Wat te denken van VVV Venlo.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:38 schreef Erasmusch het volgende:
Omdat het niet klinkt. Net als NEC Nijmegen, AGOVV Apeldoorn etc. Het wachten is op FC Groningen Grunn omdat de gemeente meebetaalt aan de Euroborg.
Helemaal vergeten, das nog wel de ergstequote:Op maandag 9 augustus 2004 23:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat te denken van VVV Venlo.![]()
Trainer Van Dijk heeft gezegd dat hij gaat voor een 12e plek. Dat wordt wel lastig denk ik, maar eredivisiebehoud moet gewoon mogelijk zijn zonder al te veel problemen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat zijn nu eigenlijk de doelstellingen van een club als RBC? Niet degraderen, handhaven in de middenmoot of Europees voetbal?
helaas alweer 1-1quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
RBC staat op dit moment 1-0 voor tegen PSV..Smolders
En dank u.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:20 schreef hellmondunited het volgende:
ok, 2-1!
smolders word de nieuwe sensatie in de eredivisie!
Forget it. Degelijke speler, zeker voor RBC. Maar geen potentiële topper, noch topscorer.quote:Smolders word de nieuwe sensatie in de eredivisie
Medetopscorer op dit momentquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:04 schreef tha_dark het volgende:
Onze held:
[afbeelding]
Tim Smolders
Ik had het voorspeld, leuk dat het uitkomt!quote:Op zondag 12 september 2004 11:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Medetopscorer op dit moment
Zelfs twee man van RBC op die lijst (TT 670), volgens mij is dat nog nooit voorgekomen..
zie je nou wel, ik had wel gelijk!!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:20 schreef hellmondunited het volgende:
ok, 2-1!
smolders word de nieuwe sensatie in de eredivisie!
ook qua dordrecht zat ik er niet ver langsquote:Op maandag 13 september 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
Hellmondunited heeft er kijk op!
dat doelpunt van hem tegen vitesse was ook een lekkere zegquote:Op maandag 13 september 2004 17:11 schreef gras het volgende:
Door de prestaties van die Belg lijken de gruwelijke goals van Pius Ikedia een beetje onder te sneeuwen. Wat een fantastische jongen, die Pius toch! Z'n doelstelling is 10 goals dit seizoen, ik denk warempel dat 'ie het nog gaat halen ook.
Ja, onder andere. Daar droopt gewoon de pure klasse vanaf. Je zou haast denken dat 'ie van Ajax vandaan kwam.quote:Op maandag 13 september 2004 17:19 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dat doelpunt van hem tegen vitesse was ook een lekkere zeg
dat laatste dacht ik dan weer nietquote:Op maandag 13 september 2004 17:22 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, onder andere. Daar droopt gewoon de pure klasse vanaf. Je zou haast denken dat 'ie van Ajax vandaan kwam.
Net boven de gevarenzone (rond plaats 14).quote:Op woensdag 10 november 2004 01:27 schreef Sandertje21 het volgende:
En wat denkt iedereen dat er nu van RBC terecht gaat komen dit jaar?
Ze hebben geen geschiedenis, geen overdreven grote supportersschare, en geen landelijke uitstraling.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:11 schreef methodmich het volgende:
Helaas niet zo. Ik vind het een sympathiek ploegje maar ook wel wat kleurloos.
Erg jammer, het is zo'n leuke club. Jammer genoeg idd niet zoveel historie (1 keer finale beker en 2 keer promotie, dat was het wel), maar toch, redenen genoeg om er toch vaker over te praten op Fok! hoop ikquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:50 schreef Sandertje21 het volgende:
RBC leeft niet echt op dit forum he?
Beetje dubbelzinnig wel ja.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:52 schreef popolon het volgende:
Roosendaalse Boys Combinatie.
Klinkt best sexy.
Ja, verwacht niet echt een 4-0 tegen Heerenveen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:18 schreef winux het volgende:
Hopen dat we morgenavond winnen tegen heerenveen. Maar denk dat we blij met een gelijkspel mogen zijn.
Oh ja, das waar, had niet op Ikedia gerekend.quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Met de nog niet geschorste Ikedia hebben ze wel een klein kansje.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:46 schreef Ludacriss het volgende:
Kom op heerenveen !! Winnen die handel!
Maakt 't uit?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:12 schreef MaxPower het volgende:
Zit er uberhaupt wel een RBCsupporter op Fok?
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:12 schreef MaxPower het volgende:
en daar kom je nu pas achter?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:00 schreef Cruoninga het volgende:
Goh, dit topic zal toch niet net nu geheel toevallig tevoorschijn komen. Wat een gloryhunter-forum is fok! eigenlijk...
Ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:12 schreef MaxPower het volgende:
mits ze de nacompetitie overlevenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:34 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ja.
En RBC speelt volgend jaar gewoon weer eredivisie.
Niks is erger dan degraderen zonder datquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mits ze de nacompetitie overleven
waarom ben je niet gegaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:24 schreef NMGN23 het volgende:
En nu is het wachten op de 0-1...
Dat zegt de Nijmeegse radio of nietquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:49 schreef NMGN23 het volgende:
Kutzooi, eerst een niet gekregen penalty.
Nu, onterecht afgekeurde doelpunt...
Dit betekent 1-0 voor RBC (Smolders) voor degenen die het niet wetenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:16 schreef NMGN23 het volgende:
Kut kut kut....
mwah....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:49 schreef NMGN23 het volgende:
Gefeliciteerd, jullie hadden de punter harder nodig dan wij![]()
Dankje, maar dat is nog maar de vraag. Het gat voor NEC met de nacompetitie is nog maar 5 pnt. Als De Graafschap wint maar 2. Ik zou er nog niet gerust op zijn iigquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:49 schreef NMGN23 het volgende:
Gefeliciteerd, jullie hadden de punter harder nodig dan wij![]()
sorryquote:
Ik heb er totaal geen beeld van, hij is wel uitgekomen voor alle Portugese jeugdselecties, dat spreekt dan wel weer voor hem.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Dat is niet echt een goede spits, dus ik zou verbaasd zijn als ze die nemen!
Niet zo verrassend dus. Toch jammer dat Youssouf niet meer in actie zal komen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:58 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het maakt allemaal toch niet meer uit, hij is zo goed als afgekeurd.
Inmiddels helemaal.quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:58 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het maakt allemaal toch niet meer uit, hij is zo goed als afgekeurd.
lekkerding.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:21 schreef Notoire_Gek het volgende:
_O_
_O_
_O_
_O_
_O_
_O_
_O_
[afbeelding]
_O_
_O_
_O_
_O_
_O_
_O_
_O_
kickquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:10 schreef DutchGooner het volgende:
OPROEP;
Wie wilt er voor mij 2 kaartjes halen voor RBC v FC Den Bosch?
Deze wedstrijd is omgezet in een verplichte combi en daar heb ik natuurlijk geen zin in.
Kaartjes kunnen alleen gekocht worden op de administratie van RBC.
Mail mij op dutchgooner@hotmail.com als je mij wilt helpen
Flinke groep helmonders? 3 dus..quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:37 schreef hellmondunited het volgende:
tot zondag!
dan zal er een flinke groep Helmonders afreizen naar Roosendaal
Voor elke speler die weggaat kan een nieuwe worden gehaald. Er staat ook 'voorlopig', dus het kan best zijn dat ze alsnog een nieuw contract krijgen als er geen betere alternatieven voor handen zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
Geen nieuw contract voor RBC'ers
RBC gaat de aflopende contracten van een groot aantal spelers niet verlengen.
Juan Viedma, Erwin Friebel, Birger van der Ven, Sammy Youssouf, Adam Farouk, Bike Oliseh en Ramon Luijten krijgen voorlopg geen nieuw contract.
Met verdediger Eric Hellemons gaat RBC in gesprek. Robert Molenaar tekent zeer waarschijnlijk woensdag of donderdag een nieuw éénjarig contract en Danny Hesp stopt. Makhout heeft al bijgetekend.
Bron: VI & Omroep Brabant TT
-----------------------
Wat blijft er dan overLijkt me wat overdreven om zoveel spelers kwijt te raken, want ik denk niet dat er net zoveel nieuwe spelers aangetrokken (kunnen) worden.
Van welk geld?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Voor elke speler die weggaat kan een nieuwe worden gehaald.
Het ligt er even aan waarvandaan je komt (of je over Moerdijk of Etten-Leur rijdt). Moerdijk rijdt iig makkelijker, is wel een paar kilometer verder. Alleen hoef je dan nauwelijks door de stad te rijden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:44 schreef Yeahinho het volgende:
Even een handig-om-te-weten vraagje: waar kan er het best geparkeerd worden?
Klopt, maar dan heb je op een gegeven moment de keuze:quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:16 schreef DutchGooner het volgende:
we komen iig uit de richting van de A59,misschien dat jou dat iets zegt over de richting
Hmm, ik zie dat ik twee dingen omgedraaid heb. A moet zijn: nauwelijks door de stad en B: meer door de stad.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
we gaan voor optie B
Ok, dat is ook een stuk makkelijker uitleggenquote:
hehehequote:Op vrijdag 1 april 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:bedankt
absoluut wel een stadsmens maar je weet hoe Yeahinho is,echt een boer
Geen dank.quote:
ik zit binnen 5 minuten op de A59 en ik rij net iets harder dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen dank.
Owja, totale reistijd is denk ik 45-50 minuten (vanuit de rand van DB-centrum).
Jij rijdt dus? Mooi!quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik zit binnen 5 minuten op de A59 en ik rij net iets harder dan de gemiddelde Nederlander
Nou liever niet nee. Maakt me eigenlijk niet uit, maar denk dat dit makkelijker is.quote:
ha-ha volgend jaar zitten er weer 2000 boschenaren in de vliert.. dus sstquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Flinke groep helmonders? 3 dus..
Das nog altijd 1500 meer dan op de braak. Rot op, bij RBC kneus is Helmond niet boeiend genoeg? Ga bierviltjes sparen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ha-ha volgend jaar zitten er weer 2000 boschenaren in de vliert.. dus sst
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ha-ha volgend jaar zitten er weer 2000 boschenaren in de vliert.. dus sst
omdat RBC heeft verloren? mij maakt het niet uit, wij kwamen puur voor Jan van Dijk..quote:Op zondag 3 april 2005 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST![]()
en Jan van Dijk wint weer niet 2-maal van FCDB dit seizoenquote:Op zondag 3 april 2005 18:57 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
omdat RBC heeft verloren? mij maakt het niet uit, wij kwamen puur voor Jan van Dijk..
enne wel erg weinig boschenaren in Roosendaal zeg..
Waar de auto's aan de andere kant van de straat (meteen over het bruggetje) een bon van 45 euro op de raam hadden zittenquote:
Dat gevoel overheerst hier dus ook. Jan van Dijk zat ook gisteren avond weer bij Helmond Sport op de tribune. Hij zei het gisteren nog tegen enkele supporters dat hij al wist dat hij er uit werd geflikkerd. Of hij het erg vond? nee, want hij had het totaal niet meer naar zijn zin daar.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:01 schreef dVTB het volgende:
Ik ben geen RBC-kenner maar ik vind het ontslag van Van Dijk ronduit belachelijk, simpelweg omdat hem als coach weinig tot niets te verwijten valt. Als je kijkt naar de begrotingen, dan staat RBC ongeveer op de plek waar je de ploeg zou verwachten. Als je dan ook nog meeweegt dat de ploeg wekenlang werd geteisterd door blessures, waardoor Van Dijk voortdurend moest teruggrijpen op de B-garnituur, is de huidige 16e plaats op de ranglijst eigenlijk zelfs een goede prestatie !
En Van Dijk krijgt als trainer weer eens te weinig, want de man heeft absoluut goede capaciteiten. Hij presteerde prima bij FC Groningen, werd daarna belachelijk vroeg bij Roda JC ontslagen, ging met enige tegenzin bij Helmond Sport aan de slag, maar miste met die ploeg slechts op een haar na promotie naar de eredivisie!
Nee, ik geloof echt niet dat het aan de capaciteiten van Van Dijk ligt. Ik geloof dat RBC vooral zichzelf voor de gek houdt. En daar waar ik tot op heden sympathie voor de club had, hoop ik nu dat het finaal misgaat en dat ze terugvallen naar de Eerste Divisie. Wanbeleid moet namelijk worden bestraft.
De huidige Manager Voetbalzaken, Rob Meppelink, neemt het over.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:51 schreef dndiek het volgende:
en dan is de grote vraag natuurlijk.... Wie volgt Van Dijk op en zorgt dat RBC volgend jaar weer in de HCE speelt??
Ik kan me heel goed voorstellen dat Jan van Dijk in Helmond nog altijd uitstekend ligt. Aangezien ik vlakbij Zwolle woon, gaat mijn sympathie (uiteraard) uit naar FC Zwolle. Ik herinner me nog erg goed de nacompetitie, waarin Zwolle ternauwernood (met veel geluk) de poule overleefde waarin ook Helmond Sport uitkwam. Het had niet veel gescheeld of Helmond was gepromoveerd. Nou moet dat natuurlijk niet ten nadele van FC Zwolle gebeurenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:11 schreef hellmondunited het volgende:
Dat gevoel overheerst hier dus ook. Jan van Dijk zat ook gisteren avond weer bij Helmond Sport op de tribune. Hij zei het gisteren nog tegen enkele supporters dat hij al wist dat hij er uit werd geflikkerd. Of hij het erg vond? nee, want hij had het totaal niet meer naar zijn zin daar.
Hier in Helmond wrijven ze nu de handjes goed over elkaar, bij de gedachte RBC te loten in de Nacompetitie.. Aan onze Jan komen is nog altijd uit den boze![]()
Het maakt niet uit wat RBC doet, ze spelen toch nacompetitie, als je het gewoon simpel bekijkt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:24 schreef Chen het volgende:
Ik als ADO Fan hoop niet alleen dat ADO punten pakt zaterdag ook maar ook voor het bestuur van RBC hoop ik dat RBC dik onderuit gaat, om te laten zien dat het niet aan van dijk lag.
Het maakt wel uit wat ze in de nacompetitie doen. Als ze degraderen, zou dat de kop moeten kosten van heel dat kut-beleid in Roosendaal.. dan zien ze eens dat het niet aan Jan van Dijk ligt en zullen ze zelf hun conclusies moeten trekkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat RBC doet, ze spelen toch nacompetitie, als je het gewoon simpel bekijkt.
Den Bosch maakt de achterstand nooit meer goed, dus rechtstreeks degraderen is niet mogelijk. En zoveel goedmaken op Den Haag of NEC is ook niet te doen. Het gaat alleen om plaats 16 of 17, maar dat maakt weinig verschil (je weet toch niet van tevoren in welke poule van de nacompetitie je komt).
quote:Dolf Roks nieuwe trainer RBC
RBC Roosendaal heeft in Dolf Roks de opvolger van de vanmorgen ontslagen trainer/coach Jan van Dijk gevonden. De 42-jarige oefenmeester kwam met de Roosendaalse eredivisonist een contract overeen dat hem tot het eind van het volgende seizoen aan de club bindt.
Roks begon zijn trainerscarrière in 1986 toen hij als jeugdtrainer bij het Rotterdamse Sparta aan de slag ging. In het seizoen 1996-1997 werd Roks aangesteld als assistent-trainer van de Rotterdamse voetbalvereniging, alvorens hij tijdens het seizoen 1999-2000 hoofdverantwoordelijke werd voor een korte periode. Hij keerde het seizoen erop terug als assistent-trainer en technisch directeur van Sparta. In het seizoen 2002-2003 kreeg Roks opnieuw het roer in handen, nadat de club onder Frank Rijkaard gedegradeerd was naar de eerste divisie en zich geen trainer van buitenaf kon veroorloven. De laatste anderhalf jaar heeft Dolf Roks zich met de gebroeders De Nooijer beziggehouden met het ontwikkelen van hun opgezette voetbalopleiding Jeugd Voetbal Opleiding Zeeland (JVOZ).
Kijk,en dit vindt ik altijd zo misselijk.quote:
Bij ons (Roda) werd J. van Dijk op een nog misselijkere manier eruit gekickt. Terwijl hij een training stond te geven op Kaalheide werd in het PLS Leekens gepresenteerd...quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kijk,en dit vindt ik altijd zo misselijk.
De oude trainer heeft zijn kantoortje nog niet leeggeruimd en de volgende staat alweer op de deur te kloppe.
Dat hoop ik ook niet..quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jan van Dijk werd op Omroep Brabant genoemd als kandidaat voor FC Den Bosch. Ik mag toch hopen dat hij het niet gaat worden.
zit niet op de bank, Meppelink neemt het team op sleeptouw vanavond (aldus de officiele site)quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:07 schreef Ambrosius het volgende:
Dolf Roks heeft gisterenmiddag zijn papieren in orde kunnen krijgen, dus hij zit op de bank vanavond.
De vraag is natuurlijk of het daardoor komt. Ze spelen zo te horen wel aardig, maar ADO speelt vrij matig. Daarnaast is Aerts weer terug, ook wel belangrijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:54 schreef Sandertje21 het volgende:
het staat nu 2-0, dus schijnbaar heeft alle commotie toch wel enig effect gehad.
Nou ja, als je ineens een goeie keeper hebt scoor je niet zomaar 2x.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of het daardoor komt. Ze spelen zo te horen wel aardig, maar ADO speelt vrij matig. Daarnaast is Aerts weer terug, ook wel belangrijk.
owja, want het ligt aan de trainers daar hequote:
quote:Een ongeluk met de supportersbus van RBC Roosendaal. De voetbalfans hingen uit het dakluik, terwijl ze een viaduct naderden. Waarschijnlijk zijn er een dode en twee zwaargewonden gevallen.
Rtl nieuws bevestigd het...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:03 schreef MaxPower het volgende:
Ik hoor net een gerucht dat er een supporter van RBC zou zijn overleden omdat die uit het dakraam van de bus hing op de weg terug van NAC - RBC... en daarbij tegen een viaduct zou zijn gebotst.
Triest.quote:RBC Roosendaal is bedroefd en geschokt door het tragisch ongeval met een supportersbus gisterenavond na afloop van de wedstrijd NAC Breda - RBC Roosendaal, als gevolg waarvan één van haar supporters, de 22-jarige Wesley Houtekamer, in de nacht van vrijdag op zaterdag is komen te overlijden. Twee andere supporters raakten zwaar gewond; hun toestand is inmiddels stabiel.
goed ingekocht, laat me niet lachen? Wie dan? die kneus van een rodriguez zeker,....quote:Op zondag 15 mei 2005 18:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
RBC heeft goed ingekocht gedurende het seizoen en blijft daardoor op de been. Daar mag Fred "" v/d Hoorn eens een voorbeeld aannemen met zijn duiventil en Europees voetbal.
Kijk voor de grap eens naar de ranglijst. Zo grappig is dat niet namelijk, een verschil van 10 punten tussen FCDB en RBC. De Groot is een goede aankoop gebleken, Loran ook, Hammond doet het niet verkeerd, Hakansson doet het goed. Fortes is wat minder, maar RBC staat 10 punten voor op ons.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
goed ingekocht, laat me niet lachen? Wie dan? die kneus van een rodriguez zeker,....
Kijk voor de grap eens naar de onderlinge duels. Bovendien heeft RBC meer geld en heeft Loran ook bij ons in de belangstelling gestaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar de ranglijst. Zo grappig is dat niet namelijk, een verschil van 10 punten tussen FCDB en RBC. De Groot is een goede aankoop gebleken, Loran ook, Hammond doet het niet verkeerd, Hakansson doet het goed. Fortes is wat minder, maar RBC staat 10 punten voor op ons.
Op de elleboog na dan hebben wij ook zo iemand,Uneken...quote:Op zondag 15 mei 2005 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
1tje die een kut terugspeelbal op zn keeper geeft en vervolgens niet eens om kijkt als een aanvaller die bal onderschept en scoort.
1tje die onnodige penalty veroorzaakt.
1tje die idiote elleboogstoten uitdeeld en daardoor weken geschorst is.
Ja zo iemand is echt een aanwinst voor je elftal!
Kijk eens voor de grap op de ranglijst.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar de onderlinge duels.
Wat koop je er voor dat we 2x van RBC wonnen? RBC staat 10 punten voor, die onderlinge duels zijn verder niet zo relevant.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar de onderlinge duels. Bovendien heeft RBC meer geld en heeft Loran ook bij ons in de belangstelling gestaan.
De spijker op de kopquote:Op zondag 15 mei 2005 19:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op de elleboog na dan hebben wij ook zo iemand,Uneken...
Nee idd..RBC wint 2x van Vitesse, dat zegt ook niks.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat koop je er voor dat we 2x van RBC wonnen? RBC staat 10 punten voor, die onderlinge duels zijn verder niet zo relevant.
Uiteindelijk draait het om de ranglijst. In de onderlinge duels waren wij bijvoorbeeld de meerdere van Feyenoord. Leuk, maar je koopt er weinig voor als je 18e staat met nog 1 wedstrijd te spelen.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee idd..RBC wint 2x van Vitesse, dat zegt ook niks.
Waar en door wie word hij als een goede aankoop beschouwd???quote:Op zondag 15 mei 2005 19:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op de elleboog na dan hebben wij ook zo iemand,Uneken...
Er werd bedoeld dat wij ook zo'n blunderende voetballer wekelijks in de basis hebben staan, mits hij niet geblesseerd is of geschorst. Maar dat had je vast wel begrepen.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar en door wie word hij als een goede aankoop beschouwd???
Totaat irrelevante bijdrage dus.
En wanneer heeft hij een (onnodige) penalty veroorzaakt?
Dat was mijn punt iddquote:Op zondag 15 mei 2005 21:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er werd bedoeld dat wij ook zo'n blunderende voetballer wekelijks in de basis hebben staan, mits hij niet geblesseerd is of geschorst. Maar dat had je vast wel begrepen.
Vond ze beter spelen dan Feijenoord gisteren.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:12 schreef Suijk het volgende:
RBC redt het wel in de nacompetitie denk ik.
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:12 schreef Suijk het volgende:
RBC redt het wel in de nacompetitie denk ik.
Graafschap ook, en FCDB is 't al.quote:
Sukkel.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:03 schreef patrickt37 het volgende:
Ik heb een RBC en een Ajax outfit, maar ik durf ze op dit moment beide niet meer aan te trekken.
Het zou me ook weer niks verbazen...quote:Op maandag 21 november 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maaskant die voor de 3e keer terugkomt. Dat zou wel een slimme zet van de kroonprins van het Nederlandse trainersgilde.
Laatste keer werd dat ook betaald door externe partijen, dus wie weet. Op deze manier verder gaan heeft ook geen zin voor RBC!quote:Op maandag 21 november 2005 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer dat RBC geen geld heeft om A) Roks er uit te trappen en B) Maaskant zn salaris te betalen.
Denk dat er genoeg lege plaatsen zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:19 schreef xboxps2 het volgende:
wie kan er een kaart regelen voor een rbc vak tijdens rbc-feyenoord
alvast bedankt
Als de rechter deze uitspraken van Fortes genoeg vind voor ontslag kost het RBC helemaal niks.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
RBC heeft ook geen geld om Fortes eruit te trappen.
Ja, alleen jammer dat ontslag van spelers via de ultra-kromme KNVB gaat en niet via de kantonrechter. (dat verbiedt de KNVB)quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als de rechter deze uitspraken van Fortes genoeg vind voor ontslag kost het RBC helemaal niks.
De KNVB gaat hierover, niet de kantonrechter. Da's nu juist het probleem.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als de rechter deze uitspraken van Fortes genoeg vind voor ontslag kost het RBC helemaal niks.
Zeker een FC Den Bosch supporter zou dat toch moeten weten? Of was het niet FCDB die als eerste club massaal spelers wilde ontslaan bij een degradatie?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
De KNVB gaat boven de Nederlandse wet? Lijkt me niet
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Heeft Paap een OV-jaarkaart trouwens, Sandman?
Mocht je nog losse kaarten willen voor RBC - Roda JC. Genoeg in de aanbieding bij Feijenoordsupporters...quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg lege plaatsen zijn.![]()
Die heb ik zelf zo gemakkelijk geregeld daarquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mocht je nog losse kaarten willen voor RBC - Roda JC. Genoeg in de aanbieding bij Feijenoordsupporters...
Je weet dat er een koppelverkoop is? Je kan alleen een kaart voor RBC - roda krijgen icm een kaart RBC - Feijenoord.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die heb ik zelf zo gemakkelijk geregeld daar
Bedoel je niet omgekeerd, RBC-Feyenoord icm. RBC-Roda?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je weet dat er een koppelverkoop is? Je kan alleen een kaart voor RBC - roda krijgen icm een kaart RBC - Feijenoord.
Begreep dat er nog 400 plaatsen vrij zijn. Plaats zat dus.
Dat sowieso.....quote:Op woensdag 30 november 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Erg opmerkelijk idd, Dolf weg en terug. Maar wel leuk voor de man. En wie er ook voor de groep zal staan, ze degraderen toch wel denk ik.
Ht sarcasme druipt er af...quote:Op woensdag 30 november 2005 16:40 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dat sowieso.....
Zou toch leuk zijn voor Roks om voor de 2e maal in zijn carriere een seizoen vol te maken als trainer in het betaalde voetbal.
Wilt hij Ivan V. dan ook meenemen?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Hij kan altijd terug naar Zeeland, met de broertjes De N.
Iddquote:Op woensdag 30 november 2005 19:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wilt hij Ivan V. dan ook meenemen?
Kan Arjen Human ook mooi daar weer gaan voetballen.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Hij kan altijd terug naar Zeeland, met de broertjes De N.
quote:Oude shirtsponsor keert terug bij RBC
2/12/2005 13:04
RBC Roosendaal heeft een shirtsponsor. De hekkensluiter van de Eredivisie speelt tot het einde van het seizoen met de naam van reisorganisator Vacansoleil op de borst.
Het is niet voor het eerst dat dit bedrijf zich aan RBC verbindt. Ook in het seizoen 2000/01 (RBC's eerste jaar in de Eredivisie) sponsorde Vacansoleil de Brabantse club.
'Vacansoleil wil deze symathieke voetbalcub in de regio Brabant ondersteunen en middels deze activiteit tegelijkertijd de naamsbekendheid vergroten', luidde de officiële verklaring van de reisorganisator. 'Vacansoleil heeft bovendien vertrouwen in de mogelijkheden van RBC Roosendaal gedurende de rest van het seizoen.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |