quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:26 schreef bukgeit het volgende:
Die CD die rechtsvoor ligt lijkt me de achterkant van The Zutons. Plus die oranje, van Joe Strummer & The Mescaleros inderdaad.
Het waren dus:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:29 schreef bukgeit het volgende:
En die CD met die wereldbol is volgens mij een Japanse verzamelaar van Blur.
Ja, dat is een soort Cider. Staat nu hier in de koelkast; nog niet geproefd, dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:31 schreef bukgeit het volgende:
Dronk je daar in Zweden aardbeienbier?
In Jubilee van Blur zit een computerspelletje, maar hoe klinkt een rekenmachine?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:41 schreef bukgeit het volgende:
Wie mij titels kan noemen van nummers meteen typemachine een computer en een rekenmachine
is helemaal de man/vrouw
Da's nummer twee. Nu de rekemachine nog.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:49 schreef Berkery het volgende:
The Exploited - Computers don't blunder
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:52 schreef belsen het volgende:
Radiohead met 2+2=5...
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:54 schreef belsen het volgende:
The Vapors dan met Turning Japanese...
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:55 schreef Z het volgende:
Blijkt 'OK Computer' toch een nummer te zijnGemaakt door 'Dataclast vs. The Earwigs' (die had ik ff opgezocht, er was toch al een computer nummer...)
quote:Ik heb een rekenknobbel, ik win het van mijn casio...
Lijkt me okquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:57 schreef belsen het volgende:
Junkie XL met Casio?
Tis binnen hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:58 schreef belsen het volgende:
Offeh Isabella A - Jij kunt altijd op mij rekenen...
Nee...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:14 schreef Z het volgende:
Is het dat overbekende nummer wat de KLM wel eens gebruikt heeft voor een reclame, en wat mij niet te binnen wil schieten?
Gekke bekken aan het trekken, hier haar Andre van Duin imitatie:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:18 schreef Z het volgende:
Is dat Zoë, Berkery? En wat is ze aan het doen?
Jouw teksten zijn anders ook niet misselijk!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:23 schreef bukgeit het volgende:
Prima Comets For Tilly auditie
Cute Berkery!quote:O mijn lieve Danspartneres / Ooit was jij een stewardess
Maar nu, hier op het bordes / Dansen wij op De Vlieger van Hazes
Black Grapequote:
In het geheel niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Black Grape
Ik vond die linker lelijkerd wel op Shaun Ryder lijkenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:16 schreef bukgeit het volgende:
[..]
In het geheel niet.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:55 schreef bukgeit het volgende:
Ach ja!!![]()
Sinds 1 Dag Of 2 van Doe Maar!
Dat zal iedereen nu wel denken
vandaar dat ik het niet weetquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:28 schreef bartrid het volgende:
redelijk populaire band in het stoner topique hier op fok....
bartrid +1quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:59 schreef bartrid het volgende:
nog net voordat ik echt ga pitten een puntje scoren met de melvins
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hebben we het hier dan toevallig over Fifty Foot Combo?
"Vaandeldragers van de Belgische surfpop. Vierden onlangs hun 15 jarig bestaan met een briljant optreden in de Gentse Vooruit."
![]()
nu ik het programma zo bekijk dan had ik toch beter naar pukkelpop kunnen gaan ipv naar lowlands......
Is dat niet 1 van de projectjes van Alain Jourgensenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wie is de grote man achter band/project "1.000 Homo Dj's"?
Die man dus......quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Is dat niet 1 van de projectjes van Alain Jourgensen![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:29 schreef bukgeit het volgende:
De Zingende Fresia's
Dat is al eens een vraag geweestquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En nog een extra leuk weetje: de vocalen op supernaut schijnen van Trent Raznor (NIN) te zijn maar die kreeg van z'n platenmaatschappij geen toestemming om deze te gebruiken. Waarna de vocalen dus door de grote distortion machine zijn gegooid en alsnog stiekem zonder vermelding zijn gebruikt.....het is maar dat u het weet
zou ik ook roepen, maar 3 uur te laatquote:Op donderdag 12 augustus 2004 05:13 schreef Mark het volgende:
Cornelis Vreeswijk, volgens mij
Nee, ik sta deze week vroeg op, in de tussentijd zat ik in de treinquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:23 schreef Z het volgende:
Om 5:16 antwoorden en om 8:14 wee op Mark? Respect. Of was je sterrenregens aan het bekijken?
En dat is goed!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:23 schreef Z het volgende:
En als antwoord: Barry White?
van mijquote:Op donderdag 12 augustus 2004 05:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat is al eens een vraag geweest
Met Argh weet ik er zelf ook geenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:07 schreef Mark het volgende:
Mark'oh
geweldige vraagquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:06 schreef bukgeit het volgende:
Noem een band of artiest met Oh in de naam of een met Argh.
dan zou ik m wel hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:47 schreef bukgeit het volgende:
Het is Tool, Aenima. H is de voluitgeschreven titel.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:47 schreef bukgeit het volgende:
Het is Tool, Aenima. H is de voluitgeschreven titel.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:14 schreef bukgeit het volgende:
Eén, twee of drie: hoeveel leden hebben zij? Opgeteld krijg je het aantal leden van The Polyphonic Spree en dat is ook het antwoord op deze vraag.
Iron & Wine
Shellac
The Fiery Furnaces
Daft Punk
T.Raumschmiere 1
Cassius
Lady + Bird
Villalobos
Keane
Beastie Boys 3
The Thermals
Moldy Peaches
-------------------------------------- +
The Polyphonic Spree
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:14 schreef bukgeit het volgende:
Eén, twee of drie: hoeveel leden hebben zij? Opgeteld krijg je het aantal leden van The Polyphonic Spree en dat is ook het antwoord op deze vraag.
Iron & Wine
Shellac 3
The Fiery Furnaces
Daft Punk 2
T.Raumschmiere 1
Cassius 2
Lady + Bird
Villalobos 1
Keane 3
Beastie Boys 3
The Thermals 3
Moldy Peaches
-------------------------------------- +
The Polyphonic Spree 18 and counting
Iron & Wine 1quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:51 schreef Z het volgende:
Iron & Wine -> 1
The Fiery Furnaces -> 2
Moldy Peaches -> 2
Die van The Kinks? Zag het gisteren in een topic, weet zn naam alleen nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:04 schreef belsen het volgende:
Dank, dank...
Welke legendarische rockgitarist ligt al sinds juni in het ziekenhuis met een hersenbloeding?
En hij moet er zeker nog een maand blijven...
O, ik dacht dat het aan mij lag dat ik het nog niet gezien had. 'Die van de Kinks' inderdaad.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:08 schreef bartrid het volgende:
dave davies.
Dan moet het toch bijna wel Hanson zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:26 schreef bartrid het volgende:
volgens mij gewoon een jongetje met lang haar.
ONGELOOFLIJK!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:36 schreef dolle_hond het volgende:
abc
ja, hij was pas nog ergens op bbc te zien in tegenwoordige tijdquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:39 schreef belsen het volgende:
Ik denk dat het iets met die spuuglok te maken heeft.
Maar toch:
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:46 schreef Z het volgende:
Ik vind de vraag van batrid veel leuker. Do?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:48 schreef againstthegrain het volgende:
Eat the rich!!
naar aanleiding van het topique wat op dit moment loopt....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:46 schreef Z het volgende:
Ik vind de vraag van batrid veel leuker. Do?
Nee, dat was om minder luxe belasting te hoeven betalen...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:56 schreef againstthegrain het volgende:
eat the poor!
edit: foutje... kill the poor uiteraard
Op dat album ja...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:22 schreef Mark het volgende:
Rambozo the Clown?
Dan moet hem toch maar redeneren met Bart de Graaf in je achterhoofd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:30 schreef againstthegrain het volgende:
Bedtime for Democracy is dat album toch? Laat ik die nou net niet hebben
Het antwoord is een titel...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:37 schreef againstthegrain het volgende:
Is het antwoord een titel van een nummer of zit er egerns iets in een tekst?
Zoiets als: We moeten meer op de kleintjes letten
quote:If only people could...
If only people could shrinkquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:49 schreef againstthegrain het volgende:
shrink?
Bij jou username moet ik altijd aan deze denken:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:20 schreef againstthegrain het volgende:
3 en 5 idd van The Hives
voor 1 denk aan m'n username![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:11 schreef againstthegrain het volgende:
Okee, ga wel tips geven...
#6 = band is vernoemd naar een engerd uit een horrorfilm. Cd-titel is af te leiden uit de hoes
Dacht ik ook meteen aan, maarquote:
En de zanger heet?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:40 schreef bartrid het volgende:
de dandy warhols toch?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:42 schreef bartrid het volgende:
courtney taylor-taylor
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:56 schreef bartrid het volgende:
de eerste waar ik zo op kom is goldie lookin chain - your mother has a penis. A dirty mind is a joy forever
en talking heads natuurlijk.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:
1. Be My Head - Flaming Lips
2. Green Eyes - Nick Cave & The Bad Seeds
3. Keep My Nose Clean - Camera Obscura
4. In The Mouth A Desert - Pavement
5. Neck On The New Blade - 16 Horsepower
6. Andy's Chest - Lou Reed
7. I'll Give My Love A Breast Of Glass - Joe McKenna
8. Into My Arms - Nick Cave & The Bad Seeds
9. Shake That Ass - Royal T
10. Legs - PJ Harvey
ik had nog een foto van haar klaarstaan voor het geval dat, en er is niks mis met haar bellyquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:07 schreef belsen het volgende:
Ik kwam inderdaad op de vraag door Tanya Donnely's Belly...
quote:Do you remember summer days
Just after summer rain
When all the air was damp and warm
In the green of country lanes?
And the breeze would touch your hair
Kiss your face and make you care
About your world
Your summer world
And we would count the evening stars
As the day grew dark
In![]()
Do you remember golden days and golden summer sun
The sound of laughter in our ears
In the breeze as we would run?
About your world
Your summer world
As the day grew dark
In![]()
Oh roads in my mind
Take me back in my mind
And I can't forget you
Won't forget you
Won't forget those days
And![]()
About your world
Your summer world
As the day grew dark
In![]()
Oh roads in my mind
Take me back in my mind
And I can't forget you
Won't forget you
Won't forget those days
And![]()
![]()
Volgens mij is dit een advies met voorkennis...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:38 schreef bukgeit het volgende:
Titel verklappen en de band vragen.
Maar dan had ik niet nu al 'Zombies' moeten blaffen. Ik stel wel effe een nieuwe.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een advies met voorkennis...
Volgens Google welquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:12 schreef bukgeit het volgende:
Maar is het inderdaad van de Zombies?
Daarvan blijkbaar want je hebt het goedquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:24 schreef ranja het volgende:
Ze komen me wel bekend voor maar waarvan ook weer.... Pretty girls make graves?
quote:The back cover of the CD proudly proclaims "14 songs, 23 minutes."' first album for Epitaph Records, true to the punk ethic of this record label, runs like a Ramones record. Once one song is over, another one starts, with the same manic energy of its predecessor. Alienation seems to be a theme on the album, particularly songs like "Krush" and "Hate" (which contains the lyric "I hate everyone but you"). But instead of being angry, the music seems celebratory. Even though the songs seem like blueprint punk, slide guitars and unexpected changes keep the songs from being predictable, which is often a problem with much of the music on the Epitaph label.
Ik heb er 3 maar vind deze wel verreweg de bestequote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:43 schreef belsen het volgende:
Ik heb hem opgezocht en ik heb potverdomme gewoon een album van deze band...
iets van sid viciousquote:
Bukgeit is al langsgekomen dus ik ben bang dat ie blijft staan..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:37 schreef Mark het volgende:
Zoals ik al aangaf, ken ik ze gewoon niet, evenals bartrid. Misschien maar gewoon een andere stellen? Of wachten tot bukgeit langskomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |