De stickymod als tegenhanger van de baggeruser?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef Dagonet het volgende:
FiPo En plak!
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef SexyRomeo het volgende:
Izzz die ladyyy met die bril nog vrijgezel?
Nou vraag ik me toch af hoe hij dat weet, die foto's van mijn billen heb ik tot nu toe nog maar onder een heel select groepje mensen verspreid.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Smileys made bij Croupouque ©, tevens trotse eigenaar van FOK!'s lekkerste kontje.
whehehehe
Do you need to tell me something?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:37 schreef Knut het volgende:
I'm open for some luvving.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Do you need to tell me something?
Nou Knut, nou? Nou? Nou?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Do you need to tell me something?
Bezint eer ge begintquote:Op donderdag 5 augustus 2004 04:13 schreef livEliveD het volgende:
Even mijn excuses voor het gebagger op de late avond
Op mij ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ik wacht Knut
damn...inderdaad aaibaarquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:16 schreef Honingdropje het volgende:
Dank je wel Jogy, af en toe ben je best okee.
whatever you want hunnyquote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:39 schreef Knut het volgende:
[..]
Op mij ?
Wat is dit toch voor eenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:21 schreef Silmarwen het volgende:
whatever you want hunny
Nee het was sar-cas-me.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat is dit toch voor eenlief
gedoe hier op Fok!?
komt door t weer...everyone is hornyquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat is dit toch voor eenlief
gedoe hier op Fok!?
Dat deed ik ook anderhalf uur geledenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ik wacht Knut
Ja nou.... Solly....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat deed ik ook anderhalf uur geleden
En je was zo blij met je boodschappen, raak je je pinpas kwijtquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja nou.... Solly....
Mijn pinpas
Hoe kun je dit mij ooit vergeven? Snik snik snuf.
Ik raak hem niet kwijt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En je was zo blij met je boodschappen, raak je je pinpas kwijt
Ik verzin wel iets voor zaterdag
Vrouwenlogicaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:43 schreef Silmarwen het volgende:
Ik raak hem niet kwijt.
Ik vergat hem mee terug te nemen
Ik ben de weg niet kwijt, ben hem alleen vergeten.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik raak hem niet kwijt.
Ik vergat hem mee terug te nemen
Is het nu genoeg.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:05 schreef Dirkh het volgende:
Maar goed dat je broertje oplette toen jij je pasje kwijt raakte.
Afgezien van hoofdlettergebruik en interpunctie slechts één fout in je Nederlands in de OP. Je gaat vooruit. Nu nog een werkelijk origineel idee.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:28 schreef EL_REY het volgende:
TOPIC VAN EL_REY: verdraai hier spreekwoorden!
He joog -uit- dit is weer zo tiptoptopic hoor!
Bedankt :')quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Afgezien van hoofdlettergebruik en interpunctie slechts één fout in je Nederlands in de OP. Je gaat vooruit. Nu nog een werkelijk origineel idee.
ya joogizzel frizzle tellevizle! vertellizle !quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:29 schreef Hanzel_lane het volgende:
waar is mn pimpin iconizzle?!!
Zoek, en gij zult vinden, zal vast wel op slot zitten ergensquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:29 schreef Hanzel_lane het volgende:
waar is mn pimpin iconizzle?!!
Nah, qua topics ben je nog lang niet op hjet niveau dat ie de TTT in gaat, daar zijn ze te onorigineel voor, maar ik laat ze wel open, ook een deel omdat ik medelij met je heb hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:28 schreef EL_REY het volgende:
He joogdit is weer zo tiptoptopic hoor!
Fijn gevoel, joh.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:27 schreef NiNi het volgende:C
We fucking GMTA-en, mên.
Ik durf niet... Ik ben dom...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:27 schreef NiNi het volgende:
Kan iemand Danny even uitleggen dat HD echt een kloon van C. is?![]()
Wat? Wat is er mis?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Fijn gevoel, joh.
Oh sorry, dat bedoelde ik niet zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:31 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat? Wat is er mis? [afbeelding]
Wil jij mij niet zomaar be-sarcasmiseren? [afbeelding]
Hij is wel lekker bezig, inderdaad. Xebro heeft nu ook een fotoboekban.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:37 schreef NiNi het volgende:
Danny moet idd niet zo uit zijn string knappen.
Heeft denk de OPPO niet eens gelezen en vreescht met grote vrezen voor Xeb en Kasta ofzo.
Post Iconsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:40 schreef Rest het volgende:
Wat zijn PI's? ofzoiets?
Ik ga voor het eerst in mijn leven een topicreport maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:43 schreef NiNi het volgende:
Je zou een feedback-topic kunnen openen. Je hebt imo een gegronde klacht.
Ik denk dat in dit geval een mail naar danny makkelijker is.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst in mijn leven een topicreport maken.
Er zal toch wel het een en ander achter de schermen gebeuren nu? Hij zal zich wel vergist hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst in mijn leven een topicreport maken.
Hè, net te laat...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:47 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit geval een mail naar danny makkelijker is.
Ik snapte er ook niks van, ongeveer de leukste gebeurtenis dit jaar in het ONZ forum en dan wordt het op slot gegooidquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:26 schreef Croupouque het volgende:
Danny?
Als je dit leest:
Waarom gooi je het laatste topic van Honingdropje op slot, heb je de openingspost überhaupt wel gelezen?
Het is vandaag wel mijn nationale kloon-dag, hè.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:51 schreef latic het volgende:
Foute titel: André van Duin gelast twee concerten af want hij is doof!!!
En dat meld je in ONZ FB???quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:51 schreef latic het volgende:
Foute titel: André van Duin gelast twee concerten af want hij is doof!!!
Lama....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En dat meld je in ONZ FB???
Maar Andre van Duin is dus nu ook al doof, hij heeft een scheve bek, rood haar en is homo.
Altijd al een sneu mannetje gevonden.
Hazes, pop.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En dat meld je in ONZ FB???
Maar Andre van Duin is dus nu ook al doof, hij heeft een scheve bek, rood haar en is homo.
Altijd al een sneu mannetje gevonden.
Dat had ik vanmiddag al op teletekst poepedijntje.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:58 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hazes, pop.![]()
Klikkiequote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:28 schreef EL_REY het volgende:
He joogdit is weer zo tiptoptopic hoor!
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is vandaag wel mijn nationale kloon-dag, hè.
Precies, kun je wel zeggen better goed gejat dan slecht verzonnen , maar ik denk dat je beter kunt zeggen beter een verre vrien dat een jat buurquote:
En dan deze ook: Verkracht hier spreekwoorden enzo.quote:
Twee uur later, is het een heftige mail wisseling? Want hij is nog steeds dicht.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hè, net te laat...
ik wacht nog heel eventjes, en dan stuur ik een mailtje.
Er zijn al een aantal mails gewisseld, ik wacht nog op een reactie op mijn laatste mail.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Twee uur later, is het een heftige mail wisseling? Want hij is nog steeds dicht.
Oh, ik dacht dat het op een misverstand beruste, dus er moet echt overtuigd worden en meer van dat soort enge dingen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Er zijn al een aantal mails gewisseld, ik wacht nog op een reactie op mijn laatste mail.
Ja, maar jij hebt vast wel een mooi knopje waarmee je het weer open kan gooien.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:57 schreef Insomaniac het volgende:
Zo zonde.
Ik zal even uitleggen wat het punt is; zijn motivatie is dat anders Xebro en Kasta weer gaan klonen en posten in dat topic. Ware het niet dat Kastanova op dit moment op vakantie is, en ik denk dat Xebro heus niet nóg een kloon aan gaat maken, terwijl we zojuist de hele gang van zaken op MSN nog eens nabesproken hebben. En anders leg ik dat verzoek bij Xebro neer, ik acht hem redelijk genoeg.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het op een misverstand beruste, dus er moet echt overtuigd worden en meer van dat soort enge dingen.
Maar jij hebt genoeg overtuigingskracht.
Ja, dat kan ik me echt voorstellen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:02 schreef Croupouque het volgende:
En ja, het voelt inderdaad teleurstellend wanneer je maandenlang toeleeft naar een apotheose die uiteindelijk geen apotheose blijkt te zijn.
Ik denk dat Xebro daar zeker wel aan mee wil werken, hij maakte immers klonen om het spel mee te kunnen spelen zonder verder iemand tegen de schenen te schoppen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zal even uitleggen wat het punt is; zijn motivatie is dat anders Xebro en Kasta weer gaan klonen en posten in dat topic. Ware het niet dat Kastanova op dit moment op vakantie is, en ik denk dat Xebro heus niet nóg een kloon aan gaat maken, terwijl we zojuist de hele gang van zaken op MSN nog eens nabesproken hebben. En anders leg ik dat verzoek bij Xebro neer, ik acht hem redelijk genoeg.
En ja, het voelt inderdaad teleurstellend wanneer je maandenlang toeleeft naar een apotheose die uiteindelijk geen apotheose blijkt te zijn.
Tuurlijk joh, ik maak even een beslissing van de oppergoeroe ongedaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt vast wel een mooi knopje waarmee je het weer open kan gooien.
Hij is vast wel voor rede vatbaar als je je webcam erbij aanzet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, ik maak even een beslissing van de oppergoeroe ongedaan..
Damn, jij bent snel.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, ik maak even een beslissing van de oppergoeroe ongedaan..
Dat is niet nodig.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:14 schreef febster het volgende:
Yvon, schat, gooi hem ( Afscheid. ) dan ook ff open
Dus dit "En ja, het voelt inderdaad teleurstellend wanneer je maandenlang toeleeft naar een apotheose die uiteindelijk geen apotheose blijkt te zijn." geldt niet meer?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:16 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat is niet nodig.
Pas op, het is verslavend! BattleShips is cool!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:23 schreef Doodmetaal het volgende:
oeh dankje
woorden schieten te kort jogy, te kort...........quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Nah, qua topics ben je nog lang niet op hjet niveau dat ie de TTT in gaat, daar zijn ze te onorigineel voor, maar ik laat ze wel open, ook een deel omdat ik medelij met je heb hoor.
Herpequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:12 schreef herpe025 het volgende:
jogy![]()
Beetje enthousiaster mag wel hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Herpe
Mag, hoeft nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:30 schreef herpe025 het volgende:
[..]
Beetje enthousiaster mag wel hoor![]()
Rottig voor je, misschien is therapie een goed idee?quote:Ik heb gewoon een probleem met modjes die mijn leeftijd nog niet bereikt hebben....
Dat heeft niets met leeftijd te maken mênquote:een puber met macht...nooit goed![]()
Niet?? Wij verschillen van meningquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:35 schreef jogy het volgende:
Dat heeft niets met leeftijd te maken mên.
HEEEEEEquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Mag, hoeft niet.
[..]
Rottig voor je, misschien is therapie een goed idee?.
[..]
Dat heeft niets met leeftijd te maken mên.
woord van de dag; rancuneusquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:50 schreef herpe025 het volgende:
[..]
rancuneus mannetje![]()
Mooi he?? Ik ben er ook wel trots opquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:51 schreef EL_REY het volgende:
[..]
woord van de dag; rancuneus![]()
en terecht!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:52 schreef herpe025 het volgende:
[..]
Mooi he?? Ik ben er ook wel trots op![]()
Nee, dat was ( believe it or not ) toeval, ik wilde gewoon weten waar ik een slotje op gezet had waar jij ook aanwezig was en zag jouw topic. Ik klikte erop en zag dat er alleen maar een smiley in de OP zat en toen gooide ik er een slotje op. Eigen schuld gozerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:50 schreef herpe025 het volgende:
[..]
HEEEEEE![]()
Ik zie nu dat je mn topic gesloten hebt...haha rancuneus mannetje![]()
Ja maar dat topic was heeeeel erg goed voor mijn ego!! En daar probeer jij nu deuken in te schoppenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, dat was ( believe it or not ) toeval, ik wilde gewoon weten waar ik een slotje op gezet had waar jij ook aanwezig was en zag jouw topic. Ik klikte erop en zag dat er alleen maar een smiley in de OP zat en toen gooide ik er een slotje op. Eigen schuld gozer.
Sorrie mênquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:32 schreef herpe025 het volgende:
[..]
Ja maar dat topic was heeeeel erg goed voor mijn ego!! En daar probeer jij nu deuken in te schoppen![]()
Goedzo, het zou toch wat zijn als je een klote dag krijgt door een slotjequote:Maar dat lukt je niet, want ik heb een top dag![]()
Dat slotje heeft me wel gekwetst....maar tis je vergevenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie mên.
[..]
Goedzo, het zou toch wat zijn als je een klote dag krijgt door een slotje.
Om te zoenen? Ja, eik zijn ze bestwel charmant he?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:22 schreef JaWi het volgende:
Kijk, daar zijn ze nou voor [afbeelding]
Overigens ben jij dan niet degene die mij een hoop uitleg verschuldigd is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:15 schreef Croupouque het volgende:
In dat tweede geval vind ik een uitleg niet noodzakelijk, in het eerste geval eigenlijk wel.
Kom jij nou maar gewoon op MSN.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:23 schreef haaahaha het volgende:
Ik ben er ook benieuwd naar.
Het is eik vrij simpel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:15 schreef Croupouque het volgende:
Neus,
het slotje op het NFSUII-felicitatietopic brengt mij erg in verwarring over de ernst van de situatie.
Is mijn twijfel terecht en is het totale onzin, of heb je andere redenen voor het slotje? In dat tweede geval vind ik een uitleg niet noodzakelijk, in het eerste geval eigenlijk wel.
Over dat laatste verschillen we van mening. Ik vind het moeilijk om hier een duidelijke mening over te geven omdat ik nu nog steeds niet weet of het verzonnen is of niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik door het linkje wat FF me gaf naar een eerder juichtopic voor NSF idd gaan twijfelen aan het waarheidsgehalte. Heel eerlijk gezegd boeit me het niet of iets echt of nep is, internet barst van de fakers. Ik heb zelf ook een keer virtueel heel erg meegeleefd met een vrouw die haar man en dochtertje was verloren bij een auto-ongeluk en dit bleek dus achteraf fake te zijn. Waarom ze het verzonnen had weet ik nog steeds niet, ws aandachttrekkerij.
In het begin was ik woedend dat ik zo met een 'nepverhaal' mee had geleefd, maar later bedacht ik me dat ik ook meeleef met films en goedgeschreven boeken. Mat natuurlijk als verschil dat je bij een boek of film (mits niet (auto)biografisch) je al weet dat het nep is.
Mwa sorry hoor, ik heb het topic ook gevolgd, maar je hoèft niet te reageren. Vooral als je er niet zeker van bent, niet reageren is op zo'n moment helemaal niet erg, en mocht later je vermoeden dat het niet echt was toch verkeerd zijn, zou er toch nog altijd ruimte zijn om hem te laten weten dat je blij voor hem bent? Al dan niet via mail?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Over dat laatste verschillen we van mening. Ik vind het moeilijk om hier een duidelijke mening over te geven omdat ik nu nog steeds niet weet of het verzonnen is of niet.
Je doet het af als een vorm van entertainment door het te vergelijken met een boek of een film. Daar valt dit niet mee te vergelijken. Ik heb in dat topic mijn oprechte medeleven proberen te tonen, ik doe dat niet zomaar. Ik doe dat in de hoop dat degene aan wie ik die steun betuig dat waardeert, ik wil dat het wat waard is. Op deze manier voel ik me bedrogen.
Dit is zo'n "áls, áls" situatie, moeilijk is dat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:06 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Mwa sorry hoor, ik heb het topic ook gevolgd, maar je hoèft niet te reageren. Vooral als je er niet zeker van bent, niet reageren is op zo'n moment helemaal niet erg, en mocht later je vermoeden dat het niet echt was toch verkeerd zijn, zou er toch nog altijd ruimte zijn om hem te laten weten dat je blij voor hem bent? Al dan niet via mail?
Met alle respect, ik vind dat je nu een beetje overtrokken reageert.
Croupouque zal voortaan in een andere persoonsvorm, waar hij nu even niet op kan komen aangezien hij moe is, schrijven wanneer hij iets duidelijk probeert te maken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:18 schreef haaahaha het volgende:
Probeer anders de volgende keer in de 'wij' persoon te posten, croupouque.
Ik zeg niks...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:20 schreef Croupouque het volgende:
Croupouque zal voortaan in de derde persoon praten wanneer hij iets duidelijk probeert te maken.
Neem me niet kwalijk Croupouque, ik dacht dat het Onzin was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:18 schreef Croupouque het volgende:
Wat is je punt, Golf?
Wanneer je je eigen mening probeert te verwoorden is het moeilijk om het woord "ik" te vermijden.
Huh? Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg niks...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:32 schreef Croupouque het volgende:
Alleen Jeanette Klusman zit er nog, die heb ik ooit een paar lessen mee mogen maken. Tot mijn grote spijt.
Ik ga nu overigens naar bed, ik word altijd moe wanneer ik de drama-queen uithang. Dag.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:13 schreef HyperViper het volgende:
Was dik gezellig vanacht joh!, jammer dat jullie er niet waren
Ik had eigenlijk hier wel een antwoord verwachtquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 07:45 schreef Rapid het volgende:
Hallo
Mag deze in het tip top topic MSN namen van BN'ers
Hij is erg leuk, zit geen bagger in, en er is weinig offtopic gelul (misschien nog wel het meest van mijsorry )
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:41 schreef Conflict het volgende:
Hallo!
Kunnen jullie aub af en toe een topic van mij dicht knikkeren? Zo is er voor mij natuurlijk ook geen lol aan. Ik heb niks te zeiken en word moe van mijn eigen topics.
Komt er nog bij dat het een beetje zielig is voor de newbie baggeraars. Zelfs op de radio hadden ze het erover.
Vriendelijk bedankt
Dat lijkt mij best een puik planquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:57 schreef Chirma het volgende:
[..]misschien moet je modje worden, dan kan je ze zelf dichtgooien
Man als jij mod wordt kun je het wel shaken met het imago wat je nu hebt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat lijkt mij best een puik plan
Of Fok! kan het shakenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:01 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Man als jij mod wordt kun je het wel shaken met het imago wat je nu hebt.
sorry, ik zal het nooit meer doen.... Het gebeurde gewoonquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:14 schreef Croupouque het volgende:
Wie heeft er in hemelsnaam gisteren onder mijn account zitten posten?
Honingdropje?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:14 schreef Croupouque het volgende:
Wie heeft er in hemelsnaam gisteren onder mijn account zitten posten?
of alle 2.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Wil een van jullie even 1 topic van Pinguin ver-slaan weghalen, er ging iets mis bij het plaatsen. BVD.
Ik ben juist net wakkerquote:Op zondag 8 augustus 2004 06:11 schreef blackmage het volgende:
ach gut, hoe heb je dat nou weer geflikt en zo laat in de avond/zo voreg in de morgen?
nou veel geluk met uw pijnelijk arm, brandwonden zijn kut,, maar ga weer slapen in je bed eb je er minder last van
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 8 augustus 2004 06:16 schreef blackmage het volgende:
een hete uitlaat? wtf wat heb jij allemaal gedaan man.
heb je onder een auto geslapen ofzo?
weetje wat breek nog een krat bier open heriner je morgen ook niks meer van de pijn
Dat forum heet toch ook Klaagblankquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:01 schreef Dagonet het volgende:
Je zei KBL
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:27 schreef EL_REY het volgende:
zeg het maar: wat vind jij!
he jogy, goedemorgen!! Ik heb er weer 1 voor in je TTT-lijst!
Het topic kwam van links!quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat forum heet toch ook Klaagblank.
Moet je gewoon opvragen hoeveel notes je al hebt!quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:57 schreef TheDeadGuy het volgende:
hey inso.....vraagje
krijg je voor een ban een waarswchuwing ofnie?
die kssst zegt mij niets, ik ben geen huisdier die je van de bank af kssssst ik bedoel, zo'n kreet vind ik dus een vrij goedkope reactie, die dus vraagt om een goedkoop grapje. Dat je die meteen delete getuigd niet echt van een neutrale opstelling. Ik heb nog steeds geen antwoord zover ik het zie, want nogmaals kssst, wat is dat voor reactie......quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:40 schreef Knut het volgende:
Ik delete een compleet nutteloze slowchat.
En die "Kssssst" verteld dat duidelijk genoeg.
Die "Ksssst" dan quoten met een goedkoop geprobeerd grapje resulteert idd in een delete.
Ik heb GEEN idee wie je bent. Iets tegen je hebben is nogal moeilijk dan
ok, en waar vraag ik dat?quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Moet je gewoon opvragen hoeveel notes je al hebt!
Hoi,quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:43 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
die kssst zegt mij niets, ik ben geen huisdier die je van de bank af kssssst ik bedoel, zo'n kreet vind ik dus een vrij goedkope reactie, die dus vraagt om een goedkoop grapje. Dat je die meteen delete getuigd niet echt van een neutrale opstelling. Ik heb nog steeds geen antwoord zover ik het zie, want nogmaals kssst, wat is dat voor reactie......
maar goed
woef woef kwispel * Knut rent de tuin in
ok dat is een antwoord,quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:47 schreef Knut het volgende:
[..]
Hoi,
Als je "Ksssst" nog niet kent dan ben je nogal nieuw geloof ik. Laat ik het zo zeggen. De manier waarop jij de "kssst" definieert als antwoord heb ik de slowchat die er aan voorafging gedefinieerd.
Oftewel. Goedkope troep, Goedkope reactie.
Daarbij is een delete actie vaak een erg duidelijk teken van een niet gewenste reactie.
Liefs,
Knut
Laat ik het nog anders zeggen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:48 schreef TheDeadGuy het volgende:
en over nutteloze posts....dit topic staat er echt vol mee, lees maar boven mijn eerste post, moeten die niet gedelete worden, of is dat incrowd? en dan mag het?
hmmmmmz
dubbel moraal verhaal
Bijvoorbeeld bij Knut.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:43 schreef TheDeadGuy het volgende:
ok, en waar vraag ik dat?
Open er een FB topic overquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:51 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
ok dat is een antwoord,
ja ik ben vrij nieuw, hier dan
dus het ksssst sloeg op de vier posts tussen mij en el_rey, mijn excuses hiervoor dan. Ik checkte alleen maar of er reeds antwoord was. En was het echt zo ongepast? ik bedoel, ik vroeg el_rey alleen een spiegeltje onder inso's neus te houden om te kijken of ze nog ademde, later begon ik mij zorgen te maken over doorligplekken.....als dat echt zo ongepast is, dan snap ik die grapjes boven mij zeker niet....mensa humor zeker, en tja als ing snap ik al die academische lol natuurlijk niet
het spijt me allemaal heel vreselijk,
Liefs Menno
was jij van mening dat ik het randje aan het zoeken was dan?quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:53 schreef Knut het volgende:
[..]
Laat ik het nog anders zeggen.
Er zijn sommige users die op een bepaalde manier posten waardoor ze heel erg duidelijk mee het randje van het geheel aan het zoeken zijn. Met die users is een slowchat in een feedbacktopic over een mod van dat forum niet zo heel aan te raden.
Vooral zeuren over het verdwijnen zonder consuquenties van die posts is nogal apart te noemen.
Lees mijn verhaal nog eens. En probeer dan eens een andere conclusie te trekkenquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:58 schreef TheDeadGuy het volgende:
was jij van mening dat ik het randje aan het zoeken was dan?
jij spreekt graag in raadsels heyquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:02 schreef Knut het volgende:
[..]
Lees mijn verhaal nog eens. En probeer dan eens een andere conclusie te trekken
Ik spreek niet in raadsels. Ik ben vrij duidelijk zelfs. Je was vroeger niet zo goed in begrijpend lezen ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:04 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
jij spreekt graag in raadsels hey
ooit orakel in delphi geweest ofzo
baggertopicquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:26 schreef Knut het volgende:
Omdat iedere keer dezelfde vraag als je weer eens een baggertopic geopend hebt erg irritant is.
Beetje een vervelend moment om die te sluitenquote:
Het komt door verschillende factoren wat vreemd over. O.a. dequote:
Als je wil graagquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:57 schreef Insomaniac het volgende:
Zal ik hem weer even openschoppen snakey?
Nee. Ik ben een machtsgeile kutmod die teveel sluit.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:02 schreef PeterRabbit het volgende:
Inso. Is je al verteld dat je erg okay bent?
Inso. Je bent erg okay.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee. Ik ben een machtsgeile kutmod die teveel sluit.
Ik geef toe; ik was aan het hengelen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:03 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
Inso. Je bent erg okay.
I second that.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee. Ik ben een machtsgeile kutmod die teveel sluit.
Ach man, je bent zelf een second!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:04 schreef NiNi het volgende:
[..]
I second that.
Second best, he?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ach man, je bent zelf een second!!
Je moet even vragen naar Ruk, die gaat over de plaatjes.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:20 schreef IkKooK het volgende:
He daar, ik kom net kijken hier, dus ik kan er helemaal naast zitten natuurlijk, maaruh is dit nou zo'n topic waar je suggesties/ commentaar mag geven?
Zo ja, in de grote FAQ doen (bij mij iig) de icoontjes/plaatjes het niet, het zijn allemaal witte vierkaantje met een rood kruisje er in geworden. Misschien ligt het aan mijn computer, maar misschien ook niet. Tis iig wel makkelijk om het eea te begrijpen in de FAQ MET icoontje/plaatje.
Mocht ik hier geen commentaat/suggesties geven, dan haal je het maar weg.
Alvast bedankt!
Aha, en iemand heet ook echt zo hier, niet dat ik wordt gedold nuquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je moet even vragen naar Ruk, die gaat over de plaatjes.
Zet je msn eens aan man!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:22 schreef Dirkh het volgende:
Als ik FAQ/Policy aanklik en daarna op:quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:34 schreef ruk het volgende:
hoe bedeol je???
Help hem nou maar ff. Misschien dat je daarna samen Lion King 3 kan kijken. Serieus nu!quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:13 schreef ruk het volgende:
heh???
ben jij een miesje???
nee, en ook geen homo, sorry!quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:13 schreef ruk het volgende:
heh???
ben jij een miesje???
P.s. ik heb hem nog niet gezien, lijkt me leuk, zeg maar wanneer het schikt met U!quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Help hem nou maar ff. Misschien dat je daarna samen Lion King 3 kan kijken. Serieus nu!
Handel je eerst ff hier de boel af?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:21 schreef ruk het volgende:
neh ik meot naar bedt van me moeder hoor!!!
waarvan?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:49 schreef ruk het volgende:
ik snap d'r egt heelmaal nix meer van!!!
Hey, Ruk probeert je alleen maar te helpen hoor, met zo'n instelling kom je er natuurlijk niet.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:47 schreef IkKooK het volgende:
ga slapen joh, ik zie wel wanneer het het wel weer doet! ps. leuke collega's heb je die je niet eens ff helpen, enne...mag iemand van 14 na 23:00 nog wel werken???????? * Dirkh kijkt FOK! Crew bedenkelijk aan...
Is dit niet duidelijk genoeg dan?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:03 schreef IkKooK het volgende:
[..]
Als ik FAQ/Policy aanklik en daarna op:
Die oude? Uit het Topix-tijdperk? Die vind je hier. Dat is de complete...
Dan doen al die hyperlinks het niet, en de plaatje/icoontjes VOOR die hyperlinks en in de tekst zie ik ook niet, tevens als jou plaatje onder je naam, zie ik ook hetzelfde als daar (wit 4-kant met rood kruisje)![]()
enne kwam er net achter dat het Usericoon Manager het niet doet(En ik wil ook een plaatje bij mijn naam
) Zeikerd ben ik he!!
![]()
Kijk maar wat je ermee doet! Veel succes iig.
Voor iemand met 27 posts heb je die /.me tag wel erg snel doorquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:47 schreef IkKooK het volgende:
...
ga naar wijzig profiel als je een plaatje wilt uploaden ga je naar iconmanager let op dat je plaatje niet groter mag zijn dan 60x60 pixels en niet meer dan 100 kb. klik op bladeren en zoek het plaatje op op je pc en klik dan op uploaden. lukt het uploaden niet dan kun je hier ook wel eventjes kijken [Forum] Usericons - diverse problemen en daar om tips vragenquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:55 schreef IkKooK het volgende:
het wordt al laat, nu snap ik jou niet meer, tot morgen
Het slimme, edoch nerd zusje van Ruk.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:59 schreef nikky het volgende:
[..]
ga naar wijzig profiel als je een plaatje wilt uploaden ga je naar iconmanager let op dat je plaatje niet groter mag zijn dan 60x60 pixels en niet meer dan 100 kb. lukt het uploaden niet dan kun je hier ook wel eventjes kijken [Forum] Usericons - diverse problemen en daar om tips vragen
wil je een plaatje uploaden dan ga je naarwijzig profiel en dan zie je staan webicon en daar zet je de url neer van je plaatje dus http://en dan de url. ook niet meer dan 100 kb
http://forum.fok.nl/user/profile klik voor wijzig profiel
Ik moest lachenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
altijd hulpvaardig onze nikkyquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:59 schreef nikky het volgende:
ga naar wijzig profiel als je een plaatje wilt uploaden ga je naar iconmanager let op dat je plaatje niet groter mag zijn dan 60x60 pixels en niet meer dan 100 kb. lukt het uploaden niet dan kun je hier ook wel eventjes kijken [Forum] Usericons - diverse problemen en daar om tips vragen
wil je een plaatje uploaden dan ga je naarwijzig profiel en dan zie je staan webicon en daar zet je de url neer van je plaatje dus http://en dan de url. ook niet meer dan 100 kb
http://forum.fok.nl/user/profile klik voor wijzig profiel
Welnee joh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:02 schreef nikky het volgende:
ik geloof dat ik nu in de maling word genomen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee joh.
We hebben het wel even gequote, om het even in de archieven te kunnen plaatsen.
zo zijn wij namelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:04 schreef nikky het volgende:
Hoi Nikky. Ik droomde van de week van je :') Was it as good for yuo as it was for me?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:04 schreef nikky het volgende:
[..]
:')
Sterk. Editten en het dan nog fout schrijven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:08 schreef Snakey het volgende:
Hoi Nikky. Ik droomde van de week van jeWas it as good for yuo as it was for me?
![]()
Lulquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sterk. Editten en het dan nog fout schrijven.
Twee dingen:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:15 schreef WAik het volgende:
heej modjes!
de homoreeks gaan binnenkort naar de 1000ste topic! momenteel zitten we in de 999ste...
zijn we nu de eerste die deze grens behalen? en is het mogelijk dat we eventueel (*puppy eyes kijkend*) net zo'n leuk kleurtje en dingetjes krijgen als toen met GPD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben kleurenblind, dus weet ik veelquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Twee dingen:
1) De kleur was bruin, dus wil je dat wel?
2) GPD
Nachtbarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Twee dingen:
1) De kleur was bruin, dus wil je dat wel?
2) GPD
ik heb gekeken bij je profiel ruk maar zie daar niks staan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:08 schreef ruk het volgende:
hoe kreijg ik me plaadtje weg dan niky???
als ik gilde was het goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoi Nikky. Ik droomde van de week van jeWas it as good for yuo as it was for me?
![]()
SOrrie, dat was een eenmalige ludieke actie, eenmalig dus. Moesten we belovenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:15 schreef WAik het volgende:
heej modjes!
de homoreeks gaan binnenkort naar de 1000ste topic! momenteel zitten we in de 999ste...
zijn we nu de eerste die deze grens behalen? en is het mogelijk dat we eventueel (*puppy eyes kijkend*) net zo'n leuk kleurtje en dingetjes krijgen als toen met GPD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:32 schreef nikky het volgende:
[..]
als ik gilde was het goed
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:32 schreef jogy het volgende:
[..]
SOrrie, dat was een eenmalige ludieke actie, eenmalig dus. Moesten we beloven.
Okay okay.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:34 schreef JaWi het volgende:
Jogy, [FEEDBACK] Vier sexyyyyyy mods wachten op jou!.
Nee, een beloftequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:32 schreef WAik het volgende:
[..]
discriminatie!
Heyyyyyyy sexyyyyyyyyyy modjequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, een belofte.
als het goed is is het kruisje dan wegquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:32 schreef ruk het volgende:
jah maar ik wil me kruisje d'r ook weg hebbe!!!
Heeeey, jij bent zo lekker weet jequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heyyyyyyy sexyyyyyyyyyy modje!
Hihihihihiquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:42 schreef nikky het volgende:
jogyik sta met jou op de foto
![]()
Heyyyyyyyyyy, jij bent pas lekker weet je.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Heeeey, jij bent zo lekker weet je.
Zeguseffe! Moet jij niet allang op bed liggen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:43 schreef ruk het volgende:
volges mij weedt jij d'r gewoon nix van!!!
dan is het een bugje rukquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:43 schreef ruk het volgende:
volges mij weedt jij d'r gewoon nix van!!!
komt eraanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Hihihihihi.
ikwillumikwillumikwillum
Je moeder en ik bedoelen het goed. Anders ben je morgen weer zo moe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:53 schreef ruk het volgende:
jah ik ga al hoor je lijkdt me meoder wel!!!!
laat maar joog. je hebt je kans gehadquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:19 schreef The_Langolier het volgende:
Nou joog,
wat zeg je van mijn aanbod? Bied hier op een FOK!ker
Ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Hoe bedeol je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:36 schreef livEliveD het volgende:
Ik zie soms dat de ene mod de ander roept. Hebben jullie vaste werkuren ofzo?
Ik bedoel dat een probleem toch ook door de mod die roept opgelost kan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |