Mooi die oude doos.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:38 schreef Lamon het volgende:
Ben je nog wakker?
Maar ik weet nog steeds niet zeker of er niet nog een oudere is..
En voor mij persoonlijk een conformatie dat ik al minstens 6 jaar een slaapstoornis heb.quote:
Ik heb me getroost met 't feit dat ik 's morgens gewoon lekkerder slaap.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
En voor mijn persoonlijk een conformatie dat ik al minstens 6 jaar een slaapstoornis heb.
Soms vergeet ik dat wel eens.
Ik heb me weer reuze geamuseerd met van die grote zwarte vinyl schijven.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:59 schreef Lamon het volgende:
Nou ik toch dronken en nostalgisch ben, ga ik meteen even een leuk Slauerhoff gedichtje op zoeken om hier neer te zetten.
Even het grote Slsuerhoff-boek open slaan....
Mijn eerste en enige ban.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:06 schreef svann het volgende:
Sandraatje
Artist Formally Known As L****![]()
Hoezo 'jullie'? Ken jij sig nog in een andere uitvoering?quote:Op donderdag 27 april 2006 03:23 schreef Lamon het volgende:
Hee, die topicreeks heb ik ook gelurkt. Wat was dat nou met jullie en die kamelen enzo?
Merkwaardig was het wel.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:22 schreef Lamon het volgende:
Nu ik er trouwens over nadenk, het was niet alleen [ ... ]
Ik kwam er slechts toevallig terecht samen met de later notoire relschopper Xebrozius.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:29 schreef broer het volgende:
[..]
Hoezo 'jullie'? Ken jij sig nog in een andere uitvoering?
Ach, Xebrozius is niks, kan niks en wordt niks. Daar zou ik mijn bestaansrecht niet aan ontlenen als ik jou was.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:40 schreef sig000 het volgende:
Ik kwam er slechts toevallig terecht samen met de later notoire relschopper Xebrozius.![]()
Ik ging toevallig zo ongeveer gelijk posten en ach ik vind 'm wel aandoenlijk in zijn pogingen om de wereld naar zijn hand te zetten.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:41 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, Xebrozius is niks, kan niks en wordt niks. Daar zou ik mijn bestaansrecht niet aan ontlenen als ik jou was.
*stil* *mooi*quote:Op donderdag 27 april 2006 03:08 schreef Lamon het volgende:
Stilte, stilte, de gouden stad.
Wordt door de nacht in t geheim genomen.
De kathedraal is een grote reliekschrijn.
De baai wiegt sterren en lichten samen
Op mollige blauwfuweelen golven;
Spitsbogen, steunpijlers deinen in zijn diep.
De visschersbooten teeknen scherp en stil
Witte driehoeken van Latijnsche zeilen.
Wij verwachten een bries die fluistren zal; Ulysses -
Den menggeur van zout en bloemen toeaadmend.
't is jammer dat mensen zelden tegelijkertijd ontsproetingen van spontaan onstane nostalgie hebben.quote:Op zondag 30 april 2006 01:53 schreef zodiakk het volgende:
Bij een vlaag FOK!-nostalgie denk ik bijna altijd aan Lamons Bikkeltijd en aanverwante nachttopics. Herinner je dit topic nog, Lamon: Het 'Zodiakk is nog wakker'-topic deel 4 ? Gevonden met die glanzende nieuwe (en buggy) search. Hadden ze in onze tijd nog niet, he?
Ik ga nu slapen. Ik ben oud en verweerd geworden, de vingerpezen zijn pijnlijk, de huid gerimpeld... Tegenwoordig hangen mijn ogen ook wat dieper in de kassen, dus het is moeilijker ze open te houden. Ik ga nog even urineren en de verpleegster in de billen knijpen voordat mijn jicht verder opspeelt.
Van mij mag de naam ook wel weg. Ik heb het niet bedacht iig.quote:Op maandag 1 mei 2006 03:25 schreef sig000 het volgende:
Daardoor krijg je krijg je toch 't gevoel van verdwaalde in dit Topic terwijl l't zeer de moeite waard is om 't eens allemaal terug te lezen.
Ik hou van radicale veranderingen en op zich is 't natuurlijk wel een geniaal topic.quote:Op maandag 1 mei 2006 03:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Van mij mag de naam ook wel weg. Ik heb het niet bedacht iig.
Ik noemde het gewoon bikkeltijd.
Ik ben iets te lui om te zoeken wie de schuldige van de naamtopic creatie dan wel is.
Ik was ooit fan in 't prille begin, daarna door me afgeschreven vanwege te hoog popie jopie gehalte maar ik heb me ook vergist.quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:48 schreef Lamon het volgende:
Ik kom er na het nummer al jaren te kennen nu pas achter dat Scandal van Queen eigenlijk een geweldig nummer is.
Ik leer zo veel iedere dag weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |