ik zeg toch dat dit een foutje wasquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:10 schreef UIO_AMS het volgende:
heb je nou nog geen TO-ban?
daarom, een TO-ban om dit soort foutjes te voorkomen moet jou toch goed uitkomen danquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:12 schreef EL_REY het volgende:
ik zeg toch dat dit een foutje was![]()
kan gebeuren!
hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
daarom, een TO-ban om dit soort foutjes te voorkomen moet jou toch goed uitkomen dan
ik bedoel, dit is typisch zo'n foutje dat alleen jou overkomt
leuker als bier ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:21 schreef EL_REY het volgende:
ja, maar ik wou er iets anders van maken alleen drukte ik veel te snel op invoeren!!
Dus nu is leukste gedeelte er niet in!!
Je kunt toch nog editten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:21 schreef EL_REY het volgende:
ja, maar ik wou er iets anders van maken alleen drukte ik veel te snel op invoeren!!
Dus nu is leukste gedeelte er niet in!!
jawel, maar ik kan mezelf nu moeilijk meer motiveren tot het succesvol maken van dit topic!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:23 schreef gfree het volgende:
[..]
Je kunt toch nog editten?
ic.m bier!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:22 schreef Xlarge het volgende:
[..]
leuker als bier ?
Of, als je het heel lief vraagt, de TT laten wijzigen door bijvoorbeeld Knutquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:23 schreef gfree het volgende:
Je kunt toch nog editten?
ik ben wel nieuwsgierig geworden , open er een tweede topic overquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:24 schreef EL_REY het volgende:
[..]
jawel, maar ik kan mezelf nu moeilijk meer motiveren tot het succesvol maken van dit topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |