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:00 schreef belsen het volgende:
De stand is er overigens!
Kreeg jij geen minpunten voor die Frans Bauer vraag?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Blijft spannend
Correct!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:00 schreef belsen het volgende:
Colour Of Fire
Klote vragen, kapotte boxen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:17 schreef belsen het volgende:
Ik doe wel alvast mijn vraag, dit moet gewoon goed zijn.
Welk nummer horen we hier?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:25 schreef againstthegrain het volgende:
Uhhh... hiphoppers?
Nee, neem die laatste tip maar erg letterlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
Who The Fuck? van PJ Harvey?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:11 schreef Berkery het volgende:
Monty Python/Eric Idle - I bet you they won't play this song on the radio
quote:It’s difficult to imagine the circumstances that led— intelligent, literate, subtle even when rocking out — to record this. Not only is
an annoying song, but you also get the distinct sense that it’s going out of its way to annoy you. What other explanation is there for its riff — which sounds like a cellphone ring tone chosen by a sociopath — or its lyrics, which resemble something you would force children to learn as a punishment, or the backing vocals of
, which defy rational description?
Yep, uit the 50 Worst Songs Everquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:59 schreef bartrid het volgende:
is volgens mij shiny happy people van REM, ik heb dat artikel pas nog gelezen...
wie zijnquote:Famed for their perennial,
helped lay the foundations for the rise of hard rock, stripping the earthy sound of British blues down to its raw, minimalist core to pioneer a brand of proto-metal later popularized by 1970s superstars like Foreigner, Foghat and Bad Company.
formed in London in 1968. Although both of the first two albums fared poorly on the charts, 1970's
became a tremendous hit on the strength of the primal
a Top Five smash powered by Rodgers' gritty, visceral vocals. After headlining 1970's Isle of Wight festival, the group appeared destined for superstardom, but the LP
did not fare nearly as well as anticipated, and after a grueling tour which yielded 1971's
Live, the band dissolved amidst ego clashes and recriminations.
ik had niet het hele stukje gelezenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:05 schreef ranja het volgende:
Waren die zo snel uitelkaar? Dacht het niet. Wel een top 2000 nummer.
Dacht ik ookquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had niet het hele stukje gelezen
free- allright now
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had niet het hele stukje gelezen
free- allright now
tja, ik las het op hun website, quote van Bentquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:41 schreef ranja het volgende:
Das pop?
Of zou het dan "Ons eerste plaatske... " zijn?
hmm, een gitaar..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:06 schreef ranja het volgende:
Weer een stukje hoes. Van welk album?
[afbeelding]
Jij houdt niet van rock?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:11 schreef timbob het volgende:
ik niet
Zou je denken?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:53 schreef Zander het volgende:
Bleach van Nirvana, toch?
Ik weet zeker dat je er een plaat van in de kast hebt staanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:26 schreef ranja het volgende:
beetje laat, maar ach. Vrijdag een stapeltje platen gehaald...
lp's
Cocteau twins - Head over heels
Dalbello - She
Roxy music - Greatest hits
Mothers finest - Another mother further
Fanny - Mothers pride
ac/dc - Flick of the switch
Free - Completely free
Associates - Fourth drawer down
cd:
Suddenly tammy - We get there when we do
Debbie Gibson - Body mind soul
Serge Gainsbourg - Histoire de meoldy nelson
Ja, en de Roxy in A'dam is ook ooit afgefikt dus da klopt wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:42 schreef ranja het volgende:
Ah. Is Roxy een sigarettenmerk?
maar nou nog een albumtitel
Nee, maar asocieer vrijelijk doorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:44 schreef Gambolputty het volgende:
Tja. Ik ken wel Do The Strand maar da's geen album hè?
Nee, 't is een Altoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:53 schreef Berkery het volgende:
Avalon?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 07:08 schreef Mark het volgende:
Ik gok voorlopig op "How Bizarre" van OMC (?)
ik zal m moeten laten sudderenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:28 schreef Mark het volgende:
Zijn er al mensen wakker? Onnodig te vermelden dat het een echte klassieker is
Mark +1quote:Op donderdag 19 augustus 2004 07:08 schreef Mark het volgende:
Ik gok voorlopig op "How Bizarre" van OMC (?)
En da's natuurlijk goedquote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:28 schreef bukgeit het volgende:
Sympathy For The Devil
Beggars Banquet van de Stones
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:50 schreef Mark het volgende:
Van Flip Kowlier?
Elvis Presley, geloof ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:07 schreef Mark het volgende:
Ik dan maar?
Van wie is deze quote?
"I don't know anything about music. In my line you don't have to"
Dat geloof je goedquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:19 schreef Zander het volgende:
[..]
Elvis Presley, geloof ik.
Litpho +1quote:He once described rock & roll as "the most brutal, ugly, vicious form of expression" and created his won record label, Reprise, saying "I want to avoid having bad rock & roll records associated with Reprise and the policy in the main will be to concentrate on quality performers".
ol' blue eyes is zo meer ol' space alienquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:38 schreef Zander het volgende:
Het was inderdaad Sinatra:
Litpho +1
Nee, Amerikaan best bekend van een Britse bandquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:47 schreef Mark het volgende:
Eric Clapton?
Van wat ik me zo herinner van Hendrix is hij in de periode dat hij evt. het geld hiervoor had gehad nooit twee jaar op dezelfde plaats geweest.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:49 schreef Zander het volgende:
Amerikaan, Britse band.. Jimi Hendrix?
Nee, dat bedacht ik me ook net, maar 't was de eerste Amerikaan in Britse band die me te binnen schoot.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:51 schreef Litpho het volgende:
Van wat ik me zo herinner van Hendrix is hij in de periode dat hij evt. het geld hiervoor had gehad nooit twee jaar op dezelfde plaats geweest.
Inderdaad. Dezelfde Lindsey Buckingham die op dat moment tevens een huis had in LA, maar zich in de Four Seasons beter thuisvoelde. Rock n' Roll en geld over de balk gooien is een natuurlijke combinatie tenslottequote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:57 schreef Mark het volgende:
Lindsey Buckingham?
Christian Olde Wolbersquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:06 schreef Mark het volgende:
En hij ziet er altijd zo timide uit
Wie hoort er niet in het rijtje thuis en waarom?
Christian Olde Wolbers
Nicke Andersson
Phil Collins
Oei, dat kan ook nogquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:36 schreef Zander het volgende:
Phil Collins is saai, de andere twee niet?
Dat klopt, maar met een klein verschilquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:37 schreef againstthegrain het volgende:
Phil Collins en Nicke Andersson waren drummer en zijn gaan zingen
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:41 schreef Zander het volgende:
Ah, misschien was die Nicke Andersson de enige die een ander instrument (of vocalen dan) ging spelen _in een andere band_?
en waarom niet neem ik aan..quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:52 schreef Zander het volgende:
Nou, ik heb weer weinig inspiratie voor een leuke vraag, dus ik gooi er maar een eenvoudige (?) vraag doorheen:
Wie hoort er niet in dit rijtje thuis:
- Marvin Gaye
- Roger Troutman
- Felix Pappalardi
- Peter Tosh
Nee, ze zijn allemaal doodgeschoten (quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:54 schreef Mark het volgende:
Ken er maar 2 en die zijn dood (dacht ik), gok op Roger Troutman, dat die niet is doodgeschoten
Oeps, ik dacht dat de drummer van de Hellacopters vroeger de drummer van Entombed was... weer wat geleerdquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:43 schreef Mark het volgende:Klopt, Nicke vertrok als drummer bij Entombed en werd zanger/gitarist bij de Hellacopters.
Dat is inderdaad het antwoord dat ik zocht. Marvin Gaye werd neergeschoten door z'n vader, Roger Troutman van 80's funkband Zapp door z'n broer (die vervolgens zichzelf door het hoofd schoot), en Felix Pappalardi (producer van oa Cream en bassist in diverse bands) door z'n vrouw.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:57 schreef Mark het volgende:
Gok dat behalve Tosh iedereen door familie is neergeschoten...
quote:Written in 1985, following his girlfriend's inquiry of whether it was difficult to write a song,pays homage to those who had affected
's artistic growth, ranging from Prince to Irish writer C.S. Lewis.
has never been one to conceal his passion and intensity, and
is no exception. Anthemic, earnest, and fervently poetic, the song is the perfect portrait of
as an artist, as well as of his self-proclaimed "big music." Here he conveys both inspiration and humility amidst an everything-but-the-kitchen-sink arrangement, though the song is strong enough to withstand the barrage. With every instrument that appears,
digs ever deeper, trying to capture even a piece of the vision he found in the work of the artists who inspired him. By the end,
, enveloped in a burst of voices, instruments, and even a gunshot, seems to be no longer able to contain himself, firing off image after image in their honor.
is part paean, part yearning, and part declaration of the soul. The bold musical feel of the song and the corresponding album,
, subsequently gave way to a more traditional flavor with their next two recordings,
and
.
Het is een best wel bekend nummerquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:25 schreef Zander het volgende:
1985, hmm, dan weet ik het vast niet..
Hmmneequote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:33 schreef belsen het volgende:
Ik zou zeggen iets van Joe Jackson, ofzow...
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:48 schreef Doc het volgende:
Whole of the Moon van The Waterboys
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:53 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Doc + 1
Grappig, keek net even of er een Waterboys topic was, drie keer raden wie hem geopend had![]()
Soulwax, QOTSA, Hawkwind, maar verder kom ik niet...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:00 schreef Doc het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen de volgende 3 bands/projecten
2ManyDJs
MondoGenerator
Motörhead
En waarom horen
The DesertSessions
SvenVäth
VelvetRevolver
niet in het rijtje thuis
+1 Zanderquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:23 schreef Zander het volgende:
Ik gok dat alle bands vernoemd zijn naar een nummer van de vorige band waarin bandleden speelden. Bijv. Lemmy schreef het nummer Motorhead toen hij in Hawkwind speelde, en richtte vervolgens de band Motorhead op.
Poseurs, True Brothers of Metal.. dat zijn goede hints hoor.quote:has stated that, despite their refusal to turn down or in any way betray the heavy metal cause, they do feel sympathy for the cities left hungry and powerless by the force of their might. “We hereby issue the call to all True Metal Brothers and Well-Endowed Women of Steel – come to us, to our studio, and we will teach you the primitive ways of hunting, gathering, conquering and pillaging."
die was er al eerder...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:01 schreef bartrid het volgende:
britney spears?
methodmitch +1quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
Christina Aguilera dan
Bukgeit +1quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:42 schreef bukgeit het volgende:
Dat zijn The Zutons.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:14 schreef timbob het volgende:
de grammy is wel wat hoger opgeleid he, dan dat mtv gebeuren
Prima hulplijnquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:17 schreef timbob het volgende:
ik krijg net een subtiele tip:
ibrahim ferrer
hoe je het precies schrijft weten we niet
d'r lopen hier gewoon een paar hele goeie rondquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:36 schreef timbob het volgende:
[..]
ik verzin te makkelijke vragen
de volgende word onmogenlijk denkik maar.. dit gaat te snel
belsen +1
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |