Dat hoop ik ook niet..quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jan van Dijk werd op Omroep Brabant genoemd als kandidaat voor FC Den Bosch. Ik mag toch hopen dat hij het niet gaat worden.
zit niet op de bank, Meppelink neemt het team op sleeptouw vanavond (aldus de officiele site)quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:07 schreef Ambrosius het volgende:
Dolf Roks heeft gisterenmiddag zijn papieren in orde kunnen krijgen, dus hij zit op de bank vanavond.
De vraag is natuurlijk of het daardoor komt. Ze spelen zo te horen wel aardig, maar ADO speelt vrij matig. Daarnaast is Aerts weer terug, ook wel belangrijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:54 schreef Sandertje21 het volgende:
het staat nu 2-0, dus schijnbaar heeft alle commotie toch wel enig effect gehad.
Nou ja, als je ineens een goeie keeper hebt scoor je niet zomaar 2x.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of het daardoor komt. Ze spelen zo te horen wel aardig, maar ADO speelt vrij matig. Daarnaast is Aerts weer terug, ook wel belangrijk.
owja, want het ligt aan de trainers daar hequote:
quote:Een ongeluk met de supportersbus van RBC Roosendaal. De voetbalfans hingen uit het dakluik, terwijl ze een viaduct naderden. Waarschijnlijk zijn er een dode en twee zwaargewonden gevallen.
Rtl nieuws bevestigd het...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:03 schreef MaxPower het volgende:
Ik hoor net een gerucht dat er een supporter van RBC zou zijn overleden omdat die uit het dakraam van de bus hing op de weg terug van NAC - RBC... en daarbij tegen een viaduct zou zijn gebotst.
Triest.quote:RBC Roosendaal is bedroefd en geschokt door het tragisch ongeval met een supportersbus gisterenavond na afloop van de wedstrijd NAC Breda - RBC Roosendaal, als gevolg waarvan één van haar supporters, de 22-jarige Wesley Houtekamer, in de nacht van vrijdag op zaterdag is komen te overlijden. Twee andere supporters raakten zwaar gewond; hun toestand is inmiddels stabiel.
goed ingekocht, laat me niet lachen? Wie dan? die kneus van een rodriguez zeker,....quote:Op zondag 15 mei 2005 18:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
RBC heeft goed ingekocht gedurende het seizoen en blijft daardoor op de been. Daar mag Fred "" v/d Hoorn eens een voorbeeld aannemen met zijn duiventil en Europees voetbal.
Kijk voor de grap eens naar de ranglijst. Zo grappig is dat niet namelijk, een verschil van 10 punten tussen FCDB en RBC. De Groot is een goede aankoop gebleken, Loran ook, Hammond doet het niet verkeerd, Hakansson doet het goed. Fortes is wat minder, maar RBC staat 10 punten voor op ons.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
goed ingekocht, laat me niet lachen? Wie dan? die kneus van een rodriguez zeker,....
Kijk voor de grap eens naar de onderlinge duels. Bovendien heeft RBC meer geld en heeft Loran ook bij ons in de belangstelling gestaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar de ranglijst. Zo grappig is dat niet namelijk, een verschil van 10 punten tussen FCDB en RBC. De Groot is een goede aankoop gebleken, Loran ook, Hammond doet het niet verkeerd, Hakansson doet het goed. Fortes is wat minder, maar RBC staat 10 punten voor op ons.
Op de elleboog na dan hebben wij ook zo iemand,Uneken...quote:Op zondag 15 mei 2005 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
1tje die een kut terugspeelbal op zn keeper geeft en vervolgens niet eens om kijkt als een aanvaller die bal onderschept en scoort.
1tje die onnodige penalty veroorzaakt.
1tje die idiote elleboogstoten uitdeeld en daardoor weken geschorst is.
Ja zo iemand is echt een aanwinst voor je elftal!
Kijk eens voor de grap op de ranglijst.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar de onderlinge duels.
Wat koop je er voor dat we 2x van RBC wonnen? RBC staat 10 punten voor, die onderlinge duels zijn verder niet zo relevant.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar de onderlinge duels. Bovendien heeft RBC meer geld en heeft Loran ook bij ons in de belangstelling gestaan.
De spijker op de kopquote:Op zondag 15 mei 2005 19:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op de elleboog na dan hebben wij ook zo iemand,Uneken...
Nee idd..RBC wint 2x van Vitesse, dat zegt ook niks.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat koop je er voor dat we 2x van RBC wonnen? RBC staat 10 punten voor, die onderlinge duels zijn verder niet zo relevant.
Uiteindelijk draait het om de ranglijst. In de onderlinge duels waren wij bijvoorbeeld de meerdere van Feyenoord. Leuk, maar je koopt er weinig voor als je 18e staat met nog 1 wedstrijd te spelen.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee idd..RBC wint 2x van Vitesse, dat zegt ook niks.
Waar en door wie word hij als een goede aankoop beschouwd???quote:Op zondag 15 mei 2005 19:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op de elleboog na dan hebben wij ook zo iemand,Uneken...
Er werd bedoeld dat wij ook zo'n blunderende voetballer wekelijks in de basis hebben staan, mits hij niet geblesseerd is of geschorst. Maar dat had je vast wel begrepen.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar en door wie word hij als een goede aankoop beschouwd???
Totaat irrelevante bijdrage dus.
En wanneer heeft hij een (onnodige) penalty veroorzaakt?
Dat was mijn punt iddquote:Op zondag 15 mei 2005 21:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er werd bedoeld dat wij ook zo'n blunderende voetballer wekelijks in de basis hebben staan, mits hij niet geblesseerd is of geschorst. Maar dat had je vast wel begrepen.
Vond ze beter spelen dan Feijenoord gisteren.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:12 schreef Suijk het volgende:
RBC redt het wel in de nacompetitie denk ik.
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:12 schreef Suijk het volgende:
RBC redt het wel in de nacompetitie denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |