Storen of stalken?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:04 schreef broer het volgende:
Mooie tijd.
Ik ga zo maar eens iemand telefonisch storen, denk ik.
3 regels is in ieder geval vast een aanzet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:37 schreef broer het volgende:
Gaat er hier wel eens iemand slapen?
Ik wel, namelijk.
Maar ik weet niet zeker of ik dat hier mag melden zonder een bijpassend gedicht te posten.
Je bedoelt:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:39 schreef sig000 het volgende:
3 regels is in ieder geval vast een aanzet.![]()
Het idee is goed en niet iedereen heeft nou gelijk natuurlijk talent.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:43 schreef broer het volgende:
We moeten het wel verantwoord houden, natuurlijk.
Soms steek ik mijn kop in het lurkzand, zodat men kan denken dat ik nog wel eens op een fatsoenlijk tijdstip ga slapen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:25 schreef Lamon het volgende:
Wordt het topic eens omhoog gegooid door iemand anders dan ikzelf, en ik mis het bijna.
Het wordt nooit wat met mij, he?
Wat boeit jou nou wat andere denken?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:58 schreef svann het volgende:
Soms steek ik mijn kop in het lurkzand, zodat men kan denken dat ik nog wel eens op een fatsoenlijk tijdstip ga slapen.
De gaap, die blijft?quote:Het is al wat hoor.
Tja, dat decembervakantiemaandgesemibikkel zet je natuurlijk in een iets andere versnelling.
Maar toch. Er zijn dingen die blijven.
Niet heel veel.quote:Op zondag 15 januari 2006 05:01 schreef Biene het volgende:
Wat boeit jou nou wat andere denken?
De gaap, die blijft?
Ik denk dat ik ook maar ga. Morgen gaat de wekker om 11 uur!quote:Op zondag 15 januari 2006 05:09 schreef svann het volgende:
[..]
Niet heel veel.
Maar voor mezelf is het dan net of ik wat harder mijn best heb gedaan om in mijn bed te geraken.
Niet dat ik daar echt intrap.
Die gaaaaaaap blijft nu wel.
Nog even een sudoku'tje en mijn ogen vallen dicht.
Trusten, Biene!
Straks niet, dat scheelt.quote:Op zondag 15 januari 2006 05:13 schreef Biene het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga. Morgen gaat de wekker om 11 uur!![]()
In 1966 goed voor een anderhalf jaar durende rechtszaak in Nederland.quote:"Bij het kruispunt vóór W. zijn kafee teruggekeerd, begaf ik me inderdaad op weg naar huis. Weer te veel gedronken, God, godverdomme. 'Ik ga er van af, het moet, ik zweer het. Gij die was en is en zijn zal, ik houd op met drinken, ik zweer het voor Uw aangezicht. Maar wanneer precies, dat weet ik nog niet.'
Ik moest vechten – met God en mensen zou ik worstelen, en ik zou overwinnen, zag ik nu. Neen, o neen, ik mocht nimmer de hoop opgeven dat ik eenmaal datgene zou schrijven wat geschreven moest worden, maar dat nog niemand, ooit, op schrift had gesteld: het boek, alweer, dat alle boeken overbodig zou maken, en na welks voltooiing geen enkele schrijver zich meer zou behoeven af te tobben, omdat gans het mensdom, ja zelfs de gehele, thans nog in haat en angst gekluisterde natuur, verlost zou zijn. Dan zouden de kinderen der mensen een zonsopgang zien als nimmer gezien was, en een muziek zou klinken, ruisend als van verre, die ik nooit gehoord had, en God zelf zou bij mij langs komen in de gedaante van een éénjarige, muisgrijze Ezel en voor de deur staan en aanbellen en zeggen: 'Gerard, dat boek van je – weet je dat Ik bij sommige stukken gehuild heb?'
'Mijn Heer en mijn God! Geloofd weze Uw Naam tot in alle Eeuwigheid! Ik houd zo verschrikkelijk veel van U,' zou ik proberen te zeggen, maar halverwege zou ik al in janken uitbarsten, en Hem beginnen te kussen en naar binnen trekken, en na een geweldige klauterpartij om de trap naar het slaapkamertje op te komen, zou ik Hem drie keer achter elkaar langdurig in Zijn Geheime Opening bezitten, en daarna een presenteksemplaar geven, niet gebrocheerd, maar gebonden – niet dat gierige en benauwde – met de opdracht: Voor de Oneindige. Zonder Woorden."
Gerard Reve - Nader tot U
Het valt ook niet mee om met die Zomertijd hier ook nog te posten.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:15 schreef Lamon het volgende:
Volgens mij was het 3.00, en in het weekend 4.00 anders.
Te vroeg! Je bent te vroeg!
Haha!
Je bent te vroeg...!
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om met die Zomertijd hier ook nog te posten.![]()
Toch is dit een topic met potentie naast 't wat normalere Semi-Bikkel gelul.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Dat het nog 32 delen is doorgegaan is al verbazend genoeg.
Het zijn ook geen tijden.
Als beroepsslapeloze is het nog net te doen wat mezelf betreft, maar respect voor de gekken die het ook volgehouden hebben destijds.
Gebruik de nieuwe search maar eens en kijk naar de tijden.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:23 schreef svann het volgende:
Volgens mij was het toch echt twee uur.
Ooit.
In den beginne enzo.
Maar daar hebben we het al eerder over gehad.![]()
Het Lamon-is-nog-wakker-topicquote:Op donderdag 27 april 2006 02:29 schreef svann het volgende:
Hoe ben je eigenlijk op het idee voor de naam bikkeltijd gekomen, Lamon?
Ik weet wel dat het Kielef was die er bij het tweede topic jouw naam aan verbond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |