Sterkte..
heel goed! Het is soms wel eens vervelend als je, net als ik en TS, je vader hebt verloren en er dan mensen zijn die maar blijven afgeven op hun vader of moeder.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:05 schreef jewelsophie het volgende:
Mijn hart breekt bij het lezen van je verdriet. Ik wens je het allerbeste.
Het doet me beseffen hoe graag ik mij ouders en broer en zus zie... Dankjewel
Eehmzz... hoe ik het lees wist iedereen toch al meer dan anderhalf jaar dat het een aflopende zaak was, dus om nou te zeggen "ineens" vind ik een beetje te ver gaanquote:Op donderdag 23 augustus 2001 21:37 schreef Joene het volgende:
ik zou er niet aan moeten denken dat mijn vader of moeder er plots niet meer zou zijn !.
Om posts uit 2001 te quoten ook welquote:Op donderdag 16 november 2006 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Eehmzz... hoe ik het lees wist iedereen toch al meer dan anderhalf jaar dat het een aflopende zaak was, dus om nou te zeggen "ineens" vind ik een beetje te ver gaan![]()
erg herkenbaar...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef Strychnine het volgende: . Elke dag voelt het nog alsof ik mijn vader pas verloren ben, en tegelijk voelt het alsof het al eeuwen terug is, soms weet ik niet eens meer hoe het was toen hij nog leefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |