Dat zeg je alleen maar omdat je bier zietquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Natriumlicht, sfeerlicht![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:42 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je bier ziet![]()
Prachtig !quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:29 schreef Pelle_t.net het volgende:
Terschelling by night
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 december 2004 01:24 schreef Shark.Bait het volgende:
ik rij net over de weg naar het dorp waar ik woon, zie ik een lamp die heel mooi spookachtig licht tussen de mistige bomen door opwerpt. Dus ik parkeer mijn auto, loop naar een plek om een mooie foto te kunnen maken...zetten ze de lamp uit
Hmm, eigelijk niet.quote:Op maandag 13 december 2004 16:48 schreef Dawnbreaker het volgende:
vanavond nachtfoto's maken, post straks hier de foto's... nog last minute tips voor mij?
ik heb nikon met max 8 sec sluitertijd + statief
...
Iemand die alleen lekker is op 60x60 formaatquote:Op maandag 13 december 2004 20:59 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Hmm, eigelijk niet.
Word een 'beetje' afgeleid door die User Icon van je, wie is dat!?
Thnx!quote:Op maandag 13 december 2004 21:11 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Iemand die alleen lekker is op 60x60 formaat
de bollen van Dawnbreaker's 'avatar'
ik post de foto in het beoordeel mijn foto topic... als je ze wilt zien moet je daar even kijkenquote:Op maandag 13 december 2004 16:48 schreef Dawnbreaker het volgende:
vanavond nachtfoto's maken, post straks hier de foto's... nog last minute tips voor mij?
ik heb nikon met max 8 sec sluitertijd + statief
...
kuch..quote:Op maandag 13 december 2004 20:53 schreef petre86 het volgende:
ik zoek een simpel statief voor mijn digitale camera..
als het wat donker is / de sluitertijd lang is, dan is het nu iets te lastig om stil te houden
iemand enig idee en / of tips over welke ik het beste kan kopen? (en waar?)
ik hoef de cam niet echt op afstand te bedienen, dus een statief met 1 "stok" die je in hoogte kan verstellen (en eventueel in de grond kan prikken) lijkt me wel wat.. als die er zijn dan..
oja handig mee te nemen is ook wel fijn
iemand??...
Ja, ik zou het hier proberen:quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
kuch..
of staat dit hier verkeerd soms?
tnxquote:Op woensdag 15 december 2004 10:02 schreef TsiisSkaaf het volgende:
[..]
Ja, ik zou het hier proberen:
Statief vraagje
Qua ruis, hete pixels en stof kun je het beste een klein diafragma nemen (2.8 bijv.)quote:Op zondag 19 december 2004 16:06 schreef Takkesteeg het volgende:
Wat geniet de voorkeur trouwens bij langere sluitertijden en 'Nachtfotografie', een klein of een groot diafragma t.o.v. scherpte en ruis?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:19 schreef dubbellu het volgende:
Een laadschop op mijn werk:
[afbeelding]
dat is dus een groot diafragmaquote:Op zondag 19 december 2004 16:28 schreef Impry het volgende:
[..]
Qua ruis, hete pixels en stof kun je het beste een klein diafragma nemen (2.8 bijv.)
We moeten natuurlijk niet vergeten dat je diafragma ook verantwoordelijk is voor de scherpte diepte.quote:Op zondag 19 december 2004 16:28 schreef Impry het volgende:
[..]
Qua ruis, hete pixels en stof kun je het beste een klein diafragma nemen (2.8 bijv.)
Geweldige foto, maar ik zou toch een minder in het oog springend logo in je foto's zetten. iig niet rood.quote:Op maandag 20 december 2004 19:04 schreef thatsme het volgende:
een fototje nog van van de zomer, een mooie gloed over de gletsjer. genomen met een canon A40:
[afbeelding]
Forbiddenquote:Op maandag 14 februari 2005 09:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
opnameduur: ongeveer 60 minuten
gefixedquote:Op maandag 14 februari 2005 11:35 schreef Bowiefan het volgende:
Forbidden
You don't have permission to access /u42/zooi/medium/39615241.startrailssmall.jpg on this server.
Ach ja, ff wachten tot de intercity voorbij is geweest, dan heb je zo''n 15 min.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
Calimero, jij bent dus op het spoor gaan staan (bijna liggen zo te zien)om die foto te maken? Wat een gek zeg!Ik zou 'm alleen wel iets meer croppen en rechtzetten
wow shark.bait!quote:Op maandag 14 februari 2005 09:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
opnameduur: ongeveer 60 minuten
Even een vraagje... hoe maak je een kader om je foto's zoals deze?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:31 schreef joostingh het volgende:
[afbeelding]
Zonder bewerkingen zoals filters. Alleen maar een resize.
Die foto's van Gent zijn echt prachtig, zouden zo van een postkaart kunnen komen. Was de lucht nog zo blauw toen je ze maakte, of heb je die bewerkt?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:48 schreef Bhuddy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gent in Februari
[afbeelding]
Bangkok vorige zomer. (4 sec sluitertijd)
[afbeelding]
Kuala Lumpur vorige zomer.
Alle foto's gemaakt door mij (13 jaar) met een Canon A60.
Kan je ook niets aandoen, dit topic was een al niet meer zichbaar in de topiclijst van 3maand.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:17 schreef Johan-w het volgende:
Ik heb net een nieuwe camera (Olympus C765 Ultrazoom) en ik heb gisteravond mijn eerste avondplaat geschoten. Zelf vind ik 'm wel geslaagd, maar op/aanmerkingen zijn altijd welkom natuurlijk!
2x zoom, verder gewoon standaard nachtstand gebruikt.
[afbeelding]
voor full-size (260 kb) klik je hier
{had dit eerst in verkeerd topic geplaatst, hiervoor nog sorry, dus.)
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:45 schreef supah het volgende:
Ik haat de uitvinder van natriumlampen meer en meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |