damn dat is wel heel snel! weet je nog meer mensen die eventueel kunnen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:59 schreef mcDavid het volgende:
owja en binnen een week!
http://forum.fok.nl/topic/586891quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:18 schreef NoXxa het volgende:
Ik werk in amersfoort, kom vanacht allemaal naar de lichtenberg ben der aan het werk.
En welke Fok!ker is hier mee bezig?
Politie zoekt Amersfoortse bomenzager
billen wassen van oude van dagen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:18 schreef NoXxa het volgende:
Ik werk in amersfoort, kom vanacht allemaal naar de lichtenberg ben der aan het werk.
En welke Fok!ker is hier mee bezig?
Politie zoekt Amersfoortse bomenzager
k zou er voor de zekerheid zelf ook een aantal meenemen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:24 schreef trie het volgende:
Genoeg vrouwen in de boothill toch?
maar we gaan DJ tiesto draaien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:16 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Boothill? Dan zijn ze vast allemaal te jong en te goth en te gepierced. Maar misschien ben ik er al te lang niet meer geweest en komt er inmiddels louter hockeypubliek uit de Karsenboom naar de Laarsheuvel...
kan ik dat niet beter aan jou vragen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:25 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
hoe oud ben jij eigenlijk?
geen probleem daaro hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik had het hier toch iets drukker verwacht
Overigens is vuurwerkman ook leusdenaar, maar volgensmij is die nog niet oud genoeg om zonder begeleiding na 3 uur smiddags over straat te mogen ...
Je hebt wel gelijk. Ik denk dat als je het in Boothill zou doen dat er dan misschien wat minder mensen komen. Er zijn namelijk mensen die een gruwelijke hekel hebben aan de Boothill. Ik ook een beetje, ga liever naar de Karsenboomquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:16 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Boothill? Dan zijn ze vast allemaal te jong en te goth en te gepierced. Maar misschien ben ik er al te lang niet meer geweest en komt er inmiddels louter hockeypubliek uit de Karsenboom naar de Laarsheuvel...
gezien het fijt dat 90% van fok ongelooflijk anti-breazer-niveau is, lijkt me dat ook niet echt een goede keus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Ik denk dat als je het in Boothill zou doen dat er dan misschien wat minder mensen komen. Er zijn namelijk mensen die een gruwelijke hekel hebben aan de Boothill. Ik ook een beetje, ga liever naar de Karsenboom
nee, we gaan allemaal andré hazes zingen, daar kun je ons aan herkennen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:54 schreef Amersf00rt het volgende:
Oh ja doen we dan allemaal een krant onder ons arm?!
Hee, ik zit hier nog geen 500 meter van jou af.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:18 schreef NoXxa het volgende:
Geinig. Zijn daar nog bijzondere dingen gebeurt of moest je echt heel lang in je geheugen graven en je door je psychiater laten hypnotiseren voordat je je herinnerde dat er ooit al een FOk Amersfoort meeting was geweest?quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:29 schreef MissX het volgende:
het is niet de 1e
Heeeeel veel jaar geleden in den beginnen van Fok, is er ook al een meeting in Amersfoort geweest.
de eerste sinds replique danquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:29 schreef MissX het volgende:
het is niet de 1e
Heeeeel veel jaar geleden in den beginnen van Fok, is er ook al een meeting in Amersfoort geweest.
Neej ik werk op de long. Waar heb je gewerkt dan? Lichtenberg?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:21 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Op de eerste hulp Noxxa? Heb ik ook nog een tijdje gewerkt. Als er trouwens geen vrouwen naar die meet komen lijkt het me een stuk minder leuk.
Hehehe MissX hoort inmiddels ook bij het meubulair.quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:29 schreef MissX het volgende:
het is niet de 1e
ja, dat krijg je als je al bijna 5 jaar lid bent hequote:Op maandag 16 augustus 2004 14:01 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Hehehe MissX hoort inmiddels ook bij het meubulair.
Uh die bedoelde ik jaquote:dias latinos,
Ik zat al te kijken of er echt alleen maar newbies aan het reageren waren maar het valt meequote:Op zondag 15 augustus 2004 01:29 schreef MissX het volgende:
het is niet de 1e
Hahaha.... als er 1 tent is waar het sletten niveau juist hoog is is het daar wel. Als je echt een tent met een beetje niveau wilt hebben ga dan naar Het Filmhuis!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:29 schreef hardcore-freak het volgende:
Kun je niet beter naar de Rumours gaan ? Daar is het sletten niveau lager , en zijn de dames echt rijp, en niet onder de piercings en dark evil shit overal
Wanneer is iemand een newbie volgens jou? Ik ben al een paar jaar lid alleen heb ik dit account sinds mei, duss tja....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken of er echt alleen maar newbies aan het reageren waren maar het valt mee
Dat was de LMK afscheidsmeet als ik me niet vergis
Yep.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:59 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Neej ik werk op de long. Waar heb je gewerkt dan? Lichtenberg?
je bent in mijn ogen een newbie als je niet op de eerste onzin meet was, eigenlijk de enige echte meet ooit gehouden.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:59 schreef Amersf00rt het volgende:
[..]
Wanneer is iemand een newbie volgens jou? Ik ben al een paar jaar lid alleen heb ik dit account sinds mei, duss tja....
Inderdaad.... ik struin weer naar mijn nederige hoekquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
je bent in mijn ogen een newbie als je niet op de eerste onzin meet was, eigenlijk de enige echte meet ooit gehouden.
verder waren er nog wel wat meets waar je geweest moet zijn om geen newbie meer te zijn maar helaas, daar was je niet dus.
hmmm... wie wil mij met me 9500+ post ff voor kutnewbie uitschelden?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
je bent in mijn ogen een newbie als je niet op de eerste onzin meet was, eigenlijk de enige echte meet ooit gehouden.
verder waren er nog wel wat meets waar je geweest moet zijn om geen newbie meer te zijn maar helaas, daar was je niet dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |