Ik denk dat ik het maar bij die ene meeting hou. Die viel al behoorlijk tegen, derhalve moet ik maar concluderen dat ik geen 'meetingperson' ben.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:16 schreef Stranger het volgende:
Lamon? waar blijft jou 5 jaarsmeetsinschrijvng?
Ik gas tenminste lekker slap;en
...en zelfs die kleine meet vond ik niet eens echt gezellig. Maar om elkaar heen draaien en dwangmatig onderwerpen zoeken om over te praten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:21 schreef Isabeau het volgende:
En daarbij zijn kleine meets ook altijd veel gezelliger dan die enorme massale meets
Misschien was dat het wel. Dan was dat ene lekkere wijf er zeker niet, en waren ze daarom wat teneergeslagen..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat de meesten in het filo-forum gewoon pseudointellectuelen waren die ook gewoon geilen op dat ene lekkere wijf op de meet en drank nodig hebben om dat ene exemplaar aan te durven sprekenMaar ik kan het mis hebben
Als het zo mini is, mag het geen meet meer heten.quote:Mijn ervaring met mini-meets is erg goed. Ik heb bijv. zondag een mini-meet
Met zijn tweeen is een dialoog veel makkelijker dan binnen een grotere groep. Nu ben je enkel op elkaar aangewezen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:33 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo nietIk ken Tijn alleen via Fok hoor en we gaan zondag filmmeeten.
Dit topic stelt geen eisen, dus verzaken is gelukkig onmogelijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb verzaakt,.
Dan voelt het slechts alsof ik verzaakt heb, lately..quote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dit topic stelt geen eisen, dus verzaken is gelukkig onmogelijk.
Ja. Het is nu ruim Bikkeltijd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 03:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mag deze gewoon open blijven?
Ja 't was weer een mooie dag.quote:Op zondag 29 augustus 2004 04:03 schreef Kielef het volgende:
Haa Lamon en Bikkels
Avond
Nauw zichtbaar wiegen op een lichten zucht
De witte bloesems in de scheemring -- ziet,
Hoe langs mijn venster nog, met ras gerucht,
Een enkele al te late vogel vliedt.
En ver, daar ginds, die zachtgekleurde lucht
Als perlemoer, waar ied're tint vervliet
In teêrheid... Rust -- o, wondervreemd genucht!
Want alles is bij dag zó innig niet.
Alle geluid dat nog van verre sprak,
Verstierf -- de wind, de wolken, alles gaat
Al zachter en zachter -- álles wordt zo stil...
En ik weet niet, hoe thans dit hart, zo zwak,
Dat al zó moê is, altijd luider slaat,
Altijd maar luider, en niet rusten wil.
Willem Kloos (1859 - 1938)
Loop ik je gewoon mis ookquote:Op zaterdag 18 september 2004 06:46 schreef Ole het volgende:
Superbikkelen!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 06:46 schreef Ole het volgende:
Superbikkelen!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 23:45 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar eventjes vroeg : wil even alle bikkelaartjes en bikkelarinnetjes dag zeggen... moet alleen morgen om 7 uur op.. dus wordt vannacht geen bikkelen voor Ole..![]()
Nu je het zegt, dat was die keer dat k_i_m op het laatste moment afbeldequote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:33 schreef Lamon het volgende:
Misschien was dat het wel. Dan was dat ene lekkere wijf er zeker niet, en waren ze daarom wat teneergeslagen..
Ik nu ook.. pfffffffffffffffffffffquote:Op zondag 26 september 2004 04:20 schreef Euforie het volgende:
Ik geef het op![]()
Nope, teveel tekens, ga maar van dat rechter karakter uit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 02:36 schreef Kielef het volgende:
[afbeelding] hier staat herfst ? op zijn Chinees ?
Veel plezier er mee!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 02:19 schreef Lamon het volgende:
OK, ik moet even reageren als ik dit topic zie.
Maar ik heb zojuist bij thuiskomst de director's cut van Donnie Darko uit mijn bus gevist en die ga ik met veel verwachting straks toch nog even bewonderen. Freaky verpakking trouwens..
Wat een klef gedoe weer zeg.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 02:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Veel plezier er mee!
En een dikkevoor Mike!!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 02:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik dacht dat bikkeltijd vanaf 3 uur was. Maar goed, verjaardag gehad, en het was gezellig, dus welterusten.
(en wow, zonder spelfouten)
Wow, je zou in het "Welke drugs gebruik je nu?"-topic kunnen posten, IRquote:Op vrijdag 12 november 2004 03:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
hasjies in de vorm van brownies
Dat is wel uniek. Maar goed, dat 'nu' is nu al 5 uur geleden, en daarnaast heb ik niks gemerkt.quote:Op vrijdag 12 november 2004 03:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow, je zou in het "Welke drugs gebruik je nu?"-topic kunnen posten, IR
Dàt zou ik dan weer niet posten, persoonlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2004 03:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is wel uniek. Maar goed, dat 'nu' is nu al 5 uur geleden, en daarnaast heb ik niks gemerkt..
*psst je zit in 't verkeerde topic.quote:Op vrijdag 12 november 2004 04:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat niet? Dat ik niks gemerkt heb? Maar dat is heel relevant voor mijn mede-semibikkelaars. En daarnaast ben ik sowieso heel eerlijk.
De tijd klopt daarentegen weer wel.quote:Op vrijdag 12 november 2004 04:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Om te klagen is er de klaagbaak.quote:Op woensdag 17 november 2004 05:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Wow wat een tyfuszooi zo vroeg opstaan
quote:Op maandag 2 mei 2005 04:37 schreef schvvmert het volgende:
Waar is Lamon?
Jij duidelijk niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 04:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Hey jij zou gaan slapen een paar uur terug![]()
Ik heb een geniale gevondenquote:
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 05:27 schreef Stranger het volgende:
Lamon, waar ben je toch de laatste tijd?
Ja soms vergeet je dat gewoon.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:51 schreef Ole het volgende:
Zit ik te zoeken naar interessante topics.. terwijl ik gewoon vet kan bikkelen![]()
![]()
Op deze tijdstippen krijg ik mijn beste ingevingen. Het op zijn plaats vallen is een dusdanig ongrijpbaar iets dat ik gewoon wacht totdat 't weer eens als vanzelf gebeurd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 03:19 schreef Lamon het volgende:
Hij bestaat nog en ik ben wakker genoeg om het mee te maken. Soms, maar dan ook heel soms, lijkt het bijna alsof alles op zijn plaats valt.
En daar komt dan nog eens bij dat de vakantie al min of meer begonnen is. Voor mij althans welquote:Op woensdag 22 juni 2005 03:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb het gekke idee dat met die warmte er tijdelijk meer bikkels zijn.
Dus eigenlijk zou het bikkeltopic gesloten moeten worden tot de vakantie over is, en zijn alle huidige bikkelaars in feite semi-bikkelaars.quote:Op woensdag 22 juni 2005 03:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
En daar komt dan nog eens bij dat de vakantie al min of meer begonnen is. Voor mij althans wel
Ja, als je de reeks echt helemaal in de grond in wil stampen, zou je dat kunnen doen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 03:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zou het bikkeltopic gesloten moeten worden tot de vakantie over is, en zijn alle huidige bikkelaars in feite semi-bikkelaars.
Jammer dat ik geen moderator ben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 03:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, als je de reeks echt helemaal in de grond in wil stampen, zou je dat kunnen doen.
Dit is een duidelijk geval van bikkelen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 03:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zou het bikkeltopic gesloten moeten worden tot de vakantie over is, en zijn alle huidige bikkelaars in feite semi-bikkelaars.
Dat is nog niets. Hier ben ik.quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit is een duidelijk geval van bikkelen..
Dit is wel de meest taaie reeks op dit forum.quote:Op woensdag 22 juni 2005 03:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, als je de reeks echt helemaal in de grond in wil stampen, zou je dat kunnen doen.
Ik zie nog steeds streepjes.quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:54 schreef Stranger het volgende:
Mijn kruisje ben ik kwijt en die irritante streepjes werden door iemand anders hier op fok gejat, ga binnenkort wel wat terug zoeken.
Het semi gebeuren is inmiddels ook 1 nr hoger.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:34 schreef Lamon het volgende:
Dit moet biijna wel de meest slome reeks ooit zijn.
Koesterwaardig dus.![]()
Mooi, dan kunnen we dit topic eindelijk onder de noemer ``elitair`` gooien, al dan wel of niet terecht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:36 schreef sig000 het volgende:
Het semi gebeuren is inmiddels ook 1 nr hoger..
Eigenlijk is 't nog wat te vroeg.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we dit topic eindelijk onder de noemer ``elitair`` gooien, al dan wel of niet terecht.![]()
Ah mooie tijd om dit topic weer in de grote brei te laten wegzakken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Eigenlijk is 't nog wat te vroeg.. Maar overal slaat de infatie toe.
.
zekersquote:Op donderdag 7 juli 2005 03:34 schreef Lamon het volgende:
Dit moet biijna wel de meest slome reeks ooit zijn.
Koesterwaardig dus.![]()
Je kan het ook positief bekijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:20 schreef Tijn het volgende:
Ah juist, nu weet ik weer waar m'n topic-open-vrees vandaan komt.
Herkenbaar!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:20 schreef Tijn het volgende:
Ah juist, nu weet ik weer waar m'n topic-open-vrees vandaan komt.
Mwah... ik ben wel een vrouw.. maar ja, ik kon hem toch vinden!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:24 schreef Tijn het volgende:
Ach, kben gewoon geen vrouw ofzo. Dat zal het probleem wel zijn.
Gelukkig heeft Arcee 'm 2005 in geschopt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Herkenbaar!!!
ik moest echt zwaar in de historie van ONZ graven om dit topic te sgoppen...
Ik durf nl ook niet![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Arcee 'm 2005 in geschopt..
Ik heb alleen Aldi bier..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:30 schreef Tijn het volgende:
Denk ik nog een lekker biertje in te schenken voor het slapen gaan, is er alleen nog maar Heineken!Terwijl ik zeker wist dat er nog wat Palm in de koelkast lag.
Wie heeft m'n Palm gejat?
Ik kom weer helemaal tot rust.quote:Op donderdag 22 september 2005 04:28 schreef Lamon het volgende:
Als het topic dan toch omhoog is, ga ik er wat mee doen ook.
Je hebt tenminste kjezue!quote:Op zondag 25 september 2005 03:08 schreef Cora het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Die andere tot 4 uur.
Maar ik bikkel waar en wanneer ik wil tegenwoordig.![]()
Daar heb je een punt..quote:
Ik heb alleen weinig zinnigs te melden buiten 't feit dat ik geduldig wacht totdat die kerstboom weer op de brandstapel kan.quote:Op zondag 25 december 2005 05:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar heb je een punt..
echt bikkelen is the bomgb meeennnn
Ik heb 'm dit jaar aan 't plafond gehangen.quote:Op zondag 25 december 2005 05:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb alleen weinig zinnigs te melden buiten 't feit dat ik geduldig wacht totdat die kerstboom weer op de brandstapel kan.![]()
Maar het pleziertje is voor korte duur. Kga ff wat freten + tv kijken (mits nog wat op) en dan pitten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja dit blijft toch wel 't beste topic.![]()
Ok laat de frietpan niet aanstaan terwijl je in slaap valt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Maar het pleziertje is voor korte duur. Kga ff wat freten + tv kijken (mits nog wat op) en dan pitten.
Doeiiiiiiiiiii![]()
![]()
Anders moet je kroketten eten voor je ontbijtquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok laat de frietpan niet aanstaan terwijl je in slaap valt.![]()
Heb je 'm al een keer laten anstaan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Anders moet je kroketten eten voor je ontbijt
Nee ik heb geen frituur... alleen een magnetron/over combiquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb je 'm al een keer laten anstaan?![]()
Je weet nietwat je mist met zo'n lekker vette frituurpan in huis waarin je op zulke momemonten altijd weer handig gebruik van kan mlen met de aanwezige snacks in de diepvriezer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee ik heb geen frituur... alleen een magnetron/over combi
't is te makkelijk en te vet.. uit zelfsbescherming haal ik niet zo'n dingquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je weet nietwat je mist met zo'n lekker vette frituurpan in huis waarin je op zulke momemonten altijd weer handig gebruik van kan mlen met de aanwezige snacks in de diepvriezer.![]()
Shit mijn tuutsenbord hapert.quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je weet nietwat je mist met zo'n lekker vette frituurpan in huis waarin je op zulke momemonten altijd weer handig gebruik van kan mlen met de aanwezige snacks in de diepvriezer.![]()
Dat vind ik niet erg hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Anders moet je kroketten eten voor je ontbijt
Dat nummer "That I love you", dat moet bijna wel een persiflage op Sting zijn. Tenminste, vanuit dat standpunt bekeken is het een geweldig nummer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:10 schreef Tijn het volgende:
Een vriend van me heeft vorig jaar een CD'tje met 6 tracks geproduceerd voor een artiest die zichzelf "Jokkmokk" noemt. Nu je het over Spinvis hebt, moet ik daar opeens aan denken. Het is best leuk. Op www.jokkmokk.nl kun je wat luisteren en eventueel zelfs de CD bestellen. Krijg je er een poster bij. Of andersom.
Zo goed ken ik de artiest niet, maar ik heb wel het idee dat 'ie doet waar 'ie zin in heeftquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat nummer "That I love you", dat moet bijna wel een persiflage op Sting zijn. Tenminste, vanuit dat standpunt bekeken is het een geweldig nummer.
Zo niet, dan is het niet helemaal geweldig, maar wel lekker ongedwongen.
Ik weet niet of je em nog spreekt ooit, maar mocht het zo zijn, zou je het kunnen vragen of dat de insteek was? Sting of The police parodie?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo goed ken ik de artiest niet, maar ik heb wel het idee dat 'ie doet waar 'ie zin in heeft
Dat wordt deel 38 op zijn minst. Ik ga dit jaar werk maken van dit topic, zoals al eerder gezegd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:24 schreef Tijn het volgende:
Ik spreek 'em ongeveer 1x in de 2 jaar ofzo, dus ik post het wel in bikkeltijd deel 33.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:38 schreef Stranger het volgende:
Zo zie je nog eens wat in je myat
Storen of stalken?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:04 schreef broer het volgende:
Mooie tijd.
Ik ga zo maar eens iemand telefonisch storen, denk ik.
3 regels is in ieder geval vast een aanzet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:37 schreef broer het volgende:
Gaat er hier wel eens iemand slapen?
Ik wel, namelijk.
Maar ik weet niet zeker of ik dat hier mag melden zonder een bijpassend gedicht te posten.
Je bedoelt:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:39 schreef sig000 het volgende:
3 regels is in ieder geval vast een aanzet.![]()
Het idee is goed en niet iedereen heeft nou gelijk natuurlijk talent.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:43 schreef broer het volgende:
We moeten het wel verantwoord houden, natuurlijk.
Soms steek ik mijn kop in het lurkzand, zodat men kan denken dat ik nog wel eens op een fatsoenlijk tijdstip ga slapen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:25 schreef Lamon het volgende:
Wordt het topic eens omhoog gegooid door iemand anders dan ikzelf, en ik mis het bijna.
Het wordt nooit wat met mij, he?
Wat boeit jou nou wat andere denken?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:58 schreef svann het volgende:
Soms steek ik mijn kop in het lurkzand, zodat men kan denken dat ik nog wel eens op een fatsoenlijk tijdstip ga slapen.
De gaap, die blijft?quote:Het is al wat hoor.
Tja, dat decembervakantiemaandgesemibikkel zet je natuurlijk in een iets andere versnelling.
Maar toch. Er zijn dingen die blijven.
Niet heel veel.quote:Op zondag 15 januari 2006 05:01 schreef Biene het volgende:
Wat boeit jou nou wat andere denken?
De gaap, die blijft?
Ik denk dat ik ook maar ga. Morgen gaat de wekker om 11 uur!quote:Op zondag 15 januari 2006 05:09 schreef svann het volgende:
[..]
Niet heel veel.
Maar voor mezelf is het dan net of ik wat harder mijn best heb gedaan om in mijn bed te geraken.
Niet dat ik daar echt intrap.
Die gaaaaaaap blijft nu wel.
Nog even een sudoku'tje en mijn ogen vallen dicht.
Trusten, Biene!
Straks niet, dat scheelt.quote:Op zondag 15 januari 2006 05:13 schreef Biene het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga. Morgen gaat de wekker om 11 uur!![]()
In 1966 goed voor een anderhalf jaar durende rechtszaak in Nederland.quote:"Bij het kruispunt vóór W. zijn kafee teruggekeerd, begaf ik me inderdaad op weg naar huis. Weer te veel gedronken, God, godverdomme. 'Ik ga er van af, het moet, ik zweer het. Gij die was en is en zijn zal, ik houd op met drinken, ik zweer het voor Uw aangezicht. Maar wanneer precies, dat weet ik nog niet.'
Ik moest vechten – met God en mensen zou ik worstelen, en ik zou overwinnen, zag ik nu. Neen, o neen, ik mocht nimmer de hoop opgeven dat ik eenmaal datgene zou schrijven wat geschreven moest worden, maar dat nog niemand, ooit, op schrift had gesteld: het boek, alweer, dat alle boeken overbodig zou maken, en na welks voltooiing geen enkele schrijver zich meer zou behoeven af te tobben, omdat gans het mensdom, ja zelfs de gehele, thans nog in haat en angst gekluisterde natuur, verlost zou zijn. Dan zouden de kinderen der mensen een zonsopgang zien als nimmer gezien was, en een muziek zou klinken, ruisend als van verre, die ik nooit gehoord had, en God zelf zou bij mij langs komen in de gedaante van een éénjarige, muisgrijze Ezel en voor de deur staan en aanbellen en zeggen: 'Gerard, dat boek van je – weet je dat Ik bij sommige stukken gehuild heb?'
'Mijn Heer en mijn God! Geloofd weze Uw Naam tot in alle Eeuwigheid! Ik houd zo verschrikkelijk veel van U,' zou ik proberen te zeggen, maar halverwege zou ik al in janken uitbarsten, en Hem beginnen te kussen en naar binnen trekken, en na een geweldige klauterpartij om de trap naar het slaapkamertje op te komen, zou ik Hem drie keer achter elkaar langdurig in Zijn Geheime Opening bezitten, en daarna een presenteksemplaar geven, niet gebrocheerd, maar gebonden – niet dat gierige en benauwde – met de opdracht: Voor de Oneindige. Zonder Woorden."
Gerard Reve - Nader tot U
Het valt ook niet mee om met die Zomertijd hier ook nog te posten.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:15 schreef Lamon het volgende:
Volgens mij was het 3.00, en in het weekend 4.00 anders.
Te vroeg! Je bent te vroeg!
Haha!
Je bent te vroeg...!
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om met die Zomertijd hier ook nog te posten.![]()
Toch is dit een topic met potentie naast 't wat normalere Semi-Bikkel gelul.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Dat het nog 32 delen is doorgegaan is al verbazend genoeg.
Het zijn ook geen tijden.
Als beroepsslapeloze is het nog net te doen wat mezelf betreft, maar respect voor de gekken die het ook volgehouden hebben destijds.
Gebruik de nieuwe search maar eens en kijk naar de tijden.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:23 schreef svann het volgende:
Volgens mij was het toch echt twee uur.
Ooit.
In den beginne enzo.
Maar daar hebben we het al eerder over gehad.![]()
Het Lamon-is-nog-wakker-topicquote:Op donderdag 27 april 2006 02:29 schreef svann het volgende:
Hoe ben je eigenlijk op het idee voor de naam bikkeltijd gekomen, Lamon?
Ik weet wel dat het Kielef was die er bij het tweede topic jouw naam aan verbond.
Mooi die oude doos.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:38 schreef Lamon het volgende:
Ben je nog wakker?
Maar ik weet nog steeds niet zeker of er niet nog een oudere is..
En voor mij persoonlijk een conformatie dat ik al minstens 6 jaar een slaapstoornis heb.quote:
Ik heb me getroost met 't feit dat ik 's morgens gewoon lekkerder slaap.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
En voor mijn persoonlijk een conformatie dat ik al minstens 6 jaar een slaapstoornis heb.
Soms vergeet ik dat wel eens.
Ik heb me weer reuze geamuseerd met van die grote zwarte vinyl schijven.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:59 schreef Lamon het volgende:
Nou ik toch dronken en nostalgisch ben, ga ik meteen even een leuk Slauerhoff gedichtje op zoeken om hier neer te zetten.
Even het grote Slsuerhoff-boek open slaan....
Mijn eerste en enige ban.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:06 schreef svann het volgende:
Sandraatje
Artist Formally Known As L****![]()
Hoezo 'jullie'? Ken jij sig nog in een andere uitvoering?quote:Op donderdag 27 april 2006 03:23 schreef Lamon het volgende:
Hee, die topicreeks heb ik ook gelurkt. Wat was dat nou met jullie en die kamelen enzo?
Merkwaardig was het wel.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:22 schreef Lamon het volgende:
Nu ik er trouwens over nadenk, het was niet alleen [ ... ]
Ik kwam er slechts toevallig terecht samen met de later notoire relschopper Xebrozius.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:29 schreef broer het volgende:
[..]
Hoezo 'jullie'? Ken jij sig nog in een andere uitvoering?
Ach, Xebrozius is niks, kan niks en wordt niks. Daar zou ik mijn bestaansrecht niet aan ontlenen als ik jou was.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:40 schreef sig000 het volgende:
Ik kwam er slechts toevallig terecht samen met de later notoire relschopper Xebrozius.![]()
Ik ging toevallig zo ongeveer gelijk posten en ach ik vind 'm wel aandoenlijk in zijn pogingen om de wereld naar zijn hand te zetten.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:41 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, Xebrozius is niks, kan niks en wordt niks. Daar zou ik mijn bestaansrecht niet aan ontlenen als ik jou was.
*stil* *mooi*quote:Op donderdag 27 april 2006 03:08 schreef Lamon het volgende:
Stilte, stilte, de gouden stad.
Wordt door de nacht in t geheim genomen.
De kathedraal is een grote reliekschrijn.
De baai wiegt sterren en lichten samen
Op mollige blauwfuweelen golven;
Spitsbogen, steunpijlers deinen in zijn diep.
De visschersbooten teeknen scherp en stil
Witte driehoeken van Latijnsche zeilen.
Wij verwachten een bries die fluistren zal; Ulysses -
Den menggeur van zout en bloemen toeaadmend.
't is jammer dat mensen zelden tegelijkertijd ontsproetingen van spontaan onstane nostalgie hebben.quote:Op zondag 30 april 2006 01:53 schreef zodiakk het volgende:
Bij een vlaag FOK!-nostalgie denk ik bijna altijd aan Lamons Bikkeltijd en aanverwante nachttopics. Herinner je dit topic nog, Lamon: Het 'Zodiakk is nog wakker'-topic deel 4 ? Gevonden met die glanzende nieuwe (en buggy) search. Hadden ze in onze tijd nog niet, he?
Ik ga nu slapen. Ik ben oud en verweerd geworden, de vingerpezen zijn pijnlijk, de huid gerimpeld... Tegenwoordig hangen mijn ogen ook wat dieper in de kassen, dus het is moeilijker ze open te houden. Ik ga nog even urineren en de verpleegster in de billen knijpen voordat mijn jicht verder opspeelt.
Van mij mag de naam ook wel weg. Ik heb het niet bedacht iig.quote:Op maandag 1 mei 2006 03:25 schreef sig000 het volgende:
Daardoor krijg je krijg je toch 't gevoel van verdwaalde in dit Topic terwijl l't zeer de moeite waard is om 't eens allemaal terug te lezen.
Ik hou van radicale veranderingen en op zich is 't natuurlijk wel een geniaal topic.quote:Op maandag 1 mei 2006 03:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Van mij mag de naam ook wel weg. Ik heb het niet bedacht iig.
Ik noemde het gewoon bikkeltijd.
Ik ben iets te lui om te zoeken wie de schuldige van de naamtopic creatie dan wel is.
Ik was ooit fan in 't prille begin, daarna door me afgeschreven vanwege te hoog popie jopie gehalte maar ik heb me ook vergist.quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:48 schreef Lamon het volgende:
Ik kom er na het nummer al jaren te kennen nu pas achter dat Scandal van Queen eigenlijk een geweldig nummer is.
Ik leer zo veel iedere dag weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |