quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:55 schreef Doc het volgende:
Welke CD:
1. T
2. SA
3. SOM
4. SOT
5. A
6. S
7. K
8. YAM
(ik heb 'm nu op staan; wat ik draai is over het algemeen trouwens de voornaamste bron van mijn vragen
)
... ik moet als ik dat zie staan telkens aan Sly & The Family Stone denken ...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:06 schreef belsen het volgende:
Stand!
ik aan REMquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:09 schreef Doc het volgende:
[..]
... ik moet als ik dat zie staan telkens aan Sly & The Family Stone denken ...
Ik aan yoghurtquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:09 schreef Doc het volgende:
[..]
... ik moet als ik dat zie staan telkens aan Sly & The Family Stone denken ...
Idem hier.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik aan REM
Doc een beetje kennende zal het wel in de jaren 70 psychedelica- of countryrockhoek zitten.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:06 schreef belsen het volgende:
De vraag van DOC was:
[..]
Jij bent wel meteen weer ingelopen op mij he...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:53 schreef belsen het volgende:
Lynrd Skynrd...
Goldie met Timeless!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:26 schreef Doc het volgende:
Welke CD:
1. T
2. SA
3. SOM
4. SOT
5. A
6. S
7. K
8. Y&M
Het eerste nummer heeft drie subdelen die achtereenvolgens ICL, P en J heten
Ik doe hard mijn best ja...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Jij bent wel meteen weer ingelopen op mij he...
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:58 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Goldie met Timeless!!
A Few Less Men...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:23 schreef ranja het volgende:
Ik doe wel even een inkopper
Wat betekent FLM
Fun Lasts Monthsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:23 schreef ranja het volgende:
Wat betekent FLM
Final Last Minutes...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:23 schreef ranja het volgende:
Wat betekent FLM
Female Lounge Musicquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:23 schreef ranja het volgende:
Wat betekent FLM
Fresh Laundry Morning...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:23 schreef ranja het volgende:
Wat betekent FLM
Nee, deze vraag gaatquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:33 schreef ranja het volgende:
heeft echt niemand een idee waar het over gaat?
Dat meen je niet...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:34 schreef Mark het volgende:
Fun Love Money van mel en kim
Mark +1quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:34 schreef Mark het volgende:
Fun Love Money van mel en kim
Jezus, Mark!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Mark +1
Ik voel mij plots wat angstigquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Mark +1
Demis Rousos?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:41 schreef Mark het volgende:
Mijn reputatie wederom bevestigd......
Maar gauw iets verantwoords vragen:
Wie zingt er tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen?
waarom?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:41 schreef ApproachingSilence het volgende:
[..]
Ik voel mij plots wat angstig![]()
George Michael is ook grieks.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:42 schreef ranja het volgende:
Vicky Leandros?
vast iets grieks
Het is niet besmettelijk, hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:41 schreef ApproachingSilence het volgende:
Ik voel mij plots wat angstig![]()
and we have a winner!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:55 schreef againstthegrain het volgende:
Bjork!
It's an adapted Inuit Throat Songquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:58 schreef Mark het volgende:
Het nummer dat ze zingt is Oceania en werd speciaal voor de gelegenheid gecomponeerd. (TT402)
nee... een Inuitquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:05 schreef Mark het volgende:
He, een eskimo!
quote:Written byfor his girlfriend (now ex-wife)
,
did the one thing that British rock bands had been unable to do in years: break America. This simple love song rocketed
to the levels of rock royalty, and
earned worldwide respect for his writing ability.
My Sharona van The Knack?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:56 schreef belsen het volgende:
Welk nummer?
[..]
The Knack is Amerikaans. Het gaat hier om een typisch Engelse band...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:19 schreef Doc het volgende:
[..]
My Sharona van The Knack?
quote:is both one of the best
songs and one of the best love songs ever written.
, however, thought the song corny at first. At least that's what he told
. But when it came time to decide who would sing it,
jumped at it. A wise move, too, because with the success of the song worldwide, he became to many the frontman of the decade.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:34 schreef bartrid het volgende:
iets van oasis? Wonderwall?
Killing Joke - Love like bloodquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:14 schreef bartrid het volgende:
naam van nummer en band svp:
We must play our lives like soldiers in the field.
The life is short
I'm running faster all the time.
Strength and beauty destined to decay
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:29 schreef bartrid het volgende:
toevallig :-) Ik had net Eighties opstaan....
approachingsilence +1
Indeedquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:01 schreef ranja het volgende:
Prefab sprout?
makkie natuurlijk, hij was 4 jaar oudquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:31 schreef bartrid het volgende:
jordi met dur dur d'etre bebe?
Tja, met het forum down, krijg je datquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:08 schreef bartrid het volgende:
weinig gebeurd in deze thread gisteren :-)
Sorry, was weg een biertje drinken. Pas veel later bedacht ik me dat ik helemaal vergeten was te kijken of PS goed was. En toen ik terugkwam lag fok plat.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:26 schreef ApproachingSilence het volgende:
Ik denk dat Ranja verdampt is
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
catapult toch?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:17 schreef Mark het volgende:
Shit, hoe heet die zwarte rockband ook alweer....
Blackstreet? Nee, die niet maar wel iets met Black![]()
Ach ja, om Huub van der Lubbe te quoten:quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:20 schreef bartrid het volgende:
en om mark even te corrigeren, jack daniels and pizza is van carnivore
ja, eigenlijk gewoon dezelfde band, in ieder geval net zo politiek incorrect.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach ja, om Huub van der Lubbe te quoten:
"Nieuwe laarzen van een oude leest"
Goed plan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:29 schreef Mark het volgende:
Ik noteer vast een "oja", en ga een bakkie doen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:36 schreef Z het volgende:
Live and Learn, vreselijk nummer echt. Maar een naam
quote:essentially sounds like they're stuck in 1990, when house and rave were just beginning to make their presence felt in dance-pop — which, to more critical ears, will mean they sound dated during the mid-'90s, when jungle, drums-n-bass, ambient and all other forms of techno are finally edging their way into the mainstream. And that argument would be relevant if
were attempting to work in that genre, but as their eponymous debut indicates, they have no interest in hardcore techno — they just want to dance. Working with strong, accessible hi-NRG beats and catchy choruses, the trio has a bright, energetic sound that is quite infectious when tied with the right melodies, such as on the hit singles
and
If they had more than one sound, however,
would be even more entertaining, but as it stands, the record is a stretch of pleasantly numbing dance-pop punctuated by two terrific singles.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:36 schreef ApproachingSilence het volgende:
Republica!
OP het moment dat ik antwoord wist ik dat ik die andere vrouw bedoelde, die van republicaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
denk niet aan dance (kan ik begrijpen) maar snelle elektrische gitaarrifs.
quote:Ondanks dat hij maar weinig hits heeft gehad werdéén van de meest herkenbare figuren in de synth-pop/new-wave beweging van de vroege jaren-80. Dit kwam grotendeels door zijn gelikte zelfmarketing.
deed zichzelf voor als een soort van "mad professor" die de krachten van synthesizers en samplers succesvol wist te beheersen en deze krachten aanwendde om aanstekelijke pop en lichte electro-funk te creeeren
ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:57 schreef ranja het volgende:
Scritti Politti?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Thomas Dolby?
ik ook nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:07 schreef bartrid het volgende:
nou zo'n inkopper vind ik dat niet, opgezocht en nog nooit van gehoord.
They Produced One Hitquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:22 schreef ranja het volgende:
Ze hadden in 1988 een bijna-hit.
The en Of zeker...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:23 schreef ranja het volgende:
[..]
2 woorden goed
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:24 schreef belsen het volgende:
[..]
They Produced One Hit
The Players of Hockeyquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:24 schreef ranja het volgende:
en ze komen uit Canada
They Played On Halifax...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:24 schreef ranja het volgende:
en ze komen uit Canada
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:28 schreef belsen het volgende:
The Punks Of Happiness [afbeelding]
The Punks Of Hellquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:30 schreef ranja het volgende:
[..]
* ApproachingSilence has a "DUH!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:35 schreef Doc het volgende:
THe persuit of happiness
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:42 schreef Doc het volgende:
SpellingMoet natuurlijk The pUrsuit of Happiness zijn.
(matig bandje overigens imho: ik heb een CD van ze op tape en vond er weinig aan)
ben ik met je eens... vandaar dat ik er bijvoorbeeld niet op kwamquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:42 schreef Doc het volgende:
(matig bandje overigens imho: ik heb een CD van ze op tape en vond er weinig aan)
Denk het wel. The Pursuit of Happiness komen in ieder geval ook uit Canada en de letters kloppen ...quote:
* belsen zegt: doe maar een vraagquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Denk het wel. The Pursuit of Happiness komen in ieder geval ook uit Canada en de letters kloppen ...
Zal ik al een vraag doen of toch maar officiële bevestiging afwachten?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:50 schreef bartrid het volgende:
doe maar een vraag, lijkt me wel goed te zijn.
"She's so young" vond ik indertijd een geweldige single.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:42 schreef Doc het volgende:
Sportief!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Voor mij mag je ze ook aan AS geven, ik ken het nummer helemaal niet (ik wist alleen dat adamski achter killer zat)
Cool! Dank je wel Iggy!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Voor mij mag je ze ook aan AS geven, ik ken het nummer helemaal niet (ik wist alleen dat adamski achter killer zat)
hahaha!... nee, dit keer nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:23 schreef ranja het volgende:
David Sylvian van Japan?
beetje dan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:28 schreef ranja het volgende:
Hij lijkt er wel op...
quote:For most intents and purposes,is
. Throughout his career,
has created a sophisticated, lush, and nearly jazzy acoustic-oriented guitar pop, relying on gentle melodies and clever wordplay inspired by Elvis Costello.
released their debut album in 1983
ja... maar hoe heet ie? ...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Is dat niet die gast van Aztec Camera
Deze staat ook nog openquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:43 schreef ranja het volgende:
[..]
waarom?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:00 schreef ApproachingSilence het volgende:
OK dan... Is dat de officiele regel trouwens?
+1 Belsen
Min of meer, net als bij opsommingen => wie hem volmaakt, scoortquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:00 schreef ApproachingSilence het volgende:
OK dan... Is dat de officiele regel trouwens?
LOL... dat was een "grapje"... omdat jij dat nummer van Mel & Kim wistquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Deze staat ook nog open
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:15 schreef againstthegrain het volgende:
Joe Strummer and the Mescaleros!
Nieh lulleh, vrageh stelleh!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:19 schreef againstthegrain het volgende:
Coma Girl, Long Shadow (zo heet dat nummer toch?) en zijn cover van Redemption Song zijn idd erg mooi
Cd'tje ooit gekocht voor 6 euro. Goeie deal lijkt me
Wow, jij weer hier!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:19 schreef desintbestaat het volgende:
hallo :-)
Dat is een heel goeie deal!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:19 schreef againstthegrain het volgende:
Coma Girl, Long Shadow (zo heet dat nummer toch?) en zijn cover van Redemption Song zijn idd erg mooi
Cd'tje ooit gekocht voor 6 euro. Goeie deal lijkt me
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:54 schreef againstthegrain het volgende:
Ik ken om eerlijk te zijn die hele Mark Lanegan niet
En als ik nou zeg dat ik die twee ook niet ken, word je dan nog roder?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:56 schreef Mark het volgende:
[..]
![]()
Screaming Trees, Queens of the Stone Age
Verplichte kost!!!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:57 schreef ApproachingSilence het volgende:
En als ik nou zeg dat ik die twee ook niet ken, word je dan nog roder?![]()
Ik ken ze wel hoor... ik was alleen benieuwdquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:03 schreef Mark het volgende:
[..]
![]()
Wilde gok : Hüsker Dü?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:17 schreef Z het volgende:
4.10 What does "" mean?
It's Norwegian and Danish for "Do you remember."was
the name of a board game popular in the US in the 60s (and which is
apparently available again, judging from recent reported sightings
in toy departments around the US). You can catch a glimpse of the
game box in the video for "Don't Want To Know If You Are Lonely."
En het is dus een bandje. Welk bandje?
Dat meen je niet? Het was nog goed ook?? Kewl...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:22 schreef Z het volgende:
Hoe kom je er zo bij????
ApproachingSilence + 1
quote:An interracial English funk and soul group,scored a pair of huge hits in the '70s but were otherwise more enthusiastic than skilled. They recorded for Big Tree from 1975 to 1978, scoring a Top Ten R&B and pop hit with "
" in 1975, which also was a gold single
nope sowwyquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:31 schreef ranja het volgende:
gokje, Get ready van Rare earth?
quote:repeated the trick in 1978 with "Every 1's a Winner," once more earning a gold single in the process
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:47 schreef ranja het volgende:
Hot chocolate dus.
quote:It started with a kiss?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:49 schreef Mark het volgende:
Sexy thing?
Dank je!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:51 schreef ApproachingSilence het volgende:
you sexy thing, you
Keep it KOEL!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:54 schreef ranja het volgende:
Ik ben weg, vanavond later thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |