Dat is hem!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:00 schreef bartrid het volgende:
geen idee of dit hem is (ken het nummer niet) maar na even gegoogled te hebben:
http://www.dapslyrics.com/display.php?sid=4551
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:55 schreef EdwardSeepers het volgende:
Ik zoek de naam van een liedje waarin je een vrouw in zwarte kleding door het beeld kruipt. Het ziet er redelijk geil uit, je ziet haar borsten en kont goed.
De muziek is dance/trance achtig, en het nummer wordt nog een enkele keer gedraaid op TMF. Wie kent de naam ervan?
Het is een GOZER die zingt trouwens, en hij zingt iets in de vorm van:
"Open your eyeeeees"
En:
"Never have to be alone"
"Never have to be, never have to be, never have to be alone"
Oh ja, je hoort ook een soort van "wolvengeluid"
Kan echt niemand me daarmee helpen? Via de verschillende peer-to-peer netwerken heb ik t nog steeds niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:20 schreef _Vampierheks_ het volgende:
Ik zoek een soundbite van Theo en Thea uit de film "Theo en Thea en de ontmaskering van het tenenkaasimperium", waarin ze verkleed als Ans Aarsema en Bea Hoffmans in een Jazzclub gaan zingen en tegen de band zeggen: "maak niet uit druk maar een toets in het is jazzz"
Kan iemand mij aan die soundbite helpen of mss een linkje alwaar ik het zou kunnen downloaden?
Mijn dank is alvast groot.
weet je zeker dat het niet boing boom tschak is van kraftwerk??quote:Hallo allemaal,
Ik heb ooit een nummer gehoord dat ongeveer zo klonk:
" M TAA M BUZZ-CLICK, M TAA M BUZZ-CLICK. Click click click click click-n, buzz'n click'n....
OEMPA OE, OEMPA OE !!! "
Het waren allemaal wazige elektronische geluiden. Ik weet dat het overkomt als gebrabbel, maar hopelijk weet iemand welke groep dit nummer heeft gemaakt.
Het is een midden jaren '80 nummer.
Is het "Worry about you" van Ivy?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:45 schreef Bluezz het volgende:
Het liedje dat in de serie Kingdom Hospital (elke woensdag bij Yorin) aan het eind verschijnt.
Bye, bye baby don't be long I'm dreaming about you all night long of zoiets
Ik zoek me rot
Wat dacht je van het filmpje zelf te huren en via de audio-out van je DVD-speler of TV je gewenste quote te tapen ?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:48 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Kan echt niemand me daarmee helpen? Via de verschillende peer-to-peer netwerken heb ik t nog steeds niet kunnen vinden.![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:45 schreef Bluezz het volgende:
Het liedje dat in de serie Kingdom Hospital (elke woensdag bij Yorin) aan het eind verschijnt.
Bye, bye baby don't be long I'm dreaming about you all night long of zoiets
Ik zoek me rot
Het is inderdaad Worry about you van Ivyquote:Bye, Bye, Baby
Don't Be Long
I Worry About You
While You're Gone
Les Humphrey Singers - Mexico ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:20 schreef lilhovah het volgende:
Ik zoek een nummer die ik laatst op de radio hoorde...
Wat ik nog over het liedje weet is dat verschillende mensen door elkaar heen iets over mexico zingen: wooohoohoo mexicozoiets dus
heeft iemand enig idee?
dat is hemquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Les Humphrey Singers - Mexico ?
Dat "Open your eyes" moet zijn "Pretty Green Eyes" en dan hebbie de titel van het nummer, dat gemaakt is door Ultrabeat.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:55 schreef EdwardSeepers het volgende:
Ik zoek de naam van een liedje waarin je een vrouw in zwarte kleding door het beeld kruipt. Het ziet er redelijk geil uit, je ziet haar borsten en kont goed.
De muziek is dance/trance achtig, en het nummer wordt nog een enkele keer gedraaid op TMF. Wie kent de naam ervan?
Het is een GOZER die zingt trouwens, en hij zingt iets in de vorm van:
"Open your eyeeeees"
En:
"Never have to be alone"
"Never have to be, never have to be, never have to be alone"
Oh ja, je hoort ook een soort van "wolvengeluid"
soundtrack staat hier: http://www.imdb.com/title/tt0297162/soundtrackquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:47 schreef B_BOY het volgende:
In de soundtrack van de film half past dead zit een funky hip-hop nummer. iemand enig idee hoe dat heet? ik weet trouwens niet of het echt de soundtrack is maar een nummer dat in de film zit. ik weet dat ut vaag is.
Ingewikkeldquote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:24 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Wat dacht je van het filmpje zelf te huren en via de audio-out van je DVD-speler of TV je gewenste quote te tapen ?
3 Doors Down - Loser [2001]quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:24 schreef Jan-jaap het volgende:
ik zoek een nummer dat ik gisteravond nacht op The Box heb gzien ,het heet loser ofzoiets ,maar ik weet niet van wie ??
weet iemand dat![]()
André Hazes - 'n Vriendquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:51 schreef passport het volgende:
Hey,
Ik zoek een nummer, gehoord op vakantie. Volgens mij heeft het iets met Hazes te maken, maar dat weet ik niet zeker. Een skihut variant zou het dan iig moeten zijn. Een regel, waarna de laatste woorden herhaald worden met 'hoer' er achteraan.
bla bla in de goot,
in de goot, hoer komt er dan achteraan ...
iemand die weet wat ik bedoel ... ?
Myster_E Myster_E - donderdag 5 augustus 2004 @ 16:43
Dat zouden de Sjonnies kunnen zijn, met Annemarie.
Tekst is bekend, bestaat er ook een 'skihut' versie van, of hebben wij dat er zelf van gemaakt? Als ik zoek bij de skihut cd's kan ik het nr. overigens niet vinden ...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:53 schreef RichardQuest het volgende:
André Hazes - 'n Vriend
Volgens mij het laatste... Dat nummer kan niet meer ergens gedraaid worden of er worden na " Hielp ik je daarom uit de goot" .... gelijk de woorden: "vuile trut-kut-hoer"(of iets van dergelijke strekking) aan toe gevoegd.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:03 schreef passport het volgende:
[..]
Tekst is bekend, bestaat er ook een 'skihut' versie van, of hebben wij dat er zelf van gemaakt? Als ik zoek bij de skihut cd's kan ik het nr. overigens niet vinden ...
En die kan ik dus nergens vindenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:15 schreef ApproachingSilence het volgende:
Het is inderdaad Worry about you van Ivy![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En die kan ik dus nergens vinden
air - cherry blossom girlquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:56 schreef Lexi het volgende:
dit?
rara
tis een klein stukje maar (opgenomen met eigen gitaar dus tis niet van het origineel), het enige loopje wat ik me er uit kan herinneren. het is een soort dance/chillout nummer.
in de clip volgde je de dag van een meisje (donker haar kan ik me alleen nog herinneren). het was een opgenomen op een manier waardoor het met een handcam was opgenomen, beetje flashy style ook. nummer is denk een jaar oud ongeveer.
Evanescence - My immortal [2003]quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:56 schreef Lexi het volgende:
dit?
rara
tis een klein stukje maar (opgenomen met eigen gitaar dus tis niet van het origineel), het enige loopje wat ik me er uit kan herinneren. het is een soort dance/chillout nummer.
in de clip volgde je de dag van een meisje (donker haar kan ik me alleen nog herinneren). het was een opgenomen op een manier waardoor het met een handcam was opgenomen, beetje flashy style ook. nummer is denk een jaar oud ongeveer.
Air - All I need misschien dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:56 schreef Lexi het volgende:
dit?
rara
Ik heb een remix tussen Satisfaction en Rockafella Skank. Misschien dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:13 schreef Seal_force het volgende:
Ik zoek een liedje bij het begin lijkt het net of ze satisfaction afspelen ( Als ik het goed typ) En dan is het een heel ander nummer. een sort van remix.Ik weet niet precies wat voor type muziek het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |