Jij duidelijk niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 04:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Hey jij zou gaan slapen een paar uur terug![]()
Ik heb een geniale gevondenquote:
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 05:27 schreef Stranger het volgende:
Lamon, waar ben je toch de laatste tijd?
Ja soms vergeet je dat gewoon.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:51 schreef Ole het volgende:
Zit ik te zoeken naar interessante topics.. terwijl ik gewoon vet kan bikkelen![]()
![]()
Op deze tijdstippen krijg ik mijn beste ingevingen. Het op zijn plaats vallen is een dusdanig ongrijpbaar iets dat ik gewoon wacht totdat 't weer eens als vanzelf gebeurd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 03:19 schreef Lamon het volgende:
Hij bestaat nog en ik ben wakker genoeg om het mee te maken. Soms, maar dan ook heel soms, lijkt het bijna alsof alles op zijn plaats valt.
En daar komt dan nog eens bij dat de vakantie al min of meer begonnen is. Voor mij althans welquote:Op woensdag 22 juni 2005 03:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb het gekke idee dat met die warmte er tijdelijk meer bikkels zijn.
Dus eigenlijk zou het bikkeltopic gesloten moeten worden tot de vakantie over is, en zijn alle huidige bikkelaars in feite semi-bikkelaars.quote:Op woensdag 22 juni 2005 03:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
En daar komt dan nog eens bij dat de vakantie al min of meer begonnen is. Voor mij althans wel
Ja, als je de reeks echt helemaal in de grond in wil stampen, zou je dat kunnen doen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 03:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zou het bikkeltopic gesloten moeten worden tot de vakantie over is, en zijn alle huidige bikkelaars in feite semi-bikkelaars.
Jammer dat ik geen moderator ben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 03:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, als je de reeks echt helemaal in de grond in wil stampen, zou je dat kunnen doen.
Dit is een duidelijk geval van bikkelen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 03:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zou het bikkeltopic gesloten moeten worden tot de vakantie over is, en zijn alle huidige bikkelaars in feite semi-bikkelaars.
Dat is nog niets. Hier ben ik.quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit is een duidelijk geval van bikkelen..
Dit is wel de meest taaie reeks op dit forum.quote:Op woensdag 22 juni 2005 03:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, als je de reeks echt helemaal in de grond in wil stampen, zou je dat kunnen doen.
Ik zie nog steeds streepjes.quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:54 schreef Stranger het volgende:
Mijn kruisje ben ik kwijt en die irritante streepjes werden door iemand anders hier op fok gejat, ga binnenkort wel wat terug zoeken.
Het semi gebeuren is inmiddels ook 1 nr hoger.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:34 schreef Lamon het volgende:
Dit moet biijna wel de meest slome reeks ooit zijn.
Koesterwaardig dus.![]()
Mooi, dan kunnen we dit topic eindelijk onder de noemer ``elitair`` gooien, al dan wel of niet terecht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:36 schreef sig000 het volgende:
Het semi gebeuren is inmiddels ook 1 nr hoger..
Eigenlijk is 't nog wat te vroeg.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we dit topic eindelijk onder de noemer ``elitair`` gooien, al dan wel of niet terecht.![]()
Ah mooie tijd om dit topic weer in de grote brei te laten wegzakken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Eigenlijk is 't nog wat te vroeg.. Maar overal slaat de infatie toe.
.
zekersquote:Op donderdag 7 juli 2005 03:34 schreef Lamon het volgende:
Dit moet biijna wel de meest slome reeks ooit zijn.
Koesterwaardig dus.![]()
Je kan het ook positief bekijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:20 schreef Tijn het volgende:
Ah juist, nu weet ik weer waar m'n topic-open-vrees vandaan komt.
Herkenbaar!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:20 schreef Tijn het volgende:
Ah juist, nu weet ik weer waar m'n topic-open-vrees vandaan komt.
Mwah... ik ben wel een vrouw.. maar ja, ik kon hem toch vinden!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:24 schreef Tijn het volgende:
Ach, kben gewoon geen vrouw ofzo. Dat zal het probleem wel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |