Ik zie nog steeds streepjes.quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:54 schreef Stranger het volgende:
Mijn kruisje ben ik kwijt en die irritante streepjes werden door iemand anders hier op fok gejat, ga binnenkort wel wat terug zoeken.
Het semi gebeuren is inmiddels ook 1 nr hoger.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:34 schreef Lamon het volgende:
Dit moet biijna wel de meest slome reeks ooit zijn.
Koesterwaardig dus.![]()
Mooi, dan kunnen we dit topic eindelijk onder de noemer ``elitair`` gooien, al dan wel of niet terecht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:36 schreef sig000 het volgende:
Het semi gebeuren is inmiddels ook 1 nr hoger..
Eigenlijk is 't nog wat te vroeg.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we dit topic eindelijk onder de noemer ``elitair`` gooien, al dan wel of niet terecht.![]()
Ah mooie tijd om dit topic weer in de grote brei te laten wegzakken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Eigenlijk is 't nog wat te vroeg.. Maar overal slaat de infatie toe.
.
zekersquote:Op donderdag 7 juli 2005 03:34 schreef Lamon het volgende:
Dit moet biijna wel de meest slome reeks ooit zijn.
Koesterwaardig dus.![]()
Je kan het ook positief bekijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:20 schreef Tijn het volgende:
Ah juist, nu weet ik weer waar m'n topic-open-vrees vandaan komt.
Herkenbaar!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:20 schreef Tijn het volgende:
Ah juist, nu weet ik weer waar m'n topic-open-vrees vandaan komt.
Mwah... ik ben wel een vrouw.. maar ja, ik kon hem toch vinden!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:24 schreef Tijn het volgende:
Ach, kben gewoon geen vrouw ofzo. Dat zal het probleem wel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |