Ik vond eigenlijk de eerste het beste.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
Die tweede is wel erg gaaf apestartje
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:38 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ga gerust je gang grote vent. 't Wordt alleen je laatste post hier
.
Knap dat je hem zo stil houdt danquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:31 schreef joostingh het volgende:
[afbeelding]
Zonder bewerkingen zoals filters. Alleen maar een resize.
leuke foto,alleen jammer van de verkeers borden links,die lijden af en verbergen een deel van het onderwerp.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:31 schreef joostingh het volgende:
[afbeelding]
Zonder bewerkingen zoals filters. Alleen maar een resize.
is wel grappig de een vind de eertse de beste ,de ander de tweede.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk de eerste het beste.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:38 schreef Ouwesok het volgende:
Ga gerust je gang grote vent. 't Wordt alleen je laatste post hier
.
Hmmmm....dit doet idd de vraag rijzen wat jij uit je bed deed 's nachts tijdens je huwelijksreisquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Het nachtelijk uitzicht van uit het hotel tijdens mijn huwelijksreis:
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....dit doet idd de vraag rijzen wat jij uit je bed deed 's nachts tijdens je huwelijksreis
Dank je, zo zie je altijd je camera bij je hebben.quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Subtiel. Erg mooi zo dat sfeertje.
Hij is genomen vlak voor het naar bed gaan. Het was eigenlijk een foto om de nachtstand van de met de bruiloft gekregen camera uit te testen. Alleen ik vind hem behoorlijk goed gelukt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....dit doet idd de vraag rijzen wat jij uit je bed deed 's nachts tijdens je huwelijksreis
Hij is idd mooi gewordenquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hij is genomen vlak voor het naar bed gaan. Het was eigenlijk een foto om de nachtstand van de met de bruiloft gekregen camera uit te testen. Alleen ik vind hem behoorlijk goed gelukt.
Groningen?quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:55 schreef Caar2 het volgende:
Mijn aller eerste nachtfoto's![]()
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
Vooral de eertse ,is erg mooi.quote:Op zondag 19 september 2004 20:57 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ook ff een duit in het zakje doen
Hier zijn mijn nachtopname
Het is van de drie calatrava bruggen in de Haarlemmermeer
http://img.photobucket.co(...)latrava/IMG_1027.jpg
http://img.photobucket.co(...)latrava/IMG_1020.jpg
je had de onderste link moeten nemen daar staat namelijk [IMG] voor en na de url [/IMG]quote:Op zondag 19 september 2004 20:59 schreef robbedoeseos300d het volgende:
waarom werkt de link van photobucket bij mij niet?
Bij andere zie ik wel meteen de foto's in de topic verschijnen
Die man was zo grappig om gewoon voor mijn lens te gaan staan, en ja toen heb de foto gewoon genomen. Ik had natuurlijk kunnen vragen of ie wat langer had kunnen blijven staan.quote:Op zondag 19 september 2004 21:57 schreef dubbellu het volgende:
@ Caar2: vooral de eerste vind ik leuk, jammer dat er niet iets meer mensen achter de meneer lopen, om nog wat meer beweging te krijgen (wat wat je sluitertijd?).
Bedankt voor je hulpquote:Op maandag 20 september 2004 12:05 schreef Caar2 het volgende:
[..]
je had de onderste link moeten nemen daar staat namelijk [afbeelding]
Gaafquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:05 schreef elcastel het volgende:
Mag deze hier, ivm vannacht gemaakt ??
[afbeelding]
Uit de Rebel (met Canon 75-300 f4-5.6) :
sluitertijd : 1/640 sec
diafragma : 5,6
ISO : 400
focuslengte : 300 mm
Ik heb wat ge-experimenteerd met de sluitertijden tussen de 400 en de 1000, maar dit leek me de beste..
Oh ja op statief natuurlijk.
Dit probleem kende ik ook met het maken van de clatrava bruggen zie even hiervoor in deze topic.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[afbeelding]
(de towerbridge wilde maar niet lukken, te veel verlicht denk ik...., dus mijn resultaat overbelicht op de voorkant, moet nog even oefenen...![]()
F/3,5 en 1/6 sec op ISO-1600. Dan had ik toch een lagere ISO genomen en een iets grotere sluitingstijd. Ik was enkele weken geleden ook in Londen:quote:Op woensdag 22 september 2004 02:35 schreef Hezhi het volgende:
Mijn eerste nachtopname met mijn niewe toestel (Eos 20D)
(de towerbridge wilde maar niet lukken, te veel verlicht denk ik...., dus mijn resultaat overbelicht op de voorkant, moet nog even oefenen...![]()
Die ziet er beter uit inderdaad. Ik had meerdere pogingen gedaan, maar de meeste waren onscherp, had geen statief en kon de camera ook niet lekker stilhouden op het hek langs het water.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:12 schreef neok het volgende:
[..]
F/3,5 en 1/6 sec op ISO-1600. Dan had ik toch een lagere ISO genomen en een iets grotere sluitingstijd. Ik was enkele weken geleden ook in Londen:
[afbeelding]
Dit is F/3,5 op 1/20s en ISO-800. Het moeilijkste vond ik nog de blauwe kleur van de ophanging van de brug vast te leggen![]()
heeft je camera geen timerfunctie?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:55 schreef Dagobert het volgende:
Niet echt scherp, camera ligt op de grond omdat ik anders de hoek niet haalde. Onderstuend door mn cameratas en dan proberen de boel niet te laten bewegen (geen draadontspanner)
probeer het dan eens met de zelfontspanner, doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:55 schreef Dagobert het volgende:
Aegongebouw heb ik vorig jaar in Londen ook 's avonds wat van geschoten:
[afbeelding]
Niet echt scherp, camera ligt op de grond omdat ik anders de hoek niet haalde. Onderstuend door mn cameratas en dan proberen de boel niet te laten bewegen (geen draadontspanner)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |