Maar dan meevoud. Red Aunts.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:48 schreef Z het volgende:
Red Aunt
Ah, The Shins idd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:03 schreef bukgeit het volgende:
The Shins
Nou, ik vind het meer dan voldoende. Mark +1!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:26 schreef Mark het volgende:
abba
Abc
Acdc
death
Beef
Afghan Wigs
ghouls
Cypress hill
De Dijk
jk
klF
Metal molly
The Dammned
Faith no more
Pop will eat itself
pq
qrio (bedankt bartrid)
Breeders
stripes
In tua Nua
Luv
vw
wx
xyZ
Xyz
Nog 4 dus, waarvan bukgeit zelf er 2 heeft kunnen invullen
J.K., Idols-deelnemer. P.Q. Phan is een Vietnamese componist.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:46 schreef Mark het volgende:
PQ Phan zegt me helemaal niks. Ik dacht nog wel bij JK aan de zanger van Jamiroquai, maar volgens mij was dat Jay Kay (toch?).
Anyway: welke band?leaped onto the music scene in 1979 with their quirky debut album,
. This quartet played a rough-and-tumble form of new wave that was equal parts Roxy Music and Talking Heads with art-pop and prog-rock leanings.
vocals were extremely distinctive, veering from a low baritone to a higher register that was not unlike Pete Townsend on helium. Although this schizophrenic debut didn't set the charts on fire, they did score a few minor hits. Their second album, 1980's
was a far more cohesive effort, less prog-rock and more melodic than their debut. It even contained a bona-fide hit in "
" which even drifted over to the U.S. and garnered impressive radio play.
The Cure???quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:52 schreef Mark het volgende:
De band is officieel nooit gestopt, maar de zanger/gitarist is een solo-carriere begonnen
Hoe raad je het zo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:22 schreef Z het volgende:
Fischer Z?
quote:Wat is er toch aan de hand met de ...? Er verschijnen namelijk steeds meer geruchten dat het einde van de ...band nu toch echt in zicht is! Volgens de laatste roddels zou dit keer K de schuldige zijn. K heeft al een tijdje een vriendje, maar heeft de jongen in kwestie tot nu toe goed verborgen weten te houden. Nu is echter bekend geworden dat K verloofd is en zo snel mogelijk met hem wil gaan trouwen. Als dat eenmaal gebeurd is, zal ze niet meer willen optreden met H en M maar wil ze zich richten op een solocarrière. We wachten het eerst maar even af…
H, M en K?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:30 schreef bukgeit het volgende:
K3
Nog 1 Bimmel! Kom op, je kan het!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:49 schreef Bimmel het volgende:
Mother in Law!!
Hallo, ik had toch nr 10. Je gaat me toch niet vertellen, dat een scheiding meeteltquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:58 schreef Mark het volgende:
Bimmel +1
En waar is Rammstein - Heirate mich?
Ik denk dat dat ook precies Bimmel's bedoeling is...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hallo, ik had toch nr 10. Je gaat me toch niet vertellen, dat een scheiding meetelt![]()
Zo loop ik nooit in op die vent.
Welk nummer is hier op wonderlijke wijze verkracht?quote:wij kunnen onderaan al onze vijanden achtervolgen brengen hen aan hun knieën wij de wereld aan stukken maar wij bom can't het in vredes whoa kunnen bombarderen wij me zelfs een oplossing aan honger en ziekte vinden wij de wereld aan stukken kunnen bombarderen maar wij can't bombarderen het in vrede
Hierop zou ik willen antwoorden met een welgemeend:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hallo, ik had toch nr 10. Je gaat me toch niet vertellen, dat een scheiding meetelt![]()
Zo loop ik nooit in op die vent.
Michael Franti & Spearhead - Bomb The Worldquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:15 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Welk nummer is hier op wonderlijke wijze verkracht?
Elementary, my dear Watson....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Michael Franti & Spearhead - Bomb The World
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:18 schreef Bimmel het volgende:
Hierop zou ik willen antwoorden met een welgemeend:
Na na na na naaaaaaa
En ik denk dat de tmf-redactie het woord bodyguard bedoelt..........quote:12 augustus 2004 -is aangeklaagd door paparazzo David Keeler voor een incident dat plaatsvond vorig jaar mei in een nachtclub in Hollywood. Keeler zou geslagen en bespuugd zijn door de bodygard van
, nadat hij haar fotografeerde toen ze dronken was en assistentie nodig had naar de auto. Volgens de bodygard getuigde het fotograferen van de zangeres in die toestand van weinig respect.
UIO_AMS +1quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Christina Aguilera ?
Het was een gok. Dat geef ik hier graag toe. Even op zoek naar andere wetenswaardigheden bij die tmf-site. Momentje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
UIO_AMS +1
Wie o wie heeft nu ook een eigen kledinglijn?quote:is in navolging van artiesten als P.Diddy, Jay-Z en Snoop Dogg zijn eigen kledinglijn gestart. De superster heeft een collectie van Ice Cream sportschoenen ontworpen en een kledinglijn voor Billionaire Boys Club. De sneakers hebben afbeeldingen van diamanten, bankbiljetten, dobbelstenen en piepers. De kleding is bedoeld voor volwassen mensen met een karakteristieke stijl, een beetje zoals
dus.
Had gekund. De bankbiljetten en zo neigen je natuurlijk wel in die hoek te denken. Maar nee dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:41 schreef bartrid het volgende:
50 cent??
Let vooral op de woorden 'karakteristieke stijl'. Hij ziet er niet echt HipHop uit. Eminem valt dus ook af.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:51 schreef Z het volgende:
Eminem?
Nope. Een nog grotere hint dan maar, omdat ik zo weg moet:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:13 schreef Z het volgende:
Timbaland?
methodmich + 1quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:
Pharell Williams
Eric Corton? Tacker!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
Had eerder moeten neuzen.
Welke band vormen deze mannen:
John Roderick, Sean Nelson, Michael Shilling en Eric Corson
5?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:45 schreef timbob het volgende:
geen 4 en geen 7
bartrid zat al wel in de goeie richting [afbeelding] (niet qua getal, maar qua uitleg enzo..)
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:56 schreef belsen het volgende:
9, dan?
zeer wilde gok:quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:17 schreef belsen het volgende:
Wie hoort er in het onderstaande rijtje niet thuis?Noel Gallagher van Oasis Tim Burges van The Charlatans Bernard Sumner van New Order Chrispian Mills van Kula Shaker Richard Ashcroft van The Verve
En waarom natuurlijk...
Hint!
Nee, het is iets met samenwerkingen...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 05:05 schreef againstthegrain het volgende:
is het iets met solo-albums?
Ja, maar wie en waarom?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:47 schreef timbob het volgende:
[..]
behalve 1 dan, anders horen ze er allemaal bij..
trouwens, dat oooohmmm.. wat je hoort, is gesampled van kraftwerk
Nee, hoor, die heeft ook samengewerkt met the Chemical Brothers...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:05 schreef timbob het volgende:
nouja, ik weet dat Noel en Richard zeker een keer met de chembro's gewerkt hebben.. die van kula shaker kan ook wel, weet ik niet zeker.. die van the charlatans ook wel denkik
dus:
Bernard Sumner van New Order
want die heeft nog nooooit met de chembro's samengewerkt
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:22 schreef timbob het volgende:
hmm.. echt?
oh..
dan is het toch Tim Burges
gok ik....
Ja...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:23 schreef timbob het volgende:
[..]
ja maar waren dat ook vocalen?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:45 schreef timbob het volgende:
dan kan ik gokken dat Chrispian Mills van Kula Shaker geen vocalen gedaan heeft
of het is iets anders
Verlaat punt!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:59 schreef timbob het volgende:
[..]
gokje:
The Long Winters
oeps..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:25 schreef Berkery het volgende:
Is het soms Goldie![]()
![]()
![]()
Dat stond tenminste in de id3 tag![]()
Zowaar... ik weet um!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:50 schreef timbob het volgende:
weet iemand het al
hij is idd goedquote:Op zondag 15 augustus 2004 03:42 schreef ApproachingSilence het volgende:
[..]
Zowaar... ik weet um!
Goldie - Saturnzreturngeweldige (dubbel)album
![]()
iemand anders mag de vraag stellen, want ik ben voorlopig alleen 's nachts online (U merkt: ik ga ervanuit dat het goed is)
In het volgende deel timbob, dat beloven we je! Nog 5 puntjes en bimmel is bijgehaald. Yessssss!quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:36 schreef timbob het volgende:
ik sta er niet in
niemand houdt je tegen!quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:30 schreef timbob het volgende:
er is geen vraag meer
ihkv de inhaalslag op Bimmel, zul je mij niet horen klagen!quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:45 schreef timbob het volgende:
was ook wel erg makkelijk he
quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:06 schreef bartrid het volgende:
hmm hoop werk te doen om naar nummer 4 te komen
nee, maar ik ben wel benieuwd naar hoe je daar op kwamquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:11 schreef ranja het volgende:
Under the boardwalk?
jeezus wat een brakke vertalingquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
ihkv de inhaalslag op Bimmel, zul je mij niet horen klagen!
Met dank aan Babel Fish kwam ik aan de volgende vertaling van het eerste couplet van een bekend nummer:
morgens sedentaire zon 's zal ik gezeten hebben wanneer de avond in het weggaan aan het centrum slaagt dat aandacht aan schepenbroodje besteedt en dan me hen het broodje aandacht opnieuw, ja besteedt
De vraag is natuurlijk welk nummer dat was
Engels - Nederlands - Frans - Nederlands geeft opmerkelijke resultaten. Vooral dat schepenbroodje vind ik ontzettend leuk gevonden.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:13 schreef timbob het volgende:
jeezus wat een brakke vertaling
snap er geen hol van
ik dacht zelfs dat die wel goed kon zijnquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:11 schreef ranja het volgende:
Under the boardwalk?
Nope. Het derde couplet vertaald:quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:15 schreef ranja het volgende:
Weggaan aan het centrum... Left of center van Suzanne Vega?
watching the shipps roll inquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:23 schreef Litpho het volgende:
Sitting on the dock of the bay van Otis Redding?
quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:27 schreef UIO_AMS het volgende:
watching the shipps roll inschepenbroodje
Litpho + 1
oeh oeh oeh! die ken ik..quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Onder welke naam zijn deze bevallige jongedames bekend geworden?
Inderdaad. Ook wel bekend als "die band waar timbob net niet op kon komen"quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:37 schreef Mark het volgende:
Shampoo?
quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Was toch van the Clash?
quote:"First I would take my corset off and strangle her around her big gymnast neck, then I would poison her the way Snow White was poisoned in the fairy tales, and then afterwards I would dye her hair back to the original color." Asked what color would that be,responded, "Puke green."
quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:20 schreef bartrid het volgende:
ah pas gelezen ergens, amy lee van evanescence
quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gaat volgens mij een "oh-ja" worden
Klinkt als Coilquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:55 schreef bartrid het volgende:
we gooien er gewoon nog een hint tegenaan:
Initially established in 1983 as a solo outlet for vocalist and percussionist John Balance, the experimental sonic manipulation unitbecame a full-fledged concern a year later following the arrival of keyboardist/programmer Peter Christopherson, a founder of Psychic TV as well as a member of Throbbing Gristle. After debuting with the 17-minute single "How to Destroy Angels," the duo recruited the aid of Possession's Stephen Thrower, J.G. "Foetus" Thirlwell and Gavin Friday to record their full-length 1984 bow Scatology, an intense, primal work of sculpted industrial noise thematically devoted to the concepts of alchemy and transmutation.
spent the next period of its existence exploring visual media: in late 1984 they recorded a rendition of the Soft Cell smash "Tainted Love," producing a widely banned, hallucinogenic video clip featuring Mark Almond as the Angel of Death; despite considerable controversy at home, the video ultimately found its way to the archives of the Museum of Modern Art
Vraag: wat is de naam van de groep (quote:British pop/rock quartet, led by singer/guitarist "
", broke through with the U.K. and U.S. Top 40 hit "
" in 1986 and went on to place ten singles and four albums in the U.K. charts between 1986 and 1990. In the U.S., they are perhaps best known for the track "
" which appeared on the multi-platinum soundtrack album Dirty Dancing in 1987
oh-jaquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:18 schreef bartrid het volgende:
niet alleen klint het als coil, het is gewoon coil
approachingsilence +1
En ook goedemorgen.
Inderdaad:quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:15 schreef belsen het volgende:
The Blow Monkees?
Geen idee... Kunnen we niet gewoon doorgaan?quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:20 schreef ApproachingSilence het volgende:
[..]
Inderdaad:![]()
[afbeelding]
en heet(te) de zanger?
U is geen fan?quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Geen idee... Kunnen we niet gewoon doorgaan?
Klopt als een zwerende vinger.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:44 schreef bartrid het volgende:
ik hoor in ieder geval de beach boys.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:11 schreef ranja het volgende:
Het lijkt alsof er een achteruitgespeelde Beatles inzit en een loopje van iets van Stones of Who of Kinks... samen met Good vibrations.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:57 schreef bartrid het volgende:
hoor ik daar ook I can't get no satisfaction van de rolling stones?
Lees de post boven dan nu nog een keer zou ik zeggen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:32 schreef bartrid het volgende:
dan zal de derde wel een beatles nummer zijn
Als twee honden vechten om een been...quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:35 schreef Ascaroth het volgende:
Beatles - Doctor Robert
quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:43 schreef belsen het volgende:
Als twee honden vechten om een been...
Grmpfff... ik kom niet op de naam... ik heb het destijds wel gelezen ergensquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:53 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
![]()
De zanger van welke band zei tijdens Reading 2002: "This is an example of shit on stage, which is all you're gonna get here today", nadat hij zijn excrementen openlijk op het podium deponeerde.
Als het Oasis was geweest had nog ergens het woordje laveloos gestaan.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:54 schreef ranja het volgende:
Lijkt me nou echt een Oasis actie...
Ook niet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:04 schreef bukgeit het volgende:
Voor de vuist weg: Dandy Warhols.
Inderdaad, Greg Puciato van The Dillinger Escape Plan. Het schijnt dat 'ie het ook nog richting publiek heeft staan gooien.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:07 schreef ApproachingSilence het volgende:
Ik zit met twee namen in mijn hoofd nu... maar ik denk (gok) Dillinger Escape Plan![]()
Red Boxquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:20 schreef ApproachingSilence het volgende:
Snelle vraag (ivm vertrek naar werk):
Onder welke naam scoorde Colourbox een giga-hit in 1987?
quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:23 schreef Berkery het volgende:
[..]
Red Box
quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:27 schreef ranja het volgende:
1987, megahit... MARRS
Mede verantwoordelijk voor het geweldige "Short Dick Man".....quote:Op maandag 16 augustus 2004 02:20 schreef bukgeit het volgende:
Waar kennen we Sandra Gillette van?
Bukgeit slaapt wellicht nog, Google geeft Bimmel gelijk:quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:35 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Mede verantwoordelijk voor het geweldige "Short Dick Man".....
quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:31 schreef Mark het volgende:
* Gambolputty combineert titel met artiestennaam en ziet een causaal verband
Nee, en het is ook geen 'lip-sync' kandidaatje van Frankie Varell.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:22 schreef Berkery het volgende:
Richenel
Check. Alhoewel ik de muzikale begeleiding met liefde verder had verdrongenquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:28 schreef Bimmel het volgende:
Deze meneer heeft eigenlijk best wel een hoop geinige plaatjes gemaakt waar we allemaal (als je van 'onze generatie' bent) vast wel een keer op geslowed hebben
Pfff...Anti-nostalgist die je bentquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Check. Alhoewel ik de muzikale begeleiding met liefde verder had verdrongen.
Hulde !quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:43 schreef Mark het volgende:
Jermaine Stewart?
Dit was wel een overduidelijk hint: "We don't have to take our.... clothes off", "Klassieker"quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:28 schreef Bimmel het volgende:
Meneer bezong het overbodige ontkleden en het nuttigen van kersen wijn...
quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:57 schreef ranja het volgende:
Steve Vai was de een
En dat isquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:58 schreef Litpho het volgende:
Steve Vai en Ry Cooder.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:00 schreef Mark het volgende:
En dat is![]()
Litpho +1
Doc +1quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:26 schreef Doc het volgende:
Portishead - P NYC
ga die film dan maar eens snel zienquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:03 schreef Mark het volgende:
Ken die film niet, en er zijn nogal wat wannabee actors in de muziek
Jij denkt dus dat ik een film thuis op DVD heb met Cher ?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:32 schreef Mark het volgende:
Wilde gok op Cher
gelukkig heb ik geen Dolly Parton gegoktquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat ik een film thuis op DVD heb met Cher ?![]()
Tracy Lords had ook een (korte) muzikale carrière gehad toch?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:45 schreef Doc het volgende:
Ze heeft in best mooie films gespeeld. Ontopic: werkelijk geen idee. Ken de film niet. Vervult Chris Isaac weer eens een gastrolletje?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:45 schreef Doc het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:49 schreef Litpho het volgende:
Tracy Lords had ook een (korte) muzikale carrière gehad toch?
quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tracy Lords had ook een (korte) muzikale carrière gehad toch?
Videodrome was volgens mij Debby Harryquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:12 schreef Doc het volgende:
De zangeres speelt ook in Heavy en in Videodrome.
De zangers hebben allebei een kaalgeschoren hoofd.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:12 schreef Doc het volgende:
De zangers hebben allebei een kaalgeschoren hoofd.
De eerste Blliy Corgan en de tweede gok ik op Rob Halfordquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:08 schreef Doc het volgende:
Een van de zangers heeft ook aan de soundtrack van de film meegwerkt met z'n nieuwe band die nu niet meer bestaat geloof ik.
De andere zanger is als ik het goed heb weer terug bij z'n oude band.
David Cronenbergquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Videodrome was volgens mij Debby Harry
Ik heb 'm nu een keer of 5 gezien en ik blijf 'm leuk vinden ...quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:37 schreef Mark het volgende:
Cool! Is die film ook wat?
Nieuwe vraag:wie is dit?
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:30 schreef dolle_hond het volgende:
kan er niks van maken belsen
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:30 schreef dolle_hond het volgende:
kan er niks van maken belsen
quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:13 schreef timbob het volgende:
and so this is christmass, and a happy new year!
let's hope it's a good one..
en nogwat
quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:15 schreef bartrid het volgende:
happy christmas (war is over) van john lennon toch? of is dat niet de officiele titel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |