Zeker een FC Den Bosch supporter zou dat toch moeten weten? Of was het niet FCDB die als eerste club massaal spelers wilde ontslaan bij een degradatie?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
De KNVB gaat boven de Nederlandse wet? Lijkt me niet
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Heeft Paap een OV-jaarkaart trouwens, Sandman?
Mocht je nog losse kaarten willen voor RBC - Roda JC. Genoeg in de aanbieding bij Feijenoordsupporters...quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg lege plaatsen zijn.![]()
Die heb ik zelf zo gemakkelijk geregeld daarquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mocht je nog losse kaarten willen voor RBC - Roda JC. Genoeg in de aanbieding bij Feijenoordsupporters...
Je weet dat er een koppelverkoop is? Je kan alleen een kaart voor RBC - roda krijgen icm een kaart RBC - Feijenoord.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die heb ik zelf zo gemakkelijk geregeld daar
Bedoel je niet omgekeerd, RBC-Feyenoord icm. RBC-Roda?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je weet dat er een koppelverkoop is? Je kan alleen een kaart voor RBC - roda krijgen icm een kaart RBC - Feijenoord.
Begreep dat er nog 400 plaatsen vrij zijn. Plaats zat dus.
Dat sowieso.....quote:Op woensdag 30 november 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Erg opmerkelijk idd, Dolf weg en terug. Maar wel leuk voor de man. En wie er ook voor de groep zal staan, ze degraderen toch wel denk ik.
Ht sarcasme druipt er af...quote:Op woensdag 30 november 2005 16:40 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dat sowieso.....
Zou toch leuk zijn voor Roks om voor de 2e maal in zijn carriere een seizoen vol te maken als trainer in het betaalde voetbal.
Wilt hij Ivan V. dan ook meenemen?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Hij kan altijd terug naar Zeeland, met de broertjes De N.
Iddquote:Op woensdag 30 november 2005 19:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wilt hij Ivan V. dan ook meenemen?
Kan Arjen Human ook mooi daar weer gaan voetballen.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Hij kan altijd terug naar Zeeland, met de broertjes De N.
quote:Oude shirtsponsor keert terug bij RBC
2/12/2005 13:04
RBC Roosendaal heeft een shirtsponsor. De hekkensluiter van de Eredivisie speelt tot het einde van het seizoen met de naam van reisorganisator Vacansoleil op de borst.
Het is niet voor het eerst dat dit bedrijf zich aan RBC verbindt. Ook in het seizoen 2000/01 (RBC's eerste jaar in de Eredivisie) sponsorde Vacansoleil de Brabantse club.
'Vacansoleil wil deze symathieke voetbalcub in de regio Brabant ondersteunen en middels deze activiteit tegelijkertijd de naamsbekendheid vergroten', luidde de officiële verklaring van de reisorganisator. 'Vacansoleil heeft bovendien vertrouwen in de mogelijkheden van RBC Roosendaal gedurende de rest van het seizoen.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |