terwijl jij denkt, plaats ik een tvpquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:27 schreef timbob het volgende:
jeej
ik ga ff denken
quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
terwijl jij denkt, plaats ik een tvp
arghhhh, katakana. had je het nou in hirakana gepost, dan had ik het geweten.quote:
tja, ik weet ook megod niet wat er precies staat hoor. maar het staat als een soort logo op de laatste paar cd's en singles zegmaar...quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Als ik mij niet vergis staat er fonetisch gezien i-fu-dei-zi. Hierbij kan de u als stil worden beschouwd. Eve Daisy. Dan gaat er nog geen belletje bij me rinkelen. Wellicht bij iemand anders.
Ik heb m'n oude Japanse schoolboeken er maar eens bijgepakt en het is katakana (maar dat wist ik al). Dat is de spelling die Japanners gebruiken voor woorden die ze overnemen uit een andere taal of voor het schrijven van buitenlandse namen. Ben nu 100% zeker dat er fonetisch i-f(u)-dei-zi staat. Evel Daisy of Eve Daisy dus. Maar ik schiet er nog steeds geen klap mee op.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:58 schreef timbob het volgende:
tja, ik weet ook megod niet wat er precies staat hoor. maar het staat als een soort logo op de laatste paar cd's en singles zegmaar...
misschien is het wel de bandnaam. misschien iets heel anders
Ah...nu snap ik de hints ineens ookquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:36 schreef belsen het volgende:
Everything But The Girl
Of je pakt je studie weer opquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Rest nog de vraag waar dat I-f(u)-dei-zi op slaat.
Het zijn naar Japans vertaalde eigennamen. Hoopte eigenlijk dat één van jullie kon vertellen op wie ze slaan. Ter nagedachtenis of opgedragen aan of zo.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:43 schreef bukgeit het volgende:
Of je pakt je studie weer op
Luister...quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:45 schreef Berkery het volgende:
Nellie the Elephant geloof ik![]()
Ik ben even een stuk met de hond wandelen - als het geraden is, wacht niet op mijquote:Now Billy rapped all night 'bout his suicide
Kick it in the head when he was 25
All that speed jive
Don't wanna stay alive when you're 25
Ja, de r wordt bijna niet uitgesproken en ik maakte een klein foutje. Voor de D-klank heb je namelijk de accolades nodig die je bij de f(u) en zi klank wel zag staan, maar bij de T-klank niet. Excuses aan u allen. Mijn fout.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:51 schreef bukgeit het volgende:
Zou Daisy dan ook Tracey kunnen zijn?
Nope, hoewel Slayer wel een eigen coole Vans-schoen heeft......quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:30 schreef ranja het volgende:
zelfde kledingsponsor
Correct, en hij is zelfs te zien in de bijbehorende videoclipquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:34 schreef bartrid het volgende:
rick rubin heeft toch 99 problems geproduceerd? En ook slayer dacht ik.
Auw, daar had ik even niet aangedacht......tijdens die concerten werden er inderdaad een paar nummers gespeeld samen met Ozzy als zanger....een soort van mini-reunie. Maar de officiele zanger van Black Sabbath was een andere metal-grootheid....en daar ben ik nu dus naar op zoekquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:54 schreef belsen het volgende:
Ozzy zelve?
Neequote:Op maandag 16 augustus 2004 23:58 schreef againstthegrain het volgende:
David Lee Roth
Ook nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:00 schreef belsen het volgende:
Lemmy van Mötorhead?
Kloptquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:01 schreef bartrid het volgende:
rob halford?
doe ik wel wat leuksquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:06 schreef bartrid het volgende:
ik ben offline, iemand anders mag een vraag doen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
belsen +1
Zo kan ik het ook natuurlijk. Ook op waterpop geweest dan zaterdag?
quote:Is het waar wat ze erover zeggen
Dat je wilt doen, wat ik doe, niets weerleggen
En dat ze alles op nieuw uit gaan leggen
Het is waar...
Ik ken mensen die zeggen dat het zus moet
Ik ken mensen die zeggen dat het zo moet
En sommigen zeggen 't is nooit goed
Het is waar
Zie hoe de idioot gaat, zie hoe de idioot praat
Zie hoe de idioot zijn naam krast op het schoolbord
Zie hoe de robot gaat, zie hoe de robot praat
Zie hoe de robot weer een gevecht op zijn naam zet
Ze zeggen: dit is wat ik nodig heb!
De waarheid, schat: het is nep!
Is het waar wat ze erover zeggen
Dat je moet doen, wat ik doe, en 't weerleggen
Hij heeft gewonnen en moet nu meer doen iets zeggen
Is 't niet rot...
En een bord voor je kop heb je niet?
Pak de hints en verbind wat je ziet
Er is een lijn in, die je kop kapot schiet
Is't niet zot...
Zie hoe de idioot gaat, zie hoe de idioot praat
Zie hoe de idioot zijn naam krast op het schoolbord
Zie hoe de robot weer zijn stem keurig uitbrengt
Het is nep, nep, nep, nep!
Dit is wat het euvel is
Kijk maar eens terug naar de winstgarantie
Het lichaam aan 't werk, maar een kop op vakantie
Wie had het brein, waar het begon te zinken...
Dat was jij!
Jij zag hoe de idioot gaat, hoe de idioot praat
Maar je hebt niets geleerd, en ziet hoe het door gaat
Maar je hebt niets geleerd, en ziet hoe het door gaat
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:17 schreef ranja het volgende:
Hives - Walk idiot walk
afgelopen vrijdag de 7" er van gekocht
Het zou me niks verbazen als je'm gewoon thuis hebt staan (en daarmee bedoel ik verder niks).quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:40 schreef bukgeit het volgende:
Laat nog es een stukkie zien.
Doc +1quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:40 schreef Doc het volgende:
Dire Straits van Dire Straits
shitquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:40 schreef Doc het volgende:
Dire Straits van Dire Straits
zal ik doen - wel grappig te zien dat ik van een redelijk aantal plaatjes de enige of een van de 2 of 3 stemmers ben, met name de Soul dingetjes en Janis Joplin's Big Brother& The Holding Co.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:54 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
shit
ohja doc, kom je nog stemmen?
ja, aan de ene kant ook wel jammer, soul is niet erg populair denk ik... Ik zelf kende de meeste van die platen ook nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:18 schreef Doc het volgende:
[..]
zal ik doen - wel grappig te zien dat ik van een redelijk aantal plaatjes de enige of een van de 2 of 3 stemmers ben, met name de Soul dingetjes en Janis Joplin's Big Brother& The Holding Co.
+1 againstthegrainquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:23 schreef againstthegrain het volgende:
Radio Birdman
Welke band?quote:Biography
A smooth mix of earthy breakbeats, classic house and jazz-funk madean interesting addition to the ranks of trip-hop acts.
debuted in 1997 with the
EP and earned airplay on Kiss FM through Gilles Peterson's radio show. The following year brought debut album
and in mid-2000,
.
U raadt het al, welke bandnaam hoort op de plaats waar nuquote:Led by classically-trained drummer Christian Vander, the Paris-basedwas, in their way, perhaps the ultimate progressive-rock group; while other artists achieved greater commercial success and critical acclaim,
typified the many ambitions and excesses of the genre which won it as many detractors as fans, even going so far as to invent their own lyrical and musical language in order to bring their unique vision to life.
As outlined on the group's eponymous 1970 double-album debut, Vander's tale -- projected to be told over the course of ten LPs -- pitted Earth against a rival planet named Kobaia.
Je was me te snel af. Dacht (na het plaatsen van de vraag) al dat een hele goede hint kon zijn voor filmkennersquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:44 schreef Zander het volgende:
Zag dat je het nu net uit had gehaald.
Ah, Jon Bongioviquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:21 schreef Zander het volgende:
Ja, ik weet het goede antwoord wel. Volgens mij begon de neef als schoonmaker in de studio van zijn oom.
Verrek... is dit nog steeds de vraag of heb ik met mijn slaperige ogen over het antwoord gelezen? Zo niet, dan is het antwoord (natuurlijk) Magmaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:48 schreef Zander het volgende:
Euh, shit.. nu moet ik een vraag verzinnen. Eehm, een bio'tje maar weer, dan:
[..]
U raadt het al, welke bandnaam hoort op de plaats waar nustaat.
Geparkeerd slechts. en Litpho mag een vraag doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:22 schreef ApproachingSilence het volgende:
Ow... never mind.. de vraag was ingetrokken ofzo![]()
Dat houdt in dat mijn antwoord bevestigd is?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:24 schreef Berkery het volgende:
Geparkeerd slechts. en Litpho mag een vraag doen
Oeps.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat houdt in dat mijn antwoord bevestigd is?
Okay. Van welk nummer (artiest - titel) is deze middensectie?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:26 schreef Berkery het volgende:
Ja inderdaad. Officieus that is
Dat is idd het goede antwoord.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:19 schreef ApproachingSilence het volgende:
Verrek... is dit nog steeds de vraag of heb ik met mijn slaperige ogen over het antwoord gelezen? Zo niet, dan is het antwoord (natuurlijk) Magma
Berkery +1quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:30 schreef Berkery het volgende:
They Might Be Giants - Birdhouse in your soul
Leuk nummer![]()
ums... ikke niet vervelend willen zijn (maar stiekum toch wel), maar waar zijn mijn 3 punten van de vorige ronde gebleven?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:25 schreef belsen het volgende:
Stand!
[code]..knip...
32 (32) ApproachingSilence 7
Aan Pa! de eer... ik is "ontbijten"quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Berkery +1
Vecht maar met ApproachingSilence uit wie de volgende vraag stelt.
quote:3.– Jesus Christ, how much depth do I have to go into here? He’s [first name] fucking [last name]. He delights in killing and he wears a loincloth. He’s probably had sex with your mother. He, like Johnny Rotten, had his own show on VH1 (which is the lowest valley on the musical landscape). He has a conservative radio talk show. The little soul patch on his chin is off-center, which really bugs me. He is basically the enemy of all that is decent and tasteful in this world, which probably makes a certain percentage of you love him. In other news, a certain percentage of you are fucking morons.
Afgaand op het "killen" kan ik niet op iemand anders dan Ted Nugent komen. Ik kan me alleen niet herinneren dat hij er zo uitzagquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:41 schreef Berkery het volgende:
Wie is dit?
[afbeelding]
Uit: The Worst Rock Stars Ever
Deze foto komt van de site van National Geographicquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Afgaand op het "killen" kan ik niet op iemand anders dan Ted Nugent komen. Ik kan me alleen niet herinneren dat hij er zo uitzag.
Van welke monsterhit is dit een acoustische versie?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:51 schreef Berkery het volgende:
Oja, en Litpho + 1
Personal Jesus van Depeche Mode?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van welke monsterhit is dit een acoustische versie?.
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:03 schreef ApproachingSilence het volgende:
Personal Jesus van Depeche Mode?
Eng hoor... zat ik net naar te luisterenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard.
ApproachingSilence +1
Maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:22 schreef bartrid het volgende:
betty serveert?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:53 schreef bartrid het volgende:
heather nova?
Is er al een Joyce Fanclub eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:55 schreef bartrid het volgende:
geen onvertogen woord over joyce he?Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar haar album....
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:06 schreef Zander het volgende:
Hier kun je in ieder geval een stukje van de lp van Joyce beluisteren voordat je 200 Euro aan een zeldzame eerste persing uitgeeft: http://www.bizarrerecords.com/pages/NICEAJoyce.html
Klinkt als standaard country-muziek met reli-lyrics.
even voor de duidelijkheid:quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, Jon Bongiovi.
Hier nog zo één. Of als zij Help me be good to you voor me zingt. Dat hoeft eigenlijk sowieso niet, maar het zou wel leuk zijn. Aangezien niemand een vraag heeft gesteld, mag je er gewoon eentje stellen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:59 schreef bartrid het volgende:
met heather zou ik best een beschuitje willen eten als zij maybe an angel voor me zingt![]()
Toen tekenden zij voor het eerst een platencontract?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:40 schreef bartrid het volgende:
de eerste is goed, maar the offspring nog niet. Het gaat dus om de dag dat kurt zichzelf doodschoot.
inkoppersquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:48 schreef bartrid het volgende:
goed gevonden maar ook niet goed.
Ze hadden nog geen nummer 1 omdat hun hitalbum nog niet uitwas. Dat kwam namelijk uit.....[vul zelf maar aan]
Damn....het gat wordt kleiner....maar weer snel een paar vragen inkoppen dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:39 schreef bartrid het volgende:
juist. uio_ams +1
Ik nader je met rasse schreden!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:36 schreef Bimmel het volgende:
![]()
gloria estevan?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik nader je met rasse schreden!!!
Foto dan maar: welke dame ligt hier op de grond:
[afbeelding]
Die herkent u zeer zeker!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:21 schreef Litpho het volgende:
Herken ik hier de lenige vormen van Paula Abdul?
Jarenlang aan MTV gekluisterd zitten werpt toch vruchten afquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Litpho + 1
jij hebt echt een voorraadje lama's aangelegt, is het niet?quote:
Ken eigenlijk geen blonde vioolspeelster, maar is dat Moby op de achtergrond?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:42 schreef Litpho het volgende:
Jarenlang aan MTV gekluisterd zitten werpt toch vruchten af.
[afbeelding]
Wie is de bovenstaande dame?
Zou kunnen, maar denk het gegeven de muziekstijl nietquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Ken eigenlijk geen blonde vioolspeelster, maar is dat Moby op de achtergrond?
quote:helped bring bluegrass to a new audience in the '90s. Blending bluegrass with folk,
was instantly acclaimed from the start of her career, but it wasn't until her platinum-selling 1995 compilation Now That I've Found You that she became a mainstream star. Between her 1987 debut Too Late to Cry and Now That I've Found You, she matured from a child prodigy to a versatile, ambitious, and diverse musician and, in the process, made some of the freshest bluegrass of the late '80s and early '90s.
Dan is het Alison Kraussquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:09 schreef bukgeit het volgende:
Is het dan Alison Krauss?
Het zou me niks verbazen als Moby wat bluegrass in zijn muziek zou verwerken.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:03 schreef Litpho het volgende:
Zou kunnen, maar denk het gegeven de muziekstijl niet.
Aangezien ik Alison alvast als de ster van dat plaatje had geplaatst was het ook meer een vraag of zij Moby in haar muziek zou verwerkenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Het zou me niks verbazen als Moby wat bluegrass in zijn muziek zou verwerken.
Knap. Had ook zomaar Comets For Tilly kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:22 schreef bartrid het volgende:
new found glory??
Nee, wist ik niet. Shai Hulud vind ik geweldig.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:36 schreef againstthegrain het volgende:
Even tussendoor... wisten jullie dat de gitarist van New Found Glory (Chad Gilbert heet ie geloof ik) vroeger de zanger was van teringherrieband Shai Hulud?
On topic: Geen flauw idee...
op de eerste foto ziet die kerel links er als Herr Flick uit, maar die tweede foto zegt me dan weer helemaal niets.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:13 schreef bukgeit het volgende:
Dalbello?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:16 schreef dolle_hond het volgende:
lisa stansfield
wederomquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:17 schreef UIO_AMS het volgende:
zij van Cock Robin?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:18 schreef ranja het volgende:
Ik ken die foto... is een albumhoes... maar waarvan? Is het Siouxie bij the Creatures?
bukgeit +1quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:36 schreef bukgeit het volgende:
U2 - The Unforgettable Fire
Tss timbobquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:46 schreef timbob het volgende:
nee, die heb ik inderdaad niet.
Maar je kent 'm vast wel (qua hoes bedoel ik)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:46 schreef timbob het volgende:
nee, die heb ik inderdaad niet.
Bijna op tijdquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:48 schreef Gambolputty het volgende:
U2 - Unforgettable Fire
ik ben niet echt van de U2 muziek..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:48 schreef ApproachingSilence het volgende:
[..]
Tss timbobHet laatste album van U2 (op Joshua Tree na) dat nog een beetje het luisteren waard was... en die heb jij niet??
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:58 schreef bartrid het volgende:
oh die aflevering kan ik me nog erg goed herinneren! Briljante TV. Frans, ik ga alles van je verkopen en ik ben geen fan meer want je wilt niet met me uit. Geweldig.
Klopt, maar was toen een vraag van mij, door belsen geraden toen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:37 schreef bukgeit het volgende:
Grappig: een ander detail van de hoes is maanden geleden een keer gevraagd. Volgens mij raadde Berkerey het toen.
goed planquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:07 schreef timbob het volgende:
degene die deze vraag goed heeft krijgt strafpunten.. zoiets mag je gewoon niet weten
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:21 schreef PogueMahone het volgende:
Francien
U bent tweelingen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:21 schreef againstthegrain het volgende:
Francien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |