Graafschap ook, en FCDB is 't al.quote:
Sukkel.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:03 schreef patrickt37 het volgende:
Ik heb een RBC en een Ajax outfit, maar ik durf ze op dit moment beide niet meer aan te trekken.
Het zou me ook weer niks verbazen...quote:Op maandag 21 november 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maaskant die voor de 3e keer terugkomt. Dat zou wel een slimme zet van de kroonprins van het Nederlandse trainersgilde.
Laatste keer werd dat ook betaald door externe partijen, dus wie weet. Op deze manier verder gaan heeft ook geen zin voor RBC!quote:Op maandag 21 november 2005 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer dat RBC geen geld heeft om A) Roks er uit te trappen en B) Maaskant zn salaris te betalen.
Denk dat er genoeg lege plaatsen zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:19 schreef xboxps2 het volgende:
wie kan er een kaart regelen voor een rbc vak tijdens rbc-feyenoord
alvast bedankt
Als de rechter deze uitspraken van Fortes genoeg vind voor ontslag kost het RBC helemaal niks.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
RBC heeft ook geen geld om Fortes eruit te trappen.
Ja, alleen jammer dat ontslag van spelers via de ultra-kromme KNVB gaat en niet via de kantonrechter. (dat verbiedt de KNVB)quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als de rechter deze uitspraken van Fortes genoeg vind voor ontslag kost het RBC helemaal niks.
De KNVB gaat hierover, niet de kantonrechter. Da's nu juist het probleem.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als de rechter deze uitspraken van Fortes genoeg vind voor ontslag kost het RBC helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |