Hmm, ik zie dat ik twee dingen omgedraaid heb. A moet zijn: nauwelijks door de stad en B: meer door de stad.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
we gaan voor optie B
Ok, dat is ook een stuk makkelijker uitleggenquote:
hehehequote:Op vrijdag 1 april 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:bedankt
absoluut wel een stadsmens maar je weet hoe Yeahinho is,echt een boer
Geen dank.quote:
ik zit binnen 5 minuten op de A59 en ik rij net iets harder dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen dank.
Owja, totale reistijd is denk ik 45-50 minuten (vanuit de rand van DB-centrum).
Jij rijdt dus? Mooi!quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik zit binnen 5 minuten op de A59 en ik rij net iets harder dan de gemiddelde Nederlander
Nou liever niet nee. Maakt me eigenlijk niet uit, maar denk dat dit makkelijker is.quote:
ha-ha volgend jaar zitten er weer 2000 boschenaren in de vliert.. dus sstquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Flinke groep helmonders? 3 dus..
Das nog altijd 1500 meer dan op de braak. Rot op, bij RBC kneus is Helmond niet boeiend genoeg? Ga bierviltjes sparen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ha-ha volgend jaar zitten er weer 2000 boschenaren in de vliert.. dus sst
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ha-ha volgend jaar zitten er weer 2000 boschenaren in de vliert.. dus sst
omdat RBC heeft verloren? mij maakt het niet uit, wij kwamen puur voor Jan van Dijk..quote:Op zondag 3 april 2005 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST![]()
en Jan van Dijk wint weer niet 2-maal van FCDB dit seizoenquote:Op zondag 3 april 2005 18:57 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
omdat RBC heeft verloren? mij maakt het niet uit, wij kwamen puur voor Jan van Dijk..
enne wel erg weinig boschenaren in Roosendaal zeg..
Waar de auto's aan de andere kant van de straat (meteen over het bruggetje) een bon van 45 euro op de raam hadden zittenquote:
Dat gevoel overheerst hier dus ook. Jan van Dijk zat ook gisteren avond weer bij Helmond Sport op de tribune. Hij zei het gisteren nog tegen enkele supporters dat hij al wist dat hij er uit werd geflikkerd. Of hij het erg vond? nee, want hij had het totaal niet meer naar zijn zin daar.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:01 schreef dVTB het volgende:
Ik ben geen RBC-kenner maar ik vind het ontslag van Van Dijk ronduit belachelijk, simpelweg omdat hem als coach weinig tot niets te verwijten valt. Als je kijkt naar de begrotingen, dan staat RBC ongeveer op de plek waar je de ploeg zou verwachten. Als je dan ook nog meeweegt dat de ploeg wekenlang werd geteisterd door blessures, waardoor Van Dijk voortdurend moest teruggrijpen op de B-garnituur, is de huidige 16e plaats op de ranglijst eigenlijk zelfs een goede prestatie !
En Van Dijk krijgt als trainer weer eens te weinig, want de man heeft absoluut goede capaciteiten. Hij presteerde prima bij FC Groningen, werd daarna belachelijk vroeg bij Roda JC ontslagen, ging met enige tegenzin bij Helmond Sport aan de slag, maar miste met die ploeg slechts op een haar na promotie naar de eredivisie!
Nee, ik geloof echt niet dat het aan de capaciteiten van Van Dijk ligt. Ik geloof dat RBC vooral zichzelf voor de gek houdt. En daar waar ik tot op heden sympathie voor de club had, hoop ik nu dat het finaal misgaat en dat ze terugvallen naar de Eerste Divisie. Wanbeleid moet namelijk worden bestraft.
De huidige Manager Voetbalzaken, Rob Meppelink, neemt het over.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:51 schreef dndiek het volgende:
en dan is de grote vraag natuurlijk.... Wie volgt Van Dijk op en zorgt dat RBC volgend jaar weer in de HCE speelt??
Ik kan me heel goed voorstellen dat Jan van Dijk in Helmond nog altijd uitstekend ligt. Aangezien ik vlakbij Zwolle woon, gaat mijn sympathie (uiteraard) uit naar FC Zwolle. Ik herinner me nog erg goed de nacompetitie, waarin Zwolle ternauwernood (met veel geluk) de poule overleefde waarin ook Helmond Sport uitkwam. Het had niet veel gescheeld of Helmond was gepromoveerd. Nou moet dat natuurlijk niet ten nadele van FC Zwolle gebeurenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:11 schreef hellmondunited het volgende:
Dat gevoel overheerst hier dus ook. Jan van Dijk zat ook gisteren avond weer bij Helmond Sport op de tribune. Hij zei het gisteren nog tegen enkele supporters dat hij al wist dat hij er uit werd geflikkerd. Of hij het erg vond? nee, want hij had het totaal niet meer naar zijn zin daar.
Hier in Helmond wrijven ze nu de handjes goed over elkaar, bij de gedachte RBC te loten in de Nacompetitie.. Aan onze Jan komen is nog altijd uit den boze![]()
Het maakt niet uit wat RBC doet, ze spelen toch nacompetitie, als je het gewoon simpel bekijkt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:24 schreef Chen het volgende:
Ik als ADO Fan hoop niet alleen dat ADO punten pakt zaterdag ook maar ook voor het bestuur van RBC hoop ik dat RBC dik onderuit gaat, om te laten zien dat het niet aan van dijk lag.
Het maakt wel uit wat ze in de nacompetitie doen. Als ze degraderen, zou dat de kop moeten kosten van heel dat kut-beleid in Roosendaal.. dan zien ze eens dat het niet aan Jan van Dijk ligt en zullen ze zelf hun conclusies moeten trekkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat RBC doet, ze spelen toch nacompetitie, als je het gewoon simpel bekijkt.
Den Bosch maakt de achterstand nooit meer goed, dus rechtstreeks degraderen is niet mogelijk. En zoveel goedmaken op Den Haag of NEC is ook niet te doen. Het gaat alleen om plaats 16 of 17, maar dat maakt weinig verschil (je weet toch niet van tevoren in welke poule van de nacompetitie je komt).
quote:Dolf Roks nieuwe trainer RBC
RBC Roosendaal heeft in Dolf Roks de opvolger van de vanmorgen ontslagen trainer/coach Jan van Dijk gevonden. De 42-jarige oefenmeester kwam met de Roosendaalse eredivisonist een contract overeen dat hem tot het eind van het volgende seizoen aan de club bindt.
Roks begon zijn trainerscarričre in 1986 toen hij als jeugdtrainer bij het Rotterdamse Sparta aan de slag ging. In het seizoen 1996-1997 werd Roks aangesteld als assistent-trainer van de Rotterdamse voetbalvereniging, alvorens hij tijdens het seizoen 1999-2000 hoofdverantwoordelijke werd voor een korte periode. Hij keerde het seizoen erop terug als assistent-trainer en technisch directeur van Sparta. In het seizoen 2002-2003 kreeg Roks opnieuw het roer in handen, nadat de club onder Frank Rijkaard gedegradeerd was naar de eerste divisie en zich geen trainer van buitenaf kon veroorloven. De laatste anderhalf jaar heeft Dolf Roks zich met de gebroeders De Nooijer beziggehouden met het ontwikkelen van hun opgezette voetbalopleiding Jeugd Voetbal Opleiding Zeeland (JVOZ).
Kijk,en dit vindt ik altijd zo misselijk.quote:
Bij ons (Roda) werd J. van Dijk op een nog misselijkere manier eruit gekickt. Terwijl hij een training stond te geven op Kaalheide werd in het PLS Leekens gepresenteerd...quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kijk,en dit vindt ik altijd zo misselijk.
De oude trainer heeft zijn kantoortje nog niet leeggeruimd en de volgende staat alweer op de deur te kloppe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |