dat is de befaamde non-edit bugquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:09 schreef Troel het volgende:
Je loopt alweer achter!
Overigens, waarom krijg ik steeds een Kan de server niet vinden als ik een van de getalletjes wil veranderen in de oppo?
omdat je een doos bentquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:09 schreef Troel het volgende:
Je loopt alweer achter!
Overigens, waarom krijg ik steeds een Kan de server niet vinden als ik een van de getalletjes wil veranderen in de oppo?
Ja, maar die was niet up to date.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is de befaamde non-edit bug
daarom hebben we nu ook een opo.txt
owja, dat ookquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is de befaamde non-edit bug
daarom hebben we nu ook een opo.txt
ahum ...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:46 schreef Nouk het volgende:
DAS EEN DUIF!@#@!!!@!! !!!!!11!1!
Echt diep triest...quote:STERF., kloon uitsluitend aangemaakt om te trollen. Weg dus. Bij herhaling vertrekt de user ook voor lange(re) tijd. Iig tot vér na Lowlands
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:18 schreef Zwansen het volgende:
Wie is die troel eik?
Sure PPquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:12 schreef Dance-Commander het volgende:
un fucking believable Troel,
kun je t zelf niet winnen, haal dan je Admin vriendjes erbij?
Banmeldtopic deel 18.
[..]
Echt diep triest...
Hij denkt dat altijd zeker te weten omdat ik het een keer doorgegeven heb, een jaar geleden, na een waarschuwing van mijn kant.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:34 schreef Nouk het volgende:
Weet je zeker dat troel dat heeft door gegeven, van die kloon?
Dat ben ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:18 schreef Zwansen het volgende:
Wie is die troel eik?
nee, die lezen echt niet mee, en als ze dat al wel doen, bannen ze direct, niet een dag later...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Sure PP
Alsof die ook niet meelezen hier... Grow up...
Dank jequote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:37 schreef dingendoener het volgende:
Wat zijn jullie raar zeg.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
en het t-shirt is ook klaar!
herkenbaarheid, here I come!
lijkt me wel garpigquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
ben je er klaar voor dat alle 100 fokkers je herkennen
nee!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:27 schreef Troel het volgende:
Foto van het t-shirt?
toen heb ik zes keer een log geplaatst (en naar 5 waarschuwingen van yvonne kreeg ik de zesde keer ook een banquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij denkt dat altijd zeker te weten omdat ik het een keer doorgegeven heb, een jaar geleden, na een waarschuwing van mijn kant.
die staat straks in het post LL topic (die pas over een maand of drie fotos bevatquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:27 schreef Troel het volgende:
Foto van het t-shirt?
ik wens niet gefotografeerd te wordenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die staat straks in het post LL topic (die pas over een maand of drie fotos bevat)
Ja, dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
toen heb ik zes keer een log geplaatst (en naar 5 waarschuwingen van yvonne kreeg ik de zesde keer ook een ban)
mooie tijden mêb
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:30 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
ik wens niet gefotografeerd te worden
dat was toen jij je ingebouwde zoutvat utilitie nog niet had gevondenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat waren nog eens tijden
ja!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]jij wenst wel meer
regel eerst kloenie en blavla_ maar eens terugquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:32 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
ja!
momenteel 5 unbans!
Ja, moet je nagaan, nu is PP degene die dat nodig heeft.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat was toen jij je ingebouwde zoutvat utilitie nog niet had gevonden
that makes 2 of us!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Alhoewel ik het niet prettig vond om mijn foto toenet in dit topic te zien
jij plaatste hem hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:37 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
that makes 2 of us!
Tja HLOers weten ook hoe je moet ontzoutenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, moet je nagaan, nu is PP degene die dat nodig heeft.
voeg maar toe aan de lijst, mocht ik onverhoopt nog een Admin wordenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
regel eerst kloenie en blavla_ maar eens terug
ok side_show_bobquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:43 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
voeg maar toe aan de lijst, mocht ik onverhoopt nog een Admin worden
ontzouten? wat is dat?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja HLOers weten ook hoe je moet ontzouten
het eruit halen van zoutquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:45 schreef Troel het volgende:
[..]
ontzouten? wat is dat?
Heb ik dat ookg ewoon met scheikunde gehad op de HAVO
dat snap ik. Maar hoe doe je dat?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het eruit halen van zout
ionen wisselaarquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:47 schreef Troel het volgende:
[..]
dat snap ik. Maar hoe doe je dat?
hmm bij mij nietquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:52 schreef Dance-Commander het volgende:
cool, een kruisje!
ja dat zegt ze, saai!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:53 schreef Troel het volgende:
Ik ben er nog wel hoor
trein van 10.15, gramsbergenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:48 schreef Nouk het volgende:
Morgen gaan jullie dus, 11 uuur.
Ik klim wel ff over t hek jaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:53 schreef Dance-Commander het volgende:
ga dan mee!
Ik zal jullie missenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:54 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
trein van 10.15, gramsbergen
1 nacht is al ingepland...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:54 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik klim wel ff over t hek ja
Anders lig je ook alleen zo zielig in je tent he?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zal jullie missen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:57 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
1 nacht is al ingepland...
dat wil jij wel weten hèquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Met wie?
oh..(!)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:17 schreef Nouk het volgende:
Gewoon jammer dat je t niet wil vertellen.
Ik heb jou natuurlijk ook veel aangedaanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:22 schreef SuperWeber het volgende:
TROEL STOM WIJF!!!
Nee, maar PP, mijn LL homie (we hebben samen ooit nog voor breezerhunk gespeeld mêb..) welquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb jou natuurlijk ook veel aangedaan
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb jou natuurlijk ook veel aangedaan
In een woord: Triestquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:28 schreef F.A.T. het volgende:
[..]
BreezerHUNKquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nee, maar PP, mijn LL homie (we hebben samen ooit nog voor breezerhunk gespeeld mêb..) wel![]()
verdomd, de zeug kan lezen..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:43 schreef Troel het volgende:
[..]
BreezerHUNK![]()
![]()
In het Nederlands betekend het gewoon dat Martijn zich niet moet aanstellen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:50 schreef Dance-Commander het volgende:
ja, en in t chinees betekent t "donder op troel"
sjees, kom je lopend ofzo?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:49 schreef LiesBitch het volgende:
ik ga morgenochtend om 5 uur weg
Denk je nou werkelijk dat wij turks spreken??quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:48 schreef Troel het volgende:
tsk betekend dankjewel in het Turks.
nee met de auto..maar degene die het rijbewijs heeft die heeft besloten dat we om 5 uur weggaan..omdat ie niet in de rij wil staan! dus gaan we maar de hele dag voor de ingang wachten, logisch hequote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:51 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
sjees, kom je lopend ofzo?
ik drie woorden ofzo, maar daar hoort "tsssk" niet bij!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:51 schreef F.A.T. het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat wij turks spreken??
vertel m eens dan dat de parkeerplaatsen pas vrij laat toegankelijk zijn, dus dat wordt bakken in de auto!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:52 schreef LiesBitch het volgende:
[..]
nee met de auto..maar degene die het rijbewijs heeft die heeft besloten dat we om 5 uur weggaan..omdat ie niet in de rij wil staan! dus gaan we maar de hele dag voor de ingang wachten, logisch he![]()
ik heb al 2 nachten ingepland![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:52 schreef LiesBitch het volgende:
[..]
nee met de auto..maar degene die het rijbewijs heeft die heeft besloten dat we om 5 uur weggaan..omdat ie niet in de rij wil staan! dus gaan we maar de hele dag voor de ingang wachten, logisch he![]()
ik heb al 2 nachten ingepland![]()
![]()
is dat turks ?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:58 schreef Dance-Commander het volgende:
allo?
geen id, vraag t troel, maar niet in dit topic gaarne!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
is dat turks ?
weet ik! vorig jaar van half 6 tot 12quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]biertjes mee best gezellg hoor dan in de rij
vorig jaar werd toch iedereen gecontroleerd (althans eerst wel)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:01 schreef LiesBitch het volgende:
[..]
weet ik! vorig jaar van half 6 tot 12
met bier!
een vriend van me ging ijlen en kwijlen en zo van de drugs en het bier
toen werd ie gecontroleerd
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:04 schreef LiesBitch het volgende:
ik niet!
toen ging ik afzet lint ruilen voor waxine lichtjes maar niemand had waxine lichtjesquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:11 schreef LiesBitch het volgende:
gmeeen! hoe durven ze!
nou daarom dusquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:15 schreef Troel het volgende:
OK, waarom word ik op #onz geband? Ik kom daar nooit!
gewoon, voor de zekerheidquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:15 schreef Troel het volgende:
OK, waarom word ik op #onz geband? Ik kom daar nooit!
tdtdtdtdtdtdtddtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:16 schreef LiesBitch het volgende:
waarom weet je dan dat je bent gebant
omdat ik geinvite word en meteen gebanned wordt. Dat zie je in je scherm.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:16 schreef LiesBitch het volgende:
waarom weet je dan dat je bent gebant
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:18 schreef Troel het volgende:
[..]
omdat ik geinvite word en meteen gebanned wordt. Dat zie je in je scherm.
+8, goeie actie!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
verdomme troel, wat een geniale eerste sig regel heb je ja, handel dr ook eens na!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:18 schreef Troel het volgende:
[..]
omdat ik geinvite word en meteen gebanned wordt. Dat zie je in je scherm.
Nou, die staat er speciaal voor jou in, in de hoop dat jij dat juist gaat doen. De deur van de permban graagquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:22 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
verdomme troel, wat een geniale eerste sig regel heb je ja, handel dr ook eens na!
mij krijg je echt niet van Fok! afquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, die staat er speciaal voor jou in, in de hoop dat jij dat juist gaat doen. De deur van de permban graag
Het is natuurlijk maar een kleine moeite om nu te gaan waar jij mij van beticht is het niet?
Nou, jij mij ook niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:25 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
mij krijg je echt niet van Fok! af
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:22 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
verdomme troel, wat een geniale eerste sig regel heb je ja, handel dr ook eens na!
Meelopertjequote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
lang, dr zijn nogal wat gratis proxy'squote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, jij mij ook niet.
EN ik ben benieuwd hoe lang je door kan gaan onder klonen
Jahaaaaaaaa... Nu gaan we dreigen met modjes...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, jij mij ook niet.
EN ik ben benieuwd hoe lang je door kan gaan onder klonen
een front vormen heet dat...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Meelopertje
Whehehe en het valt helemaal niet op dat kloons in het GPD-topic postenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:28 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
lang, dr zijn nogal wat gratis proxy's
Tssssssssssk....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Meelopertje
kloons zat... en als ze op zijn maken we toch gewoon wat nieuwen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Whehehe en het valt helemaal niet op dat kloons in het GPD-topic posten
tssk, daar word mn pis niet lauw van!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:28 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaa... Nu gaan we dreigen met modjes...
O nee hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:28 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaa... Nu gaan we dreigen met modjes...
Soms kun je beter iets op jezelf toepassen...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:30 schreef Troel het volgende:
[..]
O nee hoor.
Maar ik moest me aan de eerste regel van mijn sig houden en dat is dat pp de deur achter zich dicht gooit. En geloof me, daar wil ik hem maar al te graag bij helpen.
ach meid, hoe lang denk je dit vol te houden? niemand hier die je graag ziet komen, veel mensen die je graag zien gaan!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:30 schreef Troel het volgende:
[..]
O nee hoor.
Maar ik moest me aan de eerste regel van mijn sig houden en dat is dat pp de deur achter zich dicht gooit. En geloof me, daar wil ik hem maar al te graag bij helpen.
soms wel, in dit geval nietquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:31 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Soms kun je beter iets op jezelf toepassen...
dat mag niet!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:34 schreef Bosbeetle het volgende:
jezus stelletje rel beluste gasten ik ga niet weer een foute afleidings manouvre doen,ga gijsjes pesten ofzo !
ja maar daar vermoord je alleen klonen mee .. hier een reeksquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:34 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
dat mag niet!
Gut ja?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:33 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
ach meid, hoe lang denk je dit vol te houden? niemand hier die je graag ziet komen, veel mensen die je graag zien gaan!
you do the math!
met zulke figuren in de reeks mis ik dr niets meer aan!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja maar daar vermoord je alleen klonen mee .. hier een reeks
Jullie kunnen beter verstandig wezen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:35 schreef SuperWeber het volgende:
Laat Trol dan eens verstandig zijn...
die 15 klonen ben ik nodig omdat een bepaald iemand het nodig blijkt te vinden nogal eens de NSBer uit te hangen!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:35 schreef Troel het volgende:
[..]
iemand die 15 klonen nodig heeft.
Lijkt mij wel...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Jullie kunnen beter verstandig wezen.
Er is geen enkele reden waarom ik hier weg zou moeten gaan.
Oude koeien uit de sloot aan het halen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:37 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
die 15 klonen ben ik nodig omdat een bepaald iemand het nodig blijkt te vinden nogal eens de NSBer uit te hangen!
noem eens een reden waarom je hier zou moeten blijven dan!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Jullie kunnen beter verstandig wezen.
Er is geen enkele reden waarom ik hier weg zou moeten gaan.
Omdat dit net zo goed mijn reeks is en BB niet wil dat ik wegga.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:38 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
noem eens een reden waarom je hier zou moeten blijven dan!
BB maakt t niet uit wat je doet!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat dit net zo goed mijn reeks is en BB niet wil dat ik wegga.
En IK niet weg wil.
nee hoor, want IK wil nog steeds niet weg.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:46 schreef Dr.Mowinckel het volgende:
weg argument dus troel!
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:45 schreef Nouk het volgende:
PP
PP was al weg!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:48 schreef Troel het volgende:
[..]
nee hoor, want IK wil nog steeds niet weg.
En ik kan me sig weer veranderen, want PP is al weg
aggutquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:49 schreef Dr.Mowinckel het volgende:
[..]
PP was al weg!
Sjeus... Ben je nou nog niet opgebokt...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:50 schreef Troel het volgende:
[..]
aggut
Nee, ik bok ook niet op. Of moet ik dat in elke post gaan herhalen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Sjeus... Ben je nou nog niet opgebokt...
Dan beloven we niet te posten vanaf LLquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:54 schreef Dr.Mowinckel het volgende:
weet je wat, na vanavond kom ik een paar dagen niet meer in t GPD, kom jij dan daarna er een paar jaar niet meer!
goeie deal of wat?
Neuh, ik kom wel een paar dagen niet meer, kom jij dan een paar jaar niet meer?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:54 schreef Dr.Mowinckel het volgende:
weet je wat, na vanavond kom ik een paar dagen niet meer in t GPD, kom jij dan daarna er een paar jaar niet meer!
goeie deal of wat?
Als je daarna opbokt...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, ik bok ook niet op. Of moet ik dat in elke post gaan herhalen.
Ik zal dat wel in mijn sig zetten.
Nou kom maar op met die quote uit de policy....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Neuh, ik kom wel een paar dagen niet meer, kom jij dan een paar jaar niet meer?
Sinds wanneer mag je onder een kloon doorposten trouwens?
Njet dusquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:55 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Als je daarna opbokt...
ongevraagd userfoto's posten: banquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:56 schreef Dr.Mowinckel het volgende:
[afbeelding] alleen dan nog hardnekkiger...
loop anders ff een halve dag achter de feiten aan!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:57 schreef Troel het volgende:
[..]
ban
Nee hoor, ik loop alvast vooruitquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:57 schreef Dr.Mowinckel het volgende:
[..]
loop anders ff een halve dag achter de feiten aan!
boeit mij t wat ze doet, zolang ze het hier maar niet doetquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:58 schreef SuperWeber het volgende:
Jeus mên...
Ga anders even PABO-en ofsow...
Ik geloof dat jullie eerder een PABO-gids nodig hebben dan ikquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:58 schreef SuperWeber het volgende:
Jeus mên...
Ga anders even PABO-en ofsow...
ik krijg dat ding toegestuurd, staat wel leuk speelgoed in soms hoor!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik geloof dat jullie eerder een PABO-gids nodig hebben dan ik
Tsssssssssssk... Niet de hele wereld heeft een abbo op dat dingquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik geloof dat jullie eerder een PABO-gids nodig hebben dan ik
Tja, je moet toch wat doen als iemand anders het niet voor je wilt doen. Jij weet daar alles van.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:00 schreef Dr.Mowinckel het volgende:
[..]
ik krijg dat ding toegestuurd, staat wel leuk speelgoed in soms hoor!
Degene die dat voor jouw doet is anders behoorlijk ziek...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, je moet toch wat doen als iemand anders het niet voor je wilt doen. Jij weet daar alles van.
*eenschquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Degene die dat voor jouw doet is anders behoorlijk ziek...
dat jij in je sexleven de spanning hebt van een gemiddeld hitsig konijn, is niet mijn probleem, maar de Pabo is toch echt gericht op stellen hoor!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, je moet toch wat doen als iemand anders het niet voor je wilt doen. Jij weet daar alles van.
Ik gok dat mijn sexleven toch wat spannender is dan het jouwe.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:08 schreef Paarse_Paasaap het volgende:
[..]
dat jij in je sexleven de spanning hebt van een gemiddeld hitsig konijn, is niet mijn probleem, maar de Pabo is toch echt gericht op stellen hoor!
beter mn hele leven geen sex, dan een sexleven met jou!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik gok dat mijn sexleven toch wat spannender is dan het jouwe.
Dat moet ook wel, jij hebt er niet eens een
Jouw sexleven wens ik echt, maar dan ook echt niemand toe...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik gok dat mijn sexleven toch wat spannender is dan het jouwe.
Dat moet ook wel, jij hebt er niet eens een
Gok dan maar op een sexloos leven, want van mij zul je het niet krijgenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:10 schreef Paarse_Paasaap het volgende:
[..]
beter mn hele leven geen sex, dan een sexleven met jou!
krijgen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:12 schreef Troel het volgende:
[..]
want van mij zul je het niet krijgen
Goed idee, aangezien je hier toch nog wel een ban voor krijgt en je zelf met het idee kwamquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:14 schreef Paarse_Paasaap het volgende:
iemand spontane impotentie geven, is dat geen ban waard!![]()
![]()
ik kreeg eerder op de basis-school begrijpend lezen, jij ook?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Goed idee, aangezien je hier toch nog wel een ban voor krijgt en je zelf met het idee kwam
Tja, maar jouw Nederlands is sowieso slecht. Eerder in jouw zin zou namelijk vroeger moeten zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:18 schreef Paarse_Paasaap het volgende:
[..]
ik kreeg eerder op de basis-school begrijpend lezen, jij ook?
zo ja, pas het eens toe!
Niet zo verwonderlijk als je er nog op zitquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow en je hoeft mij niets over de basisschool te vertellen hoor.
kijk aan, geen inhoudelijke argumenten meer dus pakken we de zinsbouw maar..?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, maar jouw Nederlands is sowieso slecht. Eerder in jouw zin zou namelijk vroeger moeten zijn.
Ow en je hoeft mij niets over de basisschool te vertellen hoor.
Tja, als je nou een opmerking zou maken over al die zielige kindertjes die door mij verpest worden omdat ze fouten dingen van mij leren zou het nog een grappige opmerking zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:21 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk als je er nog op zit.
Tijd voor een nieuw toetsenbord, je e pakt ie soms niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:22 schreef SuperWeber het volgende:
Begrijp je het nu Trol?
kmoest er wel om lachenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, als je nou een opmerking zou maken over al die zielige kindertjes die door mij verpest worden omdat ze fouten dingen van mij leren zou het nog een grappige opmerking zijn.
Deze is volkomen misplaatst
Qua niveau kom je al niet boven je kinderen uit, dus dat is al behoorlijk triest.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, als je nou een opmerking zou maken over al die zielige kindertjes die door mij verpest worden omdat ze fouten dingen van mij leren zou het nog een grappige opmerking zijn.
Deze is volkomen misplaatst
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw toetsenbord, je e pakt ie soms niet.
ik volg het ff niet??quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:22 schreef SuperWeber het volgende:
Begrijp je het nu Trol?
Koel, dus mijn cijferlijst is eindelijk via internet te bekijken? Geef me de link ff, want dat kon eerst nog niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:25 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Qua niveau kom je al niet boven je kinderen uit, dus dat is al behoorlijk triest..
Je wordt op dezelfde manier beoordeeld als je kinderen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Koel, dus mijn cijferlijst is eindelijk via internet te bekijken? Geef me de link ff, want dat kon eerst nog niet.
Er is geen cijferlijst nodig om jouw niveau te laten zien hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Koel, dus mijn cijferlijst is eindelijk via internet te bekijken? Geef me de link ff, want dat kon eerst nog niet.
Ja, of denk je dat mensen gewoon voor de klas mogen staan. Die moeten eerst een opleiding doen. En DAAR ben ik mee bezig.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:29 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Je wordt op dezelfde manier beoordeeld als je kinderen?.
Neuh, da's waar, zoveel tienen passen er niet op.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:29 schreef jaspah het volgende:
[..]
Er is geen cijferlijst nodig om jouw niveau te laten zien hoor.
Onderwijsassistent of Pabo?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, of denk je dat mensen gewoon voor de klas mogen staan. Die moeten eerst een opleiding doen. En DAAR ben ik mee bezig.
En nu dag Superuli
HA-HAquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Neuh, da's waar, zoveel tienen passen er niet op.
PABOquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Onderwijsassistent of Pabo?
Nou die opleiding is niet aan je af te zienquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, of denk je dat mensen gewoon voor de klas mogen staan. Die moeten eerst een opleiding doen. En DAAR ben ik mee bezig.
En nu dag Superuli
Ik ben er ook nog niet klaar mee.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:33 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Nou die opleiding is niet aan je af te zien.
ha er is nog hoop voor de kinderenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet klaar mee.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:34 schreef jaspah het volgende:
[..]
ha er is nog hoop voor de kinderen
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:36 schreef Paarse_Paasaap het volgende:
troel, breid je sig ff uit met wat namen, zodat ie correct blijft
wij zijn heel lief tegen iedereen die wij in onze reeks blievenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:38 schreef Insomaniac het volgende:
Doet us ff liev..
Jij bent al helemaal stout, illegaal.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:39 schreef Paarse_Paasaap het volgende:
[..]
wij zijn heel lief tegen iedereen die wij in onze reeks blieven
Heb jij haar bruin gemaakt dan tijdens ons 2 jarig bestaan??quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal stout, illegaal..
Geef eens een samenvatting? En troel is toch een officiele GPD'er? Of nu niet meer?
Samenvatting #gpdquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geef eens een samenvatting? En troel is toch een officiele GPD'er? Of nu niet meer?
troel postte ooit mee in t gpd, verder niet, is nooit een officiele gpd er geweest, deed idd zoals SW zei niet mee met de feest periode, maar wil nu ineens terug, en wij willen dr niet in onze reeks..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nope, omdat ze wél GPD was, maar geen die-hard poster. We hebben toen na overleg alleen de die-hard posters bruin gemaakt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Heb jij haar bruin gemaakt dan tijdens ons 2 jarig bestaan??
Jij stopt nu zelf met posten en ik kom op irc.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:44 schreef Insomaniac. het volgende:
[..]
troel postte ooit mee in t gpd, verder niet, is nooit een officiele gpd er geweest, deed idd zoals SW zei niet mee met de feest periode, maar wil nu ineens terug, en wij willen dr niet in onze reeks..
btw sorry voor de nick maar Cynix vond dit kennelijk een leuk moment om me weer te bannen..
die hard posters?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nope, omdat ze wél GPD was, maar geen die-hard poster. We hebben toen na overleg alleen de die-hard posters bruin gemaakt.
*irc opstart
kay!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij stopt nu zelf met posten en ik kom op irc.
Dat geldt dus voor jou. Een aantal vaste posters in deze reeks zien je hier liever niet, wees de wijste en post gewoon een poosje niet hier.quote:Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:08 schreef Nouk het volgende:
zoozo!
Nou ja, je kunt hem altijd nalezen...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:45 schreef Silmarwen het volgende:
Shit mis ik weer net een rel.
Men ik wil ook naar lowlands
Is toch niet hetzelfdequote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:46 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt hem altijd nalezen...
nee, meerellen is natuurlijk het leukste!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Is toch niet hetzelfde
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:55 schreef ShaoliN het volgende:
Schwanzen wat doe jij in dezereeks
![]()
![]()
bleh...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:55 schreef ShaoliN het volgende:
Schwanzen wat doe jij in dezereeks
![]()
![]()
Wat? Mag ik ook niet in je reeksje posten?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:57 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
bleh...![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat? Mag ik ook niet in je reeksje posten?
quote:Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
Wanneer heb ik dat gezegd dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat? Mag ik ook niet in je reeksje posten?
Chill Winston. Ik maakte een geintje. Besides als Sil hier mag posten mag iedereen hier posten volgens mij.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:07 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat gezegd dan?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Chill Spoilerman. Ik maakte een geintje. Besides als Sil hier mag posten mag iedereen hier posten volgens mij.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:38 schreef EL_REY het volgende:
backstage bij faithless, damn het zal je maar gebeuren! Ben ook heel erg benieuwd naar N*E*R*D
eerste is wel cool. Tweede is uhm... Niet zo boeiend.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:38 schreef EL_REY het volgende:
backstage bij faithless, damn het zal je maar gebeuren! Ben ook heel erg benieuwd naar N*E*R*D
smaken verschillen maar het schijnt dat ze live echt super zijn! Net zoals de scissor sisters.. Tjsa je moet er van houden he!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
eerste is wel cool. Tweede is uhm... Niet zo boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |