abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 12:55:01 #176
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_14273246
Misschien dat ik mijn overleden stiefvader nog een keer in de armen kan sluiten, pas achteraf ben ik in gaan zien hoeveel we gemeen hadden, hoezeer we maatjes hadden kúnnen zijn, misschien is het ergste nog dat de vader voor wie hij de plaats innam dood is zonder dood te zijn, de klootzak !
if you assume nothing you assume you know everything
pi_14335693
* Martijn16 is stil..

Sterkte..

Op maandag 29 maart 2004 21:36 schreef funmaster het volgende:
Jij bent DE MAN _O_ _O_ _O_
pi_43594567
En vandaag is het alweer veertien jaar geleden dat ik hem verloor....

Ik mis je.......

Omdat ik me iets herinner, iets zie wat me aan vroeger doet denken,
omdat ik een liedje hoor waar jij van hield en wat ik echt drie keer niets vond ,
omdat ik ouder word en ik voel dat je zoveel gemist hebt, omdat ik zo graag nog
eens met je zou willen praten.... raad vragen, steun krijgen, omdat je de liefde van mijn
leven nog nooit ontmoet hebt, omdat jij mijn vader bent en je eigenlijk gewoon niet
weg had mogen gaan...

En gelukkig barst ik tegenwoordig weer van de leuke herinneringen
aan vroeger, aan jou en aan hoe het kon zijn als alles goed ging met jou en met ons...
kan ik weer om de herinneringen aan je ziekte heendenken, zie ik je niet meer alleen zoals
je op het einde was... Maar ben je ook weer gewoon gezonde papa...

Volgend jaar is een vreemde sterfdag: dan heb ik je 15 jaar wel gekend en 15 jaar niet.
Daarna zal ik je langer niet gekend hebben dan wel.... Hoe kan dat nou? Zo hoort dat
helemaal niet.

Tis toch weer meer geworden dan ik gedacht had.... Ach even stilstaan bij iets is soms
gewoon echt even nodig.....

Een kaarsje voor je branden doe ik regelmatig voor je, en ook hier nu even. Omdat
het zo donker en koud kan zijn.... Omdat ik aan je denk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_43596565
Je schrijft mooi DarkElf.
  donderdag 16 november 2006 @ 09:28:20 #180
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43599491
Zo herkenbaar
Stef Bos is ook een favoriet van je?
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43600288
Mooit topic, mooie teksten, je bent iemand waar je vader trots op mag zijn, Darkelf.
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 16 november 2006 @ 14:05:55 #182
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_43607333
Mijn hart breekt bij het lezen van je verdriet. Ik wens je het allerbeste.
Het doet me beseffen hoe graag ik mij ouders en broer en zus zie... Dankjewel
  donderdag 16 november 2006 @ 15:00:33 #183
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43609066
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:05 schreef jewelsophie het volgende:
Mijn hart breekt bij het lezen van je verdriet. Ik wens je het allerbeste.
Het doet me beseffen hoe graag ik mij ouders en broer en zus zie... Dankjewel
heel goed! Het is soms wel eens vervelend als je, net als ik en TS, je vader hebt verloren en er dan mensen zijn die maar blijven afgeven op hun vader of moeder.
Ik weet wel dat ze het niet beseffen en dat je daar door heen moet prikken maar het is verdomd moeilijk om er niets van te zeggen...

Dan is het fijn dat je door de mooie teksten van TS zo'n reactie krijgt te lezen
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43609169
Volgens mij is je ouder(s) verliezen op jonge leeftijd de nachtmerrie van ieder kind (die van mij wel iig). Ik wens iedereen die dit mee heeft moeten maken heel veel sterkte toe.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_43609611
Ik ben geen heilige hoor die mensen vooral wil laten voelen wat ze wel nog hebben en dat afgeven daarop echt niet mag

natuurlijk kan je ze soms achter het behang plakken.. ik heb nog een ouder over en die relatie is.. euhm... zeer moeilijk (om het mild uit te drukken ) dus ik snap ook nu nog heus wel hoe het voelt als je helemaal gestoord wordt van ze...

ik besef me alleen wel wat ik wel nog heb en dat is oa een reden om het contact toch niet te verbreken... ik heb er nog maar eentje... laat ik dan maar de wijze proberen te zijn en toch mijn best ervoor blijven doen..

ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 16 november 2006 @ 18:02:58 #186
32889 gwreijman
Met mijn balletje
pi_43615480
Mooi geschreven DarkElf.
Ik kreeg toch tranen in mijn ogen, mede omdat ik 5 jaar geleden ook mijn vader ben verloren.
Dat was dan niet zo'n lijdensweg zoals bij jouw vader, maar plotseling toen die naar zijn werk ging en in de trein een hartstilstand kreeg.
Op een dag drink je geen Grolsch meer, maar drink je bier...
pi_43616325
lijkt me verschrikkelijk... zo plotseling.

ik heb iig nog afscheid kunnen nemen...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_43617701
Dit is de eerste keer dat ik dit topic lees... Tranen in mijn ogen want je schrijft zo mooi.
Heel veel sterkte en een dikke
pi_43617868
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 21:37 schreef Joene het volgende:
ik zou er niet aan moeten denken dat mijn vader of moeder er plots niet meer zou zijn !.
Eehmzz... hoe ik het lees wist iedereen toch al meer dan anderhalf jaar dat het een aflopende zaak was, dus om nou te zeggen "ineens" vind ik een beetje te ver gaan
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_43628661
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Eehmzz... hoe ik het lees wist iedereen toch al meer dan anderhalf jaar dat het een aflopende zaak was, dus om nou te zeggen "ineens" vind ik een beetje te ver gaan
Om posts uit 2001 te quoten ook wel
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_43629646
verrek; ik ie het nu pas
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_54627705
15 jaar. De helft van mijn leven heb ik je wel gekend en de helft van mijn leven niet...

Nog heel eventjes en ik ken je langer niet dan wel. Vreemde gewaarwording.

Ik heb vanmiddag gewandeld op de heide, mooi fris weer en liep wat te mijmeren en toen bedacht
me dat ik al tijden je eigenlijk alleen nog echt herinner van vroeger, basisschool tijd. Blijkbaar is er ergens
onderweg besloten dat die herinneringen meer waard zijn dan de ziekte en ellende herinneringen..

Vind ik wel goed zo. Tijdenlang heb ik je juist alleen ziek voor de geest kunnen halen, niet
echt iets waar een mens vrolijker van wordt kan ik je vertellen. Ik kon in die tijd me niet eens herinneren
dat het ooit anders geweest is dan ellende, ziekte en alles wat erbij komt kijken. Dat het nu anders is,
en waarschijnlijk al een hele tijd, doet me goed.

Ik bedacht me ook dat ik helemaal geen idee meer heb hoe je stem klonk. Waarschijnlijk weet ik
dat al jaren niet meer maar is dat nooit zo opgevallen. Het vreemde is is dat ik me wel geuren kan herinneren.. Je luchtje, hoe je rook als je uit je werk kwam of hoe je naar rode wijn kon ruiken (wat ik toen vies vond maar vanavond zal ik ermee op je proosten ) als je ons op zaterdagavond nog even weltrusten kwam zeggen. Grappig dus hoe herinneringen kunnen verdwijnen en ook kunnen blijven hangen...

Kan me ook goed herinneren hoe ik was.. toen 15 jaar terug. Meisje van 15 die het idee had dat de wereld
ophield maar die wel uit alle macht "er moest zijn" voor anderen... En hoe dat zijn effect gehad heeft op mij.
Niet al te positief helaas maar goed, de dingen lopen zoals ze lopen. Nietwaar?

Gelukkig is het leven steeds leuker geworden naarmate is ouder geworden ben. Heb veel geleerd, veel gezien en ontdekt dat er niet alleen ellende is. Sterker nog juist de goeie en leuke dingen kan ik er erg goed uitpikken tegenwoordig en ik denk wel eens dat dat moeilijker is dan stilstaan bij de negatieve dingen. In ieder geval lijkt dat zo. Het leven is niet alleen rozengeur en maneschijn maar als je goed kijkt zijn er toch wel heel veel lichtpuntjes die het allemaal de moeite waard maken.

En zo wilde ik vandaag, 15 jaar na dato, toch even stilstaan bij jou, bij wat zus en ik missen en bij hoe de dingen zijn.... Vanavond zal ik op je proosten, nog even knipogen naar de sterren en een slotje zetten op dit topic. Tis goed zo.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 15 november 2007 @ 15:58:13 #194
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_54628093

Mooi beschreven mop. Je gaat er goed mee om vind ik.
pi_54628654
Wat lees ik een hoop herkenbare dingen hier DE. Ik ben mijn vader verloren toen ik 14 was. Gelukkig (?) niet aan een slopende ziekte als kanker, mijn vader is overleden aan longontsteking, een zeer agressieve bacterie.
Raar, hoe sommige herinneringen nu pas terugkomen, en hoe ik andere dingen nu opeens vergeten ben. Elke dag voelt het nog alsof ik mijn vader pas verloren ben, en tegelijk voelt het alsof het al eeuwen terug is, soms weet ik niet eens meer hoe het was toen hij nog leefde.
Ik vind het fijn om je post te lezen, voor het stukje herkenning, een stukje erkenning. Sterkte met alles, en wat Rtificial zegt, mooi beschreven, je gaat er imho inderdaad goed mee om. Respect daarvoor
Vivre
pi_54628960
wow
Fingerspitzgefühl
pi_54630858
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef Strychnine het volgende: . Elke dag voelt het nog alsof ik mijn vader pas verloren ben, en tegelijk voelt het alsof het al eeuwen terug is, soms weet ik niet eens meer hoe het was toen hij nog leefde.
erg herkenbaar...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54636230
zoals gezegd.

slotje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')