quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef SexyRomeo het volgende:
Whassup y'all? Romeo is in da house.
Heb jij vragen over een slotje weetje, of commentaar op de mods?
Of gewoon complimenten voor die vier lekkere honeyz? Dan kan je dat in dit topic kwijt, aaighht?
Kritiek geven is goed, weetje. Maar doe het met rezpect.
I luv y'all,
Romeo.
Yooooooo check die lekkere sexyyyyy koppies!!!!! I think I'm in luv!!!!!!!!!
Izzz die ladyyy met die bril nog vrijgezel?
Ze komen nooit als je ze doorverwijst.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:00 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Is die huillie er al?
Dan is het nog steeds een kuttopic.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:03 schreef Robertje het volgende:
Insomaniac kan niet lezen Niet dus...ik had toestemming Insomaniac....
Kuttopic...kutmods...baggerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds een kuttopic..
Zo! daar heeft ze niet van terugquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:04 schreef Robertje het volgende:
Je moet gewoon je pony voor je ogen wegknippen dan zie je het tenminste
Eindelijk eens een baggeraar die toegeeft dat hij kuttopics maakt!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:05 schreef Robertje het volgende:
[..]
Kuttopic...kutmods...bagger
Ik zit jankend naar mn beeldscherm te staren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:05 schreef gfree het volgende:
[..]
Zo! daar heeft ze niet van terug![]()
![]()
Ik had graag gehoord dat je een kutmod bentquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eindelijk eens een baggeraar die toegeeft dat hij kuttopics maakt!![]()
Jij moet je smoel houden Stiffmaster...zo stiff is je master ook weer nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:08 schreef Stiffmaster het volgende:
Insomaniac heeft helemaal gelijk....wat een Kuttopic was dat![]()
Robertje moet wel een beetje asskissen anders mag ie straks nix meer zeggen op FOK.nl![]()
Had je dat graag gehoord? Nou, wat let je.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:10 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik had graag gehoord dat je een kutmod bent
Ik lees wat ik wil lezen...als jij dat ook eens een keer doet ...maar misschien wil je dat niet want dan krijg je geen aandachtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Had je dat graag gehoord? Nou, wat let je.. Je leest ook wat je zelf wilt, dus mag je van mij horen wat je wilt.
.
please do!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:13 schreef BobRooney het volgende:
ik wilde iets heel stoers zeggen...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:13 schreef Insomaniac het volgende:
Robertje en Stiffmaster, jullie gaan hier dus niet verder bekvechten. Ga maar msnen of mailen ofzo.
Je begrijpt het niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:14 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik lees wat ik wil lezen...als jij dat ook eens een keer doet ...maar misschien wil je dat niet want dan krijg je geen aandacht
Gelukkig begrijp ik je niet...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. :') .
Misschien kunnen wij es gaan "bekvechten"quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:13 schreef Insomaniac het volgende:
Robertje en Stiffmaster, jullie gaan hier dus niet verder bekvechten. Ga maar msnen of mailen ofzo.
Dat maak ik zelf wel uit Stiffyquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:17 schreef Stiffmaster het volgende:
No more bekvechten...![]()
*klik*quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:37 schreef gfree het volgende:
Mag ik weer in de wacht gezet worden?
Ja hallo, meneer ik hoorde dat u graag vrouwen kleren aantrekt. Is dat zo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:36 schreef jogy het volgende:
Hallo?
Ja zegt u het maar.
Ontstopper er overheen gooien en goed proppen met de steel van een bezem.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:37 schreef The_Langolier het volgende:
ja, hehe, ik wacht al een half uur! weet je wat dat kost?? ik zit hier met een half-verzopen kat die vastzit in het docheputje. Wat moet ik doen???
Meneer, de sexlijn is 0909-126626, niet 0900-126626.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja hallo, meneer ik hoorde dat u graag vrouwen kleren aantrekt. Is dat zo?
Goeie tipquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:39 schreef jogy het volgende:
Ontstopper er overheen gooien en goed proppen met de steel van een bezem.
Haal het gewoon zelf, luie zak!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:40 schreef PrivateRyan het volgende:
Espresseau gerne..
Ik vind het daarentegend stuitend dat die openingspost van deze reeks steeds langer wordt!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:56 schreef Croupouque het volgende:
Fijn om te zien dat de keiharde retestrakke waarheid nog steeds in de openingspost staat.
Maar jij hebt dan wel weer een non-crew sticky posttopic achtig iets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
Pure jaloezie dat ik daar niets aan bij heb gedragen, natuurlijk...
Wat natuurlijk een baken van oneindige trots in de duistere, holle recessen van mijn leven vormt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan wel weer een non-crew sticky posttopic achtig iets.
DAT! IS! EEN! PERTINENTE! LEUGEN!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:17 schreef JaWi het volgende:
Inso, je probeert gewoon in een goed boekje te komen bij Martin Gaus.
Apert was mooier geweest in deze. Een aperte leugen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
DAT! IS! EEN! PERTINENTE! LEUGEN!
Okquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
DAT! IS! EEN! PERTINENTE! LEUGEN!
Just some guy who believes he's the man. Just ignore him girlfriendquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:24 schreef Tagaq het volgende:
Who is this idiot?
13 minutes and 3 seconds
Lieve Fuifduif,quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:56 schreef FuifDuif het volgende:
Sjon, heb je al wat breezahsletten kunnen inpalmen?
Lieve Albertina,quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:59 schreef Insomaniac het volgende:
Lieve Klaas,
Is mijn mail stuk dan? Ik weet nergens van!
Groetjes,
Hedwig
Lieve Fuifduif,quote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:45 schreef FuifDuif het volgende:
Kan hier even fatsoenlijk gecommuniceerd worden zonder dat aparte geleuter met die briefopstellingen en naamswijzigingen?
En dan loop je te zeiken dat onze topics nergens over gaan......FYquote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:37 schreef Insomaniac het volgende:
Alpha, Bravo, Charlie!
Vind ik ook Stiffy...kutmodjes ook altijdquote:Op woensdag 11 augustus 2004 07:51 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
En dan loop je te zeiken dat onze topics nergens over gaan......FY![]()
Zwakquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sterk!
okeeequote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:05 schreef Knut het volgende:
Take the hint Rey.
Zo vader, zo zóón, zó schoon.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het NOS journaal, met Ali B.
Lijkt me duidelijk.
Wat een kuttopics open jij zegquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:55 schreef EgoTrippin het volgende:
Als je op iemands neus staat...
Argghhh... Jogy.
Het is niet verplicht om erin te posten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:55 schreef gfree het volgende:
[..]
Wat een kuttopics open jij zeg
Ik kan ze ook moeilijk uit de AT lijst gooienquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:57 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om erin te posten.
Jaja, leuke babbel gozer, maar luister eens naar gfree, als hij al meldt dat je kuttopics maakt ben je wel ver heen hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:55 schreef EgoTrippin het volgende:
Als je op iemands neus staat...
Argghhh... Jogy.
Dit topic moet een besluit vormen over een heftige en zeer belangrijke discussie die hier al een tijd speelt. En aangezien een discussie over het algemeen met meerdere personen plaatsvindt, ben ik niet de enige ter wereld die dit begrijpt. Met het andere topic bestaat geen enkel verband. Weer even open aub.
Ik zou jouw posts ook liever niet lezen, maar kan ik ze wegfilteren?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:58 schreef gfree het volgende:
[..]
Ik kan ze ook moeilijk uit de AT lijst gooien
Evenals het niet verplicht is ze te openen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:57 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om erin te posten.
truequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Jaja, leuke babbel gozer, maar luister eens naar gfree, als hij al meldt dat je kuttopics maakt ben je wel ver heen hoor.
Of ze op slot te gooien.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Evenals het niet verplicht is ze te openen.![]()
En dat is nog wel een understatement ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:59 schreef jogy het volgende:
[..]
maar luister eens naar gfree, als hij al meldt dat je kuttopics maakt ben je wel ver heen hoor.
Nee, dat is dan weer een plicht van elke weldenkende moderator, om die zooi van jou dicht te gooien.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:00 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Of ze op slot te gooien.
Moet ik me dan echt verlagen tot het niveau waarop ik alles uit 30 verschillende hoeken belicht, zodat zelfs de labielste users het snappen? Als alle topics toegankelijk moeten worden voor iedereen doe je wel erg hard je best richting een extreem saai mainstreamforumpje.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Jaja, leuke babbel gozer, maar luister eens naar gfree, als hij al meldt dat je kuttopics maakt ben je wel ver heen hoor.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:04 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Moet ik me dan echt verlagen tot het niveau waarop ik alles uit 30 verschillende hoeken belicht, zodat zelfs de labielste users het snappen?
Je mist het punt, de topics moeten juist hier geopend worden om mensen zoals jij wakker te schudden. En vervolgens moeten dit soort discussies gevoerd worden in de hoop jullie krappe denkwereldje een beetje te verruimen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:01 schreef jogy het volgende:
Anyway, egotrippin, als het echt zo erg is dat je topics steeds gesloten worden staat het je vrij om ze ergens anders te openen waar ze wel gewaardeerd worden.
Niet iedereen hoeft het te begrijpen, maar elke keer weer een topic met 1 zinnetje die eigenlijk gewoon heel makkelijk te snappen maar in principe gewoon niet boeiend is is niet voordelig voor je open-slotje ratio.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:04 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Moet ik me dan echt verlagen tot het niveau waarop ik alles uit 30 verschillende hoeken belicht, zodat zelfs de labielste users het snappen? Als alle topics toegankelijk moeten worden voor iedereen doe je wel erg hard je best richting een extreem saai mainstreamforumpje.
Jaja, brei er maar weer een sociaal-maatschappeljike discussie omheen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:05 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Je mist het punt, de topics moeten juist hier geopend worden om mensen zoals jij wakker te schudden. En vervolgens moeten dit soort discussies gevoerd worden in de hoop jullie krappe denkwereldje een beetje te verruimen.
Het boeiend of niet-boeiend zijn wordt niet slechts bepaald door mijn openingspost. Laten we een tweedeling aanbrengen in ONZ: Een "humor voor debielen" forum, zoals de huidige situatie, en een tweede forum van hoger niveau waar ietwat intelligentere posts niet meteen als 'ik snap het niet, slotje' worden afgedaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft het te begrijpen, maar elke keer weer een topic met 1 zinnetje die eigenlijk gewoon heel makkelijk te snappen maar in principe gewoon niet boeiend is is niet voordelig voor je open-slotje ratio.
Je bent gewoon een luie klootzak wat topics openen betreft.
en wat daar voor inetlligents uit voort kan vloeien?quote:Als je op iemands neus staat, spring je dan eerst hoog en dan laag, of eerst laag en dan hoog? En waarom?
Okay, maar dan krijg jij in het tweede subforum op voorhand al een topic open ban.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:11 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Het boeiend of niet-boeiend zijn wordt niet slechts bepaald door mijn openingspost. Laten we een tweedeling aanbrengen in ONZ: Een "humor voor debielen" forum, zoals de huidige situatie, en een tweede forum van hoger niveau waar ietwat intelligentere posts niet meteen als 'ik snap het niet, slotje' worden afgedaan.
He, arrogant tyfus joch, als je je macro-biologische pukkelhoofd nou eens laat zien in dat intelligente topic van je, dan kan je even uitleggen wat je bedoeld.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:11 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Het boeiend of niet-boeiend zijn wordt niet slechts bepaald door mijn openingspost. Laten we een tweedeling aanbrengen in ONZ: Een "humor voor debielen" forum, zoals de huidige situatie, en een tweede forum van hoger niveau waar ietwat intelligentere posts niet meteen als 'ik snap het niet, slotje' worden afgedaan.
In zijn belevingswereld is dat een hoog-intelligente sociaal-pedagogisch verantwoordelijke vraagstelling over de maatschappelijke situatie van vandaag.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:15 schreef Rampestamper het volgende:
Mag ik dan even weten wat er intelligent is aan de volgende zin?
[..]
Ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:17 schreef Robertje het volgende:
Mag ik hier klagen?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, arrogant tyfus joch, als je je macro-biologische pukkelhoofd nou eens laat zien in dat intelligente topic van je, dan kan je even uitleggen wat je bedoeld.
Dank jequote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja.
Liever in het eerste, dan zijn alle mensen die zich nu ergeren aan mijn topics van me af in het oude ONZ, terwijl de mensen in het nieuwe ONZ mijn topics wel zullen kunnen waarderen. Ja, dat zou de ware utopie zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay, maar dan krijg jij in het tweede subforum op voorhand al een topic open ban.
oe, "de mensen", meervoud. Je zet gelijk hoog in?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:18 schreef EgoTrippin het volgende:
terwijl de mensen in het nieuwe ONZ mijn topics wel zullen kunnen waarderen.
Het is niet intelligent als zodanig, maar het niet begrijpen van hetgeen eruit kan voort kan vloeien is juist dat wat ik onintelligent noem.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:15 schreef Rampestamper het volgende:
Mag ik dan even weten wat er intelligent is aan de volgende zin?
[..]
en wat daar voor inetlligents uit voort kan vloeien?
Nee, jouw topics zouden misschien een beetje bestaansrecht hebben in het oude SlowChat, wat nu alleen nog maar in de archieven bestaat, daar kon je ( ook niet oneindig ) topics openen met 1 zinnetje en er voor gaan, hier niet, en in die andere die jij voor ogen hebt zou alleen croupouque topics mogen openen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:18 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Liever in het eerste, dan zijn alle mensen die zich nu ergeren aan mijn topics van me af in het oude ONZ, terwijl de mensen in het nieuwe ONZ mijn topics wel zullen kunnen waarderen. Ja, dat zou de ware utopie zijn.
Whehehehequote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:20 schreef gfree het volgende:
[..]
oe, "de mensen", meervoud. Je zet gelijk hoog in?![]()
Wat had er, volgens jou, naast reacties als "Hoi", "optiefen kneus" en "wat ben jij lelijk zeg", dan in godsnaam uit kunnen vloeien?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:21 schreef EgoTrippin het volgende:
Het is niet intelligent als zodanig, maar het niet begrijpen van hetgeen eruit kan voort kan vloeien is juist dat wat ik onintelligent noem.
Nee nee nee Dirkh, niet meteen zo aggressief reageren. Egotrippin is een onbegrepen genie hier op Fok! en zulk soort mensen moeten wij hier koesteren. Zo heb ik vanmorgen ook een topic geopend, dat kennelijk ook te moeilijk is. Of in ieder geval teveel tekst in de OP bevat. Moet dat dan gelijk dicht zonder dat andere mensen een kans krijgen daarin te reageren?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:16 schreef Dirkh het volgende:
He, arrogant tyfus joch, als je je macro-biologische pukkelhoofd nou eens laat zien in dat intelligente topic van je, dan kan je even uitleggen wat je bedoeld.
Wij die blauw zijn weten wel wat er uit kan vloeien hoor, en dat jij het er niet mee eens bent is niet ons probleem.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:21 schreef EgoTrippin het volgende:
Het is niet intelligent als zodanig, maar het niet begrijpen van hetgeen eruit kan voort kan vloeien is juist dat wat ik onintelligent noem.
Ik zal hem voortaan koesteren.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee nee nee Dirkh, niet meteen zo aggressief reageren. Egotrippin is een onbegrepen genie hier op Fok! en zulk soort mensen moeten wij hier koesteren. Zo heb ik vanmorgen ook een topic geopend, dat kennelijk ook te moeilijk is. Of in ieder geval teveel tekst in de OP bevat. Moet dat dan gelijk dicht zonder dat andere mensen een kans krijgen daarin te reageren?
Eigen topic spam![]()
Ok bedankt!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:17 schreef jogy het volgende:
[..]
In zijn belevingswereld is dat een hoog-intelligente sociaal-pedagogisch verantwoordelijke vraagstelling over de maatschappelijke situatie van vandaag.
Ik kan 2 dingen bedenken die hier uit voort kunnen vloeien, maar geen van die 2 dingen is in mijn ogen humoristisch.quote:Het is niet intelligent als zodanig, maar het niet begrijpen van hetgeen eruit kan voort kan vloeien is juist dat wat ik onintelligent noem.
"Humor is de hoogste vorm van intelligentie" - Shakespeare.
Kijk, jij illustreert precies mijn punt. Dat jij het niet snapt, betekent niet dat er geen andere mensen zijn die er wel een leuk topic van kunnen maken. Open your mind!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:24 schreef gfree het volgende:
[..]
Wat had er, volgens jou, naast reacties als "Hoi", "optiefen kneus" en "wat ben jij lelijk zeg", dan in godsnaam uit kunnen vloeien?
Maar beantwoord de vraag van gfree nou eens, wat had er volgens jou uit kunnen komen dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:32 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Kijk, jij illustreert precies mijn punt. Dat jij het niet snapt, betekent niet dat er geen andere mensen zijn die er wel een leuk topic van kunnen maken. Open your mind!
Is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:32 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Kijk, jij illustreert precies mijn punt. Dat jij het niet snapt, betekent niet dat er geen andere mensen zijn die er wel een leuk topic van kunnen maken. Open your mind!
Het geval wil dat ik gisteravond een soortgelijk gesprek heb gehad met een aantal mensen, wat wel degelijk tot een boeiend en humoristisch gesprek leidde. Jij kunt je daar niets bij voorstellen, prima, geen topic voor jou. Maar dat er helemaal geen mensen zijn die zich hier wel in kunnen vinden, lijkt me toch erg onwaarschijnlijk met zo'n useraantal.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:28 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ok bedankt!
[..]
Ik kan 2 dingen bedenken die hier uit voort kunnen vloeien, maar geen van die 2 dingen is in mijn ogen humoristisch.
1:
Er komen allemaal "leuek users" die heel stoer komen vermelden dat ze het hele gezicht wel in elkaar trappen.
en 2:
Er komen allemaal "leuke users" die om de beurt leuzen als: kuttopic, slotjuh, optieven enz. roepen.
Ik kan om allebei de situaties niet lachen. Dus voor mij niet humoristisch.
Wat een toonbeeld van zelfkennis hier opeens in ONZ.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:37 schreef EL_REY het volgende:
egotrip, je bent nog slechter dan ik, dus doe ons een lol: leg jezelf er maar bij neer dat je niet leuk bent!![]()
Jawel, hij is wel leuk, zeker als hij paars aanloopt van frustratie als er wederom een topic van hem wordt dichtgetieft.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:37 schreef EL_REY het volgende:
egotrip, je bent nog slechter dan ik, dus doe ons een lol: leg jezelf er maar bij neer dat je niet leuk bent!![]()
Ik zal die vraag niet beantwoorden, omdat de discussie dan weer bij het begin uitkomt. Ik vertel wat er ongeveer zou gebeuren, vervolgens komt iedereen met: Maar dat is helemaal niet grappig, etc. Bovendien ligt het niet vast wat er gaat gebeuren, aangezien dat afhankelijk is van andere users. Maar ik heb reeds ervaren dat het wel degelijk een grappige insteek kan zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:33 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Maar beantwoord de vraag van gfree nou eens, wat had er volgens jou uit kunnen komen dan?
Kijk, als jullie daar ook vermaak uit halen hebben we toch een gemeenschappelijk punt op humorgebiedquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Jawel, hij is wel leuk, zeker als hij paars aanloopt van frustratie als er wederom een topic van hem wordt dichtgetieft.
Ik wel in ieder gevalquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:42 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Kijk, als jullie daar ook vermaak uit halen hebben we toch een gemeenschappelijk punt op humorgebied
Dit was ook zo'n potentieel leuk topic van je van gisteravond. Ik wacht nog steeds op het leuke gedeelte.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:41 schreef EgoTrippin het volgende:
Ik zal die vraag niet beantwoorden, omdat de discussie dan weer bij het begin uitkomt. Ik vertel wat er ongeveer zou gebeuren, vervolgens komt iedereen met: Maar dat is helemaal niet grappig, etc. Bovendien ligt het niet vast wat er gaat gebeuren, aangezien dat afhankelijk is van andere users. Maar ik heb reeds ervaren dat het wel degelijk een grappige insteek kan zijn.
Geen goed voorbeeld. Ik wil best toegeven dat er sommige topics zijn waar ik achteraf op terugkijk en zeg: Ja, dat was best wel bagger. Maar dat geldt niet voor de meerderheid, en daar hebben we het nu niet over. Overigens kunnen "baggertopics" ook heel leuk zijn. Zelfs een initieel baggertopic kan extreem leuk worden onderweg.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:44 schreef Dirkh het volgende:
Dus een topic met als titel: Mensen zijn dom
en dan de OP: ja, jij ook dus
dat is in jouw ogen leuk.
Knap hoor.
Ik heb er het nodige vermaak uit gehaald, conclusie: geslaagd topic.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit was ook zo'n potentieel leuk topic van je van gisteravond. Ik wacht nog steeds op het leuke gedeelte.
Die dubbele ontkennning in die laatste zin leest wat moeilijk. Wat bedoel je daar precies?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:46 schreef EgoTrippin het volgende:
Geen goed voorbeeld. Ik wil best toegeven dat er sommige topics zijn waar ik achteraf op terugkijk en zeg: Ja, dat was best wel bagger. Maar dat geldt niet voor de meerderheid, en daar hebben we het nu niet over.
Waaruit maak je op dat ik op zoek ben naar erkenning?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:48 schreef ShaoliN het volgende:
EgoTripper, een genie wordt meestal pas na zijn dood erkent/ gewaardeerd. Misschien een handige tip.
Je kansloze missie in dit topic doet me dat enigzins vermoeden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:49 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat ik op zoek ben naar erkenning?
Dat we het niet hebben over de topics die echt bagger zijn, dat is namelijk een andere discussie aangezien ik van mening ben dat ook die niet gesloten hoeven te worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die dubbele ontkennning in die laatste zin leest wat moeilijk. Wat bedoel je daar precies?
Als ik de reacties bekijk, denk ik niet dat er iemand bij is die weet wat mijn missie is. Een van de doeleinden wordt volbracht naarmate deze discussie vordert.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je kansloze missie in dit topic doet me dat enigzins vermoeden.![]()
Ah op die fiets. Dacht even dat je de meerderheid van je eigen topics bedoelde. En dat je die bagger noemde. Wat wel weer aardig klopt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:50 schreef EgoTrippin het volgende:
Dat we het niet hebben over de topics die echt bagger zijn, dat is namelijk een andere discussie aangezien ik van mening ben dat ook die niet gesloten hoeven te worden.
Het is alleen maar troep wat er uit jullie toetsenbord wordt gespotenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:54 schreef Stiffmaster het volgende:
En ik ga niet lopen zeiken want een gewaarschuwd man telt voor twee en ik ben op dieet dus ik maak me ook niet dik![]()
Omdat er meerdere users lol aan beleven. trouwens, het is het laatste deel hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:51 schreef Robertje het volgende:
Ik mag hier klagen dus dan doe ik het ook...ff mijn nazi pet op. Ik ben nog steeds tyfus chagerijnig hoor waarom is deze nog open?
In een discussie over meningen gooi ik nooit met 'natuurlijk'. Maar ik kan je standpunt best begrijpen, ik ben het er alleen niet mee eens.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Dacht even dat je de meerderheid van je eigen topics bedoelde. En dat je die bagger noemde. Wat wel weer aardig klopt.
En bagger moet natuurlijk wel gesloten worden, anders zie je de echt leuke ONZ-topics niet meer tussen het overschot aan nutteloze topics dat door baggeraars wordt geopend.
Een van je missies waar jij mee bezig bent is het voeren van eindeloze en vooral ook nutteloze discussies waar en wanneer het maar kan in ONZ. Dat wij daar af en toe aan meedoen is onze keuze. Dat wil niet zeggen dat wij niet weten wat wij doen of waar wij aan meedoen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:51 schreef EgoTrippin het volgende:
Als ik de reacties bekijk, denk ik niet dat er iemand bij is die weet wat mijn missie is. Een van de doeleinden wordt volbracht naarmate deze discussie vordert.
Hap.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat er meerdere users lol aan beleven. trouwens, het is het laatste deel hoor.
Ik vind het knap hoe je zo'n conclusie met zekerheid kunt trekken, gebaseerd op zo weinig informatie. Of het is slechts een aanname die je wat sterker laat overkomen op deze manier, maar het is hoe dan ook geen nieuws voor mij dat ik dit effect kan hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat dat wel zegt is dat jij jezelf heel wat vindt, terwijl je een eikel van de bovenste plank bent. En voor velen ook bijzonder irritant.
Vind ik een wazige reden om hem op te laten...kijk eens wat een bagger er allemaal gezegd wordt...O ja, ik heb mijn pet nog steeds op.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat er meerdere users lol aan beleven. trouwens, het is het laatste deel hoor.
Je missie, wat mogen we daar onder verstaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:02 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoe je zo'n conclusie met zekerheid kunt trekken, gebaseerd op zo weinig informatie. Of het is slechts een aanname die je wat sterker laat overkomen op deze manier, maar het is hoe dan ook geen nieuws voor mij dat ik dit effect kan hebben. Hoe ik daar iets aan zou moeten veranderen is een probleem, ik zou dan tenslotte mijn missie niet langer kunnen uitvoeren.
Kan ik niet omschrijven om verschillende redenen. Als je iets opener zou staan voor nieuwe ideeën zou je er wel allang achter gekomen kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je missie, wat mogen we daar onder verstaan?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:51 schreef Robertje het volgende:
Waarom komen jullie altijd met z'n tweeen?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:54 schreef Stiffmaster het volgende:
Inderdaad, maar hoe wil jij dat voor elkaar krijgen? Zwaardere straffen voor het posten van je ( negatieve ) mening over een topic?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:59 schreef EgoTrippin het volgende:
Dat vind ik trouwens ook een mooi punt. Als mensen nou eens gewoon niet zouden posten in topics die ze niet interessant vinden, zouden er alleen maar goed lopende en niet goed lopende topics zijn, en geen baggertopics...
Jut en Julquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:08 schreef gfree het volgende:
[..]
[..]
Waarom komen jullie altijd met z'n tweeen?
Tja, lastig inderdaad. Het eerste wat me te binnen schiet is user reporting, aangezien het voor de modjes een veel te zware last zou zijn. Een digitale kliklijn voor mensen die continue nontopic posten, als het ware. Het is praktisch hetzelfde als de huilie-roepers in KLB, hoe gaat dat in de praktijk?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hoe wil jij dat voor elkaar krijgen? Zwaardere straffen voor het posten van je ( negatieve ) mening over een topic?
2 ker posten in een topic dat je niet boeit en opzouten voor en week?
wat?
Kijk nu hebben we toch wat los gemaakt en daar gaat het nu juist om...eigenlijk zijn we heel goed bezigquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hoe wil jij dat voor elkaar krijgen? Zwaardere straffen voor het posten van je ( negatieve ) mening over een topic?
2 ker posten in een topic dat je niet boeit en opzouten voor en week?
wat?
maar ze zijn wel keer op keer goed joog!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Jawel, hij is wel leuk, zeker als hij paars aanloopt van frustratie als er wederom een topic van hem wordt dichtgetieft.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval.
Kliklijn...dat zijn nazipraktijken. Maar het kan best wel helpen of loze topics te sluitenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:12 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Tja, lastig inderdaad. Het eerste wat me te binnen schiet is user reporting, aangezien het voor de modjes een veel te zware last zou zijn. Een digitale kliklijn voor mensen die continue nontopic posten, als het ware. Het is praktisch hetzelfde als de huilie-roepers in KLB, hoe gaat dat in de praktijk?
We moeten sommige mensen gewoon duidelijk maken dat er zoeits is als een topicreport, best handig. dat driehoekje naast de topictitel in dit topic kan je dus gebruiken om anoniem en onzichtbaar voor de users een opmerking te maken over iets in het topic.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:24 schreef Robertje het volgende:
[..]
Kliklijn...dat zijn nazipraktijken. Maar het kan best wel helpen of loze topics te sluiten
Vandaar dat jullie "humor" op het brugklasniveau is blijven haken.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:13 schreef Stiffmaster het volgende:
En vroegah op school werden wij ook als zeer leuk ervaren dus goede dingen moet je nooit veranderen
d'r benne hier meer mensuh actief heur!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:48 schreef Insomaniac het volgende:
Hoi joog!
Neuken?
Heej Uuuuuuuuuuuujow!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
d'r benne hier meer mensuh actief heur!
altijd maar weer die joog
Te laat. Heb net een ander modinnetje voor vanaveund gestrikt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:01 schreef Insomaniac het volgende:
Heej Uuuuuuuuuuuujow!
Neuke?
Schop! Is er nou, behalve mijn persoontje, niemand die deze kwestie opgehelderd wilt zien?quote:
We zitten nog in de brugklasquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vandaar dat jullie "humor" op het brugklasniveau is blijven haken. :') .
Of deze kwestie!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Schop! Is er nou, behalve mijn persoontje, niemand die deze kwestie opgehelderd wilt zien?
Jongen, als het zou kunnen, ik zou ontopic gereageerd hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:19 schreef EgoTrippin het volgende:
Of deze kwestie!
ik snap het nietquote:
En dan is het niet eens een insidertopicquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:22 schreef Knut het volgende:
[..]
ik snap het niet
Waar komt al die agressie toch vandaan, jongen? Wil je erover praten? Kom anders even gezellig mee naar R&Pquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:25 schreef Dirkh het volgende:
Ik zou het anders best wel een keer bij hem willen proberen, dan heeft ie meteen antwoord. Zo is iedereen gelukkig.
AHA!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:16 schreef Knut het volgende:
De manier waarop je dat doet is om gewoon niet al je eigen topics te nomineren voor de TTT. Verder is de TTT een lijst met "ontzettend leuke topics?" niet ieder bagger ding dat je maar kan bedenken.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:31 schreef TheDeadGuy het volgende:
Inso......je hebt ons verzet gebroken
hoe kon je
we waren zo lief aan het spelen
naja
doei Inso (je blijft mijn favo MOD, en niet omdat je een meisje bent, je zegt tenminste meer dan alleen kssssst)
Er lopen nu genoeg reeksen. Het is niet gewenst dat er allemaal nieuwe slowchat reeksen gaan ontstaan, waar allemaal kleine groepjes afgezonderd van elkaar gaan zitten posten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:34 schreef WAik het volgende:
waarom is er eigenlijk een topicreeksslot? *waik kan ff niet een topic vinden waarom... *
maar als er nou een heeeeeeeeeleee leuke nieuwe verfrissende en geinige reeks begint te ontstaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er lopen nu genoeg reeksen. Het is niet gewenst dat er allemaal nieuwe slowchat reeksen gaan ontstaan, waar allemaal kleine groepjes afgezonderd van elkaar gaan zitten posten.
Er is genoeg ruimte voor slowchat en als mensen alleen met elkaar willen praten en niet willen integreren met andere FOK!kers, dan richten ze maar een MSN-groepje op..
De huisige reeksen zijn leuk en hebben bestaansrecht, er is dus geen behoefte aan een nieuwe..
Leuke en verfrissende reeksen, die best@@@n niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:40 schreef WAik het volgende:
[..]
maar als er nou een heeeeeeeeeleee leuke nieuwe verfrissende en geinige reeks begint te ontstaan?![]()
negatievelingquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Leuke en verfrissende reeksen, die best@@@n niet.
dus als ik een topicquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er lopen nu genoeg reeksen. Het is niet gewenst dat er allemaal nieuwe slowchat reeksen gaan ontstaan, waar allemaal kleine groepjes afgezonderd van elkaar gaan zitten posten.
Er is genoeg ruimte voor slowchat en als mensen alleen met elkaar willen praten en niet willen integreren met andere FOK!kers, dan richten ze maar een MSN-groepje op..
De huisige reeksen zijn leuk en hebben bestaansrecht, er is dus geen behoefte aan een nieuwe..
Dan heffen we [HOMO] op zodat de nieuwe reeks die kan vervangenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:40 schreef WAik het volgende:
[..]
maar als er nou een heeeeeeeeeleee leuke nieuwe verfrissende en geinige reeks begint te ontstaan?![]()
bij ons mocht iedereen meedoen, zolang ze maar geen MOD of Gurlie warenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan heffen we [HOMO] op zodat de nieuwe reeks die kan vervangen. Grapje natuurlijk.
.
Een poosje terug hebben we het geprobeerd met [@@@], maar reeksen verlopen eigenlijk altijd hetzelfde. Er is een vast groepje posters, er ontstaan steeds meer incrowdgrapjes, en "newbies" lurken af en toe, posten een paar keer en haken dan af.
Er zijn nu al genoeg reeksen, en ontstaat er echt een hele leuke topicserie, laten we die heus wel toe. Maar zodra het niet meer leuk is, gaat het op slot.. Case by case modden heet dat.
.
De verzet-reeks was maar leuk voor een klein groepje mensen. Dus heb ik jullie lekker twee delen vol laten posten en nu ios het mooi geweest. En als je het alleen om het slowchatten gaat, kan je integreren in een lopende reeks.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:43 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
dus als ik een topic
het verzet komt zomaar uit de lucht vallen
is dat kansloos, omdat het dan toch een reeks is?
nou ja ok.....maar toch lijkt het mij niet echt passen om in de [HOMO] reeks ineens heel hard VERZET VERZET en FIGHT THE POWER ga roepen
maar ok....ik zal kijken waar het wel past
nou ja, inso, nogmaals, dank je dat je inieder geval een slotje doet zonder kssssst en met een redenatie, opzich![]()
Het verzet was nog wel leuk hoor. Een serie was het zeker nog niet (2 topics) en aan de eisen van een reeks voldeed het niet volgens mij, dus er is niet echt een kans geweest om het verder en leuker te laten ontwikkelen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan heffen we [HOMO] op zodat de nieuwe reeks die kan vervangen. Grapje natuurlijk.
.
Een poosje terug hebben we het geprobeerd met [@@@], maar reeksen verlopen eigenlijk altijd hetzelfde. Er is een vast groepje posters, er ontstaan steeds meer incrowdgrapjes, en "newbies" lurken af en toe, posten een paar keer en haken dan af.
Er zijn nu al genoeg reeksen, en ontstaat er echt een hele leuke topicserie, laten we die heus wel toe. Maar zodra het niet meer leuk is, gaat het op slot.. Case by case modden heet dat.
.
oh? erm ik roep het al bijna 20 jaar......... maar ja ik ben ook niet echt fris.....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:46 schreef Insomaniac het volgende:
Dat "fight the power" is na twee topics al niet meer nieuw en verfrissend..
Het hoefde dus ook niet verder te ontwikkelen, omdat er een reeksenstop is.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:47 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Het verzet was nog wel leuk hoor. Een serie was het zeker nog niet (2 topics) en aan de eisen van een reeks voldeed het niet volgens mij, dus er is niet echt een kans geweest om het verder en leuker te laten ontwikkelen.
Modjes mogen niet verklappen hoeveel notes iemand heeft.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:48 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
oh? erm ik roep het al bijna 20 jaar......... maar ja ik ben ook niet echt fris.....
doei inso, tot de volgende keer maar weer
(oh ja, nog wel dit: heb ik notes? ik vroeg het laats aan knut, maar die praat niet graag met newbie's geloof ik)
scherpquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het hoefde dus ook niet verder te ontwikkelen, omdat er een reeksenstop is.. En als er drie topics op rij worden geopend met dezelfde insteek, is het toch echt een reeks. Een korte reeks, dat wel.
.
That's my middle namequote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:51 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
scherp![]()
* WAik tevreden is met antwoordquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
.
You can't handle my kontje.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:03 schreef Insomaniac het volgende:
Als ik sexyyyyyyy genoeg ben voor jouw kontje, dan ben ik hier..
*afdruipt*quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
You can't handle my kontje.
Ik zeg ook altijd de verkeerde dingen tegen vrouwen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*afdruipt*
Ik bedoelde te zeggen;quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd de verkeerde dingen tegen vrouwen.
Wacht even, dan mail ik de foto's.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen;
I'll be the judge of that..
So bend over and let me touch the tooshy!
*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wacht even, dan mail ik de foto's.
En?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5*F5
Ik ben nog even aan het bijkomen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:16 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En?
En?
Ik heb begrip voor je reactie.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het bijkomen.
Geef me een momentje.
Daar heb ik helemaal nog niet bij stil gestaan! Hoe ga je daar mee om dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:30 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb begrip voor je reactie.
Je kunt je misschien voorstellen hoe het voor mij is, wanneer ik in een strakke spijkerbroek over straat wandel en vrouwen op dezelfde manier reageren. Dat is niet altijd een pretje.
Ik word er eigenlijk nog verlegener van dan ik al wás. Het is ook verschrikkelijk bij gesprekken; probeer je iemand aan te kijken tijdens het praten, zit die persoon alleen maar naar je achterste te staren....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal nog niet bij stil gestaan! Hoe ga je daar mee om dan?
Die nare vrouwen ook altijd die mannen met een lekkere kont als lustobject behandelen!
Dan moet je je piemel laten zien.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik word er eigenlijk nog verlegener van dan ik al wás. Het is ook verschrikkelijk bij gesprekken; probeer je iemand aan te kijken tijdens het praten, zit die persoon alleen maar naar je achterste te staren....
Belachelijk hoe mensen zich alleen maar focussen op je uitermate welgevormde derriere.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik word er eigenlijk nog verlegener van dan ik al wás. Het is ook verschrikkelijk bij gesprekken; probeer je iemand aan te kijken tijdens het praten, zit die persoon alleen maar naar je achterste te staren....
Ik probeer het allemaal maar te negeren, dat lijkt me maar het beste.
Dat hoor je maar zelden dat een man dat tegen een vrouw zegt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:35 schreef Tiemie het volgende:
Hoi lieve inseau.
je bent veel te snel..
Maar het was toch wel het goede antwoord?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:35 schreef Tiemie het volgende:
Hoi lieve inseau.
je bent veel te snel..
Maar als een vrouw dat tegen je zegt is het toch wel een complimentquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat hoor je maar zelden dat een man dat tegen een vrouw zegt.
Dan gaat het nu veel makkelijker hoor. Probeer maarquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:45 schreef MUUS het volgende:
Ik wilde kwartetten..
Jogy heeft gewoon flink zitten zuipen en heeft geen idee meer wat voor topics die sluit, al zijn zijn sluitposts geniaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:45 schreef MUUS het volgende:
Ik wilde kwartetten..
quote:Jogy zei:
TTT topic, even wat langer dan 2 seconden nadenken, veel lurken, niet drinken ( of juist heel veel, soms ), naar buiten gaa nen ervaringen opdoen, neuken, de huisregels even doornemen ( spreek je morgen wel weer of gewoon gee ntopics openen omdat je het simpelweg niet kan.
Ik jij Nikky en Insoquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:45 schreef MUUS het volgende:
Ik wilde kwartetten..
Nee, Dick Bruna.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik jij Nikky en Inso
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, Dick Bruna..
insoquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:44 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb even aan introspectie gedaan FuifDuif..
En ik kwam tot de vreselijke conclusie dat ik niet uservriendelijk genoeg ben..
Dus breng ik daar verandering in..
Hoi nikky!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:45 schreef nikky het volgende:
[..]
inso
doe eens niet zo eng
gatver.. je lijkt mij wel met al die smiliesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoi nikky!.
MUUS vond me ook al eng!.
Ik begrijp dat het even wennen is voor iedereen..
Maar die nare negatieve Inso is weg..
Zo straal ik meer positiviteit uit nikky.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:48 schreef nikky het volgende:
[..]
gatver.. je lijkt mij wel met al die smilies
alleen die van jou lachen allemaal
whehehehehehequote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo straal ik meer positiviteit uit nikky..
Een teken dat ik bomvol zit met goede bedoelingen..
Ik ben blij dat ik je aan het lachen maak nikky.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:50 schreef nikky het volgende:
[..]
whehehehehehe
wat inso zegtquote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Sinds wanneer is half 4 te vroeg voor een goedemorgen topic?
Wanneer gaat ze slapen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:35 schreef nikky het volgende:
[..]
wat inso zegt
en omdat ze nog wakker is![]()
grapje
nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wanneer gaat ze slapen?
serieus
Ze moet gewoon een keer omvallen. En volgens mij kan ze al weinig hebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:36 schreef nikky het volgende:
[..]
niet
diehardfokster![]()
da kanniequote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ze moet gewoon een keer omvallen. En volgens mij kan ze al weinig hebben.
Ducktape, comes most handy in a tight spotquote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:38 schreef nikky het volgende:
[..]
da kannie
we hebben haar vastgetaped aan de stoel en ze zal en moet de hele nacht fokken
anders ben ik zo eenzaam
Ik ben er nog.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:38 schreef nikky het volgende:
[..]
da kannie
we hebben haar vastgetaped aan de stoel en ze zal en moet de hele nacht fokken
anders ben ik zo eenzaam
Euh, hoe ging die langvergeten leus ook weer?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:45 schreef Insomaniac het volgende:
Ik denk dat jogy eindelijk is doorgedraaid..
Hij kon het niet meer aan..
Dus sluit hij jullie topics..
Hij onderdrukt jullie!
ik open er morgen een topic overquote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:48 schreef Insomaniac het volgende:
Mooie leus zeg.
wordt je ook eens echt gewaardeerd door een niet op sex-beluste-fok!ker.... :')quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:01 schreef Insomaniac het volgende:
Mooi zo, WAik..
ja dat gil ik dus al de hele tijdquote:Op donderdag 12 augustus 2004 03:45 schreef Insomaniac het volgende:
Ik denk dat jogy eindelijk is doorgedraaid..
Hij kon het niet meer aan..
Dus sluit hij jullie topics..
Hij onderdrukt jullie!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:52 schreef Tiemie het volgende:
Belangrijke mededeling ...
*zeurt om slechte kleuren*
[afbeelding]
dit is beter, véél beter.
Die zijn beter dan de rest van je propagandaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:02 schreef dingendoener het volgende:
[afbeelding]
Het verzet.
[afbeelding]
Deze man begrijpt hetquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:02 schreef dingendoener het volgende:
[afbeelding]
Het verzet.
[afbeelding]
maakt niet uit, excuses aanvaardquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:32 schreef Knut het volgende:
Ik kom nogal eens in een topic voordat ik de link hier ben tegengekomen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:32 schreef Knut het volgende:
Ik kom nogal eens in een topic voordat ik de link hier ben tegengekomen
excuses hiervoor!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:14 schreef Knut het volgende:
Ga vooral door met woorden verdraaien.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:47 schreef HyperViper het volgende:
Inso wat een likkepot ben je toch!
Ik heb een sticky!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Chriz2k
Kunnen hier wat waarschuwingstags in de TT worden gefrot?
Ik kreeg bekant een epiple... een elipep.. een pelipeptisch aanval..
Hoi.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:58 schreef Croupouque het volgende:
Oh help. Één van de grootste kutkneuzen van dit forum krijgt een eigen stickytopic.
De wereld gaat ten onder, ik voel het.
Mja. Ik kon er ook niks aan doen dat hij de snelstete was.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:58 schreef Croupouque het volgende:
Oh help. Één van de grootste kutkneuzen van dit forum krijgt een eigen stickytopic.
De wereld gaat ten onder, ik voel het.
De snelste met wát, ik snap het niet zo goed.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja. Ik kon er ook niks aan doen dat hij de snelstete was. [afbeelding]
Die debiele cheerleadersmaailiequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De snelste met wát, ik snap het niet zo goed.
met het vinden van die ahdh cheerleader smiley voor insoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De snelste met wát, ik snap het niet zo goed.
sorry maar nu begrijp ik het even niet??quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:03 schreef Insomaniac het volgende:
EL_REY, je bent niet echt goed bezig zo..
Dat je aan het jankzakken bent dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:04 schreef EL_REY het volgende:
[..]
sorry maar nu begrijp ik het even niet??
wat bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |