quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:56 schreef Mark het volgende:
Wie is dit?
Gladys Knight (zonder The pips)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:00 schreef Mark het volgende:
Openstaande vraag:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:01 schreef ApproachingSilence het volgende:
[..]
Gladys Knight (zonder The pips)
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:07 schreef Doc het volgende:
RobertFripp
Ik gok Anthony Kiedis, want volgens mij deden die het in bed ook met elkaar in die tijd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:11 schreef Doc het volgende:
Op de LP Angstlos van Nina Hagen uit 1983 staat het nummer "Was es ist". Met wie heeft ze dat nummer geschreven?
Nu nog die andere naamquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:50 schreef desintbestaat het volgende:
[..]
Ik gok Anthony Kiedis, want volgens mij deden die het in bed ook met elkaar in die tijd?
Ik zoek twee namen van 2 peppers (in 1993) en dan zeg jij ...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:54 schreef desintbestaat het volgende:
Red Hot Chili Peppers duz?
Dat had desintbestaat moeten zeggen, maar die deed het niet ...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:58 schreef Mark het volgende:
Kiedis en Flea?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:27 schreef bartrid het volgende:
dj krush.
En SLovak dus ook: http://rhcpgallery.free.fr/ohg/ohg20files/02.wtfunk.mp.html#ninaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat had desintbestaat moeten zeggen, maar die deed het niet ...
+1 Mark
(1984 hadden de Peppers pas hun eerste eigen plaat, maar Antoine the Swan (zoals Kiedis op de LP genoemd wordt) en Flea waren in 1983 dus al te beluisteren op die LP van Nina Hagen)
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:07 schreef bartrid het volgende:
atari teenage riot.
bartrid +1quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:07 schreef bartrid het volgende:
atari teenage riot.
Big Audio Dynamite?quote:
Doet me denken aan Killing Jokequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:09 schreef bartrid het volgende:
misschien met een recentere foto?
[afbeelding]
Dat bedacht ik me ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:30 schreef bartrid het volgende:
nou da's dan helemaal goed. Bedenk me opeens dat ik gisteren ook al een killing joke vraag gedaan had....
ApproachingSilence +1
ik vraag dus de naam vanquote:Ondanks zijn succesvolle solo carriére als een cult artist, blijfthet best bekend als de zanger van
, door velen gezien als de pioneers van de goth rock.
Dat wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dit hoor ik dus gewoon te weten........gaat hersens laten kraken
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:Peter Murphy
ik heb een andere cd van mquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:36 schreef ApproachingSilence het volgende:
Wie is deze zielepiet?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:40 schreef Zander het volgende:
Hey, die plaat heb ik.
Berkery +1quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:57 schreef Berkery het volgende:
Michelle Shocked
trekt wel bij, ranjaquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Berkery +1
waarpm regent het nou op de eerste dag van mijn vakantie?
Waarom zeg je dat niet meteen...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:07 schreef Zander het volgende:
Nou ja, ik zal jullie niet langer in spanning laten:
[afbeelding]
Het is 'Spectrum' van jazzrock-drummer Billy Cobham. Legendarisch? Mjah, 't zal wel...
Maar doe je eerst nog een vraag?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:42 schreef Berkery het volgende:
Regen![]()
![]()
Ik ga de zon in![]()
Dit is een goeie combiquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:38 schreef belsen het volgende:
Oftewel:
Desirable, Irresistable, Supersexy, such a Cuty, Ooooooo-ooooowoooo!
O, ik dacht: ze herhalen het vast gewoon.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Dit is een goeie combi
dacht ik eerst ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:03 schreef belsen het volgende:
[..]
O, ik dacht: ze herhalen het vast gewoon.
Creatief hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:05 schreef ranja het volgende:
[..]
dacht ik eerst ookmaar nee dus, je had meerdere keuzes.
Jaja...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:13 schreef Z het volgende:
Vraag?
Eh, nee... Zelfs niet bijna.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:18 schreef Z het volgende:
Strip-stratego?
Nee, het is de voorkant van een plaat en je bent nu véél warmer!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:20 schreef Z het volgende:
Is het een foto uit een clip ofzo? Het lijkt er op dat ze aan het dansen is, of schoenen passen ofzo...?
Met wie dan, ze is daar helemaal alleen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:23 schreef Prep2Fight het volgende:
Twister?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:29 schreef Z het volgende:
Stiekem dansen?
Argh! L*l!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
British Seapower?
Nee, deze leeft nog steeds toch? en het meest recente album waar hij op meespeelt is uit 2002quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:49 schreef belsen het volgende:
Dan zal het Jimi Hendrix wel zijn.
The bicycle thiefquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Onder welke artiestennaam maakte Bob Forrest enkele jaren geleden het fraaie album "You Come And Go Like A Pop Song"?
Ik zoek dus de naam vanquote:Opgericht in Edinburgh, Schotland in 1979, bestonduit zanger
en multi-instrumentalist
. Voortbouwend op hun eclectische mix van invloeden en interesses, varierend van art-rock tot glam en disco, debuteerde
met een manische cover van David Bowie's "Boys keep swinging", hetgeen hen een contract bij Fiction Records opleverde.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:
Jesus & Mary Chain?
quote:het album "Sulk" uit 1982 was het definierende statement van de groep, een fascinerende mix van New Romantic pop en donker, surrealistisch cabaret
Heel goed Zander!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:07 schreef Zander het volgende:
Nou ja, ik zal jullie niet langer in spanning laten:
[afbeelding]
Het is 'Spectrum' van jazzrock-drummer Billy Cobham. Legendarisch? Mjah, 't zal wel...
nee, maar in 1997 pleegde de zanger van de groep (zie foto) zelfmoordquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:13 schreef ranja het volgende:
Suicide?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:34 schreef verveeloor het volgende:
associates
Dat wordt eens tijd dan, Ranjaquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:36 schreef ranja het volgende:
Hm. Opgezocht inmiddels, ken de naam van de band wel maar de muziek die er bij hoort niet echt... had het nooit geraden.
Klopt, hij wordt ook wel "The Fellini of the sex-industry" genoemd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:01 schreef ranja het volgende:
Russ Meyer maakt(e) toch van die tiroler films met dames "with the big boobies"
Ach ja natuurlijk... "Ze fallen Madonna wit ze big boebies" films.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:01 schreef ranja het volgende:
Russ Meyer maakt(e) toch van die tiroler films met dames "with the big boobies"
Ik heb dit wel van een paar bands geweten volgens mij
Hmmm... Seattle... er begint me weer iets te dagen wat ik ooit eens gelezen heb.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:04 schreef verveeloor het volgende:
[..]
Klopt, hij wordt ook wel "The Fellini of the sex-industry" genoemd.
hint,
Ik zeg Trondheim en Seatltle
Goed gedacht, maar ik bedoel twee andere bands. Van Vixen weet ik het niet.quote:Volgens mij is een van die bands dan Vixen... de andere weet ik niet
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:17 schreef ranja het volgende:
Vixen lijkt me wel ja.... gokje op Virgin prunes
Mudhoney is goed!, nu Trondheim nogquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:21 schreef ApproachingSilence het volgende:
de grungeband Mudhoney!ik heb er zelfs een cd van liggen... duh@me
en Vixen dus
Daar had ik dus onlangs een vraag over gesteldquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Onder welke artiestennaam maakte Bob Forrest enkele jaren geleden het fraaie album "You Come And Go Like A Pop Song"?
Klopt ook (ik kon er zelf alleen even niet opkomen toen ik de vraag stelde)quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:54 schreef Zander het volgende:
En 'Faster Pussycat' was toch ook een Russ Meyer-film en een glamrock-band of zo? (even voor de volledigheid, het antwoord is verder toch al gegeven.)
en ze waren zo goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:36 schreef ranja het volgende:
Hm. Opgezocht inmiddels, ken de naam van de band wel maar de muziek die er bij hoort niet echt... had het nooit geraden.
Even voor de duidelijkheid:quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:05 schreef verveeloor het volgende:
Doc +1
enneh, gebhardt is al weer een tijdje de drummerquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:36 schreef verveeloor het volgende:
De bandleden zijn:
Bent Sæther,
Hans Magnus Ryan (Snah),
Kjell Runar
Eine Contrabas!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:06 schreef belsen het volgende:
Nieuwe vraag?
Waarop speelden de drie Japanezen?
quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Drei Japanesen mit ein Contrabas
Sassen in die Strasse und spielten was
Kam der Polizei: Was ist das?
Drei Japanesen mit ein Contrabas
ben vanaf nu offline, dus iemand anders mag een vraag stellen (mits correct natuurlijk)
had me laptop niet mee naar t zwembadquote:Op zondag 8 augustus 2004 18:21 schreef belsen het volgende:
Tsjonge jonge zeg, is het mooi weer, 30 graden, de mussen vallen van het dak en er is gewoon niemand die zin heeft om Trivia te spelen!
zweet + electra = ZAPPP... dus wachtte ik even tot het koeler werd... enne, ik wacht eigenlijk nog steedsquote:Op zondag 8 augustus 2004 18:21 schreef belsen het volgende:
Tsjonge jonge zeg, is het mooi weer, 30 graden, de mussen vallen van het dak en er is gewoon niemand die zin heeft om Trivia te spelen!
die bedoelde ikquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Queen - A Day At The Races ?
quote:Nederhop is op het moment heel hip: Moppie Moppie van Lange Frans en Baas B en Ik Ben Je Zat van Ali B. staan allebei in de top 5. Luc Bakker, de productmanager die bij Sony Music verantwoordelijk is voor de multi-artist compilaties, zag dat ook in : “Daar zit een concept in om nederhop en nederlandstalige r’n’b naar naar een breder publiek te trekken.” Vandaar dat Bakker op het plan kwam het TV-verzamelalbum Moppie Moppie snel op de markt te zetten. Volgens de tracklisting staan daar naast eerdergenoemde hits nummers op van Extince, Opgezwolle, Brainpower, Def Rhymz en van Sony–acts Re-play en ‘Vakkevuller’ Simon. Via een grootscheepse TV-campagne hoopt Bakker 15.000 albums te verkopen van de verzamelaar.
Voor de samenstelling van Moppie Moppie heeft Bakker expertise gezocht van Marc Walboomers, mede-eigenaar van Walboomers Music, het label van Lange Frans en Baas B., op voorwaarde dat Moppie Moppie niet op andere Nederlandstalige verzamelaars zou komen te staan. Op voorspraak van Walboomers zijn naast de nederhop hits ook minder bekende nummers op de verzamelaar gekomen. Walboomers ziet er geen probleem in dat alle Nederhoppers gebroederlijk naast elkaar staan: “Die vetes zijn goed voor de publiciteit, maar je moet ze niet al te serieus nemen. Niets is zo gevoelig voor hiphoppers als hun portemonnee.”
“Wat een kutnummers allemaal, dat moet buiten ons om zijn gegaan“, reageert., van
op het nieuws dat hun nummer
ook op de tracklisting van Moppie Moppie staat. “Lullig! We staan wel meer op slappe verzamelaars. We beslissen altijd alles unaniem in de band, maar ik denk niet dat ik er mee had ingestemd als ik het geweten had.”
TheSilentEnigma + 1quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Osdorp Posse?
And he's back! En meteen maar weer scoren...........quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:46 schreef bukgeit het volgende:
Ataxia
Op de valreepquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:39 schreef Berkery het volgende:
Bodycount?
heroinequote:Op maandag 9 augustus 2004 12:05 schreef ranja het volgende:
gehlopen door de gelijktijdige vakantie van jou en belsen, maar inderdaad
Wie is de link tussen Tim Hardin en Depeche mode?
mijn antwoord Heroine is niet bepaald een gok.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:24 schreef ranja het volgende:
Voorlopig nogal vraag ik me af of het zomaar gokken zijn van jullie?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:15 schreef Mark het volgende:
Wilde gok: Eileen?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:16 schreef dolle_hond het volgende:
thom hofman
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:55 schreef Mark het volgende:
Tim Hardin zong "How can we hang on to a dream", het herkenningsnummer van "Op zoek naar Eileen". Wellicht heet de regisseur van de DM video ook Eileen?
bij de buren heb ik net geleerd dat dat lysette anthony was, wellicht dat ze meegespeeld heeft in een video van DMquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Bartrid zit dichter bij.
Klopt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:02 schreef bartrid het volgende:
speelde de actrice die eileen speelt toevallig in een DM video??
R.E.Mquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:17 schreef bukgeit het volgende:
Stel ik er wel een. Noem vijf bands waarvan de naam uit drie letters bestaat en waarbij de middelste letter een e moet zijn.
quote:Moet echt hiero zijn?
Wat doe ik eigenlijk hier?
Ik zie hoe de meisjes gaan
'k Geef al mijn geld uit aan...
Ik lig overdag in bed
't is hoe, hoe ik het red
Ik ben, een parasiet
Voor elf uur, zie je me niet
Nagtklup, moet ik echt hiero zijn?
Nagtklup, wat doe ik eigenlijk hier?
Nagtklup, ik zie hoe de meisjes gaan
'k Geef al mijn geld uit aan...
Hé, hé, ik heb geen werk
Dat hoeft niet voor mij
Ik hoef echt geen baan
Ik ben veel liever vrij
Nagtklup, ik ben lid van de Nagtklup
Nagtklup, een trouw betalend lid van de Nagtklup
Ik dans hier niet
Alles is hier mis
Elk meid is een slet
En het bier smaakt hier naar pis
Ik ben, een parasiet
Voor elf uur, zie je me niet
Ik ben lid van de Nagtklup
Een trouw betalend lid van de Nagtklup
Nagtklup, moet ik echt hiero zijn?
Nagtklup, wat doe ik eigenlijk hier?
Nagtklup, ik zie hoe de meisjes gaan
'k Geef al mijn geld uit aan bier
Vertaald...quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Haags?
Weet je ook de correcte spelling?quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:30 schreef Doc het volgende:
Nightclub the specials
Nou, bijna: Nite Klub (vandaar ook Nagtklup).quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:32 schreef Doc het volgende:
In Specials spelling is het Niteclub
Om er een vraag van te maken: wie zijnquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:35 schreef Doc het volgende:
While the Pacific Northwest may now be quite renowned as a hotbed of rock & roll activity, Portland, OR's thewere wowing the kids with a gigantic, no-holds-barred rock sound that borrowed more from the Sonics and the Wailers than from Hendrix. After a couple of EPs in this vein, Greg Shaw of Bomp! Records recorded them for a less-barbaric but equally aggressive and very fast record,
, which reigns as the
most fully realized effort. After numerous members departed, the band shifted its sound yet again, accommodating a penchant for Stooges/MC5-style blitzkrieg. The band finally disbanded after the release of 1991's
.
Om er een antwoord op te geven:quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Om er een vraag van te maken: wie zijn![]()
Idem... Maar het klinkt als een leuk bandje.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:09 schreef againstthegrain het volgende:
Same here...
quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:40 schreef methodmich het volgende:
Mondo Generator
Ik weet niet 100% zeker of het een Doc-band is. De beschrijving klinkt goed, maarvolgens mij heb ik er zelf niets van. Ik dacht altijd wel dat ik er iets van had. Maar dat bleek een band te zijn die het eerste van de twee woorden waaruit de bandnaam bestaat overeenkomstig had.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:40 schreef methodmich het volgende:
Is dat Mondo Generator of een ander Doc-fähige band?
Inderdaad: leren lezen " The band finally disbanded after the release of 1991's . "quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:44 schreef ranja het volgende:
[..]
leren
lezen
voorprogramma
Brant Bjork
Yep. Ook omdat er stond: "...van Brant Bjork moest gaan, met Yellow#5 in het voorprogramma..."quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:48 schreef ranja het volgende:
OhHeb ik voor niks een blauwe plek op m'n hoofd.
Dan is 3 denk toch gewoon Virgin, ik heb dat label heel groot op een CD...quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:01 schreef ranja het volgende:
Dank je against the grain voor Epitaph, had daar Electra staan.
Parlophone
Epitaph
?
?
Matador
Sire
Atlantic
(EMI) Harvest
P
A
?
?
M
E
N
T
maakt Pavement.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:46 schreef bukgeit het volgende:
Ook geen idee. Al vier weken lang geen hoes gezien, misschien dat het daar aan ligt.
Dan vermoed ik Huggy Bear, maar hoe het album heet...quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:44 schreef ranja het volgende:
label: Wiiiija hoewel ik de band meestal associeer met Kill Rock Stars (daar is hun 2e en laatste ook op uitgekomen)
Dat ook weer niet. Stapels CD's mee in de auto. O ja, en in zo'n kolossale Franse supermarché snel twee CD's van Thomas Fersen gekocht. Verder niet in de gelegenheid geweest.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar... een muziekloze vakantie?
Bikini Kill dan. Titel blijft hoe dan ook een vraagteken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:47 schreef ranja het volgende:
geen Huggy bear
quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:50 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Bikini Kill dan. Titel blijft hoe dan ook een vraagteken.
Als jij er een rebus van maakt hoef ik m'n spamfilter niet in te schakelenquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:56 schreef ranja het volgende:
[..]zoeken op de albumtitel bij google geeft zeer dubieuze sites
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:20 schreef bukgeit het volgende:
Pussy Whipped
Weer een bukvraag: noem tien bands waarvan de naam meer klinkers bevat dan medeklinkers.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik had deze 8...
Queen
Bee Gees
Radiohead
Rose Royce
Imagination
IAM
Kaoma
U2
Forum Opties | |
---|---|