Dit betekent 1-0 voor RBC (Smolders) voor degenen die het niet wetenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:16 schreef NMGN23 het volgende:
Kut kut kut....
mwah....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:49 schreef NMGN23 het volgende:
Gefeliciteerd, jullie hadden de punter harder nodig dan wij![]()
Dankje, maar dat is nog maar de vraag. Het gat voor NEC met de nacompetitie is nog maar 5 pnt. Als De Graafschap wint maar 2. Ik zou er nog niet gerust op zijn iigquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:49 schreef NMGN23 het volgende:
Gefeliciteerd, jullie hadden de punter harder nodig dan wij![]()
sorryquote:
Ik heb er totaal geen beeld van, hij is wel uitgekomen voor alle Portugese jeugdselecties, dat spreekt dan wel weer voor hem.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Dat is niet echt een goede spits, dus ik zou verbaasd zijn als ze die nemen!
Niet zo verrassend dus. Toch jammer dat Youssouf niet meer in actie zal komen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:58 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het maakt allemaal toch niet meer uit, hij is zo goed als afgekeurd.
Inmiddels helemaal.quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:58 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het maakt allemaal toch niet meer uit, hij is zo goed als afgekeurd.
lekkerding.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:21 schreef Notoire_Gek het volgende:
_O_
_O_
_O_
_O_
_O_
_O_
_O_
[afbeelding]
_O_
_O_
_O_
_O_
_O_
_O_
_O_
kickquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:10 schreef DutchGooner het volgende:
OPROEP;
Wie wilt er voor mij 2 kaartjes halen voor RBC v FC Den Bosch?
Deze wedstrijd is omgezet in een verplichte combi en daar heb ik natuurlijk geen zin in.
Kaartjes kunnen alleen gekocht worden op de administratie van RBC.
Mail mij op dutchgooner@hotmail.com als je mij wilt helpen
Flinke groep helmonders? 3 dus..quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:37 schreef hellmondunited het volgende:
tot zondag!
dan zal er een flinke groep Helmonders afreizen naar Roosendaal
Voor elke speler die weggaat kan een nieuwe worden gehaald. Er staat ook 'voorlopig', dus het kan best zijn dat ze alsnog een nieuw contract krijgen als er geen betere alternatieven voor handen zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
Geen nieuw contract voor RBC'ers
RBC gaat de aflopende contracten van een groot aantal spelers niet verlengen.
Juan Viedma, Erwin Friebel, Birger van der Ven, Sammy Youssouf, Adam Farouk, Bike Oliseh en Ramon Luijten krijgen voorlopg geen nieuw contract.
Met verdediger Eric Hellemons gaat RBC in gesprek. Robert Molenaar tekent zeer waarschijnlijk woensdag of donderdag een nieuw éénjarig contract en Danny Hesp stopt. Makhout heeft al bijgetekend.
Bron: VI & Omroep Brabant TT
-----------------------
Wat blijft er dan overLijkt me wat overdreven om zoveel spelers kwijt te raken, want ik denk niet dat er net zoveel nieuwe spelers aangetrokken (kunnen) worden.
Van welk geld?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Voor elke speler die weggaat kan een nieuwe worden gehaald.
Het ligt er even aan waarvandaan je komt (of je over Moerdijk of Etten-Leur rijdt). Moerdijk rijdt iig makkelijker, is wel een paar kilometer verder. Alleen hoef je dan nauwelijks door de stad te rijden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:44 schreef Yeahinho het volgende:
Even een handig-om-te-weten vraagje: waar kan er het best geparkeerd worden?
Klopt, maar dan heb je op een gegeven moment de keuze:quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:16 schreef DutchGooner het volgende:
we komen iig uit de richting van de A59,misschien dat jou dat iets zegt over de richting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |