Het orgineel is niet Engelstalig maar Duits!quote:keezert - donderdag 12 augustus 2004 @ 19:23
jullie kennen allemaal wel het nummer 'het werd zomer' van rob de nijs. wie weet van wie het orgineel is en hoe het liedje heet? (engelstalig)
thanks alvast
quote:jammin4life - donderdag 12 augustus 2004 @ 19:08
Still Breathin'
Ik wil heel graag weten wat dat nummer is dat TMF gebruikt bij die reclamestukjes waarin je dan een paar stukjes van nieuwe clips ziet maar dan in blauwtint als het ware. Als je begrijpt wat ik bedoel... Maar het liedje wat je dan hoort dus. Heel graag!
quote:cb_17 - donderdag 12 augustus 2004 @ 18:20
ik zoek een nummertje..
gehoorde tekst:
"Can you think of me, all and longer" > waarvan ik niet weet of het laatste goed is
Moet een 80/90 geweest zijn, gezongen door waarschijnlijk een vrouw.
alvast bedankt
quote:pieter_pontiac - donderdag 12 augustus 2004 @ 17:40
Wat gaat ie snel hè...
Kun je eigenlijk ook ergens aan de muziek uit de eerste Need for Speeds (PC-spel) komen?
Rory Block - Lovin' whiskey [1988]quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:55 schreef LennyKravitz het volgende:
Op zoek naar:
Lied waarin zangeres enigzins sprekend/zingend het heeft over whiskey.
Wie zegt dit wat?
quote:EggsTC - donderdag 12 augustus 2004 @ 20:49
DE KROEGERS
Ik zoek het originele nummer van Chosen Few - Cold Dayz.
Is het niet gewoon Moppie van Lange Frans en Baas B?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:34 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik zoek een nummer van Baas B In het nummer zing hij iets van : Open je mond en draai rondjes met je tong
Een paar nummers van Enya:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:10 schreef EggsTC het volgende:
T zou een nummer van Enya moeten zijn volgens een paar mensen..?
enya - exilequote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:10 schreef EggsTC het volgende:
T zou een nummer van Enya moeten zijn volgens een paar mensen..?
Correctquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:03 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
enya - exile
nee die zijn het niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Is het niet gewoon Moppie van Lange Frans en Baas B?
Of 'In de Club' van Baas B?
Mozart - carmina burana?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:45 schreef EggsTC het volgende:
Hier heb ik er nog 1tje voor jullie.
Deze heb ik al eerder gepost maar heb ik nog steeds het antwoord niet op weten te vinden. Het originele nummer van "115 - Philippe Rochard Meets Nu-Pulse - The Survivors Of Hardstyle". Velen beweerden dat dit een stuk uit de Carmina Burana is van Carl Orff, maar hier heb ik een sample voor jullie die niet uit Carmina Burana komt :
KLIK
Naar het originele stuk van dit ben ik al een jaar opzoek, bovenstaand nr is de hardcoreversie waar dus ook de sample vandaan komt.
Mozart heeft nog nooit iets met een Carmina Burana te maken gehad.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:35 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Mozart - carmina burana?
hm.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:38 schreef Seborik het volgende:
[..]
Mozart heeft nog nooit iets met een Carmina Burana te maken gehad.
Ik dacht dat het stuk eigenlijk uit een soundtrack kwam, maar ik kan even niet op de film komen waarin het zat. Maar dat kunnen ze natuurlijk ook weer van de een of nadere componist hebben geleend.
Volgens mij is die versie van Angels van DJ Galaga. Anders kun je misschien 'Apres Skihut' intypen op kazaa of Emule, misschien staat ie daar tussen!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:14 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Dag mensen,
ik zoek een nummer het is het plaatje van robbie williams - angels maar dan een soort van feest dance uitvoering. Ik heb hem op vakantie elke avond gehoord in een feestcafe.
dus wie oh wie kan mij aan de juiste titel helpen zodat ik dit liedje kan vinden.
alvast bedankt
madonna - what it feels like for a girlquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:17 schreef Woutertje het volgende:
ik zoek een nummer van madonna, in de clip rijd ze met een oma naast er een auto in de prak....
het ligt al poosje op het puntje van me tong, maar ik kom er maar niet op
Madonna- What it feels like for a girlquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:17 schreef Woutertje het volgende:
ik zoek een nummer van madonna, in de clip rijd ze met een oma naast er een auto in de prak....
JÁÁÁÁÁÁÁH, dat is het nummer...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:25 schreef renz0r het volgende:
[..]
Madonna- What it feels like for a girl
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:28 schreef EggsTC het volgende:
Hmm, Excalibur hoorde ik.... maar daarvan blijkt de soundtrack "o fortuna" te zijn.
quote:The three composers names get no further breakdown for who did what, but from the evidence of Craig Armstrong's subsequent career (Plunkett & Macleane for example) it's obvious he had a large hand in the now infamous "Prologue" choral showpiece. It's passing similarity to Carl Orff's "O Fortuna" from Carmina Burana has been used in countless film trailers since.
babylon zoo - spaceman ?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:29 schreef lekker_bridgen het volgende:
Ik zoek het volgende nummer: Dit nummer speelt als er reclame gemaakt wordt door veronica over startrek op maandag avond, een reclame met een aantal kleine startrek fragmentjes. Maar hier speelt een nummer onder. Welke?
Craig Armstrong is één van de drie composers die meewerkten aan de soundtrack van romeo + juliet. (plunkett & macleane is een andere film)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:37 schreef EggsTC het volgende:
Prologue?
Snap niet precies wat er staat.. craig armstrong zou composer zijn? of plunkett & macleane
dj galaga - angels / we will rock youquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:15 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
Volgens mij is die versie van Angels van DJ Galaga. Anders kun je misschien 'Apres Skihut' intypen op kazaa of Emule, misschien staat ie daar tussen!
* skup *quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Laatst in de time-out () draaiden ze een Roxette house remix, met allemaal verschillende Roxette nrs dacht ik. Weet iemand hoe deze heet, en van wie deze mix is???
Shane Owen - Angelsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:28 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
dj galaga - angels / we will rock you
thx
Dennis Leary - I'm an assholequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:41 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
Ik heb hier een stukje uit een nummer, hoe heet het?
http://members.home.nl/portedesetoiles/watisdit.wav
Ik dank uquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dennis Leary - I'm an asshole
Ik heb hem : Busted - Year 3000quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:29 schreef lekker_bridgen het volgende:
Ik zoek het volgende nummer: Dit nummer speelt als er reclame gemaakt wordt door veronica over startrek op maandag avond, een reclame met een aantal kleine startrek fragmentjes. Maar hier speelt een nummer onder. Welke?
Madonna - What it feels like for a girlquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:17 schreef Woutertje het volgende:
doe der ene smulrol bey. Bedankt wahquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:12 schreef Berkery het volgende:
Berry Van Den Bebber - Doe Mennene Mexicano![]()
sweet coffee - don't need youquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:14 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Voor een vriendin van mij:
"Hoe heet dat liedje, beetje danceachtig, waarin ze vooral zingen i dont need you, i dont need you anymore?"
Ongeveer een jaar oud.
En nee, et is niet I Will Survive.
BvD!
Thnx, dat was em!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:36 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
sweet coffee - don't need you![]()
Nummer 1 (TUNER002) = Guru Josh - Infinity (1990's time to Guru) [1990]quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:32 schreef Sappys het volgende:
Ok, ik zoek 2 nummers die al wat ouder zijn. Het zijn allebei vrij bekende nummers, dacht ik zo...
Deze 2 samples heb ik van de radio kunnen plukken en zijn allebei zon 500k groot
Nummer1
Nummer2
De eerste komt denk ik ergens uit de jaren 90 volgens mij en en die 2de is nog een stukje ouder...
En toch, zit ik eerder te denken aan.....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:53 schreef Marnix007 het volgende:
ben op zoek naar een artiest (duitser, waarschijnlijk voornaam Mark) die ooit een hit scoorde met het dancenummer Are You There.
De Lyrics (voor zover ik me kan herinneren):
Aàà.......Yuuu.......Theah (Are You There met duits accent)
Are You There
[tututututututututututu]
De clip zag je hem met zn armen gespreid staan, blauw iets aan, headset op en evil grijns op zn gezicht. roepend are you there! en klappend boven zen hoofd![]()
Yep. Dat is em.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:54 schreef bartrid het volgende:
die tweede is volgens mij deze: http://www.elyrics.net/go(...)ni-di-tozeur-lyrics/
quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:47 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Nummer 1 (TUNER002) = Guru Josh - Infinity (1990's time to Guru) [1990]
Nummer 2 (TUNER005) = Alice & Battiato - I treni di Tozeur [1984]
Volgens mij komt het stukje van de olympische spelen uit forever today. Van het laatste album van tiësto.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:57 schreef An3s1985 het volgende:
hoe heet het nr van tiesto
dat gespeeld wordt tijdens
de reclame van de olympische spelen?
ehh everytime?quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:28 schreef Seal_force het volgende:
Hoe heet dat liedje dat Britney Spears in dat bad ligt?
Want als ik haar zie gaat de zon opeens weer schijnenquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:42 schreef benafan het volgende:
k zoek een songtekst van een artiest maar weeet niet wie het is
in het refrein zit
jij laat de zon weer schijnen,
iedere (of) elke keer als ik haar zie
maar k weet niet wie de artiest is
in ieder geval wel een nederlander
het is een beetje feestmuziek
en het is geen bauer
Everytimequote:Op zondag 15 augustus 2004 18:28 schreef Seal_force het volgende:
Hoe heet dat liedje dat Britney Spears in dat bad ligt?
http://lavender.fortunecity.com/foxybrown/515/secretsuccess.htmlquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:11 schreef ModernTalking het volgende:
Wete iemand welk nummer er net in de film THE SECRET OF MY SUCCES met Michael J. FOx liep?! Ik heb het over het instrumentale nummer (enkel wat vocal samples) dat leip tijdens de scene waarin iedereen door de gangen van het huis loopt.
Heb de hele soundtrack van de film al uitgeplozen, maar daar lijkt-ie niet op te staan...
yello - oh yeahquote:Op maandag 16 augustus 2004 02:07 schreef thijs121 het volgende:
[..]
http://lavender.fortunecity.com/foxybrown/515/secretsuccess.html
kun je stukje horen
All star Tribute- What's going onquote:Op maandag 16 augustus 2004 02:56 schreef cyberterrorist het volgende:
heey,
ik zoek een liedje dat gemaakt is na de aanslagen van 11 september. Een liedje dat gezongen wordt door een heleboel zangers/zangeressen.....
iemand enig idee hoe het heet???
alvast bedankt
thnxquote:Op maandag 16 augustus 2004 03:00 schreef Avani het volgende:
[..]
All star Tribute- What's going on
Als je me accept op msn, dan kan ik hem sturenquote:Op maandag 16 augustus 2004 03:05 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
thnx![]()
hoeft niet, ik heb hem al gedowntquote:Op maandag 16 augustus 2004 03:07 schreef Avani het volgende:
[..]
Als je me accept op msn, dan kan ik hem sturen
Oke, is goedquote:Op maandag 16 augustus 2004 03:08 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
hoeft niet, ik heb hem al gedownt![]()
anyway heel erg bedankt![]()
Sympathy van Marillionquote:Op maandag 16 augustus 2004 02:04 schreef thijs121 het volgende:
(...)
dit nummer wordt ook gebruikt in "not enuff love" van faithless. en ik weet ook dat hij niet van marillion is. Volgens mij heet het nummer sympathy. maar van wie is het origineel?
he thanx dat liedje zocht ikquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:59 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Want als ik haar zie gaat de zon opeens weer schijnen
Elke keer als ik haar zie, dan slaat m'n hart weer over
Elke dag komt zij voorbij en zie ik haar weer lopen
Met d'r haren in de wind en lacht ze weer naar mij
Als dat de tekst is:
Rene Schuurmans - Als ik haar zie [2004]
SUPER!! Thanx!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 02:33 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
yello - oh yeah
Driving my life away van Eddie Rabbit?quote:Op maandag 16 augustus 2004 06:38 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
Sympathy van Marillion
Zelf ben ik op zoek naar een "oud" nummer, gehoord op radio 10 gold, vrij rustig, met gitaarbegeleiding, af en toe tweestemmig met +- de volgende tekst als refrein:
Oooh, I've gotta find another way
I'm looking for a better way
for me
Oooh, I've got to find a better way
looking for a sunny day
for me
Rare Bird - Sympathyquote:Op maandag 16 augustus 2004 02:04 schreef thijs121 het volgende:
Now when you climb into your bed tonight
And when you lock and bolt the door
Just think about those out in the cold and dark
’cause there’s not enough love to go ’round
No there’s not enough love to go ’round
dit nummer wordt ook gebruikt in "not enuff love" van faithless. en ik weet ook dat hij niet van marillion is. Volgens mij heet het nummer sympathy. maar van wie is het origineel?
Bedoel je Turn it Around van Alena?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:30 schreef superarvid het volgende:
De meeste mensen die iets meer muziek kennen dan de muziek uit de top 40 (waar hij nu waarschijnlijk ook al wel bijna inzit) kennen het nummer wel: Turn It Around van 4 Strings. Nu is het zo dat een deel van de tekst die de uiterst charmante vrouw zingt ook al in een ander nummer gezongen is. Het is heel vervelend dat ik nu niet meer weet uit welk nummer deze tekst gejat is, heeft iemand een idee?
alvast bedankt, arvie
n.b. o ja, laat je nemen
Heet het nummer toevallig Yoú've got the love?quote:Op maandag 16 augustus 2004 03:07 schreef Brennie het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe dat oude trance nummer heet ( en welke artiest) waarbij je in de videoclip een man in een zwart gewaad met een kruis op zijn rug door de woestijn ziet lopen?
Het nummer komt soms op tmf/mtv
Ik kan er niet opkomen, vreselijk
Alvast bedankt!
quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:32 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
Heet het nummer toevallig Yoú've got the love?
The Freestylers - Push Up...quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:44 schreef vdo28 het volgende:
Ik zoek een nummer die ik gister op radio 538 hoorde.
Het is een soort dance nummer, iets van get up, to the dancefloor ofzoiets....
Beetje terugkerend refrein.....
Iemand een idee...
Een nieuw nummer...
Misschien, ik zal eens kijken.quote:Op maandag 16 augustus 2004 17:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
The Freestylers - Push Up...
die misschien???
quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Driving my life away van Eddie Rabbit?
kun je misschien iets specifieker zijn??quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:44 schreef vdo28 het volgende:
Iemand een idee...
Een nieuw nummer...
misschien is het summer jam van ehhh shit hoe heten die nou..quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:44 schreef vdo28 het volgende:
Iemand een idee...
Een nieuw nummer...
nu heb ik al verschillende versies gehoord.quote:Op maandag 16 augustus 2004 02:04 schreef thijs121 het volgende:
Now when you climb into your bed tonight
And when you lock and bolt the door
Just think about those out in the cold and dark
’cause there’s not enough love to go ’round
No there’s not enough love to go ’round
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:20 schreef thijs121 het volgende:
[..]
nu heb ik al verschillende versies gehoord.
die van rare bird
en van marillion.
maar door wie is het nummer gezongen in het nummer van faithless
het nummer kun je hier luisteren.
Faithless - Not ennuf love
http://www.uptomusic.com/nl/bespreking/detail.asp?id=4354quote:'Not Enuff Love' drijft op een lange sample van het nummer 'Symphaty' van Steve Rowland & Family Dog uit 1969, die leuk samengaat met de zware stem van Maxi Jazz.
misschien de crash test dummies - mmmm mmm mmmmm mmm?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:47 schreef Impry het volgende:
Vanmiddag op Yorin FM, een liedje met iemand met een hele lage stem. Af en toe ook een vocaal stukje er tussendoor, is al wel een wat ouder nummer volgens mij.
De DJ had het er later over dat hij de titel van het liedje bijna niet uit kon spreken, omdat er heel veel 'M-en' inzaten.
Ja dat is dus een beetje moeilijk, want ik hoorde hem heel snel voorbij gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:43 schreef xgirlxlindax het volgende:
[..]
kun je misschien iets specifieker zijn??
Het heeft wel erg veel weg vanquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:34 schreef djroog het volgende:
Hey allemaal weet iemand hoe dit liedje heet?
http://members.home.nl/collegelife/v1.wmv
alvast bedankt
Jup, is m!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:48 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
misschien de crash test dummies - mmmm mmm mmmmm mmm?
Je kan natuurlijk altijd even op de playlist kijken:quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:37 schreef roxor het volgende:
Ik luister eigenlijk nooit muziek daarom heb ik een vraagie. Ik hoorde op ID&T radio een stukje muziek van 'Mailo'? Hoe schrijf je dat?
Hij stond niet op die site maar bij de line-up van MysteryLand. Toch bedanktquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:39 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd even op de playlist kijken:
http://www.id-t.com/playlist/playlistarchive_new.php
ik ben erachter gekomen dat op XFM bij de playlist dat de titel is: the love project - fast car , maar deze kan ik niet vinden met een p2p programma, dus weet iemand of er nog een andere titel is waar dit liedje onder te vinden isquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:14 schreef Poogie het volgende:
ik zoek een danceliedje
zo'n stem zegt iets van: you have the greatest car......
en je hoort er ook veel van die klapgeluiden in
kwee er nie veel van dus, maar misschien dat iemand zo al weet welk liedje het is
Met soulseek kom ik hem gewoon tegen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:23 schreef Poogie het volgende:
ik ben erachter gekomen dat op XFM bij de playlist dat de titel is: the love project - fast car , maar deze kan ik niet vinden met een p2p programma, dus weet iemand of er nog een andere titel is waar dit liedje onder te vinden is
wat typ je dan in bij SLSK?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:30 schreef markvleth het volgende:
[..]
Met soulseek kom ik hem gewoon tegen...
Hey echt bedankt man, ik hou van jequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:34 schreef markvleth het volgende:
[..]
Het heeft wel erg veel weg van
4 tune 500 - dancing in the dark
love carquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:21 schreef Poogie het volgende:
wat typ je dan in bij SLSK?
helaas ben k niet zo goed in reclamespotjes onthouden..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:32 schreef convinced het volgende:
Die nieuwe reclame van nike (ondanks Williams het beste spotje ooit), van wie is dat liedje daarin?
Nee jammer, bedankt voor de tip maar dit is een iets te rustig nummer, het gaat meer naar wat dance achtig genre.. Zal voor de gein de dj een mailtje sturen, misschien weet hij het nummer dat ik zoek.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:16 schreef Muziekstad2000 het volgende:
een ballad?
Vonda Shepard & Dan Hill - Can't we try [1987]
geen idee...waarom...maar da's het eerste wat me invalt
jurassic 5 - concrete schoolyardquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:21 schreef Mattt het volgende:
Hoi !![]()
Ik zoek dit nummer
http://www.desertstudios.nl/rap.wav
wie kan me vertellen wat het is ?
hopelijk werkt deze link...anders ff naar ster.nl gaan en daa op muziek klikken. is sowiezo een goeie site, omdat je bij bij elke reclame, wel de muziek kan vinden die erbij hoort (componist en uitvoerend artiest)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:33 schreef xgirlxlindax het volgende:
[..]
helaas ben k niet zo goed in reclamespotjes onthouden..
heb je misschien ergens link ofzo waar we m in kunnen horen??
nope, is hem niet. het Where-Are-You deel is geshreeuwd door die vent tegen het publiek. en jaartal kan op zich wel kloppen (96 denk ik)quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:56 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
En toch, zit ik eerder te denken aan.....
Mark Oh - Tears don't lie [1995]
En wel om het volgende:
a> Duitser
b> voornam Mark
c> Are - You - There - of Tears-Don't- lie....----> iets zegt me dat de tekst niet goed is blijven hangen...
d> tututututu... of aah-hah-hah-hah.... ---> mjah...
Clip zegt me verder niets... maar ben nooit zo'n clips kijker geweest
Maar goed: ik merk wel of mijn shot in the dark klopt
www.ster.nlquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:32 schreef Griever het volgende:
Ik zoek het achtergrond liedje van die nieuwe douwe egberts reclame. enige wat ik hoor is "i scared myself" en kwam er op google niet echt ver mee... weten jullie het ? bvd
Dat is hem ! dank je !quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:57 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
jurassic 5 - concrete schoolyard
da's dus gewoon weer een baggercover, dit keer van tracy chapman - fast car.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:23 schreef Poogie het volgende:
[..]
ik ben erachter gekomen dat op XFM bij de playlist dat de titel is: the love project - fast car , maar deze kan ik niet vinden met een p2p programma, dus weet iemand of er nog een andere titel is waar dit liedje onder te vinden is
dit is overigens een polyfonische beltoon ervan: http://www.mobilemoney.biz/ringtonelisten.asp?id=1102009
Nee, ik weet wel dat het een vrouwenstem is die zingt "I adore you".quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:33 schreef xgirlxlindax het volgende:
[..]
helaas ben k niet zo goed in reclamespotjes onthouden..
heb je misschien ergens link ofzo waar we m in kunnen horen??
the sunclub/ boomboom goodtimequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:59 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ja dat is dus een beetje moeilijk, want ik hoorde hem heel snel voorbij gaan.
Het is trance-achtig, en omdat ik vanaf de helft heb gehoord kan ik het moeilijk uitleggen.
De dj (volgens mij lindo duvall) zei na het liedje dat het liedje ging over een soort uitnodiging ging om op de dansvloer te gaan komen.
Get up, and blabla....
K weet dat het moeilijk is...
Nee, tis hem niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 07:11 schreef DarcMarc het volgende:
[Ja dat is dus een beetje moeilijk, want ik hoorde hem heel snel voorbij gaan.
Het is trance-achtig, en omdat ik vanaf de helft heb gehoord kan ik het moeilijk uitleggen.
De dj (volgens mij lindo duvall) zei na het liedje dat het liedje ging over een soort uitnodiging ging om op de dansvloer te gaan komen.
Get up, and blabla....
K weet dat het moeilijk is.....]
the sunclub/ boomboom goodtime
Minnie Riperton.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:45 schreef RealRico het volgende:
Wie zingt dat nummer van
Loving you, is easy cause your beautiful...
Minnie Ripperton - Loving You, alhoewel er alweer diverse dancemisbaksels in omloop zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:45 schreef RealRico het volgende:
Wie zingt dat nummer van
Loving you, is easy cause your beautiful...
De Vliegende Panters - Aanvallen!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:09 schreef Onderbroek het volgende:
zo'n NL talig nummer over voetbal..duurt 2 minuten.
Het begint vriendelijk..maar op den duur van "lalalalala seropositief...seropositief" enz...
Nirvana - Where Did You Sleep Last Nightquote:Weet iemand hoe dat nummer van Nirvana heet,
dan zingt 'ie:
My girl, my girl, don't lie to me...
ofzoiets
ik ookquote:Ik zoek een nr waar het woord babycake regelmatig in voorkomt.
Volgens mij bedoel je The motors - airportquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:00 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
hoe heet dat nummer van de reclame van kpn op dit moment?
jann arden - time for mercyquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:03 schreef deliberator het volgende:
ik zoek een nummer uit de film "Trapped in a purple haze"
deze was vanavond op tv en daarin hoorde ik een erg mooi nummer gezongen door een vrouw.
In het nummer kwammen de zinnen " have mercy for me" en " i have mercy" voor.
Het was tijdens de scnen dat de hoofdpersoon thuis op de bank zat en afkickverschijnselen had.
Weet iemand heel toevallig welk nummer ik bedoel?
niemand?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:58 schreef energizer het volgende:
weet iemand toevallig hoe dat nummer heet uit de slide-phone reclame van Samsung (nieuwe reclame)
hoe bedoel jequote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:10 schreef Mark het volgende:
Die is volgens mij pas nog geweest
idd bedanktquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:24 schreef wendywendy het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je The motors - airport
three of a kind - babycakequote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:44 schreef eXistence het volgende:
Ik zoek een nr waar het woord babycake regelmatig in voorkomt.
Het nummer is van Morgan Viconti, titel onbekendquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:35 schreef PAA-053 het volgende:
Hey, ik zoek de titel en artiest van het nummer uit de Samsung reclame, die reclame voor die slidephone. Aangezien ik niet op Ster.nl kan, hoop ik dat iemand anders dat wel kan...
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
In de film I-robot draait hij (will smith) een nummer op zn "antieke" cd-speler, welk nummer is dat?
op de soundtrack van de film staan 2 nummers die niet voor de film geschreven zijn. in zo'n situatie als jij omschrijft zetten ze vaak muziek op die al "bekend" is.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Al gevonden, Touch and Go - Would youquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:57 schreef Nyluzzz het volgende:
Van wie/hoe heet dit nummer ook al weer:
I've noticed you around,
I find you very attractive.
Eeeemh,
Would you go to bed with me?
![]()
JIJ hebt net summer base op tmf gekekenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:59 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Al gevonden, Touch and Go - Would you
Hoe raad je het zo, jij ook soms?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:11 schreef energizer het volgende:
[..]
JIJ hebt net summer base op tmf gekeken
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:20 schreef timbob het volgende:
[..]
op de soundtrack van de film staan 2 nummers die niet voor de film geschreven zijn. in zo'n situatie als jij omschrijft zetten ze vaak muziek op die al "bekend" is.
meestal komt die ook op de soundtrack
dus, zonder de film gezien te hebben, gok ik voor
Stevie Wonder - Superstition.
of anders: Joel Evans - Top Floor Por Favor
ff schot int duister...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 07:29 schreef tonks het volgende:
Ik zoek het liedje wat ze in de serie "The oc" gebruiken
Het gaat iets van
"californiaaa... californiaaa"
guru josh - infinityquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:38 schreef BdR het volgende:
ik zoek een dance/trance nummer met een simpel saxofoon deuntje, is redelijk nieuwe plaat geloof ik. ff geprobeerd na te spelenhet klinkt ong. zoiets dus.. (MP3 121kb) maar dan dus beter uitgevoerd he
nee, die is uit 1990 ofzo en het deuntje is ook duidelijk anders, dat is hem niet maar iig bedankt voor de pogingquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:56 schreef dom_blontje het volgende:
guru josh - infinity
google zegt:quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:36 schreef Kleihe het volgende:
Ik zoek een liedje gezongen door een vrouw, ik denk een paar jaar geleden.
Het begint met iets van 'I saw you standing....'
Refrein: 'coming over you, coming over me, coming over you...
oh baby come back to me (een paar keer)
Wie o wie?
ik zocht opquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:47 schreef Kleihe het volgende:
He super!
Ik had het ook geprobeerd, maar kon niks vinden, waar heb je precies mee gezocht en hoe?
Dankje.
Volgens mij is het Calibra, van DJ Roog maar 100% zeker ben ik niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:04 schreef BdR het volgende:
[..]
nee, die is uit 1990 ofzo en het deuntje is ook duidelijk anders, dat is hem niet maar iig bedankt voor de poging
Het is een plaat die op dit moment (zomer 2004) vaak op allerlei dance feesten gedraait wordt.
wat bartrid zegt:quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:46 schreef Gieter het volgende:
Hey mensen,
Enig idee hoe het nummer heet wat in de Douwe Egberts reclame wordt gedraait die je op dit moment vaak op tv ziet?
Reclame gaat over nieuw soort koffie oid en dat je met een wedstrijd een beachparty kunt winnen.
Vind ik echt een chill nummer dus die wil ik graaaaaag hebben.
Grt,
G.
Of het orgineel van Plumbquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:43 schreef timbob het volgende:
[..]
google zegt:
Jennifer Paige
Stranded
Ik kom terug op mezelf, het is Rune - Calabriaquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij is het Calibra, van DJ Roog maar 100% zeker ben ik niet.
ja, dat is hem!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik kom terug op mezelf, het is Rune - Calabria
Lijkt wel een beetje op elkaar, toch?
Tongzoen!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:26 schreef FrankR het volgende:
Weet iemand de titel van een Vliegende Panters lied wat een soort persiflage is op een boy-band lied? :S
Volgens mij is dat "What is this thing called love"quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:06 schreef Albertinho het volgende:
Ik zou graag weten hoe dat Sinatra-nummer in Industry of Love van Hans Teeuwen heet...
Dankje Marjoquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Tongzoen!!!
Ik ken het nummer verder niet, maar als je zoekt op kylie lyrics "maybe this time tomorrow" komt je erachter dat het "shocked" ipv "shout" is. Je moet alleen zoeken op de dingen die je vrij zeker weetquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:22 schreef Christine het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer van Kylie Minogue. Ik hoorde dit nummer in een "Kylie-party-mix" maar kan het echt nergens vinden. Het is wel een bekend nummer, dus ik vind het vaag dat google geen hits geeft waar ik iets mee kan!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:52 schreef BdR het volgende:
[..]
Ik ken het nummer verder niet, maar als je zoekt op kylie lyrics "maybe this time tomorrow" komt je erachter dat het "shocked" ipv "shout" is. Je moet alleen zoeken op de dingen die je vrij zeker weet
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:56 schreef Sport_Life het volgende:
Hoe heet dat nummer dat gedraaid werd door "DJ Diederick" op het openingsfeest van de Keiweek in Groningen, waar iedereen op ging stampen, begon om 21:35 tot 21:45 ongeveer. ZO goed nummer maar ben de naam ff kwijt .
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:15 schreef timbob het volgende:
[..]
:')
bassie en adriaan - hallo vriendjes (baas B & moby stamp-remix)
Melrose - oquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:19 schreef dom_blontje het volgende:
OKe, ik zoek een nummer!
Tis een Nederlandstalig nr die we gehoord hebben in Marmaris in een Nederlandse tent.
In t eerste couplet versiert de zanger een vrouw, maar net als er wat gebeuren zal, komt haar vent binnen. In het tweede couplet blijkt de mooie dame die hij versiert een travestiet te zijn...
Hoe heet dit nummer???
sorry voor de late reactie,quote:Op donderdag 19 augustus 2004 07:29 schreef tonks het volgende:
Ik zoek het liedje wat ze in de serie "The oc" gebruiken
Het gaat iets van
"californiaaa... californiaaa"
Zeker een goed liedquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
sorry voor de late reactie,
die was ook al in deel 90 gevraagd
Phantom Planet - California
Goed lied btw
Gangstarr - All 4 Tha Cash.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:30 schreef JoranVW het volgende:
Hoe heet het nummer wat hieronder zit geplakt?
http://www.wakeschool.nl/wakeschool/video/wakeboard.avi
THNXquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:50 schreef timbob het volgende:
[..]
Gangstarr - All 4 Tha Cash.
[afbeelding]
Moby - Natural blues [2004] wellicht?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:43 schreef IsaacD het volgende:
Aan het begin van dat nummer van Anastacia (ik dacht sick & tired) zitten wat violen. Nu zou ik zweren op alles wat me lief is dat dat een sample is, ik kan er alleen niet opkomen. Ik heb het iig al ergens eerder gehoord. Iemand?
Is het niet:quote:Op zondag 22 augustus 2004 05:31 schreef Refragmental het volgende:
Ik ken alleen een gedeelte van de tekst.
"Sleep tight pussycat woowoowooohooo"
Voor de rest weet ik echt totaal niks
En dat werd een duet tussen Paul en Kees Groenteman [1993] en staat op het album Pluggedquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:03 schreef Mark het volgende:
"Kon ik nog maar even bij je zijn" van Gordon.
Volgens heet dat nummer Tipsy, maar het kan net goed wat anders zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:10 schreef bikerboy het volgende:
[..]
Weet niemand het??
het is een video mix der staat geen titel bijquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:33 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Volgens heet dat nummer Tipsy, maar het kan net goed wat anders zijn.
Maar waarom kijk je niet gewoon naar de titel ipv screenshots te maken tijdens de clip![]()
Dat is Tipsy nietquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:33 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Volgens heet dat nummer Tipsy, maar het kan net goed wat anders zijn.
Maar waarom kijk je niet gewoon naar de titel ipv screenshots te maken tijdens de clip![]()
ik denk "Junior Jack - E Samba"quote:
Volgens mij is dat !!! - Hello? Is this thing on?.quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:04 schreef joeplemmens het volgende:
Ik zoek een nummer wat soms heel laat op MTV te zien is. Ik neem dat de band !!! heet en het is een superfunky discoactig nummer met aanstekelijke gitaartjes.
http://home.hetnet.nl/~kjoe65/LYRICS/1968/6807200315.htmlquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:11 schreef Bouncer2002 het volgende:
stukkie text:
in and out of the red balloon....
mary the farmers's daughter.....
iemand een idee?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 08:29 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Is het niet:
Tom Jones - What's new Pussycat? [1965]
(da's het eerste wat in me opkomt namelijk....)
Dankjewel! !!! dacht ik dus ook maar soulseek, kazaa e.a kon ik het niet vinden.quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:10 schreef timbob het volgende:
!!! is inderdaad een bandnaam. (spreek uit chk chk chk, zolang het maar 3 dezelfde klanken zijn)
ze zitten op het warp label, geen idee welk nummer hun single is. maar ik zou zeggen koop de cd
zie hier: http://www.warprecords.com/ography/release.php?cat=WARP121
met audiosamples
dankjewel!!quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij is dat !!! - Hello? Is this thing on?.
thank youquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:13 schreef timbob het volgende:
[..]
http://home.hetnet.nl/~kjoe65/LYRICS/1968/6807200315.html
In and out of the red balloon
Mary, the farmer's daughter
Sleepy heads in the afternoon
Callow la Callow la vita
In and out of the red balloon
Mary, the farmer's daughter
Sleepy heads in the afternoon
Callow la Callow la vita
And the old man passed me by
And he didn't hear me cry
And I never knew his name
And he never came again
And the sun was coming out
And the kids began to shout
And the dogs began to bark
In the lovely Paris park
enzovoorts
eventueel ook door Dave Clark Five gedaan, geschreven door Raymond Froggatt
Boomkat - The Wreckoningquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:03 schreef -Austin_Powers- het volgende:
dat nummertje uit "the italian job". het draait o.a. als stella met haar classic mini naar haar werk raced. het gaat zo: "I came, I saw, I kicked some ass, the pain i cause, it makes me laugh...."
iemand?![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:22 schreef Fratz het volgende:
van wie is dat liedje dat bij zo'n kpn reclame zit, "lalalala, lalalalala, 'cause you're beautiful" ook alweer? ik kan er maar niet op komen!
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:48 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Minnie Riperton.
nee man: Rune - calabriaquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:56 schreef dom_blontje het volgende:
[..]
guru josh - infinity
Laatste poging, dan geef ik het op. Deze beschrijving is echt heel erg summier, maar heeft niemand dan een idee??quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 02:15 schreef Noork het volgende:
Ik zoek een nummertje gehoord op vakantie in Spanje. Onze Franse buren draaiden het liedje regelmatig. Had het eigenlijk even moeten vragen.
Is een soort urban / Kelis achtig nummertje met een Franse rapper er in. Hij zingt iets in de trant van "Tia Tia", of "dia dia". Nummertje doet ook wel een beetje Marrokkaans / Algerijns aan.
Een erg summiere beschrijving, maar beter en duidelijker kan ik het liedje niet beschrijven. Ik hoop dat iemand het toevallig weet.
Dat is uit Kill Bill 1.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
De NOS heeft een soort spotje gemaakt voor de wedstrijd van PSV tegen Rode Ster Belgrado aankomende woensdag. Daarin hoor je een kort muziekje, wat volgens mij uit een film komt. Omdat er geen tekst in voorkomt, is het nogal lastig te beschrijven, dus hoop ik dat iemand hier het gezien heeft en weet waar ik het over heb
Ah, dan ben ik al een heel stuk verderquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat is uit Kill Bill 1.
(het viel mij toevallig ook op)
Overigens is het uit het stukje dat ze bij O-Ren Ishii zijn en haar 88 killers opstaan en de deur uit lopen. Die muziek hoor je terwijl ze over de gang lopen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
ma
[..]
Ah, dan ben ik al een heel stuk verder
Met die blokfluit ??quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
ma
[..]
Ah, dan ben ik al een heel stuk verder
Nee, die is het zeker niet.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:13 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Met die blokfluit ??
Zamfir-The lonely shepherd
http://www.gracenote.com/(...)f2a90f5a97a8418.htmlquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:16 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, die is het zeker niet.
Gallagher & Lyle - I wanna stay with you [1976]quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:21 schreef R0ADKILL het volgende:
Ik zoek een cheesy song uit de jaren 70, misschien 80
In de song de twee regels:
I want to stay with you for the rest of life
I want to lay with you for the rest of life
Artiest klonk als blabla & Lyle (of zo)
Help
Royal Gigolos - California dreamin' [2004]quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:32 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zoek de naam van die moderne uitvoering van california dreaming (die 'dance cover')
kan iemand me de naam vertellen![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:37 schreef Mattt het volgende:
Weet iemand HOE
DIT NUMMER}
Dit nummer heet ?
MSN voor audioquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:04 schreef cygnusx het volgende:
ik zoek een spanningsmuziekje van bijv weekend milionairs voor een bruiloftwie kan aan zoiets komen?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:37 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Royal Gigolos - California dreamin' [2004]
Na enig zoekwerk ben ik erachter gekomen dat hetquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:16 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, die is het zeker niet.
Clivilles & Cole - A Deeper Lovequote:Op maandag 23 augustus 2004 19:06 schreef Nastynza het volgende:
Ik ben opzoek naar de artiest + juiste songname van een clubachtig nr dat als refrein heeft Cry for deeper love
2-Unlimited (Real Thing), Twenty 4 Seven (Breakin' Up), 2 Bros on the 4th floor (Dreams) etcquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:23 schreef FinalComeback het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje uit 1994/1995. Het is dance-achtig en ik hoorde het laatst in Flodder 3. Het is volgens mij niet La Bouche - Rhythm of the night, maar het heeft er wel wat van weg. Iemand enig idee welk liedje ik bedoel of iemand die weet hoe ik kan zien welke muziek er in Flodder 3 zit?
Niemand?quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:38 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Streets - Dry your eyes [2004]quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:09 schreef blieblie het volgende:
Wie weet welk nummer en van welke artiest het volgende is.
In de clip zie je een ranzige blanke gast op een bank zitten in het Cockney Engels te zingen/praten. Tis niet echt zingen maar meer praten/rappen in een engels/londens dialect. Wie o wie? Tis een hitje at the moment geloof ik.
scent up & downquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:04 schreef joeplemmens het volgende:
Ik zoek een nummer wat soms heel laat op MTV te zien is. Ik neem dat de band !!! heet en het is een superfunky discoactig nummer met aanstekelijke gitaartjes. De clip is gewoon een live vertoning van die band. Veel rode lichten, rook onduidelijk verfilmd en een swingende freak (zanger) op het podium wat je terugrneemt naar de tijd van Roxy music enzo.
Apparte plaat en ik zoek hem.... maar vind nergens wat... wellicht heb ik de maan fout....
Wie weet het toevallig?
Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |